Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera, koska mies haluaa "jännänaisen"

Vierailija
23.06.2024 |

Naurattaa edes käyttää tuollaista termiä :DDDd, mutta se kuvaa ehkä parhaiten sitä mitä mieheni vaikuttaa ihailevan. Tulinen, roisia läppää ja sarkastisia kommentteja viljelevä, estoton, kinky, villi, RÄVÄKKÄ (mutta ulkonäöltä nätti ja naisellinen). Rivien välistä tullut esiin, että haluaisi mulla olevan enemmän noita ominaisuuksia. Enkä koekaan olevani mitään tuota vaan ns. tylsä harmaavarpunen tuollaiseen verrattuna. Mies on moneen otteeseen ilmaissut selvästi arvostavansa ja ihailevansa tuollaisia naisia ja tulee olo, että olisi ottanut mieluummin sellaisen jos olisi saanut. Että on mun kanssa vain koska olen  "nätti ja mukava".

Olen kai ihan tyhmä kun vielä tällaisessa suhteessa olen? Vaikka mielestäni meillä muuten menee ihan hyvin. Rakastan miestä ja hänkin omien sanojensa mukaan minua.

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uus sarja jankuttaja.hyvä jatka jankutusta

Vierailija
162/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän eroavaisuudet exän kanssa:

- minä ekstrovertti, vaimo introvertti

- minä sosiaalinen, vaimo erakkotyyppi

- minä seksuaalisesti aktiivinen ja avoin uudelle, vaimo passiivisempi ja estoinen

- minä aktiivinen ja energinen, osallistun paljon vapaaehtoistoimintaan, tykkään hoitaa päivittäistavaraostokset ja laittaa ruokaa, vaimo katselee mieluummin sohvalla netflixiä

- minä olen kiinnostunut työstäni ja jonkin verran kunnianhimoinen, vaimo käy töissä pakosta ja tekee minimipanoksen

- minä käytän alkoholia lähinnä sosiaalisissa tilanteissa, vaimo kalsarikännää kotona.

Ulkonäön perusteellako valitsit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastiko jännänaiset opiskeluaikoina useaa yhtä aikaa? 😳

Vierailija
164/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä jatkaisi suhteessa, jossa toinen haluaisi olla jonkun aivan toisenlaisen kanssa. Tässä maailmassa on kyllä ihmisiä, jotka arvostavat sinua itsenään ja sinunkin pitäisi olla yksi heistä. 

MIehestäsi voi kuoriutua vielä vaikka mikä narsistinen pahoinpitelijä, ne hommat yleensä alkavat juuri noin. Vaivihkaa jotain ja se pahenee ja pahenee. 

Narsistimiehet muuten haluavat juuri tuollaisia naisia - keinotekoisen näköisiä ja räväköitä ja helposti provosoitavissa. 

Et muuten voi tietää, mitä mies tekee selkäsi takana tuollaisten naisten kanssa ja sinut on valittu vain äidiksi, kodinkoneeksi, turvapaikaksi. 

Väärin! Oikeasti narsistinen mies haluaa kiltin alistettavan naisen, ei mitään arvaamatonta jännänaista, jota ei pysty hallitsemaan. Epäilen miestäsi mieluummin nyhveröksi, joka haluaisi elämänsä muuttuvan jännemmäksi jännänaisen avulla.

Vierailija
165/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkälti kieltämättä, joo. Ei sitä parikymppisenä osannut ajatella, että päältä kaunis mutta silkkoa sisältä. Ja alkuun olikin kaikki ihan ruusuista lähes 10 vuotta. Sitten tulivat lapset ja sitten "oli jo myöhäistä".

Vierailija
166/180 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- minä seksuaalisesti aktiivinen ja avoin uudelle, vaimo passiivisempi ja estoinen

- minä aktiivinen ja energinen, osallistun paljon vapaaehtoistoimintaan, tykkään hoitaa päivittäistavaraostokset ja laittaa ruokaa, vaimo katselee mieluummin sohvalla netflixiä

- minä olen kiinnostunut työstäni ja jonkin verran kunnianhimoinen, vaimo käy töissä pakosta ja tekee minimipanoksen

- minä käytän alkoholia lähinnä sosiaalisissa tilanteissa, vaimo kalsarikännää kotona.

No mites, oletteko onnellisia yhdessä?

Vierailija
167/180 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen naismaku on myös ihan eri kuin mun. Hän tykkää mustahiuksisista, lävistetyistä rock-tyylisistä naisista.

Itse pukeudun joko täysin klassisesti ja ns. hienostuneesti tai sitten rymyän pieruverkkareissa metsässä koiran kanssa. 

Taidan olla miehelleni muutenkin täysin vääränlainen, en tiedä pitäiskö mun erota.

Vierailija
168/180 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tuliko ero vasta sitten, kun vaimon ulkonäkö meni ja lihosi liikaa siinä sohvalla löhötessään? Muuten olisitte yhdessä kai vieläkin.

Vierailija
169/180 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastiko jännänaiset opiskeluaikoina useaa yhtä aikaa? 😳

Joo!

Vierailija
170/180 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta löytyisi miehellesi ylimääräinen jännänainen, eropaperit laitoin jo vetämään. Näyttävä,  hoikka punapää, papereita kysytään usein alkoholiostoksilla vaikka ikää jo puolivälissä viittäkymppiä. Mutta... Alkoholisoitunut, mielenterveysongelmainen, matalasti koulutettu, salaliittoteoreetikko, introvertti ja epäsosiaalinen paitsi kännissä ollessaan, ei kavereita paitsi ryyppykaverit, olout viimeisten parin vuoden aikana enemmän sairauslomalla kuin töissä jne. Kilttinä miehenä minun oli pakko viheltää peli poikki.

Ihan tavallinen, "nätti ja mukava, tylsä harmavarpunen" kuulostaa minusta tosi hyvältä.

T. tulenkantaja73

Tuo kuulosti ihan tavalliselta tyypilliseltä yyhhoo naiselta. Sellaista ei kukaan haluakkaan. iyH

Vierailija
171/180 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu lateksiasuun sido se sänkyyn ja ruoski sitä kolme tuntia ja 22 minuuttia.

Vierailija
172/180 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin aikanaan aviomiehestä, hän kun valitti että en saa koskaan raivareita ja voisin edes joskus heitellä vähän lautasia. Olen luonnoton, eikä minussa ole luonnetta.

Exänsä oli jännis, oli kahdelle miehelle lapsia ja kolmannelle pulla uunissa. Bailasi vielä lähemmäs nelikymppisenä niin, että hukkasi kännykkää ja käsilaukkua, soitteli krapuloissaan ovikelloamme, ripset poskilla. Säälin häntä ja ennen kaikkea hänen lapsiaan. Mietin, miksi miehet haluavat tehdä lapsia tuollaisen kanssa.

Vierailija
173/180 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu, mutta minä naisena tuo extrovertti. Vielä naimisissa....

Vierailija
174/180 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ap:n kuvaus kyllä kuvaa mitään jännänaista, vaan ihan tavallista hauskaa, huumorintajuista ehkä spontaania naista. Pitääkö sitä olla niin hiton tylsä itse, että kokee uhkaksi kaiken?

Tämä kyllä. Ilmeisesti standardi on passiivinen beige mom hissukka ja tästä poikkeavat kelvottomia jännänaisia joista ei ole oikeaan parisuhteeseen. Narsismi ja kateus vie kyllä kalatkin jne

Vierailija
175/180 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen alentuu samalle tasolle kuin vähämieliset, trollaavat incelit?

Taitaa olla Pasi asialla taas.

Vierailija
176/180 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tämän henkilön vaimo on pikkulapsiarjesta uupunut ja ylikuormittunut. Miestä ei niin haittaa kun hän on siellä töissä ja kotona lasten kitinät ja rutinat menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Se on helppo olla virkeä kun kotona menee vapaamatkustajana. 

Vierailija
177/180 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä alkoi pikkuhiljaa suhteen aikana ehdottamaan että voisin värjätä hiukset tummaksi ja ottaa tatuointeja. Yllättäen eron jälkeen exä päätyi välittömästi suhteeseen tatuoidun tummatukkaisen naisen kanssa...Että kannattaa vaan päästää se mies vapaaksi katselemaan paremmin itselleen sopivia naisia.

Veikkaan, että tuo nainen oli löytynyt jo suhteenne aikana. 

No niinpä.

Vierailija
178/180 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toisaalta minulla on sitten hyvä ystävä, joka kaikilta muilta osin on melko lailla samanlainen kuin minä (korkeasti koulutettu, hyvätuloinen, elämä ns. mallillaan), mutta hän on aina ollut äärimmäisen rauhallinen ja järkevä, ja toistuvasti miehet ovat antaneet hänelle pakkeja vedoten siihen että hän on "liian rauhallinen".. On tämä siis kummallinen ja todellinen ilmiö selvästikin, että se joku tietty määrä tunne-elämän epävakautta naisessa viehättää."

Sama tunne itsellä. Mulla on adhd, ja ennen lääkitystä elämä oli aika kaaosta, käytös impulsiivista ja tunnereaktiot ylimitoitettuja. Jokainen mies, jonka kanssa olen seurustellut, olisi halunnut kanssani naimisiin ja vientiä on ollut aina. Sitten taas sellaiset rauhalliset ja järkevät ystävät ovat tahtomattaan ikisinkkuja, enkä kykene sitä ymmärtämään. 

Niin koska adhd ei ole pelkästään huono

Luulen että nämä on juurikin ne piirteet "jännissä" ihmisissä mitkä niin kovasti muita ihmisiä vetävät puoleensa. Tunnistan itsessäni noita piirteitä melko voimakkaina (ei ole tosin ADHD:ta diagnosoitu, mutta vahvasti tunnistan itsessäni autisminkirjon piirteitä ja kyllähän ne monesti ilmenevät ADHD-piirteiden kanssa käsi kädessä), ja koen että juuri nuo asiat ovat ne joista ihmiset minussa eniten viehättyvät. Ja mistä itsekin viehätyn miehissä! Koska tekeehän se elämästä mukavan rentoa ja kevyttä, kun on eläväisyyttä ja hassuttelua, spontaaniutta, eikä asioita oteta niin tosissaan, uskalletaan olla aito oma itsensä maailmassa, missä on niin tyypillistä että kaikki yrittävät vain pakonomaisesti kuulua joukkoon ja olla kuten kaikki muutkin.

Harmillisesti nämä piirteet vaan sitten tuovat mukanaan monesti sen kääntöpuolen, että myös ne vaikeammat tunteet koetaan voimakkaampina, ja se impulsiivisuus näkyy myös negatiivisessa mielessä, ei ainoastaan spontaanina hetkessä elämisenä.

Vierailija
179/180 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu, mutta minä naisena tuo extrovertti. Vielä naimisissa....

Liian kauan uskoin ja toivoin, että vaimo paranisi. Turhaan. No, jälkiviisastelu ei kannata.

Vierailija
180/180 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tämän henkilön vaimo on pikkulapsiarjesta uupunut ja ylikuormittunut. Miestä ei niin haittaa kun hän on siellä töissä ja kot

Väärin veikkasit. Lapset olivat jo teinejä ja mies teki kotihommia ihan tasapuolisesti, osan niistä jopa kokonaan.