Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?

Vierailija
23.06.2024 |

Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää. 

Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?

"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"

Kommentit (1345)

Vierailija
101/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo seksi muodostuu yleensä yhdeksi isoksi ongelmaksi. 

Mies haluaa enemmän, nainen vähemmän tai ei lainkaan. 

Mies on tyytymätön (tyydyttymätön) sinkkuna. Nainen on ihan onnellinen yksinkin. 

Mikä oletus on että mies haluaa enemmän. Oon ollut suhteessa nainen joka halusi miestä enemmän ja toisaalta nainen joka halusi miestä vähemmän. Ero noissa on vaan se että mies ei anna jos ei huvita mutta moni nainen antaa vaikkei huvittaiskaan. 

Ei nainen todellakaan anna. Olen ollut monessa suhteessa missä jopa halukas nainen pihtaa jos ei tee mieli. Mikään ei ole pahempaa miehenä kuin haluta rakastaan saamatta mitään. Mieluummin yksin kuin suhteessa ilman seksiä.

M40

Pihtaa jos ei tee mieli? Mitä ihmettä? Miksi pitäisi harrastaa seksiä jos ei tee mieli. Törkeä vaatimus.

Ei se ollut vaatimus vaan toteaminen tuohon edelliseen missä väitettiin että naiset antaa vaikkeivat haluaisi. Luetko aina kaikki kommentit tahallaan negatiivisesti ja toisia syyllistäen asioista joita he eivät ole tarkoittaneet?

M40

Vierailija
102/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat, että naiset palvelevat ja passaavat, samalla kun itse voivat vain röhnöttää sohvalla telkkaria katsellen. Vähän niin kuin Viivissä ja Wagnerissa.

Viivi ja Wagner on toksista feminiinisyyttä edustava miesvihaa tihkuva myrkkypilleri aivoille.

Alanuolista huolimatta Viivi esitetään uhrina ja Wagner kirjaimellisesti sikana.

Aivan niin, Wagner esitetään kirjaimellisesti sikana, koska Wagner ON sika, ei mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo seksi muodostuu yleensä yhdeksi isoksi ongelmaksi. 

Mies haluaa enemmän, nainen vähemmän tai ei lainkaan. 

Mies on tyytymätön (tyydyttymätön) sinkkuna. Nainen on ihan onnellinen yksinkin. 

Mikä oletus on että mies haluaa enemmän. Oon ollut suhteessa nainen joka halusi miestä enemmän ja toisaalta nainen joka halusi miestä vähemmän. Ero noissa on vaan se että mies ei anna jos ei huvita mutta moni nainen antaa vaikkei huvittaiskaan. 

Ei nainen todellakaan anna. Olen ollut monessa suhteessa missä jopa halukas nainen pihtaa jos ei tee mieli. Mikään ei ole pahempaa miehenä kuin haluta rakastaan saamatta mitään. Mieluummin yksin kuin suhteessa ilman seksiä.

M40

Sitten ne ei varmaankaan ole välittäneet muutoin suhteesta tarpeeksi että olisivat antaneet tai ovat olleet kanssa etunenässä suhteessa seksin takia ja siksi itsekkäämin miettineet omia halujaan ensin. Yleensä löytää kaltaistaan seuraa. Itselle seksi on toki oleellinen asia mutta voin olla ilmankin. Mies taas on seksuaalisempi ja olen enemmän kuin mielelläni se joka on vastuussa hänen tarpeistaan vaikkei itsellä olisi sille juuri tarvetta.

En ymmärrä miksi antaisit jos itselläsi ei tee mieli. 

M40

Vierailija
104/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin suhteen jossa olisi lämpöä ja läheisyyttä mutta ei seksiä. Arvatkaa löytyykö? 😀

N40

Minä halua suhteen missä on seksiä. Arvatkaa löytyykö? 😀

M40

Sitä tulee sen jälkeen kun arvostaa ensin muita arvoja korkeammalle.

Ei tule. Millään arvostamisilla tai mielipiteillä ei ole merkitystä nettideittailussa. Vain kuvilla.

Vierailija
105/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.

Tämä oli kauniisti kirjoitettu ja tässä oli realistiset odotukset parisuhteelle.

Kelpaisi mulle.

Näin naisena hieman ihmettelen miksi naiset ovat näin seksi kielteisiä. Kyllä minäkin odotan, että parisuhteessa on lempeyttä ja halailua ja pussailua ja Seksiä. 

Näinpä. Tässä AP sulle esimerkki terveestä ja tasapainoisesta naisesta. Heitä löytyy kyllä ihan niin kuin löytyy terveitä ja tasapainoisia miehiäkin.

Miesviha näkyväksi. 

Vierailija
106/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.

Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.

Siis mitenkä voisikaan ihmisenä kiinnostaa kummemmin? Aika äkkiä parisuhteessa käydään ihminen mielipiteineen läpi ja miehenä voin sanoa että aika puuduttavaa olisi samaa kerrata puolison kanssa loputtomiin. Puoliso lisäksi ei voi olla kaikkien alojen asiantuntija jonka kanssa keskustelu olisi loputtomasti kiinnostavaa. Jos mielipiteitä onkin niin, niin niitä on kaikilla. Ei niistä olein saa jutun juurta.

Mies.

Eivät ihmiset ole kirja, joka luetaan ja se

Nimenomaan. Pointti on muuttua yhdessä. Parhaassa suhteessa molemmat muovaavat toisiaan paremmiksi.

Vierailija
107/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä kysyttiin ja naiset tulee vittuilemaan 

Tätähän tämä aina on.

Jos joku mies erehtyy vastaamaan, 10 naista kimpussa kertomassa mitä tuo mies o i k e a s t i ajattelee/haluaa.

Ja sitten vielä ihmetellään, miksei miehet puhu asioistaan.

Katkerat emakot vaan purkaa makkarasormillaan pahaa oloaan. Kukaan ei pakottanut porsimaan jänniksen kanssa.

Laskeekohan tämä ihminen itsensä kunnollisiin miehiin? Hän puhuu emakoista ja porsimisesta. En osaa kuvitella sivistynyttä kunnollista ihmistä, joka koskaan puhuisi toisista ihmisistä noin. 

Vierailija
108/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän tämä aina on.

Jos joku mies erehtyy vastaamaan, 10 naista kimpussa kertomassa mitä tuo mies o i k e a s t i ajattelee/haluaa.

Katkerat emakot vaan purkaa makkarasormillaan pahaa oloaan. Kukaan ei pakottanut porsimaan jänniksen kanssa.

Laskeekohan tämä ihminen itsensä kunnollisiin miehiin? Hän puhuu emakoista ja porsimisesta. En osaa kuvitella sivistynyttä kunnollista ihmistä, joka koskaan puhuisi toisista ihmisistä noin. 

Ihan varmasti kuvittelee olevansa hyväkin tyyppi vaikkei sitä ole. Pilaa kaikki miehet naisten silmissä sanomisillaan.

M40

Vierailija
109/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on hyvä kysyä, mutta vastausta ei tule koska miehet valehtelee aina motiiveistaan. Ne sanoo mitä haluat kuulla, jotta saa sen mitä sillä hetkellä haluavat.

Vaihteeksi katkera nainen trollaa täällä.

Ei katkera vaan kokenut, realistinen nainen. Miehet ei kestä totuutta.

Vierailija
110/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 18 v poika, nuori mies. Hän seurustelee ja tuntuu olevan tytössä eniten kiinnostunut juttelemisesta ja ajanviettämisestä, hengailusta yhdessä. Eivät ole vielä luukausien jålkeenkään harrastaneet seksiä, vaikka pidin automaattisesti selvänä, että olisivat. Poika puhuu tytöstä tosi arvostavasti. Eli kyllä on miehiä, joita naiset kiinnostavat ihmisinä, eikä vain seksimielessä.

Vierailija
111/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai onko sulle sillä merkitystä onko sut valittu hiusten värin, pituuden, painon, koulutuksen tai minkä tahansa kriteerin perusteella?"

Minulle on tärkeää, että mies on valinnut minut siksi, että hän on halunnut minut riippumatta minun hiusten väristä, pituudesta, painosta tai koulutuksesta riippuen.

Vierailija
112/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 18 v poika, nuori mies. Hän seurustelee ja tuntuu olevan tytössä eniten kiinnostunut juttelemisesta ja ajanviettämisestä, hengailusta yhdessä. Eivät ole vielä luukausien jålkeenkään harrastaneet seksiä, vaikka pidin automaattisesti selvänä, että olisivat. Poika puhuu tytöstä tosi arvostavasti. Eli kyllä on miehiä, joita naiset kiinnostavat ihmisinä, eikä vain seksimielessä.

Stalkkaatko poikasi seksielämää? Vai kuulusteletko häntä?

Ihan sama kummin seuraat hänen panemisiaan niin voi olla ettei seksiä halua sun takia.

Vierailija
113/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän tämä aina on.

Ihan varmasti kuvittelee olevansa hyväkin tyyppi vaikkei sitä ole. Pilaa kaikki miehet naisten silmissä sanomisillaan.

M40

Näinpä. Samoin kuin AP tekee naisille. 

M30

Vierailija
114/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vai onko sulle sillä merkitystä onko sut valittu hiusten värin, pituuden, painon, koulutuksen tai minkä tahansa kriteerin perusteella?"

Minulle on tärkeää, että mies on valinnut minut siksi, että hän on halunnut minut riippumatta minun hiusten väristä, pituudesta, painosta tai koulutuksesta riippuen.

Eli sulle on jostain syystä väliä miksi mies sut on valinnu. Entä jos se syy onkin jokin mistä et pidä? Esimerkiksi pierusi haju?

Vierailija
115/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kummin seuraat hänen panemisiaan niin voi olla ettei seksiä halua sun takia.

Näitä ylilautatrolleja näyttäisi pyörivän tällä aika paljon. Onneksi ne on helppo tunnistaa. 

Hän ei stalkkaa mitään, vaan on ilmeisesti vain hyvä äiti. 

M30

Vierailija
116/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.

Näin se valitettavan usein menee. Lisäksi ihastuminen ja panetus on monille miehille toistensa synonyymeja oman havaintoni mukaan. Tuskin pitää täysin paikkaansa, mutta moni varmaan luulee olevansa ihastunut, kun himottaa ja tekee naista mieli. 

Yks tuore tapailumies laittoi mulle viestin ja samassa lauseessa "on ikävä" ja "panettaa"

Ei ei ei. 

Vierailija
117/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se valitettavan usein menee. Lisäksi ihastuminen ja panetus on monille miehille toistensa synonyymeja oman havaintoni mukaan. Tuskin pitää täysin paikkaansa, mutta moni varmaan luulee olevansa ihastunut, kun himottaa ja tekee naista mieli. 

Yks tuore tapailumies laittoi mulle viestin ja samassa lauseessa "on ikävä" ja "panettaa"

Ei ei ei. 

Eli sosiaalisesti avuton tollero. Eihän kukaan oikeasti laita missään viestissä että panettaa vaan nämä jutut puhutaan kahdestaa kun tilanne on sopiva.

Vierailija
118/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä ylilautatrolleja näyttäisi pyörivän tällä aika paljon. Onneksi ne on helppo tunnistaa. 

Hän ei stalkkaa mitään, vaan on ilmeisesti vain hyvä äiti. 

M30

Kuule ei kyllä sillon aikoinaan kun alotin seksin harrastamisen mun vanhemmat tienny asiasta mitään. Ainoa todiste heille siitä että en ole neitsyt ovat lapseni.

Vierailija
119/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän tämä aina on.

Ihan varmasti kuvittelee olevansa hyväkin tyyppi vaikkei sitä ole. Pilaa kaikki miehet naisten silmissä sanomi

Miksi Ap:n kysymys hiertää niin paljon? Miksi ei saisi kysyä mitä miehet haluaa parisuhteelta? 

Vierailija
120/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän tämä aina on.

Ihan varmasti kuvittelee olevansa hyväkin tyyppi vaikkei sit

Miksi Ap:n kysymys hiertää niin paljon? Miksi ei saisi kysyä mitä miehet haluaa parisuhteelta?

Ei mua ainakaan hierrä mitkään kysymykset. Kaikkea saa ja pitääkin pystyä kysymään. Myös vastata pitäisi saada juuri niinkuin itsestä tuntuu.

M40