Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Kitkeriä, katkeria, kitiseviä miesvihaajia.
Onpa ihme, ettei seuraa löydy.
Miksi kukaan järkevä mies haluaisi tuollaisen riippakivekseen?
Miten se nainen teitä kuormittaa? Kaikki minun tuntemani naiset hoitavat nykyään itse omat asiansa taloudestaan lapsiinsa. Ymmärtäisin "riippakiven", jos hän vaikka pyytäisi rahaa tai ruokaa, mutta ymmärtääkseni tällaista ei ole enää soveliasta aviomieheltäkään pyytää. Niin mikä se "kuorma" tarkalleen ottaen on, jonka nainen päällesi langettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.
Mitä vikaa matkustelussa? Mukavaahan se on oman kumppanin kanssa ja vielä lapsiperheenäkin.
Matkustelu on yhtä piinaa. En lähde ellei siitä mulle makseta palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne harvat miehet, jotka ovat kasvaneet tasapainoisiksi hyvässä perheessä, päätyvät laadukkaaseen parisuhteeseen suhteellisen nuorena. Tästä tulee monelle myöhäisellä iällä pariutuvalle naiselle ongelma, koska hyvät miehet menivät jo.
Näin on. Tajusin liian myöhään. Jo 27-vuotiaana oli vaikeaa löytää hyvää miestä
Kyllä syy löytyy ihan vaan peilistä, ei miehistä.
Tarjonta alkoi olla tuossa kohtaa ikisinkkuja ja seikkailijoita. Jos ei sitten selvästi nuorempaa olisi katsellut.
Jos itse kuulisin naisena jonkun miehen vinkuvan jostain "hyvistä naisista" että ei meinaa löytyä, niin kyllä korvat menis lukkoon saman tien ja vaihtaisin seuraa
En keksi yhtäkään järkisyytä, miksi joku mies ei voisi toimia täysin vastaavalla tavalla, jos kuulisi tuollaista miesvihapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on joku statussymboli kun löytyy naisia tai parisuhde. Mutta kyllä nämäkin miehet tästä yli pääsee
Ei ole mikään statusymboli. Parisuhteessa saa seksiä (ainaki aluksi) ja se on ainoa syy haluta suhde
Vierailija kirjoitti:
Seksiä, valmiin ruoan pöytään 3 x pv ja siivotun kodin.
Eka on totta ja loput täyttä tuubaa
Mies haluaa seksiä, naiset enemmänki välittää kotitöistä
Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.
4V sitte eronneena ja deittaileena niinvoin sanoa että näin se nykyään taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitkeriä, katkeria, kitiseviä miesvihaajia.
Onpa ihme, ettei seuraa löydy.
Miksi kukaan järkevä mies haluaisi tuollaisen riippakivekseen?
Miten se nainen teitä kuormittaa? Kaikki minun tuntemani naiset hoitavat nykyään itse omat asiansa taloudestaan lapsiinsa. Ymmärtäisin "riippakiven", jos hän vaikka pyytäisi rahaa tai ruokaa, mutta ymmärtääkseni tällaista ei ole enää soveliasta aviomieheltäkään pyytää. Niin mikä se "kuorma" tarkalleen ottaen on, jonka nainen päällesi langettaa?
Minua ei kuormita kukaan. Olen heteronainen, parisuhteessa yli 20 vuotta, useamman lapsen äiti. En vaan perusta seksismistä ja sukupuolivihasta.Toivon, ettei omista lapsista kasva tuollaisia kaksinaismoralistisia vinkujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne harvat miehet, jotka ovat kasvaneet tasapainoisiksi hyvässä perheessä, päätyvät laadukkaaseen parisuhteeseen suhteellisen nuorena. Tästä tulee monelle myöhäisellä iällä pariutuvalle naiselle ongelma, koska hyvät miehet menivät jo.
Tarjonta alkoi olla tuossa kohtaa ikisinkkuja ja seikkailijoita. Jos ei sitten selvästi nuorempaa olisi katsellut.
Jos itse kuulisin naisena jonkun miehen vinkuvan jostain "hyvistä naisista" että ei meinaa löytyä, niin kyllä korvat menis
Voi hyvin olla että miehetkin kokee ettei n. 30-vuotiaana ole enää niin helppoa löytää "hyvää naista" elämänkumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.
4V sitte eronneena ja deittaileena niinvoin sanoa että näin se nykyään taitaa olla.
Nykyään? Näin se on ollut tuhansia vuosia
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä kysyttiin ja naiset tulee vittuilemaan
Tätähän tämä aina on.
Jos joku mies erehtyy vastaamaan, 10 naista kimpussa kertomassa mitä tuo mies o i k e a s t i ajattelee/haluaa.
Ja sitten vielä ihmetellään, miksei miehet puhu asioistaan.
Katkerat emakot vaan purkaa makkarasormillaan pahaa oloaan. Kukaan ei pakottanut porsimaan jänniksen kanssa.
Aika outo ajatus, että mies haluaisi naiselta edes yhtään mitään kaiken ton jutun jälkeen mitä täälläkin saanut lukea. Käynyt aika selväksi, ettei meillä ole mitään tekemistä toistemme kanssa. En ymmärrä miten voi edes olettaa. Tää juttu on täällä niin täysin sekopäistä, että sanon ihan suoraan, et ite en ikinä seurustelisi naisen kanssa jolta tulee noin likasta ja myrkyllistä puhetta. Mun puolesta voi suoraan alkaa vaikka harkita ihan ikuista sinkkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun meillä väheni seksi minun sairauteni vuoksi (yhdyntä aiheuttaa kipua) , mieheni mielestä suhteesta tuli paska. Mitään muuta konkreettista muutosta ei ollut.
Ota suihin ja anna annelia niin suhde paranee
🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse kuulisin naisena jonkun miehen vinkuvan jostain "hyvistä naisista"
Voi hyvin olla että miehetkin kokee ettei n. 30-vuotiaana ole enää niin helppoa löytää "hyvää naista" elämänkumppaniksi.
Näin 40v en pelkästään koe koska en löydä minkäänlaista naista edes treffeille. Riman olen heittänyt aikaa sitten pöpelikköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse kuulisin naisena jonkun miehen vinkuvan jostain "hyvistä naisista"
Tottakai voi olla, mutta jos siinä syyttää samalla kaikki naiset ja kuvittelee, että se on naisten vika, tai se että naiset on kasvatettu huonosti ym. niin siinä menee kyllä pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.
Höpöhöpö
Enköhän minä tiedä elämää ja miehiä nähneenä. Ei ole yhtäkään tullut elämässä vastaan mitä ei kiinnostaisi pelkästään seksi.
Vika on sinussa, ei miehissä. Joko vedät puoleesi vain tietynlaisia miehiä tai itse valitset vain sellaisia.
Aika karua mutta nyt kun keski-ikäisenä mietin ketkä tuttavapiirissä ovat selvinneet hyvin kaikki pikkulapsi- ja teiniajat ym. yhdessä pysyen ja ketkä vaikuttavat edelleen onnellisilta, niin ne, jotka tavanneet toisensa jo n. 17-22-vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Aika outo ajatus, että mies haluaisi naiselta edes yhtään mitään kaiken ton jutun jälkeen mitä täälläkin saanut lukea. Käynyt aika selväksi, ettei meillä ole mitään tekemistä toistemme kanssa. En ymmärrä miten voi edes olettaa. Tää juttu on täällä niin täysin sekopäistä, että sanon ihan suoraan, et ite en ikinä seurustelisi naisen kanssa jolta tulee noin likasta ja myrkyllistä puhetta. Mun puolesta voi suoraan alkaa vaikka harkita ihan ikuista sinkkuutta.
Mies- ja naisvihapuheessa näyttäisi olevan se, ero että miehet haukkuvat tietyntyylisiä naisia ja haaveilevat edelleen suhteesta. Naisvihapuheessa taas yleistetään koko miessukupuoli täysin kelvottomaksi jätteeksi ja julistetaan että ei ikinä enää ketään. Mielellään kellekään.
Minä haluaisin suhteen jossa olisi lämpöä ja läheisyyttä mutta ei seksiä. Arvatkaa löytyykö? 😀
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se on joku statussymboli kun löytyy naisia tai parisuhde. Mutta kyllä nämäkin miehet tästä yli pääsee
Ei ole mikään statusymboli. Parisuhteessa saa seksiä (ainaki aluksi) ja se on ainoa syy haluta suhde
Mene suhteeseen vääristä syistä, ihmettele kun suhde kuolee ja toinen ei halua enää läheisyyttä, katkeroidu elämään ja levitä sanomaa muillekin ja kuvittele että se on totuus, koska itsellä ei ole muutakaan paikkaa mihin mennä.
Ne taitavat kaikki riippua. Kiveksille ei ole kohotusleikkauksia.