Miten ihmeessä 40-50 vuotiaana voi löytää vielä HYVÄN miehen
Koska tilanne on se että JOKAIKINEN hyvä mies on varattu!
Varatun saa kyllä helposti seksiin, mutta eroahan he ei vaikkei rakkautta olisi (en tiedä miksi, koska harvalla erityisen hyvä liitto)
Kukaan hyvä mies ei ole sinkku, eivät osaa olla yksin jos naisen saavat
Ainoa tilanne voisi olla että vaimo olisi kuollut tai ero olisi tapahtunut yllättäen ihan juuri, tällöin voi löytää hyvänkin miehen mutta erosta/kuolemasta toipunut hän ei ole
Miehiä kiinnostaa lähinnä seksi ja raha
Mistä ihmeestä hyvän voi löytää? Itse epäilen ettei mistään joten en myöskään etsi :D
Kommentit (173)
Miehille on tuossa vielä paljon vaikeampaa löytää hyvä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 52 ja yritin seurustella ihan kivan 66v miehen kanssa mutta seksi oli onnetonta, ei seisonut kunnolla ja olipa se ohut luikura muutenkin, ei jatkoon.
Etkä ehdottanut että mies fistaisi sinua? Molemmat kädet käyttöön ja jos nainen edelleen valittaa ettei ole tarpeeksi iso.... no ei ole mies se ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuossa ikäluokassakin hyvä mies. Suoraselkäinen, fiksu, hyväsydäminen, ikäisekseen komea, tukka päässä, ei pallomahaa, ei päihdeongelmaa, tekee hyvää mieltä ja orgasmeja ja on yhden naisen mies. Löydetty nuorena, tietty, ei noita vapaana kulje. Ja koska on tuollainen, pysyy vaimo onnellisena, katseenkestävänä ja seksiä ja ruokaa on aina saatavilla. Se on kahden kauppa. Siksi ne eivät eroa.
Ruokaa saatavilla?! Seksiä saatavilla?! Niinku ne olis palkintoja. Miksei mies kokkaa?
Koska mä olen miestä paljon parempi Kokko ja me molemmat halutaan syödä mahdollisimman hyvin, tietenkin. Samasta syystä mies siivoaa. Kukin vahvuuksiensa mukaan, molemmat hyötyvät. Seksihalujen puute taitaa taas olla monen suhteen surma. Sellaista ongelmaa ei ole, kun seksi on hyvää ja kaikki muut asiat ovat hyvin.
Palkintoajattelu on musta kummaa. Me ollaan reilut parikymmentä vuotta lähdetty siltä pohjalta, ettei rakkaus kysy, mitä minä voin saada sinulta, vaan mitä minä voin antaa sinulle. Toimii tietenkin vain molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ajattele juuri muuta kuin rahaa ja seksiä, autoaan... lätkää ja fudista. Niin se on.
Rahaa on riittävästi jottei sitä tarvitse jatkuvasti ajatella, auto on vain kulkuväline ja lätkä tai fudis ei kiinnosta.
T: Mies -72
Ei se ikä kaikkea ratkaise, mutta ap ei selvästikään itse ole hyvä nainen (etsii ja yrittää iskeä varattuja miehiä), niin miksi hän edes ansaitsisi hyvää miestä. Ihme hempukka.
Ap:n on syytä tyytyvä jollain tavalla vialliseen mieheen tai olla kokonaan ilman. Jälkimmäisen joutuu moni muukin valitsemaan.
Tuuripeliä ja sitten riippuen millaista miestä haet, olis hyvä olla jotakuinkin samanlainen. Jos etsit urheilevaa fiksua koulutettua miestä niin vaikeaa se on ellei itse ole samantyyppinen nainen.
Itsellä kävi hyvä tuuri kun uudesta harrastuksesta löysin aivan ihanan miehen (no, hiukan haastavaa hänen on ilmaista tunteitaan ja muutenkin kaikenlaista pientä tullut esiin vuosien varrella, mutta hyvin pärjätään) joka on mua selkeästi nuorempi, oikein seksikäs ja ennenkaikkea luonteeltaan aivan mahtava, luotettava ja sitoutumiskykyinen. Seksimieltymykset ja huumori osuu täysin yhteen.
Itsekin olen mielestäni ihan hyvä saalis olemalla urheilullinen ja normaalipainoinen, avarakatseinen ja rakastava, hyvätuloinen ja korkeasti koulutettu, paljon maailmaa jo nähnyt niin hyvä kumppani matkoille sun muuta. Ihan on mahdollista kumppani tässä 40-50 välillä vielä löytää.
N47
Iso osa varmasti joo, mutta ei jokainen vaikka tätä ihan korostettiin aloituksessa. On vaimonsa jättämäksi tulleita hyviä miehiä sekä myös niitä leskiä (vähän toki)
Hyvä eronnut nainen aivan varmasti löytää hyvän eronneen miehen jos he kumpikin vielä haluaa suhteeseen. Onko sinulla jotain isompaa asiaa mitä voisit parantaa itsessäsi jos et ole kelvannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä hyvän miehen joka hoitaa lapsensa ja kokkaa heidän ruokansa. Ei vaan ollut kiinnostunut minusta.
Ooo, oikein hoitaa lapsensa! Mikä saalis! Eikö tuon nyt pitäisi olla itsestäänselvyys.
Pitäisi, mutta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 vuotias mies.
kerta valikoima on 15-50 vuotiaat naiset ja osalla on huippukoulutus, voi olla omaisuutta ja lapsia ja lemmikkejä niin miksi en valitsisi parasta eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?
Mikä lemmikeissä vikana?
Esim äkkilähdöt ulkomaille ja kaikki muu ex tempore tekemisen voi unohtaa, jos toisella on lemmikki. Sitä sopivaa hoitopaikkaa on usein mahdotonta löytää lyhyellä varoitusajalla.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Olin varma, ettei missään ole enää yli 50 -vuotiaalle vapaata, sopivaa miestä, mutta lapseni urheiluharrastuksesta se löytyi. Siellä oli pari eronnutta isää mukana ja toisen kanssa meillä kävi huumori yksiin ja moni muukin asia klikkasi <3
Lapsi oli varmaan myös tosi iloinen..
Erittäin monessa parisuhteessa nuo ovat naisen myyntiartikkeleita.
Kannattaa etsiä sellainen jolle ne eivät ole. Ja vaihtaa toiseen naiseen heti jos noista sellaisia tulee.