Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä ja heti sillä on uusi suhde

Vierailija
23.06.2024 |

Miten olette reagoineet kun nähneet vielä surun vaiheessa, että exällä on uusi nainen/mies? Itse sain tämän kokea eilen. Erostamme on alle kuukausi ja olen yhä todella rikki ja itkuinen lähes päivittäin. Miehellä uusi nainen. Tuntuu siltä, että miten se voi olla mahdollista, että yhtäkkiä kaikki muuttuu ja se kaikki yhteinen noin vain jää taakse. Olen jätetty ja ero tuli täysin puskan takaa. Toinen halusikin olla vapaa ja niin heti löytyi uusi. Voi tätä kyynelten määrää! Kakki tuntuu vaan niin käsittämättömältä ja ne tunteet toista kohtaan on vielä niin voimakkaat! Meillä on vielä 5 yhteistä lasta exän kanssa.

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen sarjaseurustelija, jolla varmaan 2kk:n kuluessa jo uusi.

Jos vanhin lapsi ap:n kanssa on 15-vuotias, niin ei tuo ukko aivan samassa syklissä vaihda naista ja paitaa. 

Niin ja siksi lisäsinkin:

Siis hetkinen: Meillä on vielä 5 yhteistä lasta exän kanssa. 

Onko tuo nainen ollut salaa kuvioissa esim. onko miehesi ollut salasuhteessa hänen kanssa jo aikaisemmin? Mistä lie löytänyt, mutta ei tuo varmaa tuu kauaa kestämään.

Vierailija
42/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten liikkeet on usein nopeita ja näyttäviä😅. Niillä harvoin on aitoja tunteita. Mun exä teki tuon saman. Tuntuuhan se hetken pahalta. Yritti pitää yhteyttä minuunkin. Ja nähdä minua. Tein siitä lopun. Totesin, että olet päätöksesi tehnyt. Nyt elän sen päätöksen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen oli varmasti kuvioissa jo ennen kun suhteenne päättyi. Aika selvää, valitettavasti.

Mistä nämä sankarit noita naisia löytää kun vapaanakin on miehiä enemmän kuin naisia.

Saahan Mikko Leppilampi naisia kanssa, pelkän ulkonäön ansiosta. Mikollakin on lapsia usean eri naisen kanssa, saattaa olla myös lehtolapsia joista vielä emme tiedä.

Vierailija
44/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen oli varmasti kuvioissa jo ennen kun suhteenne päättyi. Aika selvää, valitettavasti.

Mistä nämä sankarit noita naisia löytää kun vapaanakin on miehiä enemmän kuin naisia.

Saahan Mikko Leppilampi naisia kanssa, pelkän ulkonäön ansiosta. Mikollakin on lapsia usean eri naisen kanssa, saattaa olla myös lehtolapsia joista vielä emme tiedä.

Naiset on vaikeita paitsi joillekin hyvin helppoja. 

Vierailija
45/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaahan se oli. Toisella heti uusi kuvioissa vaikka itse en kyennyt käymään edes treffeillä. Kidutin vielä itseäni ajamalla iltaisin entisen kodin ohi ja näin ettei mies ole yötä kotona. Ja ihmettelin mitä mies hänessä näki.

Mutta laastarihan se oli. Ja kun mies halusi keskustella yhteenpaluusta ja sanoin etten edes mieti asiaa koska hän seurustelee, soitti samantien ja lopetti suhteen. Sitten se olikin se nainen joka itki perään.

Vierailija
46/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo on myös sitä, että naiset oppivat arvostamaan itseään ja valitsemaan seuransa. Virheistä voi oppia, ei kannata itkeä huijaavan luuserin perään. Oma elämä ykköseksi.

Vierailija
47/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun erostani on puolisen vuotta. Olen se joka jätettiin ja se kävi hyvin nopeasti ja suhteellisen yllättäen. Syitä en ala tässä tarkemmin erittelemään, pettämisistä tms kuitenkaan ei ollut kyse. Välitän hänestä yhä valtavasti. Jollain tavalla rakastankin, vaikka en tietenkään enää parisuhdemielessä.

Nyt olen melko varma että hän tapailee toista miestä. Asiahan ei enää minulle millään tavoin kuulu, enkä tietenkään aio siihen millään tavoin sekaantuakaan, mutta kieltämättä sielussa hiukan kiertää. Jos kyseessä oleva mies on se jonka epäilen olevan, tunnen itseni tällä hetkellä hiukan mitättömäksi. Parempaan vaihtoi ainakin statuksen ja varallisuuden puolesta. Fiksukin vaikuttaa olevan. Tiedän tosin etteivät ne hänelle ole miehen mitta, mutta silti. Olen elätellyt pieniä toiveita siitä että joskus vielä voisi jotain tapahtua, mutta jos tämä mitä nyt näyttää tapahtuvan on totta eikä vain ikävän ja lievän mustasukkaisuuden aiheuttamaa kuvitelmaa, niin ei tule tapahtumaan.

Yritän silti ajatella että hän on ansainnut onnensa. Ja se onkin noin, hän jos kuka sen on ansainnut. Harva ihminen saa käydä läpi samoja ongelmia joita hän on käynyt ja käy koko ajan. Uskoisin minäkin ansainneeni... Mutta ei voi mitään. Missään nimessä en vihaa tai muutenkaan ajattele hänestä pahaa, mutta kyllä tämä itsestä pahalta tuntuu vaikka kuinka koittaisi kaivaa empatiavarastoja ja unohtaa omat tunteensa. Ei siinä onnistu kuin osittain.

Voi kyllä hyvinkin olla mahdollista että kuvittelen asioita. Siihen kun on ihan liikaa aikaa... Mutta kun ajatuksissa on vain yksi ihminen, kaikenlaista tulee mieleen. Tätä ei ehkä moni usko, mutta mielestäni on ihan mahdollista olla toisen puolesta jossain määrin onnellinen, vaikka samalla sureekin omaa kohtaloaan.

Vierailija
48/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhyy mokoma hiivaonkalo. Ihan oikein, että miehesi menee eteenpäin elämässään, kun sinä samaan aikaan pyörität peukaloitasi.

Vierailija
49/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat ne 5 lastasi exän huostaan, niin loppuu huolet miehen seurustelukumppaneista. Siat ne lisääntyy kuin porsaat.

Mitäs jos exä ei halua ottaa lapsia itselleen, vaan uhkaa viedä lapset lastenkotiin?

Vierailija
50/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat ne 5 lastasi exän huostaan, niin loppuu huolet miehen seurustelukumppaneista. Siat ne lisääntyy kuin porsaat.

Mitäs jos exä ei halua ottaa lapsia itselleen, vaan uhkaa viedä lapset lastenkotiin?

Onpaha lapsilla joku joka huolehtii jos vanhemmat ei niitä halua

Vierailija
51/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni erosta on nyt puolisen vuotta ja vieläkin odotan kauhulla sitä hetkeä, kun saan tietää eksälläni olevan uusi/näen hänet jossain uuden kanssa. Vielä sitä ei ole tapahtunut, mutta se tuntuisi kyllä ihan hirveältä. Varsinkin kun minut jätettiin, ja sillä perusteella että toinen haluaa olla yksin. Olen päässyt erosta eteenpäin, mutta pelkään, että romahtaisin täysin taas jos hänellä olisi uusi. Koita jaksaa, tuntuu varmasti todella pahalta, varsinkin kun erostanne on noin vähän aikaa... toivottavasti olo helpottuisi :/

Olen itse eronnut viisi viikkoa sitten, minua petettiin ja minut jätettiin. Olen poistanut kaikki yhteystiedot ja mahdollisuudet törmätä exään tai edes hänen nimeensä juuri siitä syystä, että kun kuulisin uudesta naisesta, romahtaisin varmasti. Välillä on jo hyviä hetkiä mutta ikävä on kova. Luin Erokirjasta hyviä asioita: en voi odottaa, että minulle koskaan selviäisi eron todellinen ja oikea syy. Ex ei sitä ehkä koskaan pysty kanssani käsittelemään. On siis turhaa jäädä miettimään että jos kuitenkin tässä on väärinkäsitys ja vielä löydämme toisemme. Meidän kohdalla niin ei tule tapahtumaan. Välillä kuvittelen, mitä kaikkea kamalaa toivon exälleni tapahtuvan. Toivon, että hän joskus saisi kokea tämän samanlaisen arvottomuuden ja tuskan tunteen minkä hän minulle teollaan aiheutti. Mutta kuitenkin. En halua olla katkera. Haluan olla onnellinen. Kaikille meille särkyneille toivon elämän tarjoavan parastaan. Ei vielä, mutta sitten kun olemme siihen valmiita.

Arvottomuudesta tuli mieleen, että miksi ihminen määrittää oman arvonsa tai arvottomuutensa jonkun toisen ihmisen kautta. En ymmärrä sitä, miksi annan toiselle ihmiselle niin suuren vallan määrittää, olenko arvokas vai en.

Vierailija
52/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se uutta noin nopeasti eron jälkeen löytänyt. Se oli valmiiksi katsottu jo ennen eroa.

Kyllä niitä kaikenlaisia löytyy hyvinkin nopeasti, kun hakee, se että onko pidempään on sitten eri juttu.

Vierailija
53/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että miehellä on kaikki hyvin! Ap, voi taas hävetä omaa olemassa oloaan, kun ei kelvannut miehelle. Eikä tule kelpaamaan kenellekään enää.

Vierailija
54/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yhyy mokoma hiivaonkalo. Ihan oikein, että miehesi menee eteenpäin elämässään, kun sinä samaan aikaan pyörität peukaloitasi.

Peukaloiden pyörittämisen jälkeen, ap työntää ne perseeseen vuorotellen ja häpeää omaa saamattomuuttaan 🤣😂

Vierailija
55/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 lapsen isälle löytyy näköjään aika nopeasti uusi nainen... Minä sen sijaan olen sinkku, enkä löydä ketään vaikka kovasti kuinka yritän... T. M35

Vähän kyllä ihmettelen, millainen nainen lähtee vasta eronneen 5 lapsen isän matkaan? Siinä saa sitten uusioperhekuvioita viritellä oikein urakalla. Itselleni olisi yksikin lapsi liikaa enkä alkaisi mihinkään, jos miehen erosta on vasta noin vähän aikaa. Laastari!

Vierailija
56/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni erosta on nyt puolisen vuotta ja vieläkin odotan kauhulla sitä hetkeä, kun saan tietää eksälläni olevan uusi/näen hänet jossain uuden kanssa. Vielä sitä ei ole tapahtunut, mutta se tuntuisi kyllä ihan hirveältä. Varsinkin kun minut jätettiin, ja sillä perusteella että toinen haluaa olla yksin. Olen päässyt erosta eteenpäin, mutta pelkään, että romahtaisin täysin taas jos hänellä olisi uusi. Koita jaksaa, tuntuu varmasti todella pahalta, varsinkin kun erostanne on noin vähän aikaa... toivottavasti olo helpottuisi :/

Olen itse eronnut viisi viikkoa sitten, minua petettiin ja minut jätettiin. Olen poistanut kaikki yhteystiedot ja mahdollisuudet törmätä exään tai edes hänen nimeensä juuri siitä syystä, että kun kuulisin uudesta naisesta, romahtaisin varmasti. Välillä on jo hyviä hetkiä mutta ikävä on kova. Luin Erokirjasta hyviä asioita: en voi odottaa, että minulle koskaan selviäisi eron todellinen ja oikea syy. Ex ei sitä ehkä koskaan pysty kanssani käsittelemään. On siis turhaa jäädä miettimään että jos kuitenkin tässä on väärinkäsitys ja vielä löydämme toisemme. Meidän kohdalla niin ei tule tapahtumaan. Välillä kuvittelen, mitä kaikkea kamalaa toivon exälleni tapahtuvan. Toivon, että hän joskus saisi kokea tämän samanlaisen arvottomuuden ja tuskan tunteen minkä hän minulle teollaan aiheutti. Mutta kuitenkin. En halua olla katkera. Haluan olla onnellinen. Kaikille meille särkyneille toivon elämän tarjoavan parastaan. Ei vielä, mutta sitten kun olemme siihen valmiita.

Arvottomuudesta tuli mieleen, että miksi ihminen määrittää oman arvonsa tai arvottomuutensa jonkun toisen ihmisen kautta. En ymmärrä sitä, miksi annan toiselle ihmiselle niin suuren vallan määrittää, olenko arvokas vai en.

"En ymmärrä sitä, miksi annan toiselle ihmiselle niin suuren vallan määrittää, olenko arvokas vai en"

Sinun arvoasi nostaa sen toisen ihmisen arvo. "Arvottomampaa" et halua, mutta sellainen haluaa sut - ja jos sut saa, niin haluaa pitää kiinni kovaa.

Jättämällä sen toisen osoitat ettei se ole sun arvoisesi, ja sen itsetunto menee paskaksi.

Rutkasti yksinkertaistaen siis.

Vierailija
57/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa eron, on hänellä 99% varmasti jo uusi nainen. Tämä on kylmä fakta. 

Vierailija
58/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun erostani on puolisen vuotta. Olen se joka jätettiin ja se kävi hyvin nopeasti ja suhteellisen yllättäen. Syitä en ala tässä tarkemmin erittelemään, pettämisistä tms kuitenkaan ei ollut kyse. Välitän hänestä yhä valtavasti. Jollain tavalla rakastankin, vaikka en tietenkään enää parisuhdemielessä.

Nyt olen melko varma että hän tapailee toista miestä. Asiahan ei enää minulle millään tavoin kuulu, enkä tietenkään aio siihen millään tavoin sekaantuakaan, mutta kieltämättä sielussa hiukan kiertää. Jos kyseessä oleva mies on se jonka epäilen olevan, tunnen itseni tällä hetkellä hiukan mitättömäksi. Parempaan vaihtoi ainakin statuksen ja varallisuuden puolesta. Fiksukin vaikuttaa olevan. Tiedän tosin etteivät ne hänelle ole miehen mitta, mutta silti. Olen elätellyt pieniä toiveita siitä että joskus vielä voisi jotain tapahtua, mutta jos tämä mitä nyt näyttää tapahtuvan on totta eikä vain ikävän ja lievän mustasu

Kannattaa hankkia itselle keskusteluapua, niin pääset pikemmin erosta yli. Kaikkea hyvää sinulle. On rankkaa tulla jätetyksi.

Vierailija
59/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että miehellä on kaikki hyvin! Ap, voi taas hävetä omaa olemassa oloaan, kun ei kelvannut miehelle. Eikä tule kelpaamaan kenellekään enää.

Hel*etin yliskakarat, menkää muualle jauhamaan pa*kaanne. suomi24 on vapaana, menkää sinne.

Vierailija
60/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on trolli.

Sitäpaitsi naiseen tottunut mies ei rupea pitkään olemaan ilman naista.  Aina löytyy joku kainaloon ja sänkyyn.

Läheskään aina ei ole silti kysymys suurista tunteista.  Tarvitaan vaan joku fyysisesti lähelle. Seuraksi.

Näin elämä tuntuu turvallisemmalta, normaalimmalta, ja on aina jotain odottamista, kun tietää että illalla / vkonloppuna, että varmasti toisen ihmisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän