Miten ihmeessä 40-50 vuotiaana voi löytää vielä HYVÄN miehen
Koska tilanne on se että JOKAIKINEN hyvä mies on varattu!
Varatun saa kyllä helposti seksiin, mutta eroahan he ei vaikkei rakkautta olisi (en tiedä miksi, koska harvalla erityisen hyvä liitto)
Kukaan hyvä mies ei ole sinkku, eivät osaa olla yksin jos naisen saavat
Ainoa tilanne voisi olla että vaimo olisi kuollut tai ero olisi tapahtunut yllättäen ihan juuri, tällöin voi löytää hyvänkin miehen mutta erosta/kuolemasta toipunut hän ei ole
Miehiä kiinnostaa lähinnä seksi ja raha
Mistä ihmeestä hyvän voi löytää? Itse epäilen ettei mistään joten en myöskään etsi :D
Kommentit (173)
Pitää olla itsekin kunnollinen ihminen, että saa kunnollisen kumppanin.
Pitäisi olla kiinnostusta seksiin, arkiasiat kunnossa, ei päihdeongelmaa tai muita riippuvuuksia, kykyä keskustella, ulkonäöstä huolehtiminen järkevissä rajoissa, terveys suht kunnossa ja omata terveet odotukset parisuhdetta kohtaan.
Maantieteellisellä sijainnillakin on väliä. Naiset pakkautuvat kaupunkeihin ja kilpailu on kovempaa.
Tosiasia on kylläkin se, että nelikymppisenä otetuista eroista suurin osa on naisten aloitteesta tapahtuneita. Jää sinne se 20% miehiä, jotka ovat ottaneet eron. Ehkä he ovat niitä hyviä miehiä, joille sattui huono puoliso ensimmäisellä kierroksella.
Et löydä tosielämässä, ne on satuhahmoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 vuotias mies.
kerta valikoima on 15-50 vuotiaat naiset ja osalla on huippukoulutus, voi olla omaisuutta ja lapsia ja lemmikkejä niin miksi en valitsisi parasta eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?
Miksi sellainen nainen haluaisi sinut? En olisi nuorena enkä nyt keski-ikäisenäkään huolinut yli viisi vuotta itseäni vanhempaa miestä. Vaikutat myös itsekkäältä määräilijältä, jonka kanssa on vaikea elää, se nuori nainenkin voi haluta myöhemmin lemmikkejä tai tatuointeja. En siis laskisi sinua niiden hyvien miesten joukkoon, jollaisen ap haluaa.
Aika monessa ketjussa naiset sanoo että haluaa samanikäisen tai nuoremman miehen.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5590950/minka-takia-40-50v-miehet-tykka…
Aina näitä lukiessa ymmärrän miten onnellinen olen kun vaimoni sopii niin hyvin minulle. Asutaan yhdessä, arki sujuu, molemmilla on roolinsa eli kumpikin tekee osansa kaikesta, ei niuhoteta tyhjänpäiväisyyksistä.
En kyllä käytä juuri ollenkaan alkoholiakaan ja kroppani on ihan hyvässä kunnossa päälle nelikymppiseksi. Vaimolle on kyllä ylipainoa kertynyt mutta verrattuna muihin mahdollisiin ongelmiin mitä voisi olla se on kuitenkin aika pientä.
Ei mistään sinun iässäsi. Katsovat 20-30 -vuotiaita.
yt. Mies
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit että jokaikinen hyvä mies on varattu. OK, no eikö tuo nyt silloin vastaa omaan kysymykseesi: et voi saada hyvää miestä, koska ne on kaikki varattu.
No niin, nyt voitkin sitten poistaa tämän paskan ketjusi.
Hmmh, toisaalta toisella kierroksella on varsin hyviä miehiä. He jo ovat harjoittelleet ensimmäisellä kierroksella ja eron jälkeen miettineet, mikä meni ensin pieleen. Juurikin itsereflektoinnin taito tekee eronneesta erinomaisen toiselle kierrokselle, ihan sukupuolesta riippumatta.
Niin moni sitä vaan eli omaa elämäänsä ja nuorempana omia tavoitteitaan, joista puoliso, lapset ja avioliitto olivat vain kohta tuolla suorittamisen listalla. Sitten sitä havahdutaan siihen, että niiden asioiden ylläpitäminen olisi vaatinut myös resursseja, kuten yhteistä aikaa.
Toisella kierroksella on usein myös jo ne muut tavoitteet saavutettu niin puolison kanssa yhdessä elämiselle ja nauttimiselle jää enemmän aikaa.
Erityisesti, jos perhe on laitettu alulle jo vajaa 30 vuotiaana niin viisikymppisiä hyviä miehiä toiselle kierrokselle on paljonkin.
Tiedän jo kaksi reilu seitsemänkymppistä naista jotka on löytäneet hyvän miehen itselleen ja vientiä olisi ollut heillä enemmänkin.
Asenteesta se on kiinni miehen löytyminen. Mikäli vaatimukset tai toiveet ovat alkujaankin liian korkealla niin se jo karkoittaa mahdolliset kumppaniehdokkaat pois. Ne hyvätkin.
Et löydä mistään ap. Koska olet liian vaativa.
Itseä on tietysti vähän tylsäö luonnehtia hyväsi mieheksi, vaikka sellainen saattaisikin olla. Ja tuo uskomus esimeekiksi siitä, että kaikki hyvät miehet olisivat aina varattuja on onasra mielestäni vähän pöhkö.
Turhauttavan usein törmää myös edelleen kuvauksiin, jossa mies saa osakseen kunnioitusta ja arvostusta, jos otaksutaan, että hänellä on riittänyt aina halutessaan nais - seuraa
Miksi hän olisi edes halunnut vakiinrua kun tänään on voinut leikkiä blondin kanssa ehkä jo huomenna brunetin ja viineistään loppukuusta punapään kanssa
. Lapsia mies oi sitten hankkia hopeakettuna, jos ne nyr on ikinä mitään estäneet joten vähät siitä, kod niitä on tullut siittäneeksi missä iässä hyväsä kun ihaIlua ja kunniotusta ja arvostusta ovat olleer auliita antamaan niin toiset miehet kuin moni nainen, joista kukin vuorollaan on toivonut olevansa se oikea ja jonka rinnalle mies asettuu kuin koira enäntänsä viereen.
Mutta annas olla jos nainen olisi yhrä suosittu miesten keskuudessa ja hänellä otaksuttaisiin olevan useita miessuhteita niin hänen maineensa olisi jotain hyvin päinvastaista edellä kuvattuun mieheen verrattuna
Ei ole mahdollista. Hyvä mies ja hyvä nainen ovat myyttejä. Hyviä ihmisiä ei ole olemassa. Kaikilla on omat vikansa ja puutteensa.
Etsi ennemmin vähävikaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Hyvä mies ja hyvä nainen ovat myyttejä. Hyviä ihmisiä ei ole olemassa. Kaikilla on omat vikansa ja puutteensa.
Etsi ennemmin vähävikaista.
Ei ka hyvä koskaan ole merkinnyt virheetöntä. Itse miehenä en tietenkään kaikista hyvänä koska olen sinkku uskon, että ne ovat loppu viimein aika pieniä juttuja, jotka uskon, että tekevät meistä miehistö (yhtälailla naisista) hyviä.
Tarkoitan pienillä sitä, että ne eivät monesti ole sellaisia, jotka olisivat ylivoimaisiavtai vain harvojen hallitsemia ja osaamia.
Esimerkiksi kykeneekö olemaan rehellinen?
Löytääkö kanssa ihmisistään yleisesti enempi myönteistä kuin kielteistä?
Kyleneekö arvostamaan itseään? Vai odottaako arvostuksen tulevan aina muilta
Antaako omistaan vai odottaako muiden antavan vain itselle?
Löytyykö sanavarastosta sanojs kuten kiitos tai anteeksi? Osaako myös käyttää näitä sanoja koskaan?
Onko lasi aina enempi puolilksi täynnä vai enempi puoliksi tyjhjä?
Jos ap on kiva ja kiltti nainen, missä häneen voisi tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään sinun iässäsi. Katsovat 20-30 -vuotiaita.
yt. Mies
Puhut pazkaa. Mä löysin miehen kun olin 51v.
Miksi ap on itse vapaa ja ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Erosin jo 35-vuotiaana. Koska olin äiti, en kiinnostanut miehiä parisuhdemielessä. Nyt kun lapseni ovat jo täysi-ikäisiä, miehiä tuntuu kiinnostavan, vaikken heitä enää edes etsi. Minulle seksi on tärkeä elämänalue, mutten harrasta irtosuhteita. Oli tuskaa olla selibaatissa. Nyt olen siihen jo tottunut. 50v mies ei välttämättä ole erityisen vetävännäköinen. Parisuhdemielessä mies sopii naisen seksuaalisesti aktiivisimpiin vuosiin. 50-vuotias nainen voi jo miehet unohtaakin etenkin jos tarjokkaat ovat kuuskymppisiä. Ne miehet, jotka luulivat voivansa odotella lasteni täysi-ikäistymistä, ovat hieman hitaita ja yksinkertaisia mielestäni. Jos mies antaa naisen kärvistellä puutteessa lapsiarjen pelossa, ei kannata myöhemmin tulla kiinnostusta osoittamaan. Tosiaan niistä parhaista miehistä ei edes erota. Jätetyssä miehessä on monesti jotain vikaa. Lapsettomaan arkeen hän voi kyllä sopia.
ota nuorempi mies.
t. puuma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 vuotias mies.
kerta valikoima on 15-50 vuotiaat naiset ja osalla on huippukoulutus, voi olla omaisuutta ja lapsia ja lemmikkejä niin miksi en valitsisi parasta eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?
Siis 15-vuotias? Oikeasti lapsi on tuo. Valikoi laillisia suhteita.
Ihmettelin kyllä myös että 15-vuotiaaseen sekaantumista ei käräjäoikeudessa hyvällä katsottais. Tuomio siitä napsahtais. Pimeetä sakkia tällä palstalla.
Thaimaasta olis tulossa toinen toistaan nätimpiä ja mukavia 20-30 vuotiaita naisia jonoksi asti sullekin..
Olen hauska, räväkkä ja seksikäs 50 -vuotias nainen. Pitkä parisuhteeni 10 vuotta nuorempaan puolisooni on ohi. Luulin tämän miehen olevan unelmieni täyttymys sekakäyttäjä -puolison jälkeen, sillä hän oli avulias, huomioonottava, kiltti ja kaikinpuolin ihana. Kunnes ei ollutkaan kun jäi kiinni useista sivusuhteistaan. Minun on todella vaikea uskoa, että missään on hyviä miehiä. Itsetuntoni on murskattu, tunnen olevani arvoton. Tämän "ihanan" miehen kanssa, meillä oli hirvittäviä kommunikaatio-ongelmia, sillä hän pakeni kirjaimellisesti paikalta aina kun oli jokin ongelmallinen asia ilmoilla. Se oli laikaistava aina maton alle eikä siitä saanut keskustella. Keskustella sai wikipedian sisällöstä sekä lämmitetäänkö sauna tänään ja mitä tarvitaan kaupasta. Ahdistuin suhteesta, sillä tunsin jatkuvasti, että mies on etäinen henkisesti, emme pysty kommunikoimaan ja lisäksi tunsin, että hänellä on ikäviä salaisuuksi (mitkä sitten selvisikin oikeiksi tuntemuksiksi).
Onko olemassa 40-50 -vuotiaita avoimia ja rehellisiä miehiä, joille vaikeistakin asioista keskustelu ei ole tabu?
Mistä niitä löytää? Tinderiin en todellakaan mene. Mitä hyviä treffialustoja nykyään on?
No kertokaa millainen on hyvä mies! Haluan kuulla mitä miehen tekee hyväksi.