Olen katkera, koska mies haluaa "jännänaisen"
Naurattaa edes käyttää tuollaista termiä :DDDd, mutta se kuvaa ehkä parhaiten sitä mitä mieheni vaikuttaa ihailevan. Tulinen, roisia läppää ja sarkastisia kommentteja viljelevä, estoton, kinky, villi, RÄVÄKKÄ (mutta ulkonäöltä nätti ja naisellinen). Rivien välistä tullut esiin, että haluaisi mulla olevan enemmän noita ominaisuuksia. Enkä koekaan olevani mitään tuota vaan ns. tylsä harmaavarpunen tuollaiseen verrattuna. Mies on moneen otteeseen ilmaissut selvästi arvostavansa ja ihailevansa tuollaisia naisia ja tulee olo, että olisi ottanut mieluummin sellaisen jos olisi saanut. Että on mun kanssa vain koska olen "nätti ja mukava".
Olen kai ihan tyhmä kun vielä tällaisessa suhteessa olen? Vaikka mielestäni meillä muuten menee ihan hyvin. Rakastan miestä ja hänkin omien sanojensa mukaan minua.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. Olen kiltti ja joustava. Myös leikkisä ja riehakas. Luotettava ja lojaali. Naturelli.
Mies halusi kovasti kanssani suhteeseen. Oli olevinaan kovin rakastunut. Jossain vaiheessa, aika pian, alkoi hahmottua todellisuus. Minä olin ajateltu "äitihahmoksi" kotiin ja oikeasti mies ihaili jotain temppari-tyylisiä naisia. Varmaan olisi pettänyt sellaisten kanssa tai ehti jo pettää, kuka tietää.
Kaikilla ihmisillä ei ole noin puhtaat motiivit, mitä esität. Itse asiassa aika monella on paljon rumemmat.
Tästä syystä on ihan hyvä tietää, millaisia ovat miehen eksät. Jos sieltä löytyy näitä tempparityylisiä naisia enemmänkin ja itse olet ihan toisenlainen, pitäisi epäilysten herätä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama homma exän kanssa. Minä olen tällainen kiltti naapurintyttö. Hänellä oli tapana tahallaan ärsyttää minua. Kerran mulla keitti yli ja raivosin ja haukuin häntä, uhkasin vetäistä turpiin yms ja hän oli aivan muna pystyssä. Jätin hänet ja hän aikansa touhuili noiden jännänaisien kanssa. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin hän harmittelee, että haluaisi olla minun aviomieheni paikalla. Ne jännänaiset olivatkin liian jänniä.
Onko miehet lapsina tottuneet että äiti kotona raivoaa ja hakevat samnalaista naista?
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet tykkää ilopillereistä. Varautuneet naiset ei sytytä heitä.
Kun mies tappaa suhteen iloisen ilmapiirin, ei siinä silloin ilopilleröidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama homma exän kanssa. Minä olen tällainen kiltti naapurintyttö. Hänellä oli tapana tahallaan ärsyttää minua. Kerran mulla keitti yli ja raivosin ja haukuin häntä, uhkasin vetäistä turpiin yms ja hän oli aivan muna pystyssä. Jätin hänet ja hän aikansa touhuili noiden jännänaisien kanssa. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin hän harmittelee, että haluaisi olla minun aviomieheni paikalla. Ne jännänaiset olivatkin liian jänniä.
Onko miehet lapsina tottuneet että äiti kotona raivoaa ja hakevat samnalaista naista?
Ne on luonnehäiriöisiä, jotka nauttivat toisen raivosta. Yleensä sellaisilla on ollut myös paska äiti. Kai se tuo jotain vallantunnetta, kun näkee, että saa toisen naruista vedeltyä. Seksi siihen päälle vielä - tunne siitä, että saa vedeltyä naruista ja alistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. Olen kiltti ja joustava. Myös leikkisä ja riehakas. Luotettava ja lojaali. Naturelli.
Mies halusi kovasti kanssani suhteeseen. Oli olevinaan kovin rakastunut. Jossain vaiheessa, aika pian, alkoi hahmottua todellisuus. Minä olin ajateltu "äitihahmoksi" kotiin ja oikeasti mies ihaili jotain temppari-tyylisiä naisia. Varmaan olisi pettänyt sellaisten kanssa tai ehti jo pettää, kuka tietää.
Kaikilla ihmisillä ei ole noin puhtaat motiivit, mitä esität. Itse asiassa aika monella on paljon rumemmat.
Tästä syystä on ihan hyvä tietää, millaisia ovat miehen eksät. Jos sieltä löytyy näitä tempparityylisiä naisia enemmänkin ja itse olet ihan toisenlainen, pitäisi epäilysten herätä.
Miehet eivät puhu rehellisesti eksistä tai saattaa todeta, että se eksä oli virhe ja tajuaa nyt haluavansa ihan muuta.
Yök.
Ehkä Rivo-Riitta miellyttää miestäsi.
Minua ei miellyttäisi Rivo-Riittaa haikaileva mies.
Vierailija kirjoitti:
Mikä jännänaisissa vetoaa:
- ovat aloitteellisia. Merkittävä osa miehistä pitää aloitteellisista naisista, itse asiassa enemmistö. Lähes kaikki naiset ovat mieluummin vietävinä kuin viejinä
- ovat seksikkäitä lookiltaan
- ovat mielenkiintoisempia seksikumppaneita, ja seksissä aloitteellisia. Ei "menen tähän makaamaan, ota minut, kait sinua kiinnostaa kun on minulla pimppi kuitenkin"
- omaavat mielipiteitä asioista
- ovat hauskaa seuraa, pärjäävät miesporukassa hyvin
- pitävät muustakin kuin kodista tai vaihtoehtoisesti mukavuuspainotteisista aktiviteeteista kuten hotelli, illallisravintola, kylpylä
Typerää yleistämistä. Ei tarvitse olla jännänainen ollakseen aloitteellinen, seksikäs, mielenkiintoinen seksikumppani, omatakseen mielipiteitä, hauskaa seuraa, pärjätäkseen myös miesporukoissa, pitääkseen muustakin kuin kodista tm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät puhu rehellisesti eksistä tai saattaa tod
Puhuinkin eksistä monikossa. Jos se oli virhe, silloin hän ei olisi valinnut uudestaan sellaista naista kumppaniksi. Yhden voi mielestäni laittaa erehdyksen piikkiin, useampaa ei. On minullakin historiassa yksi vähän liiankin räväkkä mies ja opin kerrasta siinä määrin että pidän huolen, ettei vastaavanlaista enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni tapauksessa se huonosti käyttäytyvä oli hänen isänsä. En tiedä raivosiko hän, mutta käyttäytyi muuten epäkunnioittavasti äitiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvat miehet pitävät roisia läppää heittävästä naisesta, näin väittäisin. Roisit ja jätkämäiset käytökseltään ovat ihan eri tyyppi.
Miehet pitävät naisesta joka on itsevarma ja kaunis, mutta ei uhkaava. Ja seksissä aloitteellinen. Jännyys tulee siitä että nainen on rehellinen ja suoraviivainen eikä anna anteeksi mokia.
Ja koska tuollaista naista on vaikea saada, hänen arvonsa kasvaa miesten silmissä.
Itsevaemuutta voi kehittää. Aloita suoralla keskustelulla, sinä haluat tietää mitä nämä puheet ovat. Miksi hän haluaa loukata sinua. Jos olwtte seurusteleva pari eikä lapsia niin panisin suhteen tauolle.
Ei tässä keskustelussa tuollaisista naisista puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvat miehet pitävät roisia läppää heittävästä naisesta, näin väittäisin. Roisit ja jätkämäiset käytökseltään ovat ihan eri tyyppi.
Miehet pitävät naisesta joka on itsevarma ja kaunis, mutta ei uhkaava. Ja seksissä aloitteellinen. Jännyys tulee siitä että nainen on rehellinen ja suoraviivainen eikä anna anteeksi mokia.
Ja koska tuollaista naista on vaikea saada, hänen arvonsa kasvaa miesten silmissä.
Itsevaemuutta voi kehittää. Aloita suoralla keskustelulla, sinä haluat tietää mitä nämä puheet ovat. Miksi hän haluaa loukata sinua. Jos olwtte seurusteleva pari eikä lapsia niin panisin suhteen tauolle.
Jännänainen ei ole rehellinen. Et selvästikään tiedä, mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP varma ettei mies vain yritä kannustaa sinua elämään rohkeammin ja olemaan enemmän autenttinen itsesi? Joskus "tylsänä oleminen" johtuu vain siitä, kun annamme pelon ohjata itsemme ja se itse asiassa estää meitä olemasta kaikkea mitä meidän sisältä löytyy. Kaikissa meissä nimittäin löytyy myös se villi ja leikkisä puoli.
Jos olet varma että mies tosiaan kaipaa täysin toisenlaista naista kuin sinä, sitten varmaan kannattaa erota. Tai sitten kyse on vain siitä että mies klassisesti kaipaa sitä 10% mikä sinussa puuttuu vaikka sinusta löytyy 90 %. On inhimillistä pitää asioita vähän itsestäänselvyytenä ajan myötä ja silloin mies tarvitsee vähän muistuttelua. Ota aikaa itseksesi ja ole vähemmän läsnä miehellesi kunnes hän itse tajuaa miten pulassa hän olisi sen räväkän punatukam kanssa, jolla ei ole sinun kiltteyttä ja tasaisuutta.
Toista ihmistä ei kannusta tuollanen, vaan se päin vastoin lannistaa. Toisia ei kannusteta pelottelemalla sillä että hankkii toisen naisen ja lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP varma ettei mies vain yritä kannustaa sinua elämään rohkeammin ja olemaan enemmän autenttinen itsesi? Joskus "tylsänä oleminen" johtuu vain siitä, kun annamme pelon ohjata itsemme ja se itse asiassa estää meitä olemasta kaikkea mitä meidän sisältä löytyy. Kaikissa meissä nimittäin löytyy myös se villi ja leikkisä puoli.
Jos olet varma että mies tosiaan kaipaa täysin toisenlaista naista kuin sinä, sitten varmaan kannattaa erota. Tai sitten kyse on vain siitä että mies klassisesti kaipaa sitä 10% mikä sinussa puuttuu vaikka sinusta löytyy 90 %. On inhimillistä pitää asioita vähän itsestäänselvyytenä ajan myötä ja silloin mies tarvitsee vähän muistuttelua. Ota aikaa itseksesi ja ole vähemmän läsnä miehellesi kunnes hän itse tajuaa miten pulassa hän olisi sen räväkän punatukam kanssa, jolla ei ole sinun kiltteyttä ja tasaisuutta.
Miksi ihmisten on vaikea käsittää, että me tylsät usein ollaan autenttisia itsejämme? Jos tämä häiritsee, silloin meidän kanssa ei pidä aloittaa suhdetta.
"Tulinen, roisia läppää ja sarkastisia kommentteja viljelevä, estoton, kinky, villi, RÄVÄKKÄ (mutta ulkonäöltä nätti ja naisellinen)."
Huh huh, tuollainen nainen kuulostaa aivan älyttömän seksikkäältä. Ainakin itselläni menisi pasmat aivan sekaisin tuollaisen naisen lähellä.
T. Mies
Kunnollisen naisen kanssa miehenkin pitäisi käyttäytyä kunnolla. Sekoilevan naisen kanssa saa sekoilla vapaasti ja tuntea itsensä kontrollissa olevaksi ja paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies tappaa suhteen iloisen ilmapiirin, ei siinä silloin ilopilleröidä.
Pätee yhtä lailla naisiin. Itsekin viihdyn nykyään paremmin töissä kuin kotona, mikäli vaimo on kotona. Ja ainahan se on.