Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera, koska mies haluaa "jännänaisen"

Vierailija
23.06.2024 |

Naurattaa edes käyttää tuollaista termiä :DDDd, mutta se kuvaa ehkä parhaiten sitä mitä mieheni vaikuttaa ihailevan. Tulinen, roisia läppää ja sarkastisia kommentteja viljelevä, estoton, kinky, villi, RÄVÄKKÄ (mutta ulkonäöltä nätti ja naisellinen). Rivien välistä tullut esiin, että haluaisi mulla olevan enemmän noita ominaisuuksia. Enkä koekaan olevani mitään tuota vaan ns. tylsä harmaavarpunen tuollaiseen verrattuna. Mies on moneen otteeseen ilmaissut selvästi arvostavansa ja ihailevansa tuollaisia naisia ja tulee olo, että olisi ottanut mieluummin sellaisen jos olisi saanut. Että on mun kanssa vain koska olen  "nätti ja mukava".

Olen kai ihan tyhmä kun vielä tällaisessa suhteessa olen? Vaikka mielestäni meillä muuten menee ihan hyvin. Rakastan miestä ja hänkin omien sanojensa mukaan minua.

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea nainen on helppo ja helppo nainen on vaikea. 

Vaikea nainen näyttää tunteensa ja pistää temppuradan pystyyn; näin sinun pitää minua kohdella. Mies tietää mitä tehdä, jotta saa hyväksyntää. Ja jos on kasvanut ehdollisen hyväksynnän parissa, tarvitsee hyväksynnälle ne ehdot. Helpolle naiselle käy kaikki, mutta miehen pitää sitten osata näkymättömiä sääntöjä, jotta on tarpeeksi hyvä. 

Tasapainoinen mies ei tarvitse temppurataa, vaan voi ottaa kiltin ja lempeämmän naisen rakkauden vastaan. 

Mikä tekee tuosta helposta naisesta helpon?

En ymmärrä tällaista ajattelua, että naisen kanssa ollakseen pitäisi osata sääntöjä (saati näkymättömiä) ja tehdä temppuja. Kumpikin suhde on mielestäni suhde, joka kannattaisi lopettaa alkuunsa. Rakkaus ei ole tuollaista, vaan suhde, jossa kaikki on helppoa ja luontevaa alusta asti. Mitä vaikeampaa on alussa, sitä vaikeammaksi se vain jatkossa muuttuu.

Mutta minkäs teet, kun vanhemmilta asti on malli siitä, että nimenomaan se huonon olon ja temppuilun/sääntöjen määrä on rakkautta. Sehän vaatii jo psykoterapiaa, että tuollaisesta mallista pääsee irti.

Vierailija
102/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea nainen on helppo ja helppo nainen on vaikea. 

Vaikea nainen näyttää tunteensa ja pistää temppuradan pystyyn; näin sinun pitää minua kohdella. Mies tietää mitä tehdä, jotta saa hyväksyntää. Ja jos on kasvanut ehdollisen hyväksynnän parissa, tarvitsee hyväksynnälle ne ehdot. Helpolle naiselle käy kaikki, mutta miehen pitää sitten osata näkymättömiä sääntöjä, jotta on tarpeeksi hyvä. 

Tasapainoinen mies ei tarvitse temppurataa, vaan voi ottaa kiltin ja lempeämmän naisen rakkauden vastaan. 

Mikä tekee tuosta helposta naisesta helpon?

En ymmärrä tällaista ajattelua, että naisen kanssa ollakseen pitäisi osata sääntöjä (saati näkymättömiä) ja tehdä temppuja. Kumpikin suhde on mielestäni suhde, joka kannattaisi lopettaa alkuunsa. Rakkaus ei ole tuollaista, vaan suhde, jossa kaikki on helppoa ja luontevaa alusta asti

No eiköhän sekä jännänaiset että heidän miehensä lähtökohtaisesti ole terapian tarpeessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vapauta mies luontoon etsimään sitä räväkkää saalistaan. Elämästäsi tulee parempi. 

Vierailija
104/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi ystävä joka on tuollainen jännänainen. Kyllähän sillä vientiä olisi ja miehiä riittää, mutta sellaista kunnollista ei ole meinannut löytää. No, toki taitaa itsekin olla vähän jännämiehiin kallellaan. On kyllä sinällään ihan asiansa hoitava ihminen eikä mikään ongelmatapaus, on korkeakoulututkinto, töitä, omistusasunto jne. Pari kouluikäistä lasta joitten isä ratkesi ryyppäämään lasten ollessa ihan pieniä. 

Vierailija
105/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa sinulta salassa käyttää piriä ryyppyreissuilla. Haluaa sit jännäjenskan jonka kanssa nusiskella piripäissään. 

Vierailija
106/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ehkä paremmin ymmärtävät, että jännämiehestä ei ole suhteeseen, vaikka olisi kuinka komea tai ihkun jännä. Miehet sitten joko sietävät paremmin tai kuvittelevat hallitsevansa tilannetta tai jopa nauttivat siitä. Kukaan nainen ei yllytä jännää miestä olemaan jännempi. Miehistä taas... niin... en tiedä. 

Vierailija
107/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi taitaa sinulta salassa käyttää piriä ryyppyreissuilla. Haluaa sit jännäjenskan jonka kanssa nusiskella piripäissään. 

Ei se pirillä korjaannu, sen verran mitään sanomatonta ainetta.

Vierailija
108/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen itse havainnut, usein vastakohdat viehättävät miehiä. Miehet jotka ovat itse rauhallisia ja tasaisia syttyvät näistä räväköistä naisista, kun taas räväkämmät miehet haluavat sellaisen tasaisen ja kiltin naisen. Ei siis aina mutta hyvin usein näin. Itsekin rauhallisena ja tasaisena naisena vaikutan valitettavasti vetoavan enimmäkseen räväköihin miehiin, kun taas kaltaiseni eivät tunne kemiaa.

Mulla ihan sama. Siksi parisuhteeni on aina tuomittu epäonnistumaan. Ei ne kaltaiseni kiltit miehet vaan tunne kanssani mitään kemiaa. Sekään ei auta, että olen ihan nätti. Se ei oikeasti riitä! Tylsyyteni tappaa mielenkiinnon ja kiihotuksen.

Ei mitään jännittävää, kaikki on kanssani ennalta arvattavaa, selkeää ja tasaista. En ole yhtään oikukas (kuten naisten jotenkin  odotetaan aina olevan) vaan järkevä ja looginen, tästä miehet siis ovat kyllä kehuneet mua. Luonteestani ja hyväsydämisyydestäni. Mutta se ei riitä.

En ymmärrä kuinka se voi hämmentää miehiä? Luulisi sellaisen olevan juuri selkeää ja helppoa. Ihan kuin pitäisi olla joku tuittuileva Iines Ankka?

Noh, itsellänikin ne räväkämmät miehet sitten tuntuu kiinnostuvan minusta enemmän, mutta kun ei mua sitten taas kiinnosta sellaiset miehet. En kaipaa jännitystä ja seikkailuja.

On tämä ihmisen elo yksi iso vitsi. 

Vierailija
109/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen itse havainnut, usein vastakohdat viehättävät miehiä. Miehet jotka ovat itse rauhallisia ja tasaisia syttyvät näistä räväköistä naisista, kun taas räväkämmät miehet haluavat sellaisen tasaisen ja kiltin naisen. Ei siis aina mutta hyvin usein näin. Itsekin rauhallisena ja tasaisena naisena vaikutan valitettavasti vetoavan enimmäkseen räväköihin miehiin, kun taas kaltaiseni eivät tunne kemiaa.

Mulla ihan sama. Siksi parisuhteeni on aina tuomittu epäonnistumaan. Ei ne kaltaiseni kiltit miehet vaan tunne kanssani mitään kemiaa. Sekään ei auta, että olen ihan nätti. Se ei oikeasti riitä! Tylsyyteni tappaa mielenkiinnon ja kiihotuksen.

Ei mitään jännittävää, kaikki on kanssani ennalta arvattavaa, selkeää ja tasaista. En ole yhtään oikukas (kuten naisten jotenkin  odotetaan aina olevan) vaan järkevä ja looginen, tästä miehet siis

Kohtalontoveri täällä. Oikeasti olen kyllä sängyssä kaikkea muuta kuin tylsä, mutta sitähän ne miehet eivät tule tietämään. Jotenkin kuvittelisi, että sujuva ja harmoninen elämä olisi ideaali, verenpaineet pysyy kohdillaan ja jännityksen voi hakea hallitusti tekemisistä eikä epämääräisestä parisuhdedraamasta. 

Vierailija
110/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se? 🤔

Vierailija
111/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa se? 🤔

Riittävän jännää?

Vierailija
112/180 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään jännittävää, kaikki on kanssani ennalta arvattavaa, selkeää ja tasaista. En ole yhtään oikukas (kuten naisten jotenkin  odotetaan aina olevan) vaan järkevä ja looginen, tästä miehet siis

Tämä vaikuttaa valitettavasti olevan totta. Olen itse varmaan monen mittapuulla tuonne "jännänaisten" laariin laskettavissa luonteenpiirteiltäni, joskin iän myötä olen tasaantunut ja saanut järkeä päähäni sekä oppinut säätelemään tunteitani paremmin. Olen korkeasti koulutettu ja hyvässä asemassa yhteiskunnallisesti, ja aina on kiinnostuneita miehiä riittänyt. Monesti juurikin tuollaiset rauhalliset ja hyvin tasaiset miehet olisivat minusta halunneet itselleen vaimon, mutta itselleni on aina tullut heidän kanssaan olo että suhde ei ole tasapainoinen, sillä olen sen verran hallitseva ja voimakas persoona, että nopeasti tulee olo että minä heilutan tahtipuikkoa täysin, ja se tappaa oman kiinnostukseni. Toisaalta nuorempana olen sitten ajautunut ihan ääripäähänkin narsistisia ja psykopaattisia piirteitä omaavan miehen kanssa, johon tulisesti tietenkin rakastuin ja eihän se hyvin päättynyt.. :) Nyt olen hyvässä parisuhteessa melkolailla vastinkappaleeni kanssa, mieskin on voimakastahtoinen ja uskaltaa ilmaista mielipiteensä, mutta kuitenkin käytös ja puheet säilyvät kunnioittavissa rajoissa.

Toisaalta minulla on sitten hyvä ystävä, joka kaikilta muilta osin on melko lailla samanlainen kuin minä (korkeasti koulutettu, hyvätuloinen, elämä ns. mallillaan), mutta hän on aina ollut äärimmäisen rauhallinen ja järkevä, ja toistuvasti miehet ovat antaneet hänelle pakkeja vedoten siihen että hän on "liian rauhallinen".. On tämä siis kummallinen ja todellinen ilmiö selvästikin, että se joku tietty määrä tunne-elämän epävakautta naisessa viehättää.

Vierailija
113/180 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta löytyisi miehellesi ylimääräinen jännänainen, eropaperit laitoin jo vetämään. Näyttävä,  hoikka punapää, papereita kysytään usein alkoholiostoksilla vaikka ikää jo puolivälissä viittäkymppiä. Mutta... Alkoholisoitunut, mielenterveysongelmainen, matalasti koulutettu, salaliittoteoreetikko, introvertti ja epäsosiaalinen paitsi kännissä ollessaan, ei kavereita paitsi ryyppykaverit, olout viimeisten parin vuoden aikana enemmän sairauslomalla kuin töissä jne. Kilttinä miehenä minun oli pakko viheltää peli poikki.

Ihan tavallinen, "nätti ja mukava, tylsä harmavarpunen" kuulostaa minusta tosi hyvältä.

T. tulenkantaja73

Mä voisin alustavasti varata tän. :)

Ps onhan seksii usein ;)

Valitettavasti ei, en edes muista että koska viimeksi. Mutta ehkä sulla käy parempi flaksi, bro. Itse siirryn elämässäni seuraavaan lukuun.

Vierailija
114/180 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat minun mielestäni aika täydelliseltä. Omasta vaimosta tuli koronan myötä jännänainen. Alkoi fanittamaan ja uskomaan kaikenlaisia salaliittoteorioita, liittyi alan "sisäpiireihin", tilaa netistä kaikenlaisia rohtoja ja vastamyrkkyjä, luontaistuotteita, keräilee luonnosta erilaisia parantavia kasveja, laittaa hanoihin vedensuodattimia jne. Teollisia lääkkeitä ei syö ja hänellä on elvytyskielto ja kielto verensiirtoihin liittyen koska pelkää myrkkypiikkejä.

Lisäksi hänestä tuli alkoholisti ja mielenterveys alkoi rakoilla. On kuulemma "siriuslainen", kotoisin jostain toiselta puolen galaksia ja syntynyt uudelleen tänne maan pinnalle. Monesti olen miettinyt, että koska jutut ovat niin sakeita että soitan 112:een ja kerron että täällä on psykoosissa oleva nainen, tulkaa hakemaan pois.

Mutta jännä se on nykyään, ehdottomasti.

Vierailija
115/180 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on noita ominaisuuksia mutta halveksisin tuollaista miestä 

Vierailija
116/180 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on noita ominaisuuksia mutta halveksisin tuollaista miestä 

Olet jännänainen, mutta halveksit miehiä jotka kokevat vetoa jännänaisiin? 

Kuulostaa aika oudolta.

Vierailija
117/180 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään jännittävää, kaikki on kanssani ennalta arvattavaa, selkeää ja tasaista. En ole yhtään oikukas (kuten naisten jotenkin  odotetaan aina ole

Toisaalta minulla on sitten hyvä ystävä, joka kaikilta muilta osin on melko lailla samanlainen kuin minä (korkeasti koulutettu, hyvätuloinen, elämä ns. mallillaan), mutta hän on aina ollut äärimmäisen rauhallinen ja järkevä, ja toistuvasti miehet ovat antaneet hänelle pakkeja vedoten siihen että hän on "liian rauhallinen".. On tämä siis kummallinen ja todellinen ilmiö selvästikin, että se joku tietty määrä tunne-elämän epävakautta naisessa viehättää.

Epäilen sen johtuvan samasta kuin moni mies haluaa tienata naistaan paremmin. On siis kyse siitä, että miehen on oltava parempi. 

Vierailija
118/180 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin hetken sellaisen miehen kanssa, joka yritti provosoida suuttumaan. Eihän siitä meidän jutusta mitään tullut. Minä lähdin, kun en jaksa olla noin sairaan ihmisen kanssa. Seuraava nainen sitten jaksoi huutaa kuin hyeena ja olla on/off -suhteessa niin sehän sitten "kesti", jos nyt jatkuvasti katkolla olevan suhteen voi sanoa kestävän. 

Vierailija
119/180 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä jatkaisi suhteessa, jossa toinen haluaisi olla jonkun aivan toisenlaisen kanssa. Tässä maailmassa on kyllä ihmisiä, jotka arvostavat sinua itsenään ja sinunkin pitäisi olla yksi heistä. 

MIehestäsi voi kuoriutua vielä vaikka mikä narsistinen pahoinpitelijä, ne hommat yleensä alkavat juuri noin. Vaivihkaa jotain ja se pahenee ja pahenee. 

Narsistimiehet muuten haluavat juuri tuollaisia naisia - keinotekoisen näköisiä ja räväköitä ja helposti provosoitavissa. 

Et muuten voi tietää, mitä mies tekee selkäsi takana tuollaisten naisten kanssa ja sinut on valittu vain äidiksi, kodinkoneeksi, turvapaikaksi. 

No johan on taas tulkintaa. Kun ketjun avausviestin mukaan kuitenkaan se mies ei ole sanonut mitään tuollaista, vaan koko ongelma on aloittajan omassa päässä; siis hänen kuvitelmiaan siitä, mitä miehensä ajattelee ja haluaa. Mutta mammapalstalla se mies on tietysti narsistinen pahoinpitelijä. Jep jep, ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
120/180 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään jännittävää, kaikki on kanssani ennalta arvattavaa, selkeää ja tasaista. En ole yhtään oiku

"Epäilen sen johtuvan samasta kuin moni mies haluaa tienata naistaan paremmin. On siis kyse siitä, että miehen on oltava parempi. "

Nojaa, itse tienaan tuplasti tuohon kaveriin verrattuna, niin ei oikein selity tämä ero rahallakaan että miehiä ei muka "liian hyvätuloiset naiset" kiinnostaisi :D