Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toivuit aiheettomasta lasusta?

Vierailija
24.06.2024 |

Meillä sossu totesi päiväkodin tekemän lasun aiheettomaksi. Ja piti pahana päiväkotia siitä että tämä kieltäytyi keskustelemasta lapsestamme ja lasusta. Olimme 10 päivää epätietoisuudessa. Ihan kauhea aika.

Päiväkoti sanoo antaessaan lasua että heistä ei boi valittaa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään toipunut. Päiväkoti mukamas epäili että meillä hakataan lapsia. Ei ihan puhelinsoitolla siitä selvitty. Onneksi aika pian todettiin, ettei siinä ollut pienintäkään totuutta.

Vierailija
2/8 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti ei anna lasua, sen laatii joku tietty henkilö.

Lasusta ei voi valittaa, päiväkodin toiminnasta voi, joten yhteys AVIin, sieltä saa tietää, miten toimia, kun päiväkodin henkilöstö ei suostu keskustelemaan omista teoistaan eli siitä lasusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei savua ilman tulta. Kyllä niissä lasuissa jotain taustalla on. Ei päiväkodin ammattilaiset niitä huvikseen tee. Lapsi oireihtii ja jostain sitä pitää alkaa selvittämään. Lasu yksi tapa aloittaa. Lasten psykiatria on sitten, että lapsi saa apua.

Vierailija
4/8 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta. Kyllä niissä lasuissa jotain taustalla on. Ei päiväkodin ammattilaiset niitä huvikseen tee. Lapsi oireihtii ja jostain sitä pitää alkaa selvittämään. Lasu yksi tapa aloittaa. Lasten psykiatria on sitten, että lapsi saa apua.

Lastani purtiin ja potkittiin päiväkodissa. Joka ilta kuvasin lapsen ruhjeet ja haavat ja kirjasin todisteet, joka toinen viikko käytiin lääkärissä ja saatiin lisää aineistoa. Päiväkodissa kukaan ei koskaan nähnyt mitään, mutta lasun tekivät, koska epäilivät, että pahoinpitelen lastani. Siinä vaiheessa minulla oli melkoinen kuvakirjasto päivämäärineen ja lapsen selityksen kera sekä kirjattuna se, kenelle hoitajista olin väkivallasta kertonut.

Sossu suhtautui lasuun ymmärtäväisesti, mutta neuvoi minua tekemään valituksen päiväkodista. Ei sitä lasua todellakaan huvikseen tehty, se tehtiin siksi, että olisi saatu minut lopettamaan turvallisuuden vaatiminen.

Vierailija
5/8 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, lapset meni iäksi.

Vierailija
6/8 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastani purtiin ja potkittiin päiväkodissa. Joka ilta kuvasin lapsen ruhjeet ja haavat ja kirjasin todisteet, joka toinen viikko käytiin lääkärissä ja saatiin lisää aineistoa. Päiväkodissa kukaan ei koskaan nähnyt mitään, mutta lasun tekivät, koska epäilivät, että pahoinpitelen lastani. Siinä vaiheessa minulla oli melkoinen kuvakirjasto päivämäärineen ja lapsen selityksen kera sekä kirjattuna se, kenelle hoitajista olin väkivallasta kertonut.

Sossu suhtautui lasuun ymmärtäväisesti, mutta neuvoi minua tekemään valituksen päiväkodista. Ei sitä lasua todellakaan huvikseen tehty, se tehtiin siksi, että olisi saatu

Milsi ihmeessä jatkat lapsesi viemistä tuollaiseen ympäristöön?? Tavallaan se lasu oli ihan aiheellinen, kun kerran lapsesi on jatkuvasti pahoinpideltynä ja silti viet takaisin samaan hoitoon.

Vierailija
7/8 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilautin kädellä hiuksia ja nostin nokat pystyyn ja kävelin pois pikavauhtia.

Vierailija
8/8 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-sunnuntai

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi