Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaajille ja naisvihaajille pitäisi järjestää yhteinen seminaari laivalla. Saattais tunteet kuumentua hyvälläkin tavalla ja samalla säästyisi muu massa näiltä iän ikuisilta juupas eipäs altistuksilta.
Tilaisuuteen voisi myydä lippuja meille, jotka haluamme huvittua emmekä halukaan parisuhdetta 👌🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin suhteen jossa olisi lämpöä ja läheisyyttä mutta ei seksiä. Arvatkaa löytyykö? 😀
N40
Minä halua suhteen missä on seksiä. Arvatkaa löytyykö? 😀
M40
Toivottavasti ette kohtaa...😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.
Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.
Minä miehenä haluan parisuhteelta vain seksiä. Muuta en tarvitse, enkä jaksa kauaa esittää muusta olevani kiinnostunut.
Ymmärrätkö ettei tuollainen ole parisuhde. Jos haluat vain seksiä, haluat vain seksiä, et parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin suhteen jossa olisi lämpöä ja läheisyyttä mutta ei seksiä. Arvatkaa löytyykö? 😀
N40
M40
Toivottavasti ette kohtaa...😃
Minusta olisi mahtava kohdata tämä nainen ja selvittää lisää hänen ajatuksistaan.
Ei meistä mitään paria tulisi mutta olen kiinnostunut tämmöisistä jutuista.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
M40
Vain seksiä vai kaiken muun ohella seksiä? Jälkimmäisiä löytyy kyllä. Minä olen kuitenkin suht harvinainen poikkeus.
Se nainen, joka ei halua ollenkaan seksiä.
Luulen, ettet ole enää naisena lainkaan harvinainen. Monet ns. ei-aseksuaali naisetkaan eivät enää halua seksiä, nykymaaima vain on tällainen ja naisen rooli vain tarpeita palvelevana, miesten kyvyttömyys mihinkään henkisempään ajatteluun jne. ovat tehneet tehtävänsä. Nainen voi hoitaa ne seksitarpeet itsekin hyvinkin tyydyttävästi. Ei siihen mitään haisevaa ukkoa tarvita römyämään.
Koska APeen kysymys ei ole mitenkään vakavasti otettava. Niin naisista, kuin miehistä löytyy paljon kusipäitä, sekä hyviä tyyppejä.
APeen kaltaisia kysymyksiä esittää trollit, miesvihaajat, sekä kipeän eron jälkeen katkeroituneet. Eli siis syy esittää tällaisia kysymyksiä löytyy ihan itsestä ja oman pään sisäisestä sekasorrosta. Ihan samanlaista vihaa levittää kuin katkeroituneet miehet naisia kohtaan.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
M40
Vain seksiä vai kaiken muun ohella seksiä? Jälkimmäisiä löytyy kyllä. Minä olen kuitenkin suht harvinainen poikkeus.
Luulen, ettet ole enää naisena lainkaan harvinainen. Monet ns. ei-aseksuaali naisetkaan eivät enää halua seksiä, nykymaaima vain on tällainen ja naisen rooli vain tarpeita palvelevana, miesten kyvyttömyys mihinkään henkisempään ajatteluun jne. ovat tehneet tehtävänsä. Nainen voi hoitaa ne seksitarpeet itsekin hyvinkin tyydyttävästi. Ei siihen mitään hais
Tiedän, että olet yleistävä sovinistinainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
M40
Luulen, ettet ole enää naisena lainkaan harvinainen. Monet ns. ei-aseksuaali naisetkaan eivät enää halua seksiä, nykymaaima vain on tällainen ja naisen rooli vain tarpeita palvelevana, miesten kyvyttömyys mihinkään henkisempään ajatteluun jne. ovat tehneet tehtävänsä. Nainen voi hoitaa ne seksitarpeet itsekin hyvinkin tyydyttävästi. Ei siihen mitään haisevaa ukkoa tarvita römyämään.
Kertoo sinusta paljon tuo viimeinen lause. Mutta tottahan se on ettei nykyään enää harrasteta niin paljon seksiä kuin menneinä vuosina. Tälle ei ole mitään syytä vain vieläkään löydetty. Teorioita tästä on monia, esim. nettideittailun tuomat ongelmat, somen vaikutus ihmisiin, yleinen läheisyyden puute koska kaikki ovat omissa digikuplissaan ja monta muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.
Näin se valitettavan usein menee. Lisäksi ihastuminen ja panetus on monille miehille toistensa synonyymeja oman havaintoni mukaan. Tuskin pitää täysin paikkaansa, mutta moni varmaan luulee olevansa ihastunut, kun himottaa ja tekee naista mieli.
Yks tuore tapailumies laittoi mulle viestin ja samassa lauseessa "on ikävä" ja "panettaa"
Ei ei ei.
Eli sosiaalisest
Jep. Tuli kuitenkin tänne tarinansa kanssa mustamaalatakseen miehiä yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltu on, ei ollut mun juttu, sinkkuna vapaana mukavampaa. Lapsia en halua.
M50
EI VTTU! Mulla sama! O_O
M45
Kunpa useammat miehet päätyisivät samaan lopputulemaan. Tuntuu, että monet miehet (ja miksei naisetkin) hakeutuvat parisuhteeseen/ pysyvät parisuhteessa, vaikka sisimmässään tuntevat, että se ei oikeastaan heitä kiinnosta/tyydytä. Ehkä siinä on mukana jotain ympäristön painettakin tyyliin "näinhän kuuluu tehdä, koska muutkin tekevät". Monet vielä suostuvat lasten "hankkimiseenkin", vaikka tietävät, että lapset eivät kiinnosta. Nostan siis (olematonta) hattuani näille miehille, jotka tuntevat itsensä, ja elävät sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vai onko sulle sillä merkitystä onko sut valittu hiusten värin, pituuden, painon, koulutuksen tai minkä tahansa kriteerin perusteella?"
Minulle on tärkeää, että mies on valinnut minut siksi, että hän on halunnut minut riippumatta minun hiusten väristä, pituudesta, painosta tai koulutuksesta riippuen.
Eli sulle on jostain syystä väliä miksi mies sut on valinnu. Entä jos se syy onkin jokin mistä et pidä? Esimerkiksi pierusi haju?
Tietenkin on väliä, sillä haluan miehen, joka haluaa olla minun kanssa riippumatta siitä, minkä pituiset tai väriset minun hiukset on tai vaihteleeko paino.
Pierun haju? Oletko tollo? Haluatko itse olla jonkun kanssa, jolla on fetissi johonkin asiaan? Sinähän vaihdut hetkessä toiseen, kun vastaan tulee joku, joka on sen suhteen sinua parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltu on, ei ollut mun juttu, sinkkuna vapaana mukavampaa. Lapsia en halua.
M50
EI VTTU! Mulla sama! O_O
M45
Kunpa useammat miehet päätyisivät samaan lopputulemaan. Tuntuu, että monet miehet (ja miksei naisetkin) hakeutuvat parisuhteeseen/ pysyvät parisuhteessa, vaikka sisimmässään tuntevat, että se ei oikeastaan heitä kiinnosta/tyydytä. Ehkä siinä on mukana jotain ympäristön painettakin tyyliin "näinhän kuuluu tehdä, koska muutkin tekevät". Monet vielä suostuvat lasten "hankkimiseenkin", vaikka tietävät, että lapset eivät kiinnosta. Nostan siis (olematonta) hattuani näille miehille, jotka tuntevat itsensä, ja elävät sen mukaan.
Mutta jos parisuhde on se hinta minkä on valmis seksistä maksamaan vaikkei suhde itsessään kiinnosta. En minä olisi valmis luopumaan seksistä mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitenkä voisikaan ihmisenä kiinnostaa kummemmin? Aika äkkiä parisuhteessa käydään ihminen mielipiteineen läpi ja miehenä voin sanoa että aika puuduttavaa olisi samaa kerrata puolison kanssa loputtomiin. Puoliso lisäksi ei voi olla kaikkien alojen asiantuntija jonka kanssa keskustelu olisi loputtomasti kiinnostavaa. Jos mielipiteitä onkin niin, niin niitä on kaikilla. Ei niistä olein saa jutun juurta.
Mies.
Eivät ihmiset ole kirja, joka luetaan ja se
Ei toki tietenkään.
Luulen, että koska seksi on miehelle suhteen ykkösjuttu ja nainen hoksaa tämän, niin hän rupeaa fundeeraamaan että eikö mikään muu suhteessa kiinnosta miestä. Tästä voi sitten seurata "teennäisiä" huomionhakuyrityksiä ja mies toki hoksaa tämän teennäisyyden ja ei lähde välttämättä mukaan tähän. Toki miehenä voin sanoa että syvällinenkin ja epäkiinnostava ajatustetenvaihto voi hyvinkin käydä myös seksin lämmittelynä. Kaiken kaikiaankin miehenä sanoisin että parisuhde on seksiä ja seksin välissä tapahtuvaa rentoa hengailua. Juuri muuta en suhteelta kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaajille ja naisvihaajille pitäisi järjestää yhteinen seminaari laivalla. Saattais tunteet kuumentua hyvälläkin tavalla ja samalla säästyisi muu massa näiltä iän ikuisilta juupas eipäs altistuksilta.
Tilaisuuteen voisi myydä lippuja meille, jotka haluamme huvittua emmekä halukaan parisuhdetta 👌🏻
Joo! Tätä vois jopa katsoa, toisin kuin näitä temppareita ja muita. 🤢
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vai onko sulle sillä merkitystä onko sut valittu hiusten värin, pituuden, painon, koulutuksen tai minkä tahansa kriteerin perusteella?"
Minulle on tärkeää, että mies on valinnut minut siksi, että hän on halunnut minut riippumatta minun hiusten väristä, pituudesta, painosta tai koulutuksesta riippuen.
Eli sulle on jostain syystä väliä miksi mies sut on valinnu. Entä jos se syy onkin jokin mistä et pidä? Esimerkiksi pierusi haju?
Tietenkin on väliä, sillä haluan miehen, joka haluaa olla minun kanssa riippumatta siitä, minkä pituiset tai väriset minun hiukset on tai vaihteleeko paino.
Pierun haju? Oletko tollo? Haluatko itse olla jonkun kanssa, jolla on fetissi johonkin asiaan? Sinähän vaihdut hetkessä toiseen, kun vastaan tulee joku, joka on sen suhteen sinua parempi.
Haastan vain ajatteluasi tuomalla esille sen että kaikilla on omat kriteerinsä miksi toisen valitsee. En edelleenkään välitä siitä onko minut valittu hiusten värin vai pottunokkani takia kunhan minut on valittu tuhansista lähes identtisistä sinkkumiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitenkä voisikaan ihmisenä kiinnostaa kummemmin? Aika äkkiä parisuhteessa käydään ihminen mielipiteineen läpi ja miehenä voin sanoa että aika puuduttavaa olisi samaa kerrata puolison kanssa loputtomiin. Puoliso lisäksi ei voi olla kaikkien alojen asiantuntija jonka kanssa keskustelu olisi loputtomasti kiinnostavaa. Jos mielipiteitä onkin niin, niin niitä on kaikilla. Ei niistä olein saa jutun juurta.
Mies.
Ei toki tietenkään.
Luulen, että koska seksi on miehelle suhteen ykkösjuttu ja nainen hoksaa tämän, niin hän rupeaa fundeeraamaan että eikö mikään muu suhteessa kiinnosta miestä. Tästä voi sitten seurata "teennäisiä" huomionhakuyrityksiä ja mies toki hoksaa tämän teennäisyyden ja ei lähde välttämättä mukaan tähän. Toki miehenä voin sanoa että syvällinenkin ja epäkiinnostava ajatustetenvaihto voi hyvinkin käydä myös seksin lämmittelynä. Kaiken kaikiaankin miehenä sanoisin että parisuhde on seksiä ja seksin välissä tapahtuvaa rentoa hengailua. Juuri muuta en suhteelta kaipaa.
Rentoa hengailua seksikertojen välissä. Tällainen suhde sopis paremmin kuin hyvin mulle.
Vierailija kirjoitti:
Koska APeen kysymys ei ole mitenkään vakavasti otettava. Niin naisista, kuin miehistä löytyy paljon kusipäitä, sekä hyviä tyyppejä.
APeen kaltaisia kysymyksiä esittää trollit, miesvihaajat, sekä kipeän eron jälkeen katkeroituneet. Eli siis syy esittää tällaisia kysymyksiä löytyy ihan itsestä ja oman pään sisäisestä sekasorrosta. Ihan samanlaista vihaa levittää kuin katkeroituneet miehet naisia kohtaan.
M30
Siis miten ap:n kysymys ei ole vakavasti otettava? Ihan normaali kysymys, mitä nuoret miehet haluavat parisuhteelta. Meille X sukupolven ihmisille parisuhteet on ihan selvää pässinlihaa, ei ole mitään epäselvää, te nuoret olette jotenkin kuutamolla mitä parisuhde on ja ei ole. Minun ikäpolveni oli vielä sitä, että kun löytyi sopiva puoliso, eli molemmat rakastuivat toisiinsa, hommattiin omistusasunto ja pari kolme lasta, jollain aikataululla jos oli varaa. Voi olla että puoliso olikin juoppo, väkivaltainen tai petturi, tai kaikkea sitä, ja tuli ero, mutta sitten etsittiin vain uusi puoliso jonka kanssa sitten on huomattavasti parempi parisuhde. Osa meistä on edelleen nuoruuden rakastetun kanssa näin viisi-kuusikymppisenä ja osa on ollut toisen puolison kansa jo kaksi-kolmekymmentä vuotta.
Tutkittua tietoa on.
Sekä pienet pojat että (siksi) miehet tekee vähemmän.
Voin linkata myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Siis miten ap:n kysymys ei ole vakavasti otettava? Ihan normaali kysymys, mitä nuoret miehet haluavat parisuhteelta. Meille X sukupolven ihmisille parisuhteet on ihan selvää pässinlihaa, ei ole mitään epäselvää, te nuoret olette jotenkin kuutamolla mitä parisuhde on ja ei ole. Minun ikäpolveni oli vielä sitä, että kun löytyi sopiva puoliso, eli molemmat rakastuivat toisiinsa, hommattiin omistusasunto ja pari kolme l
Ei kait AP sanonut nuorista miehistä mitään. Aloituksessa puhuttiin nuorista naisista ja miesten kohdalla ei ollut tarkennusta. Itse en ole nuori enää mutta parisuhteelta haen ihan samaa kuin kymmeniä vuosia sitten eli seksiä. Se rento hengailu seksikertojen välissä on myös ihan mukavaa.
Parisuhteessa on normaalia haluta seksiä. Myös mies on tunteva ihminen, läheisyyttä kaipaava, lojaali kumppani. Se, että sulla on ollut epäonnea parisuhteissa, ei oikeuta sinua yleistämästä kaikkia miehiä, häntäheikit on asia erikseen. Ja miksi huolit tällaisia miehiä kumppaneiksi? Vastausta sun kannattaa hakea itsestäsi.