Exä ja heti sillä on uusi suhde
Miten olette reagoineet kun nähneet vielä surun vaiheessa, että exällä on uusi nainen/mies? Itse sain tämän kokea eilen. Erostamme on alle kuukausi ja olen yhä todella rikki ja itkuinen lähes päivittäin. Miehellä uusi nainen. Tuntuu siltä, että miten se voi olla mahdollista, että yhtäkkiä kaikki muuttuu ja se kaikki yhteinen noin vain jää taakse. Olen jätetty ja ero tuli täysin puskan takaa. Toinen halusikin olla vapaa ja niin heti löytyi uusi. Voi tätä kyynelten määrää! Kakki tuntuu vaan niin käsittämättömältä ja ne tunteet toista kohtaan on vielä niin voimakkaat! Meillä on vielä 5 yhteistä lasta exän kanssa.
Kommentit (141)
No, onnea vaan sulle ap! Kuka käski sinua synnyttää noin monta lasta ex:sälle? Eikö yksi tai kaksi riittäisi?
Varmaan siinä on takana se, että sinulle ero tuli puskista. Mies kerkesi varmaan tehdä sitä eroa jo vuosikaudet päänsä sisällä.
Siinäpä oikea viiden lapsen isä... Hyvä vaan, että te erositte, sillä tuollainen mies on kelmi ja antaa lapsilleen huonon kuvan siitä millainen parisuhde oikeasti on!
Otan osaa.. :( sinä et ollut hänelle Se Oikea.
Itselläni erosta on nyt puolisen vuotta ja vieläkin odotan kauhulla sitä hetkeä, kun saan tietää eksälläni olevan uusi/näen hänet jossain uuden kanssa. Vielä sitä ei ole tapahtunut, mutta se tuntuisi kyllä ihan hirveältä. Varsinkin kun minut jätettiin, ja sillä perusteella että toinen haluaa olla yksin. Olen päässyt erosta eteenpäin, mutta pelkään, että romahtaisin täysin taas jos hänellä olisi uusi. Koita jaksaa, tuntuu varmasti todella pahalta, varsinkin kun erostanne on noin vähän aikaa... toivottavasti olo helpottuisi :/
Mitä sillä on väliä, te olette eronneet
Ei se uutta noin nopeasti eron jälkeen löytänyt. Se oli valmiiksi katsottu jo ennen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Sille kukaan ole mikään vi tun oikea. Täyspaska koko jätkä! Ole onnellinen että pääsit eroon paskasta!
Taas täällä lietsotaan miesvihaa urakalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille kukaan ole mikään vi tun oikea. Täyspaska koko jätkä! Ole onnellinen että pääsit eroon paskasta!
Inhoan tuota "Se Oikea" ei sellaista olekaan tietyille tyypeille; imevät ihmisen tyhjiin ja vaihtavat uuteen kerta kerran jälkeen empatiakyvyttömiä 💩. Olenko katkera en mutta en voi enää luottaa minkäänlaisiin sanoihin tekoihin ja mitä suhteeseen kuuluu; olet onnesi kukkuloilla ja toinen vaan esittää koko ajan ja sitten yks kaks jättää n-sivu.
Ex:äsi on ALFAUROS! Sinä ap olet vain toiminut synnytyskoneena hänelle. Nyt kun työsi on tehty, niin ALFAUROS siirtyy työstämään seuraavaa synnytyskonetta. Tämmöistä se naisen elämä vaan nyt sattuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni erosta on nyt puolisen vuotta ja vieläkin odotan kauhulla sitä hetkeä, kun saan tietää eksälläni olevan uusi/näen hänet jossain uuden kanssa. Vielä sitä ei ole tapahtunut, mutta se tuntuisi kyllä ihan hirveältä. Varsinkin kun minut jätettiin, ja sillä perusteella että toinen haluaa olla yksin. Olen päässyt erosta eteenpäin, mutta pelkään, että romahtaisin täysin taas jos hänellä olisi uusi. Koita jaksaa, tuntuu varmasti todella pahalta, varsinkin kun erostanne on noin vähän aikaa... toivottavasti olo helpottuisi :/
Olen itse eronnut viisi viikkoa sitten, minua petettiin ja minut jätettiin. Olen poistanut kaikki yhteystiedot ja mahdollisuudet törmätä exään tai edes hänen nimeensä juuri siitä syystä, että kun kuulisin uudesta naisesta, romahtaisin varmasti. Välillä on jo hyviä hetkiä mutta ikävä on kova. Luin Erokirjasta hyviä asioita: en voi odottaa, että minulle koskaan selviäisi eron todellinen ja oikea syy. Ex ei sitä ehkä koskaan pysty kanssani käsittelemään. On siis turhaa jäädä miettimään että jos kuitenkin tässä on väärinkäsitys ja vielä löydämme toisemme. Meidän kohdalla niin ei tule tapahtumaan. Välillä kuvittelen, mitä kaikkea kamalaa toivon exälleni tapahtuvan. Toivon, että hän joskus saisi kokea tämän samanlaisen arvottomuuden ja tuskan tunteen minkä hän minulle teollaan aiheutti. Mutta kuitenkin. En halua olla katkera. Haluan olla onnellinen. Kaikille meille särkyneille toivon elämän tarjoavan parastaan. Ei vielä, mutta sitten kun olemme siihen valmiita.
Minua ainakin satuttavat nuo puheet "sinä et ollut Se Oikea", se on loukkaavaa kun on juuri tullut hylätyksi ja tuntee itsensä muutenkin paskaksi..
Ap:lle, olen kokenut ja se sattui tosi paljon, pelkäsin kuukausia, että näen hänet jossain toisen kanssa ja välttelin paikkoja, jossa hänet voisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisille otuksille ei ole oikeaa.
Vaihtavat lennossa niin kauan kun on seisokkia.
Mitä siinä niin kauheaa on. Ei ollut onnellinen kanssasi. Hae itsellesi myös laastari. Niin tein itsekin, tosin
edelleen olen sen laastarin kanssa ollut 25 v ja yhteinen lapsi 17 v.
Se on se laastari se on se laastari... Tulet nauramaan viimeisenä usko pois ;)
Annat ne 5 lastasi exän huostaan, niin loppuu huolet miehen seurustelukumppaneista. Siat ne lisääntyy kuin porsaat.
Tuo on klassinen. Oon itse tajunnut aina myöhemmin, etten ole oikeasti halunnut sellaista tyyppiä. Eikä ollut oikeita. Ensin tuntuu että kaikilla pariskunnilla menee hyvin ja on ulospäin tosi hienoa. Mikä on totuus pitkällä ajalla. Kaikissa on huonoja puolia ja mies voi paljastua verkkarivesaksi joka tuijottaa jääkiekkoa, eikä ymmärrä naisia yhtään ja on töissä orjapiiskuri.
5 lapsen isälle löytyy näköjään aika nopeasti uusi nainen... Minä sen sijaan olen sinkku, enkä löydä ketään vaikka kovasti kuinka yritän... T. M35
Se oli sen sivusuhde. Pettäjäpska.