Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö mikään tällä hetkellä kaupaksi kirpputorilla?

Vierailija
24.06.2024 |

Laitoin ensimmäistä kertaa vuosiin tavaroita kirpparille, ja mikään ei mene kaupaksi. Tavaroissa ei ole mitään vikaa, käyttäisin niitä itse edelleen ihan ilolla, mutta muutto edessä ja pakko karsia. Onko nyt vaan huono hetki myydä vai mikä mahtaa olla ongelma? 

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Vermon konttikirppiksellä myymässä muutama viikko sitten. Kaupaksi meni käyttämättömät lenkkarit, priimat kesämekot, pellavaa ja puuvillaa, kun hinta oli 5-15 euroa. Hiuskoruja, korviksia ja riipuksia möin eurolla ja yksi taidelasiesine meni.  Jokunen lastenkirja meni. Suurin osa astioista ja maljakoista sekä loput vaatteet ym. vietiin suoraan tapahtuman jälkeen kierrätyskeskukseen. Halvalla pitää myydä eikä meinaa kelvata sittenkään. Nettosaldo oli jotain 130 euroa.  Viereisessä pöydässä ei tainnut mennä paljon mitään kaupaksi, näin harmittelivat. 

Ihmeelliseksi on mennyt.

Ei kirppiksilläkään hyvin mene huonoina aikoina, vaikka niin voisi olettaa.

Vierailija
102/111 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riesa nimeltä syyhy taisi tappaa käytettyjen vaatteiden myynnin melko tehokkaasti.

Eihän syyhypunkki elä kovin kauaa ilman ihokontaktia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vienyt kaiken ihan suosiolla Kierrätyskeskukseen ja jotain vaatteita UFFille... Todella arvokasta hyvää tavaraa. Ei mene nettikirppiksillä kaupaksi. Ei jaksa nähdä vaivaa siihen myyntiin. Joku köyhä ne jostain halvalla sitten ostaa ja ilahtuu.

Vierailija
104/111 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirpputorilla viime viikonloppuna mieheni kanssa ensimmäistä kertaa vuosikausiin. Mies löysi pari mieleistä LP-levyä ja minä ostin Pentikin voirasian 20 eurolla. Ostin rasian, koska tiedän, että Pentikin voiastiamallit ovat menneet rikki ja noita ei jatkossa enää saa.

Ostettu rasia meni yläkaappiin varalle. Olen nimittäin kerran aiemmin tiputtanut Pentikin voiastian keittiön kivilattialle. 

Vierailija
105/111 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä aika myydä kirpputorilla. Syksy vaihtuu talveen joten ihmisiä on paljon liikkeellä. Ihmiset hakevat nyt talvivaatteita, luistimia, suksia, ym. talvikamoja. Kaikki käytännöllinen kodin/ sisustus tavara liikkuu ajasta riippumatta. Ihmiset hakevat astioita, mikrot, kahvinkeittimet, sauvasekoittimet, kihartimet, hiustenkuivaajat... Kaikki käytännöllinen ehjä ja siisti kyllä liikkuu jos vain hinta on kohdillaan. 

Lasten lelut liikkuu aina, mutta nyt joulua kohden vielä enemmän. 

Vaatteissa liikkuu merkki- ja laatu vaatteet. Halpamuoti ei tahdo liikkua ikinä hyvin. 

Vierailija
106/111 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vienyt kaiken ihan suosiolla Kierrätyskeskukseen ja jotain vaatteita UFFille... Todella arvokasta hyvää tavaraa. Ei mene nettikirppiksillä kaupaksi. Ei jaksa nähdä vaivaa siihen myyntiin. Joku köyhä ne jostain halvalla sitten ostaa ja ilahtuu.

Ei tarvi olla edes köyhä. Me rikkaat ymmärretään paremmin arvotavaran päälle. Ei köyhä edes tunnista arvotavaroita kun sellaisia koskaan ole edes nähnyt. Mutta kyllä minäkin ilahdun design/merkkituotteista kun halvalla kierrätyskeskuksesta vastaan tulee. Kierrätys on muotia, ei vain köyhien juttu. 

Vierailija
107/111 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden turhauttavin päivä oli myyntikäynti kirpparilla. MITÄÄN ei mennyt. Ihmiset eivät edes kysyneet hintoja. Nyt annan uffile.

Vierailija
108/111 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin eilen yhdellä Turun suunnalla olevalla Kirppiksellä ihmettelemässä hintoja. Nukkaisia pilalle pestyjä neuleita, vielä pyydettiin jotain 8 euroa. Ei ole todellistakaan. Ihan ihme krääsää, jota en olisi ottanut edes "ota ilmaiseksi-korista" mukaani. Näin yhden nuoren tuttavanikin. Hänkin palautti (tyhjän) korinsa vähin äänin takaisin kassalle. 

Vierailija
109/111 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaan vaikuttaa, että kiinalaisista verkkokaupasta saa uutta rättiä päälle todella edullisesti. 

Itsekin ostin T-paidan, eikä se huono ollut.

Ne mahdolliset torjunta-ainejäämät ilmeisesti pelottaa vähemmän, kuin kirpparilta ostettujen vaatteiden muut jäämät ja luteet ym.

Vierailija
110/111 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska kirpputorilla ei ole enää mitään kunnollista ostettavaa.

Vierailija
111/111 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä varattomien maassa mene enää mikään kaupaksi. Rikkaat eivät osta mitään, he eivät työllistä ketään eivätkä he investoi mihinkään, he vain sijoittavat saadakseen vain lisää rahaa itselleen. Raha ei tihku alaspäin, vain paska valuu alaspäin.