Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?

Vierailija
23.06.2024 |

Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää. 

Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?

"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"

Kommentit (1345)

Vierailija
81/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietenkin tuntisin oloni hyväksi jos naiselta sais seksiä. Mitä se mua liikuttaa mistä syystä nainen on mut valinnu?

Vai onko sulle sillä merkitystä onko sut valittu hiusten värin, pituuden, painon, koulutuksen tai minkä tahansa kriteerin perusteella."

Eli käyt treffeillä ilmaisen seksin toivossa ja ihmettelet kun ei mätsää etkä etsi lainkaan parisuhdetta. Onpa viestissäsi ulkokultaiset perusteet sille miksi jonkun kanssa olisi. Toki etsitkin vain seksiä joten miksipä muusta välittäisitkään. Mulle on todellakin merkitystä sillä mitkä asiat mun persoonassa vaikutti että musta välitetään ja olen merkityksellinen.

Vierailija
82/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos antamalla sais sen parisuhteenkin. Ookko tätä koskaa aatellu?

Kyllä jos on tapailua ja mies haluaa suhteen. Mä olen parisuhteessa. Puhuin menneistä ajoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.

Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.

Näin se valitettavan usein menee. Lisäksi ihastuminen ja panetus on monille miehille toistensa synonyymeja oman havaintoni mukaan. Tuskin pitää täysin paikkaansa, mutta moni varmaan luulee olevansa ihastunut, kun himottaa ja tekee naista mieli. 

Vierailija
84/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki miehille:

80% miehistä on kasvatettu onnettomasti. Je mikä nostaa sinut supersankariasemaan ja tuottaa onnellisen elämän myös sinulle: panosta aitoon huomioon ottamiseen. 

Haistapa home. Miehiä ei ole kasvatettu yhtään sen huonommin kuin naisiakaan. 

Naiset ei näytä tulevan toimeen keskenään ainakaan YHTÄÄN paremmin kuin miesten kanssa. Työpaikalla ilmapiiri tutkitusti huonoin naisvaltaisilla aloilla, naisparit eroaa selvästi useammin kuin heteroparit tai homoparit...

Tuo myytti voidaan heittää jo romukoppaan, että naiset olisivat yhtään miehiä parempia tai miellyttävämpää seuraa.

Se on tutkittu et tyttölapset osallistetaan, ja osallistuu, perheen yhteisiin puuhiin poikia huomattavasti useammin.

Tutkittu fakta.

Sama mihin

Laita tähän tutkimukseen linkki

Vierailija
85/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo seksi muodostuu yleensä yhdeksi isoksi ongelmaksi. 

Mies haluaa enemmän, nainen vähemmän tai ei lainkaan. 

Mies on tyytymätön (tyydyttymätön) sinkkuna. Nainen on ihan onnellinen yksinkin. 

Mikä oletus on että mies haluaa enemmän. Oon ollut suhteessa nainen joka halusi miestä enemmän ja toisaalta nainen joka halusi miestä vähemmän. Ero noissa on vaan se että mies ei anna jos ei huvita mutta moni nainen antaa vaikkei huvittaiskaan. 

Ei nainen todellakaan anna. Olen ollut monessa suhteessa missä jopa halukas nainen pihtaa jos ei tee mieli. Mikään ei ole pahempaa miehenä kuin haluta rakastaan saamatta mitään. Mieluummin yksin kuin suhteessa ilman seksiä.

M40

M40 ei sun kannata ottaa tuollaisia yleistyksia tosissaan. Ovat ihan samanlaisia sovinisteja nuo yleistävät naiset, kuin Andrew Tate fanipojat ovat sovinisteja naisia kohtaan. 

Vierailija
86/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju taas:

*Kysymys miehille*

-5 sivullista akkoja solvaamassa miehiä

Tän takia kaikki teistä harakoista on yksin ja vihaisia.

Vierailija
87/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin 40v en pelkästään koe koska en löydä minkäänlaista naista edes treffeille. Riman olen heittänyt aikaa sitten pöpelikköön."

Ne 20% miehistä, jotka ovat kasvaneet järkevässä ympäristössä tai muutoin omaavat hyvät arvot ja taidon huomioida muita,

niissä harmittavan monessa olen ihastunut luonteeseen hetkessä, ihan vaikka tietokonekorjaamossa.  Mutta heillä ollut joku ulkoinen erityinen syy, mitä en ole pystynyt ylittää. Pujoparta, risuparta, setäsandalit, 40-vuotiaalla kulunut bändipaita, tai kaikki nämä.    Tuska on ollut tiedostaa kuinka pariutumisessa, syvällisiä arvojakin korostavassa, joku rooli on siinä yhdessä peiliin vilkaisussa.

Vierailija
88/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ja ilman seksiä jo 7 vuotta. Ihanaa kun ei ole kukaan kinuamassa mitään.

T. Sinkkunainen 

Vierailija
89/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki miehille:

80% miehistä on kasvatettu onnettomasti. Je mikä nostaa sinut supersankariasemaan ja tuottaa onnellisen elämän myös sinulle: panosta aitoon huomioon ottamiseen. 

Naiset ei näytä tulevan toimeen keskenään ainakaan YHTÄÄN paremmin kuin miesten kanssa. Työpaikalla ilmapiiri tutkitusti huonoin naisvaltaisilla aloilla, naisparit eroaa selvästi useammin kuin heteroparit tai homoparit...

Tuo myytti voidaan heittää jo romukoppaan, että naiset olisivat yhtään miehiä parempia tai miellyttävämpää seuraa.

Se on tutkittu et tyttölapset osallistetaan, ja osallistuu, perheen yhteisiin puuhiin poikia huomattavasti useammin.

Tutkittu fakta.

Kuten joku sanoi, aidosti huomioiva luonne tekee suuren vaikutuksen. Siinä on kiihdytyskaista kohti onnea.

Vierailija
90/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on tyytymätön (tyydyttymätön) sinkkuna. Nainen on ihan onnellinen yksinkin. 

Mikä oletus on että mies haluaa enemmän. Oon ollut suhteessa nainen joka halusi miestä enemmän ja toisaalta nainen joka halusi miestä vähemmän. Ero noissa on vaan se että mies ei anna jos ei huvita mutta moni nainen antaa vaikkei huvittaiskaan. 

Ei nainen todellakaan anna. Olen ollut monessa suhteessa missä jopa halukas nainen pihtaa jos ei tee mieli. Mikään ei ole pahempaa miehenä kuin haluta rakastaan saamatta mitään. Mieluummin yksin kuin suhteessa ilman seksiä.

M40

Pihtaa jos ei tee mieli? Mitä ihmettä? Miksi pitäisi harrastaa seksiä jos ei tee mieli. Törkeä vaatimus.

Vierailija
91/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki miehille:

Tutkittu fakta.

Sama mihin

Kun noinhan ei ole edes. Ota selvää perusasioista. Aikuiset tekevät jo hyvin lähelle 50-50 uusimpien tutkimusten mukaan + että miehet tekevät ansiotyötäkin edelleen enemmän.

Ja eron syynäkään ei tilastollisesti ole "osallistuminen" tai sen puute ollenkaan ensisijaisena, vaan esim kommunikointiin liittyvät asiat, yhteyden puuttuminen, erilleen kasvaminen (eli asiat, joista luulisi naisilla itselläänkin olevan jotain vastuuta?!)

Heität mutulla kaikkea, koska toivot miesvihamielisten tarttuvan innokkaina syöttiin - ja sen he myös toki tekevät.

Vierailija
92/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju taas:

*Kysymys miehille*

En ole solvannut yhtään. Olen parisuhteessa.

Vierailija
93/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju taas:

*Kysymys miehille*

Näinpä. Ei terve ja tasapainoinen nainen edes mieti tällaisia. Tasa-arvo ei ole mitään rakettitiedettä ja tällaiset aloitukset ovat syvissä harhoissa. Miesvihaaja. 

Vierailija
94/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju taas:

*Kysymys miehille*

En ole solvannut yhtään. Olen parisuhteessa.

Juu ei tule parisuhteesi kestämään jos ajattelet miehistä tuollaista yleistävää paskaa. Sääliksi käy miestäsi. 

Vierailija
95/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Sitten ne ei varmaankaan ole välittäneet muutoin suhteesta tarpeeksi että olisivat antaneet tai ovat olleet kanssa etunenässä suhteessa seksin takia ja siksi itsekkäämin miettineet omia halujaan ensin. Yleensä löytää kaltaistaan seuraa. Itselle seksi on toki oleellinen asia mutta voin olla ilmankin. Mies taas on seksuaalisempi ja olen enemmän kuin mielelläni se joka on vastuussa hänen tarpeistaan vaikkei itsellä olisi sille juuri tarvetta.

Vierailija
96/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.

Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.

Siis mitenkä voisikaan ihmisenä kiinnostaa kummemmin? Aika äkkiä parisuhteessa käydään ihminen mielipiteineen läpi ja miehenä voin sanoa että aika puuduttavaa olisi samaa kerrata puolison kanssa loputtomiin. Puoliso lisäksi ei voi olla kaikkien alojen asiantuntija jonka kanssa keskustelu olisi loputtomasti kiinnostavaa. Jos mielipiteitä onkin niin, niin niitä on kaikilla. Ei niistä olein saa jutun juurta.

Mies.

Eivät ihmiset ole kirja, joka luetaan ja se siitä. Ihmiset ovat tarina, joka muuttuu ja kehittyy koko ajan.

Vierailija
97/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin suhteen jossa olisi lämpöä ja läheisyyttä mutta ei seksiä. Arvatkaa löytyykö? 😀

N40

Minä halua suhteen missä on seksiä. Arvatkaa löytyykö? 😀

M40

Sitä tulee sen jälkeen kun arvostaa ensin muita arvoja korkeammalle.

Vierailija
98/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltu on, ei ollut mun juttu, sinkkuna vapaana mukavampaa. Lapsia en halua.

M50

EI VTTU! Mulla sama!  O_O

M45

Vierailija
99/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näin 40v en pelkästään koe koska en löydä minkäänlaista naista edes treffeille. Riman olen heittänyt aikaa sitten pöpelikköön."

Ne 20% miehistä, jotka ovat kasvaneet järkevässä ympäristössä tai muutoin omaavat hyvät arvot ja taidon huomioida muita,

niissä harmittavan monessa olen ihastunut luonteeseen hetkessä, ihan vaikka tietokonekorjaamossa.  Mutta heillä ollut joku ulkoinen erityinen syy, mitä en ole pystynyt ylittää. Pujoparta, risuparta, setäsandalit, 40-vuotiaalla kulunut bändipaita, tai kaikki nämä.    Tuska on ollut tiedostaa kuinka pariutumisessa, syvällisiä arvojakin korostavassa, joku rooli on siinä yhdessä peiliin vilkaisussa.

20%? Sanoisin että 80% miehistä on normaaleja.

Ja sinullakin nuo hyvät miehet ei kelvanneet jonkun ulkoisen asian takia. Parran saa hetkessä ajettua pois, sandalit voi vaihtaa muihin kenkiin, bändipaita vaihtuu vaikka kauluspaitaan parissa sekunissa. Ainoat asiat joihin ei pysty itse vaikuttaa on pituus ja karvojen kasvu. Eli jos olet liian lyhyt tai pitkä eikä parta kasva niin ei maha mitään. 

Oletko koskaan tällaiselle kivalle miehelle sanonut että hän olisi kiinnostava jos ajaisi parran pois? Olen 100% varma että parta lähtisi samana päivänä.

M40

Vierailija
100/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.

Tämä oli kauniisti kirjoitettu ja tässä oli realistiset odotukset parisuhteelle.

Kelpaisi mulle.

Näin naisena hieman ihmettelen miksi naiset ovat näin seksi kielteisiä. Kyllä minäkin odotan, että parisuhteessa on lempeyttä ja halailua ja pussailua ja Seksiä.