Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?

Vierailija
23.06.2024 |

Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää. 

Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?

"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"

Kommentit (1345)

Vierailija
61/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne harvat miehet, jotka ovat kasvaneet tasapainoisiksi hyvässä perheessä, päätyvät laadukkaaseen parisuhteeseen suhteellisen nuorena. Tästä tulee monelle myöhäisellä iällä pariutuvalle naiselle ongelma, koska hyvät miehet menivät jo. 

Näin on. Tajusin liian myöhään. Jo 27-vuotiaana oli vaikeaa löytää hyvää miestä 

Kyllä syy löytyy ihan vaan peilistä, ei miehistä.

Tarjonta alkoi olla tuossa kohtaa ikisinkkuja ja seikkailijoita. Jos ei sitten selvästi nuorempaa olisi katsellut. 

Jos itse kuulisin naisen

Jos sulle kelpaa kuka vaan niin et etsi erityistä ihmistä vaan ketä tahansa. Kuka sellaiseksi haluaa ruveta. Tuskin itsekään tuntisit oloasi hyväksi jos nainen valitsee sinut vain koska olit se joka oli saatavilla. 

Vierailija
62/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin suhteen jossa olisi lämpöä ja läheisyyttä mutta ei seksiä. Arvatkaa löytyykö? 😀

N40

Minä halua suhteen missä on seksiä. Arvatkaa löytyykö? 😀

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin suhteen jossa olisi lämpöä ja läheisyyttä mutta ei seksiä. Arvatkaa löytyykö? 😀

N40

Etsi toinen aseksuaali.

Vierailija
64/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo seksi muodostuu yleensä yhdeksi isoksi ongelmaksi. 

Mies haluaa enemmän, nainen vähemmän tai ei lainkaan. 

Mies on tyytymätön (tyydyttymätön) sinkkuna. Nainen on ihan onnellinen yksinkin. 

Vierailija
65/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karua mutta nyt kun keski-ikäisenä mietin ketkä tuttavapiirissä ovat selvinneet hyvin kaikki pikkulapsi- ja teiniajat ym. yhdessä pysyen ja ketkä vaikuttavat edelleen onnellisilta, niin ne, jotka tavanneet toisensa jo n. 17-22-vuotiaina.

Kyllä minä naisena tunnen tällaisia, joilla oli jo tuo tilanne, nuorena löydetty hyvä puoliso, mutta päättivät haluta vaan jotain muutakin "välissä". Eli oli jo löytynyt hyvä kumppani (omien sanojensa mukaan siis) mutta jotain jännittävää ja kutkuttavaa piti löytyä, tai kokeilla saisiko vielä parempaa. Esim yhdellä oli pakkomielle löytää lääkäri (ja nyt hän on sellaisen kanssa yhdessä) joten jätti poikaystävänsä.

Suurin osa noista on nyt 40 v kynnyksellä sinkkuna, paniikki päällä kun ei ole lapsia eikä puolisoa.. Se ei sitten ollutkaan enää niin helppoa löytää. Tuo yksi löysi itselleen lääkärin, jonka kanssa on ollut yhdessä vuosia ja lapsiakin on. Idyllisiä kuvia somessa, en tiedä ovatko onnellisia vai eivät, emme niin hyvin tunne.

En jaksa enää kuunnella sitä ruikutusta ja sitä, että minun elämäni valintoineen olisi vain jotain satumaisen hyvää tuuria. En vaan jaksa. Sori, sulla oli kaikki kortit käsissäsi, elämä on valintoja. Minäkin tein valinnan sitoutua. Myös silloin kun muut arvostelivat valintojani, että menetän jotain oleellista. Tai silloin kun oli niitä rankempia aikoja pikkulapsivaiheineen.

Vierailija
66/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajille ja naisvihaajille pitäisi järjestää yhteinen seminaari laivalla. Saattais tunteet kuumentua hyvälläkin tavalla ja samalla säästyisi muu massa näiltä iän ikuisilta juupas eipäs altistuksilta.

Vierailija
67/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne harvat miehet, jotka ovat kasvaneet tasapainoisiksi hyvässä perheessä, päätyvät laadukkaaseen parisuhteeseen suhteellisen nuorena. Tästä tulee monelle myöhäisellä iällä pariutuvalle naiselle ongelma, koska hyvät miehet menivät jo. 

Näin on. Tajusin liian myöhään. Jo 27-vuotiaana oli vaikeaa löytää hyvää miestä 

Kyllä syy löytyy ihan vaan peilistä, ei miehistä.

Tarjonta alkoi olla tuossa kohtaa ikisinkkuja ja seikkailijoita. Jos ei sitten selvästi nuorempaa olisi katsellut. 

Jos sulle kelpaa kuka vaan niin et etsi erityistä ihmistä vaan ketä tahansa. Kuka sellaiseksi haluaa ruveta. Tuskin itsekään tuntisit oloasi hyväksi jos nainen valitsee sinut vain koska olit se joka oli saatavilla. 

Tietenkin tuntisin oloni hyväksi jos naiselta sais seksiä. Mitä se mua liikuttaa mistä syystä nainen on mut valinnu?

Vai onko sulle sillä merkitystä onko sut valittu hiusten värin, pituuden, painon, koulutuksen tai minkä tahansa kriteerin perusteella?

Vierailija
68/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40

Oletko neitsyt? Jos et ole niin miksi et voisi rakkaan miehen mieliksi sitä seksiä harrastaa? Olethan niin tehnyt muidenkin kanssa. Jos taas olet neitsyt ja seksi on ehdoton EI, niin sitten tosiaan voi mennä vaikeaksi.

Vierailija
69/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

M40

Vain seksiä vai kaiken muun ohella seksiä? Jälkimmäisiä löytyy kyllä. Minä olen kuitenkin suht harvinainen poikkeus. 

Se nainen, joka ei halua ollenkaan seksiä. 

Vierailija
70/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sinkkunaiset on tyytyväisempiä elämäänsä, koska saavat esim munaa milloin haluavat. Yks jännãmies käy panemassa kymmentä eri naista, mutta suuri osa sinkkumiehistä joutuu taasen elämään ilman seksiä. Naiset jakaa enemmin yhdelle miehelle, joka käy kirnuamassa useampaa reikää kuin että saanti jakautuisi miesten kesken tasaisemmin.

Vierailija
71/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

M40

Vain seksiä vai kaiken muun ohella seksiä? Jälkimmäisiä löytyy kyllä. Minä olen kuitenkin suht harvinainen poikkeus. 

Se nainen, joka ei halua ollenkaan seksiä. 

Seksiä ja muutakin lisänä mutta se muu on vain plussaa joka ehkä tulee jossain muodossa

Vierailija
72/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tyytymätön (tyydyttymätön) sinkkuna. Nainen on ihan onnellinen yksinkin. 

Mikä oletus on että mies haluaa enemmän. Oon ollut suhteessa nainen joka halusi miestä enemmän ja toisaalta nainen joka halusi miestä vähemmän. Ero noissa on vaan se että mies ei anna jos ei huvita mutta moni nainen antaa vaikkei huvittaiskaan. 

Vierailija
73/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sinkkunaiset on tyytyväisempiä elämäänsä, koska saavat esim munaa milloin haluavat. Yks jännãmies käy panemassa kymmentä eri naista, mutta suuri osa sinkkumiehistä joutuu taasen elämään ilman seksiä. Naiset jakaa enemmin yhdelle miehelle, joka käy kirnuamassa useampaa reikää kuin että saanti jakautuisi miesten kesken tasaisemmin.

Tämä on niin totta. 20v sitten se olin minä joka kirnusin koko kylän kaikki neidot ja nykyään en treffeille edes pääse.

Toki välissä ehdin naimisiin ja sain lapset mutta exä halusi jännää cityelämää mieluummin kuin arkea (ja seksiä).

M40

Vierailija
74/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki miehille:

80% miehistä on kasvatettu onnettomasti. Je mikä nostaa sinut supersankariasemaan ja tuottaa onnellisen elämän myös sinulle: panosta aitoon huomioon ottamiseen. 

Haistapa home. Miehiä ei ole kasvatettu yhtään sen huonommin kuin naisiakaan. 

Naiset ei näytä tulevan toimeen keskenään ainakaan YHTÄÄN paremmin kuin miesten kanssa. Työpaikalla ilmapiiri tutkitusti huonoin naisvaltaisilla aloilla, naisparit eroaa selvästi useammin kuin heteroparit tai homoparit...

Tuo myytti voidaan heittää jo romukoppaan, että naiset olisivat yhtään miehiä parempia tai miellyttävämpää seuraa.

Se on tutkittu et tyttölapset osallistetaan, ja osallistuu, perheen yhteisiin puuhiin poikia huomattavasti useammin.

Tutkittu fakta.

Sama mihin naiset avioliitossa turhautuu.

Vierailija
75/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin niin surullista ja siis surullista luettavaa.

Mutta mistä ja koska tämä on saanut alkunsa? Joku yhteys on yhteiskunnallisessa kehityksessä mutta mikä yhteys ja mihin?

Mikä rooli on ollut koululaitoksella? Ehkä olisi pitänyt säilyttää erikseen poika- ja tyttökoulut. Ehkä tämä yhteiset luokat onkin ollut huono juttu kun siellä pannaan pojat ja tytöt kilpailemaan keskenään vaikka koko nykykoulu on sellainen että se suosii tyttöjen ominaisuuksia eli ei ole ollenkaan poika varten. Saattaa syntyä vääristynyt mielikuva vastakkaisesta sukupolvesta. Sitten sekin että pojat kehittyy tyttöjä hitaammin ja jo 12-veet ovat sukukypsiä vaikka ovat vielä ihan lapsia...

Ei tämmöstä hirveää ollut missään 'ennen'. Kuinka paljon ihmisiä tarttis tuntea että voi varmuudella sanoa, että ei tämä vielä ollut tämmöstä kun se sukupolvi syntyi joka ensimmäisenä syntyi tasavalta Suomi-valtioon. Se sukupolvi on nyt kuolemassa pois. Jotkut 'yleismaailmalliset' ideologiat ovat vaikuttaneet siihen että syntyi tasavalta. Sieltä näyttää sitten poistetun kristinusko ja se on omituista jos väitetään että kristinusko olisi vääristänyt sukupuolten väliset suhteet. Ennemminkin se on ateismi jossa elämän tarkoituksena olisi vain lisääntyminen = seksi!!! ja ateismi on se joka tuntuu aloittaneen ihmispäiden valloituksen vaikka meidän koko kulttuurimme on rakennettu kristinuskolle... nykymaailma ehkä ateismille???

Todella vaikea ymmärtää mitä täällä on tapahtumassa. Voi kuitenkin olla ihan paikallaan että mietimme syitä - TÄÄLLÄKIN!

Vierailija
76/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oletus on että mies haluaa enemmän. Oon ollut suhteessa nainen joka halusi miestä enemmän ja toisaalta nainen joka halusi miestä vähemmän. Ero noissa on vaan se että mies ei anna jos ei huvita mutta moni nainen antaa vaikkei huvittaiskaan. 

Ei nainen todellakaan anna. Olen ollut monessa suhteessa missä jopa halukas nainen pihtaa jos ei tee mieli. Mikään ei ole pahempaa miehenä kuin haluta rakastaan saamatta mitään. Mieluummin yksin kuin suhteessa ilman seksiä.

M40

Vierailija
77/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pelkkä seksi. Joutuu olemaan ilman kunnes on parisuhteessa.

Vierailija
78/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pelkkä seksi. Joutuu olemaan ilman kunnes on parisuhteessa.

Mitäpä jos antamalla sais sen parisuhteenkin. Ookko tätä koskaa aatellu?

Vierailija
79/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä haluaisin naisen joka ei petä, valehtele, tai manipuloi. Ihan tarpeeksi kokemuksia sellaisesta. 

Jos nyt EDES sen löytäisin, niin voisin sitten uskaltaa toivoa niitä asioita mitä nuorempana halusin. Perheen ja myötäelämista. Vuorovaikutusta rakkaan kanssa. Ykis hyvä ja terve parisuhde on kyllä ollut, mutta olimme vain liian erilaisia ja siitä tuli lähinnä kaverisuhde. 

Olen kyllä feministi aina ollut, sekä sosiaaliliberaali. Valitettavasti olen joutunut sen kokemaan kuinka suunnilleen 2/5 tapaamistani itseään feministiksi kutsuista naisista tajuaa koko aatteesta yhtään mitään. Miesviha on ihan yhtä todellista, kuin naisviha. Tämä AP on loistava merkki miesvihaajasta. Ei terve ja tasapainoinen ihminen esitä tuollaisia kysymyksiä vakavissaan. 

Vierailija
80/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki miehille:

80% miehistä on kasvatettu onnettomasti. Je mikä nostaa sinut supersankariasemaan ja tuottaa onnellisen elämän myös sinulle: panosta aitoon huomioon ottamiseen. 

Haistapa home. Miehiä ei ole kasvatettu yhtään sen huonommin kuin naisiakaan. 

Naiset ei näytä tulevan toimeen keskenään ainakaan YHTÄÄN paremmin kuin miesten kanssa. Työpaikalla ilmapiiri tutkitusti huonoin naisvaltaisilla aloilla, naisparit eroaa selvästi useammin kuin heteroparit tai homoparit...

Tuo myytti voidaan heittää jo romukoppaan, että naiset olisivat yhtään miehiä parempia tai miellyttävämpää seuraa.

Se on tutkittu et tyttölapset osallistetaan, ja osallistuu, perheen yhteisiin puuhiin poikia huomattavasti useammin.

Tutkittu fakta.

Sama mihin

Jaa.. Sekin on tutkittu fakta, että naiset ovat taipuvaisempia manipulointiin ja pettämiseen. Eli olisikohan tuo ränttäyksesi lähinnä tilastoharhaa.