Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera, koska mies haluaa "jännänaisen"

Vierailija
23.06.2024 |

Naurattaa edes käyttää tuollaista termiä :DDDd, mutta se kuvaa ehkä parhaiten sitä mitä mieheni vaikuttaa ihailevan. Tulinen, roisia läppää ja sarkastisia kommentteja viljelevä, estoton, kinky, villi, RÄVÄKKÄ (mutta ulkonäöltä nätti ja naisellinen). Rivien välistä tullut esiin, että haluaisi mulla olevan enemmän noita ominaisuuksia. Enkä koekaan olevani mitään tuota vaan ns. tylsä harmaavarpunen tuollaiseen verrattuna. Mies on moneen otteeseen ilmaissut selvästi arvostavansa ja ihailevansa tuollaisia naisia ja tulee olo, että olisi ottanut mieluummin sellaisen jos olisi saanut. Että on mun kanssa vain koska olen  "nätti ja mukava".

Olen kai ihan tyhmä kun vielä tällaisessa suhteessa olen? Vaikka mielestäni meillä muuten menee ihan hyvin. Rakastan miestä ja hänkin omien sanojensa mukaan minua.

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi rauhallinen, lempeä kodinhengetär, joka tuli vaihdetuksi aitoon jännänaiseen päihde-ja mielenterveysongelmineen kaikkineen. 

Elämä kanssani oli kuulemma liian tasaista ja lapsiperheen arki puuduttavaa loputtomine velvollisuuksineen ja rutiineineen. No, elämä pienten lasten kanssa on sellaista! 

Minä jatkoin sitten rauhallista elämää lasten kanssa ja mies sai draamaa yllin kyllin. 

Vierailija
82/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on luonnehäiriöisiä, jotka nauttivat toisen raivosta. Yleensä sellaisilla on ollut myös paska äiti. Kai se tuo jotain vallantunnetta, kun näkee, että saa toisen naruista vedeltyä. Seksi siihen päälle vielä - tunne siitä, että saa vedeltyä naruista ja alistettua. 

<

Minulla oli henkisesti epätasapainoinen äiti kun olin lapsi. Äidin raivoaminen aiheutti paljon traumoja ja sen takia en halua riidellä myöskään oman vaimon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on luonnehäiriöisiä, jotka nauttivat toisen raivosta. Yleensä sellaisilla on ollut myös paska äiti. Kai se tuo jotain vallantunnetta, kun näkee, että saa toisen naruista vedeltyä. Seksi siihen päälle vielä - tunne siitä, että saa vedeltyä naruista ja alistettua. 

<

Minulla oli henkisesti epätasapainoinen äiti kun olin lapsi. Äidin raivoaminen aiheutti paljon traumoja ja sen takia en halua riidellä myöskään oman vaimon kanssa.

Ihmisillä on erilaiset traumareaktiot. Taistelijasta tulee narsisti tai epävakaa. Alistuvammasta läheisriippuvainen ja varovainen tai kasvun jälkeen tasapainoinen. 

Vierailija
84/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supermalleja ihannoivat ja kadehtivat tytöt kokevat epäonnistuvansa. Jokainen nainen voi kohottaa itsetuntoaan sekä kauneudenhoidolla että kehonhuollolla.  Kauneusrituaalien tarkoitus on ravita ja hoitaa. Kauneusrituaaleista tulee esim tietoisia huomionosoituksia jotain rakasta kohtaan. Kestävä kauneus kumpuaa sisältä. Meikki ei tee naisen kauniista kasvoja vaan ainoastaan ehostaa niitä. Hehkuva iho heijastaa ennen kaikkea säteilevää terveyttä, elinvoimaa ja onnellisuutta.

Vierailija
85/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho on vihreämpää siellä missä sitä kastelee enemmän.

Vierailija
86/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ei kannata ikinä kertoa naisille totuutta, vaan mitä nainen haluaa kuulla.

Mikähän hyöty tuossa on vai kuvitteletko että naiset ei tuota tajua jos valehtelet

Vierailija
87/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Jos isästäs ei ollu mihinkää se uupu? Joo käsittele noi ennen perheen perustamista ettet tee samoin sun tulev. vaimolle

Vierailija
88/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tuon naistyypin. Olen itsekin vähän sellainen. On vielä pari jännempää naistyyppiä: Taparikolliset ja ne, jotka tekee melkein 10 lasta eri miehille. En usko, että miehiä kiehtoo jännänaiset. 

Hei, cmoon. Miten luulet, että ne naiset, jotka tekee sen 5-10 lasta kaikki eri miehille siinä onnistuisi, jos miehiä ei kiehtoisi jännänaiset?

Se hetken hekuma jännänaisen kanssa on miehille niin kuumaa kamaa, että ei haittaa naisen lapsikatras ja yh-status, ei pelota elarit eikä taudit, kuha saa sitä jännää ajaa edes hetken. Miehet rakastaa jännänaisia. Yksinäisen kilttinaisen on tyydyttävä kylmän Xtra siideritölkin suudelmaan. 

Vierailija
89/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tuon naistyypin. Olen itsekin vähän sellainen. On vielä pari jännempää naistyyppiä: Taparikolliset ja ne, jotka tekee melkein 10 lasta eri miehille. En usko, että miehiä kiehtoo jännänaiset. 

Hei, cmoon. Miten luulet, että ne naiset, jotka tekee sen 5-10 lasta kaikki eri miehille siinä onnistuisi, jos miehiä ei kiehtoisi jännänaiset?

Se hetken hekuma jännänaisen kanssa on miehille niin kuumaa kamaa, että ei haittaa naisen lapsikatras ja yh-status, ei pelota elarit eikä taudit, kuha saa sitä jännää ajaa edes hetken. Miehet rakastaa jännänaisia. Yksinäisen kilttinaisen on tyydyttävä kylmän Xtra siideritölkin suudelmaan. 

Kuuntele nyt itseäsi. En usko että joku ( usean lapsen yh?) ehtisi kovinkaan jännää elämää elää. Jos sen naisen kaikki miehet jättää syystä tai syyttä, saahan hän etsiä uutta parisuhdetta. Ei nyt  eletä 50- luvulla. 

Vierailija
90/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen ei juo siideriä suoraan Xtra- siideritölkistä.

121212

Vierailija
91/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta löytyisi miehellesi ylimääräinen jännänainen, eropaperit laitoin jo vetämään. Näyttävä,  hoikka punapää, papereita kysytään usein alkoholiostoksilla vaikka ikää jo puolivälissä viittäkymppiä. Mutta... Alkoholisoitunut, mielenterveysongelmainen, matalasti koulutettu, salaliittoteoreetikko, introvertti ja epäsosiaalinen paitsi kännissä ollessaan, ei kavereita paitsi ryyppykaverit, olout viimeisten parin vuoden aikana enemmän sairauslomalla kuin töissä jne. Kilttinä miehenä minun oli pakko viheltää peli poikki.

Ihan tavallinen, "nätti ja mukava, tylsä harmavarpunen" kuulostaa minusta tosi hyvältä.

T. tulenkantaja73

Mä voisin alustavasti varata tän. :)

Ps onhan seksii usein ;)

Vierailija
92/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jännänainen" ei ole ikinä kiinnostanut, päinvastoin. En edes tiedä, onko tuossa käsitteessä kummempaa sisältöä.

Mieluummin naisellinen ja nätti, vähän hillitympi persoona. 

Vierailija
93/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa analysoidaan hieman.

Tässä on kaksi muuuttujaa, ulkonäkö ja kiltteys/jännyys. Jälkimmäiseen myös liittyy se, että kiltin ei ole pakko olla täysin tylsä.

Kilttinaiset jotka eivät löydä mietsä, aika usein täyttävät seuraavat kriteerit:

- ylipainoinen

- sosiaalisesti taidoton

- passiivinen, TAI

- aloitteellinen vain komeita, karismaattisia ja sosiaalisesti taitavia miehiä kohtaan

Kun parhaat pariutumisvuodet ovat menneet haaveillessa kärkitason miehestä joka sanoi kohteliaisuudesta muutaman kivan sanan baarissa kaksi vuotta sitten, on tilanne mikä on. Tähän joukkoon kuuluu myös fanityttöjä, joiden fanituksen kohde voi olla toimitusjohtaja tai rocktähti. Nämä naiset katselevat idoliaan ylöspäin, huomaamatta vieressä seisovaa yhtä epäsuosittua miestä.

Oma joukkonsa on naiset, jotka allekirjoittavat kaiken mitä naiset sanovat, mutta vain kun puhe on miehistä. Itse he uskovat ansaitsevansa urallaan menestyneen kympin miehen, koska olivat itse kympin tyttöjä koulussa ja töissä kaupungilla. Nämä naiset ihmettelevät miksi se mies valitsi pienituloisen kuntosaliohjaajan.

Ei ole myöskään harvinaista, että kilttinainen haluaa pahismiehen. Toki kilttinainen pitää pahista hyviksenä, kukaan ei vain ole löytänyt sitä pehmeää sisusta kovan ulkokuoren sisältä.

Minun tuntemani kilttinaiset jotka ovat noudattaneet alla listattuja ohjeita, ovat löytäneet hyvät miehet:

- ole hoikka

- panosta edes vähän ulkonäköösi

- ole aktiivinen

- lähesty kilttimiehiä jotka ovat ulkonäölisesti omaa tasoasi, ja joiden sosioekonominen status vastaa sinun ulkonäöllistä tasoasi

121212

Vierailija
94/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa siis naisellisen naisen, joka käyttäytyy kuin mies. 

Hankkikaa mieluummin koira.

Vierailija
95/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vika on se, ettei ap osoita miehelle hänen paikkaansa. Tuolla tavalla ei vain käyttäydytä, mutta prosessi on alkanut jo ajat sitten eli mies on saanut kohdella huonosti alusta asti. 

Huono puoli tuossa on se, että kyse ei ole kiltteydestä ollenkaan, vaan siitä, että oma itse on kadoksissa. Miehet eivät kohtele naista huonosti, jos osaa pitää huolta itse itsestään. Suhde loppuu heti, jos mies ei käyttäydy kuten pitää, siis jo seurustelun alussa. Mutta kun mies saa kohdella huonosti, niin hän tekee niin. Ei ole kunnioitusta.

Mieti mitä sanoisit neuvoksi kaverillesi, jonka mies moittii siitä, ettei kaverisi ole toisenlainen. Noin ei vain sanota. Piste. Ja tuollaisen jälkeen ei mun omassa suhteessani ainakaan enää olisi paluuta, se on siinä.

Vierailija
96/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinaiset elää ihan tyytyväisinä viihteen parissa. Haaveilun kohde ei ole tomitusjohtaja eikä rokkitähti, vaan kiltti nainen lukee tai katsoo romanttisia komedioita ja ehkä kirjoittaa romanssitarinoita itsekin. Hän on jättäytynyt markkinoilta ja nauttii viihteestä. Todelliset suhteet lähinnä pelottavat. Ehkä niitä on joskus kokeiltu, mutta eivät ole paljon antaneet. Viihde antaa enemmän. 

Vierailija
97/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea nainen on helppo ja helppo nainen on vaikea. 

Vaikea nainen näyttää tunteensa ja pistää temppuradan pystyyn; näin sinun pitää minua kohdella. Mies tietää mitä tehdä, jotta saa hyväksyntää. Ja jos on kasvanut ehdollisen hyväksynnän parissa, tarvitsee hyväksynnälle ne ehdot. Helpolle naiselle käy kaikki, mutta miehen pitää sitten osata näkymättömiä sääntöjä, jotta on tarpeeksi hyvä. 

Tasapainoinen mies ei tarvitse temppurataa, vaan voi ottaa kiltin ja lempeämmän naisen rakkauden vastaan. 

Vierailija
98/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa analysoidaan hieman.

Tässä on kaksi muuuttujaa, ulkonäkö ja kiltteys/jännyys. Jälkimmäiseen myös liittyy se, että kiltin ei ole pakko olla täysin tylsä.

Kilttinaiset jotka eivät löydä mietsä, aika usein täyttävät seuraavat kriteerit:

- ylipainoinen

- sosiaalisesti taidoton

- passiivinen, TAI

- aloitteellinen vain komeita, karismaattisia ja sosiaalisesti taitavia miehiä kohtaan

Kun parhaat pariutumisvuodet ovat menneet haaveillessa kärkitason miehestä joka sanoi kohteliaisuudesta muutaman kivan sanan baarissa kaksi vuotta sitten, on tilanne mikä on. Tähän joukkoon kuuluu myös fanityttöjä, joiden fanituksen kohde voi olla toimitusjohtaja tai rocktähti. Nämä naiset katselevat idoliaan ylöspäin, huomaamatta vieressä seisovaa yhtä epäsuosittua miestä.

Oma joukkonsa on naiset, jotka allekirjoittavat kaiken mitä naiset sanovat, mutta vain kun puhe on miehistä.

Eihän ap:n ongelma ole se, ettei hän olisi löytänyt miestä, vaan se, että hän on liian kiltti, väärällä tavalla. 

Kiltteydessä ei ole mitään järkeä, jos ei osaa olla kiltti itse itselleen ensin. Laita ensin happinaamari itsellesi jne. eli väärällä kiltteydellä kaikki vain kävelevät ylitsesi.

Vierailija
99/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttäisit sen joskus niin rauhoittuisi.

Vierailija
100/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kaikille löytyisi jostain joku, mutta eivät ole vaan kohdanneet tai eivät huomanneet toisiaan. Toisten on helpompi olla sosiaalisia kuin toisten. Silti monella introvertillakin on suhde. 

Juuri oli IS artikkeli naisesta, jolla oli kahdeksan lasta neljälle miehelle, leopardipusero, tatuoinnit ja sivusiili ja punaiset hiukset. Ehkä tämä on sellainen jännänainen, johon tietyt miehet mielellään lankeavat. 

Sitten täällä irvaillaan, että tatuoinnit pilaavat naisen, vaikka just tatuoidut "jännänaiset" tekevät hyvin kauppansa.