Olen katkera, koska mies haluaa "jännänaisen"
Naurattaa edes käyttää tuollaista termiä :DDDd, mutta se kuvaa ehkä parhaiten sitä mitä mieheni vaikuttaa ihailevan. Tulinen, roisia läppää ja sarkastisia kommentteja viljelevä, estoton, kinky, villi, RÄVÄKKÄ (mutta ulkonäöltä nätti ja naisellinen). Rivien välistä tullut esiin, että haluaisi mulla olevan enemmän noita ominaisuuksia. Enkä koekaan olevani mitään tuota vaan ns. tylsä harmaavarpunen tuollaiseen verrattuna. Mies on moneen otteeseen ilmaissut selvästi arvostavansa ja ihailevansa tuollaisia naisia ja tulee olo, että olisi ottanut mieluummin sellaisen jos olisi saanut. Että on mun kanssa vain koska olen "nätti ja mukava".
Olen kai ihan tyhmä kun vielä tällaisessa suhteessa olen? Vaikka mielestäni meillä muuten menee ihan hyvin. Rakastan miestä ja hänkin omien sanojensa mukaan minua.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tuon naistyypin. Olen itsekin vähän sellainen. On vielä pari jännempää naistyyppiä: Taparikolliset ja ne, jotka tekee melkein 10 lasta eri miehille. En usko, että miehiä kiehtoo jännänaiset.
Näin yhden miehen mielipiteenä voin juhlallisesti ilmoittaa, että kyllä sellaiset räväkät naiset voivat hyvinkin kiehtoa, varsinkin kavereina tai seksiseurana, mutta suhteessa haluaisin olla vain lempeän ja järkevän naisen kanssa.
Niinpä. Ja se lempeä ja järkevä nainen kärsii. Olisipa jokaiselle lempeälle ja järkevälle naiselle lempeä ja järkevä mies tarjolla.
Miksi kärsii? Itsekin olen juuri sellainen harkitseva ja toisia huomioiva ihminen ja siksi olisi rasittavaa olla suhteessa jonkun impulsiivisen räjähtelijän kanssa.
Kyllä sellaiset räväkät ihmiset silti voivat olla ihan kiehtovia kavereita, kunhan nyt ei tarvitse saman katon alla asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tuon naistyypin. Olen itsekin vähän sellainen. On vielä pari jännempää naistyyppiä: Taparikolliset ja ne, jotka tekee melkein 10 lasta eri miehille. En usko, että miehiä kiehtoo jännänaiset.
Kyllähän moni haluaa jännänaisen. Näillä on usein joku mt- ja/tai persoonallisuushäiriö, mikä tekee heistä hyvän kohteen manipuloivalle henkilölle ja lisäksi ovat näyttävän näköisiä.
No nuorena ja nättinä sain helposti miesten seuraa, mutta kun olin ihminen, joka ei pysynyt pitkään paikallansa. Yleensä miehet olisi halunneet, että kökötetään neljän seinän sisällä ja vietetään sellaista ns. rauhallista kotielämää. Menevänä menin itsekseni yötäpäivää missä huvitti ja ainakin pari miestä oli sellaisia ettei se tuntunut sopivan. Tuli valitusta siitä, että ei ole koton
Sinulle on jotenkin yllätys, että parisuhteessa odotetaan, ettei toinen mene itsekseen yötäpäivää missä huvittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta löytyisi miehellesi ylimääräinen jännänainen, eropaperit laitoin jo vetämään. Näyttävä, hoikka punapää, papereita kysytään usein alkoholiostoksilla vaikka ikää jo puolivälissä viittäkymppiä. Mutta... Alkoholisoitunut, mielenterveysongelmainen, matalasti koulutettu, salaliittoteoreetikko, introvertti ja epäsosiaalinen paitsi kännissä ollessaan, ei kavereita paitsi ryyppykaverit, olout viimeisten parin vuoden aikana enemmän sairauslomalla kuin töissä jne. Kilttinä miehenä minun oli pakko viheltää peli poikki.
Ihan tavallinen, "nätti ja mukava, tylsä harmavarpunen" kuulostaa minusta tosi hyvältä.
T. tulenkantaja73
Tämä naisten kierrätys on kanssa hauska ilmiö. Ihan avioon menty siinä jännänaishimossa ja nyt sitten ihan legitti wife swapping menossa
Roskaa olet sinäkin, "kilttimies"
Vakka kantensa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta löytyisi miehellesi ylimääräinen jännänainen, eropaperit laitoin jo vetämään. Näyttävä, hoikka punapää, papereita kysytään usein alkoholiostoksilla vaikka ikää jo puolivälissä viittäkymppiä. Mutta... Alkoholisoitunut, mielenterveysongelmainen, matalasti koulutettu, salaliittoteoreetikko, introvertti ja epäsosiaalinen paitsi kännissä ollessaan, ei kavereita paitsi ryyppykaverit, olout viimeisten parin vuoden aikana enemmän sairauslomalla kuin töissä jne. Kilttinä miehenä minun oli pakko viheltää peli poikki.
Ihan tavallinen, "nätti ja mukava, tylsä harmavarpunen" kuulostaa minusta tosi hyvältä.
T. tulenkantaja73
Tämä naisten kierrätys on kanssa hauska ilmiö. Ihan avioon menty siinä jännänaishimossa ja nyt sitten ihan legitti wife swapping menossa
Roskaa olet sinäkin, "ki
Vakka kantensa valitsee.
Ihme kommentteja. Ihmiset muuttuvat, elämäntilanteet muuttuvat. Jonkun todelliset karvat paljastuvat vasta jälkikäteen jne.
Anna miehesi myös ymmärtää minkälaisen miehen olisit halunnut. Kiltti, mukava, toiset huomioonottava, lapsirakas mutta ulkonäöltään ja koulutukseltaan laatikkoleuka lentäjä-aivokirurgi. Eiköhän se siitä hiljene.
Miehet haluaa aina päinvastaista mitä niillä on. Kotirouvan mies haluaa uraohjuksen ja päinvastoin jne.....
Kolme vuotta jaksoin purra hammasta ja uskotella itselleni, että tilanne muuttuu taas kohta paremmaksi ja asiat ennalleen. Mutta sitten en enää jaksanut, vaan totesin vaimolle, että tee mitä haluat, minä luovutin. Nytkin on jonkun vieraan miehen kanssa mökkeilemässä ja minulle se on enemmän kuin fine. On ollut ihanaa viettää juhannusta ihan vaan omassa seurassaan.
tulenkantaja73
Oletko AP varma ettei mies vain yritä kannustaa sinua elämään rohkeammin ja olemaan enemmän autenttinen itsesi? Joskus "tylsänä oleminen" johtuu vain siitä, kun annamme pelon ohjata itsemme ja se itse asiassa estää meitä olemasta kaikkea mitä meidän sisältä löytyy. Kaikissa meissä nimittäin löytyy myös se villi ja leikkisä puoli.
Jos olet varma että mies tosiaan kaipaa täysin toisenlaista naista kuin sinä, sitten varmaan kannattaa erota. Tai sitten kyse on vain siitä että mies klassisesti kaipaa sitä 10% mikä sinussa puuttuu vaikka sinusta löytyy 90 %. On inhimillistä pitää asioita vähän itsestäänselvyytenä ajan myötä ja silloin mies tarvitsee vähän muistuttelua. Ota aikaa itseksesi ja ole vähemmän läsnä miehellesi kunnes hän itse tajuaa miten pulassa hän olisi sen räväkän punatukam kanssa, jolla ei ole sinun kiltteyttä ja tasaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa aina päinvastaista mitä niillä on. Kotirouvan mies haluaa uraohjuksen ja päinvastoin jne.....
Jep, koska miehet eivät oikeasti halua tasaveroista kumppania vaan tahtoonsa alistuvan nuken.
Moni mies tyytyy. Tänhän takia naisia ei enää nykyään nappaa ryhtyä laastariksi. Mielummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta jaksoin purra hammasta ja uskotella itselleni, että tilanne muuttuu taas kohta paremmaksi ja asiat ennalleen. Mutta sitten en enää jaksanut, vaan totesin vaimolle, että tee mitä haluat, minä luovutin. Nytkin on jonkun vieraan miehen kanssa mökkeilemässä ja minulle se on enemmän kuin fine. On ollut ihanaa viettää juhannusta ihan vaan omassa seurassaan.
tulenkantaja73
Tsemppiä sinulle! Vuoden päästä tämäkin hetki on jo kauempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän moni haluaa jännänaisen. Näillä on usein joku mt- ja/tai persoonallisuushäiriö, mikä tekee heistä hyvän kohteen manipuloivalle henkilölle ja lisäksi ovat näyttävän näköisiä.
No nuorena ja nättinä sain helposti miesten seuraa, mutta kun olin ihminen, joka ei pysynyt pitkään paikallansa. Yleensä miehet olisi halunneet, että kökötetään neljän seinän sisällä ja vietetään sellaista ns. rauhallista kotielämää. Menevänä menin itsekseni yötäpäivää missä huvitti ja ainakin pari miestä oli sellaisia ettei se tuntunu
No ymmärrän, kyllä minuakin rasitti, jos kumppani yhtäkkiä katosi yöreissulle ja tuli seruaavalla viikolla. Noita sattui silloin, kun seurustelin ihkaoikean jännämiehen kanssa. Ei sellainen tietenkään kivaa ole. Minä vaan tarkoitan sitä, että minulla oli tapana käydä yksin harrastamassa, baareissa, tavata uusia ihmisiä ja elin aktiivista elämää, joka ei ollut niin kellontarkkaa. Kerran minä en ollut aamulla kotona, kun tuttu mies oli käynyt ovella ja kamala valitus siitä seurasi. Sen miehen kanssa oli jo ero tullut, ettei se oikeastaan edes ollut seurustelukumppani. Kerran tuli valitus, kun minä en ollut omalla reissullani vastannut klo 2 yöllä puhelimeen. Ei minusta tarvitse elää niin, että voi vastata puhelimeen kello 2 yöllä :) En minä mikään erityisen jännänainen ollut, mutta en mikään kotihiirikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulenkantaja73
Kiitos! Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP varma ettei mies vain yritä kannustaa sinua elämään rohkeammin ja olemaan enemmän autenttinen itsesi? Joskus "tylsänä oleminen" johtuu vain siitä, kun annamme pelon ohjata itsemme ja se itse asiassa estää meitä olemasta kaikkea mitä meidän sisältä löytyy. Kaikissa meissä nimittäin löytyy myös se villi ja leikkisä puoli.
Jos olet varma että mies tosiaan kaipaa täysin toisenlaista naista kuin sinä, sitten varmaan kannattaa erota. Tai sitten kyse on vain siitä että mies klassisesti kaipaa sitä 10% mikä sinussa puuttuu vaikka sinusta löytyy 90 %. On inhimillistä pitää asioita vähän itsestäänselvyytenä ajan myötä ja silloin mies tarvitsee vähän muistuttelua. Ota aikaa itseksesi ja ole vähemmän läsnä miehellesi kunnes hän itse tajuaa miten pulassa hän olisi sen räväkän punatukam kanssa, jolla ei ole sinun kiltteyttä ja tasaisuutta.
En ole ap. Olen kiltti ja joustava. Myös leikkisä ja riehakas. Luotettava ja lojaali. Naturelli.
Mies halusi kovasti kanssani suhteeseen. Oli olevinaan kovin rakastunut. Jossain vaiheessa, aika pian, alkoi hahmottua todellisuus. Minä olin ajateltu "äitihahmoksi" kotiin ja oikeasti mies ihaili jotain temppari-tyylisiä naisia. Varmaan olisi pettänyt sellaisten kanssa tai ehti jo pettää, kuka tietää.
Kaikilla ihmisillä ei ole noin puhtaat motiivit, mitä esität. Itse asiassa aika monella on paljon rumemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulenkantaja73
Kiitos! Sitä odotellessa.
Noista jää välillä aika isoja haavoja. Jos tuntuu vielä myöhemmin pahalta, hanki tietoa/ apua. Jostain syystä suostuit katsomaan tuota noinkin pitkään. Ainakin itse olen joutunut kasvamaan self helpin ja terapian avulla niin, että nyt tiedän arvoni ja osaan asettaa rajat sille mitä siedän.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on tehnyt 10 lasta 10 eri miehen kanssa, niin se on todiste että nainen kiehtoo miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on tehnyt 10 lasta 10 eri miehen kanssa, niin se on todiste että nainen kiehtoo miehiä.
Meinaatko, ettei tavallinen nainen saisi kymmentä seksikumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä kyllä jatkaisi suhteessa, jossa toinen haluaisi olla jonkun aivan toisenlaisen kanssa. Tässä maailmassa on kyllä ihmisiä, jotka arvostavat sinua itsenään ja sinunkin pitäisi olla yksi heistä.
MIehestäsi voi kuoriutua vielä vaikka mikä narsistinen pahoinpitelijä, ne hommat yleensä alkavat juuri noin. Vaivihkaa jotain ja se pahenee ja pahenee.
Narsistimiehet muuten haluavat juuri tuollaisia naisia - keinotekoisen näköisiä ja räväköitä ja helposti provosoitavissa.
Et muuten voi tietää, mitä mies tekee selkäsi takana tuollaisten naisten kanssa ja sinut on valittu vain äidiksi, kodinkoneeksi, turvapaikaksi.
No yleensä suhteissa miehille ei kelpaa jännänaiset. Jännänaiset voi kiinnostaa, mutta ei miehet suhteissa halua sitä jännänaista vaan mieluummin sen kotirouvan, joka pysyy aloillaan eikä hötkyile.
No kyllä sitä vaan näkee jatkuvasti, että ihan kauheilla justiinoilla ja noita akoilla on mies. Ja ihan vakituisessa pitkäkestoisessa parisuhteessa ja mies on ihan rauhallinen tyyppi. Näin se minullakin on mennyt. Minä olisin ollut juuri tuollainen tasaisen tylsä ja kotirouvatyyppiä, mutta kaikki 3 miestä joiden kanssa olen seurustellut vaihtoivat minut jännään naiseen.
Kun minusta ei kuulemma ottanut mitään selvää. Nää uudet muijat pisti samantien asiat selviksi, varmaan kaulin kädessä, niin ei miehen tarvitse miettiä enää mitään, tekee vain niin kuin käsketään.
Olen kärsinyt jännänaisten huomiosta melkein koko ikäni.
Lapsuuteni traumat sairastuttivat minut läheisriippuvuuteen ja jonkinlaiseen pelastamisviettiin.
Olen ollut neljä kertaa naimisissa, usein avoliitoissa ja aina muijikseni on valikoitunut hyvin sakeaa settiä omaavia naisia.
Juoppoja, osapäivänarkkareita, mielenterveysongelmaisia ja olen "taistellut" näitä paheita vastaan koko aikuisikäni.
Kyvyttömänä katkaisemaan suhteita läheisriippuvuuteni seurauksena, mutta kostonhimoisena reppanana kostanut pahan pahalla, joskin erilaisilla tavoilla kuin nämä luojaluomat löylynlyömät.
Vasta viisikymppisenä tajusin oman osani näihin tragedioihin ja vasta nyt vanhana gubbena olen parantunut niin paljon, että pystyin luomaan tasavertaisen suhteen aivan terveeseen naiseen, jota rakastan yli kaiken.
Tärkeintä ei ole matka vaan päämäärä.
Kyllä tämä soon-to-be-ex oli ihan kiltti naapurintyttö 18-vuotiaana. Roskaa voin silti olla minäkin.
T. tulenkantaja73