Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä 40-50 vuotiaana voi löytää vielä HYVÄN miehen

Vierailija
24.06.2024 |

Koska tilanne on se että JOKAIKINEN hyvä mies on varattu!

Varatun saa kyllä helposti seksiin, mutta eroahan he ei vaikkei rakkautta olisi (en tiedä miksi, koska harvalla erityisen hyvä liitto)

Kukaan hyvä mies ei ole sinkku, eivät osaa olla yksin jos naisen saavat

Ainoa tilanne voisi olla että vaimo olisi kuollut tai ero olisi tapahtunut yllättäen ihan juuri, tällöin voi löytää hyvänkin miehen mutta erosta/kuolemasta toipunut hän ei ole

Miehiä kiinnostaa lähinnä seksi ja raha

Mistä ihmeestä hyvän voi löytää? Itse epäilen ettei mistään joten en myöskään etsi :D

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että hyviä keski-ikäisiä miehiä on jonkin verran vapaana, mutta he ovat niitä, jotka eivät edes halua seurustella. Itse olen hyvännäköinen, hoikka ja lihaksikas, mutta vaikeasti työtön, uusia tilanteita kammoava ja hiukan autistinen. Kaikki normaalit mieskaverini ovat naimisissa ja me riman alittajat sinkkuja.

Jotenkin selkeä kaksijakoisuus nykyään tässä. Jos ei ole uraa, niin ei ole naista. Etenkin jos elää tervehenkisesti eikä halua riippuvuuksista kärsivää, epävakaata naista.

M46

Naisen on aina saanut rahalla

Vierailija
142/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä hyvän miehen joka hoitaa lapsensa ja kokkaa heidän ruokansa. Ei vaan ollut kiinnostunut minusta.

Ooo, oikein hoitaa lapsensa! Mikä saalis! Eikö tuon nyt pitäisi olla itsestäänselvyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat hyvän miehen, ja sitten kuitenkin olet valmis ottamaan pettäjän, ja itse rikkomaan jonkun toisen avioliiton. Nyt on kyllä moraalikompassi hukassa.

Vierailija
144/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että hyviä keski-ikäisiä miehiä on jonkin verran vapaana, mutta he ovat niitä, jotka eivät edes halua seurustella. Itse olen hyvännäköinen, hoikka ja lihaksikas, mutta vaikeasti työtön, uusia tilanteita kammoava ja hiukan autistinen. Kaikki normaalit mieskaverini ovat naimisissa ja me riman alittajat sinkkuja.

Jotenkin selkeä kaksijakoisuus nykyään tässä. Jos ei ole uraa, niin ei ole naista. Etenkin jos elää tervehenkisesti eikä halua riippuvuuksista kärsivää, epävakaata naista.

M46

Naisen on aina saanut rahalla

Ei pitäisi olla niin rahan perään. Perus toimeentulo riittää, jos on riittävän vaatimaton. Ei tarvita kalliita osteluita ja ulkomaan matkoja.

Vierailija
145/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuossa ikäluokassakin hyvä mies. Suoraselkäinen, fiksu, hyväsydäminen, ikäisekseen komea, tukka päässä, ei pallomahaa, ei päihdeongelmaa, tekee hyvää mieltä ja orgasmeja ja on yhden naisen mies. Löydetty nuorena, tietty, ei noita vapaana kulje. Ja koska on tuollainen, pysyy vaimo onnellisena, katseenkestävänä ja seksiä ja ruokaa on aina saatavilla. Se on kahden kauppa. Siksi ne eivät eroa.

Vierailija
146/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla viiskymppisellä enää seisoo kuin järki päässä. Mitä sellaisella äijällä tekee?

Vierailija
147/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, et mitenkään. Me olemme olleet suhteissa jo pitkät ajat. Jännämiehiä sulle löytyy runsaasti.

Vierailija
148/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla viiskymppisellä enää seisoo kuin järki päässä. Mitä sellaisella äijällä tekee?

Kyllä seisoo, jos puoliso on pitänyt itsensä kunnossa. Sinä ilmeisemmin et ole.

Vierailija
149/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan pakko🤭

Vierailija
150/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät, kun et sekstaile varattujen kaa 

Kuka haluaa lehmän, jos saa maidon ilmaiseksi? 

Vähän itsekunnioitusta lady.

Vierailija
151/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on haussa 40-50-vuotias hyvä nainen. Mistähän löytyisi?

M43

Vierailija
152/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato, miehiä vihaava spermaviemärikin on aloittanut päivänsä palstalla

Vierailija
153/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias mies.

kerta valikoima on 15-50 vuotiaat naiset ja osalla on huippukoulutus, voi olla omaisuutta ja lapsia ja lemmikkejä niin miksi en valitsisi parasta eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?

Mikä lemmikeissä vikana?

Vierailija
154/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella sinkulla saattaa olla jostain tutusta varatusta miehestä kuvitelma, että tämä on "hyvä", koska on kelvannut jollekin niin pitkään ja jos on isäksikin päässyt. Sivuutetaan täysin ne faktat, että moni nainen kituuttaa avioliitossa lasten ja taloudellisen tilanteen takia, vaikka mies olis täysi mulkku ja sika. Ulospäin varmasti oikein charmantti ja kiva, mutta kotona jotain ihan muuta. Tämä vain muistutuksena, että varattu ei ole aina yhtä kuin hyvä.

Vierailija
155/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mies 50+ ja olen monella tapaa ihan erinomainen. En tosiaan tyydy elämässä enää yhtään mihinkään, ja siksikin katselen vain 15-20v nuorempia, ja saan. Myös ylipainoiset, persut ja hännystelijänsä ovat aivan ehdottoman nounou. 

Millä tavalla ihminen joka on jäänyt niin jälkeen ihmisen normaalista kehityksestä, että on 20 vuotta nuorempien kanssa henkisesti samalla tasolla, voisi olla "erinomainen"?

Mitä tarkoittaa henkisesti samalla tasolla oleminen ja miksi se on vaatimus parisuhteen syntymiselle?

JOs asia pitää selittää sinulle, ei maksa vaivaa. Älä pohdi parisuhdeasioita, ei ole vielä sun aikasi

Vierailija
156/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuossa ikäluokassakin hyvä mies. Suoraselkäinen, fiksu, hyväsydäminen, ikäisekseen komea, tukka päässä, ei pallomahaa, ei päihdeongelmaa, tekee hyvää mieltä ja orgasmeja ja on yhden naisen mies. Löydetty nuorena, tietty, ei noita vapaana kulje. Ja koska on tuollainen, pysyy vaimo onnellisena, katseenkestävänä ja seksiä ja ruokaa on aina saatavilla. Se on kahden kauppa. Siksi ne eivät eroa.

Ruokaa saatavilla?! Seksiä saatavilla?! Niinku ne olis palkintoja. Miksei mies kokkaa?

Vierailija
157/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet löydetään nuorena ja pysytään naimisissa hautaan asti.

Tämä ei vastannut mitenkään aloittajan kysymykseen

No eikös se ollut kierrelty vastaus. Suora olisi; et mistään.

Vierailija
158/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä saat varatun helposti seksiin, niin ei se kyllä mikään hyvä mies ole 😅

Vierailija
159/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sää ap sillä teet? Vanha muori oot.

Vierailija
160/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja yritin seurustella ihan kivan 66v miehen kanssa mutta seksi oli onnetonta, ei seisonut kunnolla ja olipa se ohut luikura muutenkin, ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan