Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä 40-50 vuotiaana voi löytää vielä HYVÄN miehen

Vierailija
24.06.2024 |

Koska tilanne on se että JOKAIKINEN hyvä mies on varattu!

Varatun saa kyllä helposti seksiin, mutta eroahan he ei vaikkei rakkautta olisi (en tiedä miksi, koska harvalla erityisen hyvä liitto)

Kukaan hyvä mies ei ole sinkku, eivät osaa olla yksin jos naisen saavat

Ainoa tilanne voisi olla että vaimo olisi kuollut tai ero olisi tapahtunut yllättäen ihan juuri, tällöin voi löytää hyvänkin miehen mutta erosta/kuolemasta toipunut hän ei ole

Miehiä kiinnostaa lähinnä seksi ja raha

Mistä ihmeestä hyvän voi löytää? Itse epäilen ettei mistään joten en myöskään etsi :D

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, ettei missään ole enää yli 50 -vuotiaalle vapaata, sopivaa miestä, mutta lapseni urheiluharrastuksesta se löytyi. Siellä oli pari eronnutta isää mukana ja toisen kanssa meillä kävi huumori yksiin ja moni muukin asia klikkasi <3

Vierailija
122/173 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluristeilyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vuosikymmeniä aikaa piiloutua.

Vierailija
124/173 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hyvän miehen 25 vuotta sitten ollessani 43 v. ja hyvä on edelleen.

Vierailija
125/173 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään sinun iässäsi. Katsovat 20-30 -vuotiaita.

yt. Mies

Puhut pazkaa. Mä löysin miehen kun olin 51v.

Eli toivoa voi olla

N44

Vierailija
126/173 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias mies.

kerta valikoima on 15-50 vuotiaat naiset ja osalla on huippukoulutus, voi olla omaisuutta ja lapsia ja lemmikkejä niin miksi en valitsisi parasta eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?

Miksi naisena en valitsisi mahdollisimman nuorta miestä eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?

Sitä ajattelevat +40 v ukot, joilla lapsia jo ja ajattelevat yleensä vain omaa kikkeliään ja etsivät naista äitipuoleksi exän rakkauden hedelmille. Miksi kukaan lapseton nainen, joka urheilee ja on koulutettu uranainen haluaisi tuollaiseen rooliin joka uhraa resursseja, eikä hyödytä mitenkään?

Eli 28-40 ikähaitarilla ukkojen suhteen, äly,pituus ja ulkonäkö vaikuttavat. Kuten rehellisyys ja se ettei ole hamesankari.

Vierailija
127/173 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä keski-ikäisten palstanaisten kuvitelma on, että jos he vain "löytäisivät" hyvän miehen, he saisivat sen? Mitä annettavaa teillä on? Enkä tarkoita olla ilkeä, realistinen vain.

Vierailija
128/173 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hyvä mies ei todellakaan ole varattu, mutta 40-50 vuotias nainen ei ole enään kilpailukykyinen deittimarkkinoilla. Kuole yksin.

Vierailija
129/173 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin naimisiinmeno olisi "aito avioliitto" -palstan suurin missio? Tässäkin maassa on yhtä sun toista kulkijaa. Outoa on, jos et kohtuuhyvää ukkoa löydä. Se on vain siitä kiinni, haluaako seukata vai ei. 

Vierailija
130/173 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätetyssä miehessä ei todellakaan ole välttämättä mitään muuta vikaa kuin että hän valitsi väärin ekalla kerralla. Ei ne väärät valinnat ole naisten yksinoikeus. 

Vähän aikaa sitten täällä oli pitkä ketju jossa naiset joukolla avautuivat siitä kuinka olivat jättäneet hyvän miehen jostain aivan tyhmästä syystä ja nyt katuivat. Harmi kun en laittanut sitä ketjua talteen, voisin linkata sen aina näihin ketjuihin. 

Juu, mutta näissä jätetyissä on paljon katkeria tapauksia. En toki ala yleistämään, mutta itse en tiedä ketään _hyvää_ 40-50-vuotiasta vapaata miestä.

Nyt rönsyää: Siskollani oli mukava mies. Komeakin. Hyvä perheenisä. Kumppanina kuitenkin kuulemma välinpitämätön. Nälvi "vitsillä", tätä todistin itsekin. Yleisesti ottaen silti oikein kelpo mies. Teki kotitöitä, huolehti vanhemmistaan, ei ollut päihdeongelmaa. Kun ero tuli, hänestä tuli aivan kamala. Pyysi minua treffeille (en mennyt!!), jätti 12v. ja 15v. yksin kotiin viikonlopuksi, teki siskoni nimissä jonkun feikkiprofiiliin deittisivustolle ym. Eipä ole uutta kumppania löytänyt.

Vierailija
131/173 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä 40-50 vuotiaana monella alkaa se viimeinen kierros eli päästään eroon siitä jonka kanssa on tehty ne "pakolliset" kuviot eli lapset ja päästy ruuhkavuosista melkein eroon. Sen jälkeen voi katsella ihan rauhassa ympärilleen ja nauttia elämästä. Jos hyvin käy niin löytää sellaisen kanssa voi elellä mukavaa elämää loppuun asti mutta mikään pakko se ei ole.

Valitettavasti lapset vaikuttaa monesti vielä senkin jälkeen kun ovat aikuisia. Nuoria autetaan (tottakai) ja joulut on oma lukunsa myös.

Yhden tiedän, joka löysi onnen siinä 5-kympin tienoilla. Mies on hänelle hyvä mies, vaikken itse kelpuuttaisi. Baarista löytyi, mutta ei ole alkkis. Lapseton, normaalipainoinen.

Vierailija
132/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin hyvän miehen, siis ihan täydellisen minulle. Kuin tehty. 

Miten sellaisen saa? Olemalla hyvä nainen. Mistä sellaisen löytää? Mistä vaan, siihen vaaditaan tuuria. Pitää käydä munkki. 

Ps. En ymmärrä logiikkaasi. Hyvät on varattuja mutta ne varatut pettää? Ei ne ole hyviä jos ne pettää. 

Entä jos vaimonsa ei vaikka anna? Kai se on pidemmän päälle hyvä syy pettämiselle? On sillä vaimollakin vastuuta suhteen ylläpitämisestä.

Vierailija
133/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet löydetään nuorena ja pysytään naimisissa hautaan asti.

Tämä ei vastannut mitenkään aloittajan kysymykseen

Aloittajan kysymys onkin valehtelua ja miesvihaa. Ei siihen voi vastata.

Vierailija
134/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias mies.

kerta valikoima on 15-50 vuotiaat naiset ja osalla on huippukoulutus, voi olla omaisuutta ja lapsia ja lemmikkejä niin miksi en valitsisi parasta eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?

Miksi naisena en valitsisi mahdollisimman nuorta miestä eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?

Sitä ajattelevat +40 v ukot, joilla lapsia jo ja ajattelevat yleensä vain omaa kikkeliään ja etsivät naista äitipuoleksi exän rakkauden hedelmille. Miksi kukaan lapseton nainen, joka urheilee ja on koulutettu uranainen haluaisi tuollaiseen rooliin joka uhraa resursseja, eikä hyödytä mitenkään?

Eli 28-40 ikähaitarilla ukkojen suhteen, äly,pituus ja ulkonäkö vaikuttavat. Ku

Miksi nostit vanhan ketjun tällaisella miesvihaviestillä?

Vierailija
135/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset ovat myös varattuja siinä missä hyvät miehetkin. Tuossa iässä jos hyvä mies on eronnut jostain syystä niin aika harvoin hän enään aloittaa koko homma uudestaan vaan keskittyy esimerkiksi lapsiinsa ja heidän hyvinvointiin eikä vieraan naisen.

Ha mielestäni hyvät miehet tai naiset eivät petä puolisoitaan. 

Vierailija
136/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet tietää ettei 40-50 vuotiaita hyviä naisia ole olemassa joten ymmärtävät pysyä sellaisiksi esittäytyvistä erossa.

Vierailija
137/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että hyviä keski-ikäisiä miehiä on jonkin verran vapaana, mutta he ovat niitä, jotka eivät edes halua seurustella. Itse olen hyvännäköinen, hoikka ja lihaksikas, mutta vaikeasti työtön, uusia tilanteita kammoava ja hiukan autistinen. Kaikki normaalit mieskaverini ovat naimisissa ja me riman alittajat sinkkuja.

Jotenkin selkeä kaksijakoisuus nykyään tässä. Jos ei ole uraa, niin ei ole naista. Etenkin jos elää tervehenkisesti eikä halua riippuvuuksista kärsivää, epävakaata naista.

M46

Vierailija
138/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias mies.

Miksi sellainen nainen haluaisi sinut? En olisi nuorena enkä nyt keski-ikäisenäkään huolinut yli viisi vuotta itseäni vanhempaa miestä. Vaikutat myös itsekkäältä määräilijältä, jonka kanssa on vaikea elää, se nuori nainenkin voi haluta myöhemmin lemmikkejä tai tatuointeja. En siis laskisi sinua niiden hyvien miesten joukkoon, jollaisen ap haluaa.

Eihän sillä ole väliä kokonaisuuden kannalta, mitä juuri sinä haluat. Jotkut naiset tykkäävät vanhemmista miehistä, se ei ole sinulta pois.

Vierailija
139/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa juuri sellaiselta naiselta jolla on hitosti vaatimuksia ja edellisten suhteiden mukanaan tuomaa päänsärkyä. No thanks näin 50v ukkona.

Vierailija
140/173 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mies 50+ ja olen monella tapaa ihan erinomainen. En tosiaan tyydy elämässä enää yhtään mihinkään, ja siksikin katselen vain 15-20v nuorempia, ja saan. Myös ylipainoiset, persut ja hännystelijänsä ovat aivan ehdottoman nounou. 

Millä tavalla ihminen joka on jäänyt niin jälkeen ihmisen normaalista kehityksestä, että on 20 vuotta nuorempien kanssa henkisesti samalla tasolla, voisi olla "erinomainen"?

Mitä tarkoittaa henkisesti samalla tasolla oleminen ja miksi se on vaatimus parisuhteen syntymiselle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi