Vaimo sai selville, että olen käyttänyt maksullisen naisen palveluita viimeiseet 2-3 vuotta. Miten korjaan tilanteen?
Olen valehdellut vaimolle, että sijoitan 300-500€ kuussa indeksirahastoihin, vaikka todellisuudessa tuo raha on mennyt maksullisiin. On minulla sijoitustililläkin n. 20 000 € mutta summan pitäisi olla huomattavasti isompi. Vaimo alkoi kyselemään tuosta tarkemmin ja lopulta en kyennyt selittämään mihin rahat ovat menneet ja totuus paljastui. Tietysti naisena tunteet ottivat vallan ja alkoi puhumaan erosta heti ensimmäisenä. Ei edes suostunut kuuntelemaan minun puolta tarinasta. Tästä on nyt noin viikko eikä ole vastannut viesteihin. Miten puhun hänelle järkeä päähän? Meillä on 1 vuotias vauva. Miksi hän haluaa tuhota kaiken pienen virheen vuoksi?
M34
Kommentit (12)
Eiköhän tuossa ollut sinun puolta jo ihan tarpeeksi. Vai mitä tämä:
" Ei edes suostunut kuuntelemaan minun puolta tarinasta."
tarkoittaa? Pakottiko ne hupsut sut siihen?
Itse huomasin asian heti ja jaoin perää joten ei kai se niin iso juttu ole. Sain isompaa ja silloin kuin halusin ja saan edelleen.
Tarjoat vaimolle puolen vuoden lepoloman Gambiassa. Etkä ole niin pikkumainen, että et noin pikkuruiseen sovitteluun suostu.
Nyt alkoi kiinnostamaan ihan, että mikä oli se sun puoli tarinaan?
Vahingossa meni? Piti auttaa rahallisesti? Toinen vaan vietteli, etkä mahtanut itsellesi mitään? Se kiristi seksiä ja rahaa?
Kerro!!!
Vaimosi saa nauttia jatkossa komeista miehistä, kun sinä hoidat lapsia.
Eroa ja muista maksaa kunnon elarit, jos kerta on varaa maksullisiin naisiin. Eron jälkeen ei ehkä enää olekaan.
Yök.