Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen katkera, koska mies haluaa "jännänaisen"

Vierailija
23.06.2024 |

Naurattaa edes käyttää tuollaista termiä :DDDd, mutta se kuvaa ehkä parhaiten sitä mitä mieheni vaikuttaa ihailevan. Tulinen, roisia läppää ja sarkastisia kommentteja viljelevä, estoton, kinky, villi, RÄVÄKKÄ (mutta ulkonäöltä nätti ja naisellinen). Rivien välistä tullut esiin, että haluaisi mulla olevan enemmän noita ominaisuuksia. Enkä koekaan olevani mitään tuota vaan ns. tylsä harmaavarpunen tuollaiseen verrattuna. Mies on moneen otteeseen ilmaissut selvästi arvostavansa ja ihailevansa tuollaisia naisia ja tulee olo, että olisi ottanut mieluummin sellaisen jos olisi saanut. Että on mun kanssa vain koska olen  "nätti ja mukava".

Olen kai ihan tyhmä kun vielä tällaisessa suhteessa olen? Vaikka mielestäni meillä muuten menee ihan hyvin. Rakastan miestä ja hänkin omien sanojensa mukaan minua.

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kärsinyt jännänaisten huomiosta melkein koko ikäni.

Lapsuuteni traumat sairastuttivat minut läheisriippuvuuteen ja jonkinlaiseen pelastamisviettiin.

Olen ollut neljä kertaa naimisissa, usein avoliitoissa ja aina muijikseni on valikoitunut hyvin sakeaa settiä omaavia naisia.

Juoppoja, osapäivänarkkareita, mielenterveysongelmaisia ja olen "taistellut" näitä paheita vastaan koko aikuisikäni.

Kyvyttömänä katkaisemaan suhteita läheisriippuvuuteni seurauksena, mutta kostonhimoisena reppanana kostanut pahan pahalla, joskin erilaisilla tavoilla kuin nämä luojaluomat löylynlyömät.

Vasta viisikymppisenä tajusin oman osani näihin tragedioihin ja vasta nyt vanhana gubbena olen parantunut niin paljon, että pystyin luomaan tasavertaisen suhteen aivan terveeseen naiseen, jota rakastan yli kaiken.

Tärkeintä ei ole matka vaan päämäärä.

Onnittelut! Ja naisesi puolesta toivon, että havahtumisesi on pysyvää laatua. 

Vierailija
42/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä jatkaisi suhteessa, jossa toinen haluaisi olla jonkun aivan toisenlaisen kanssa. Tässä maailmassa on kyllä ihmisiä, jotka arvostavat sinua itsenään ja sinunkin pitäisi olla yksi heistä. 

MIehestäsi voi kuoriutua vielä vaikka mikä narsistinen pahoinpitelijä, ne hommat yleensä alkavat juuri noin. Vaivihkaa jotain ja se pahenee ja pahenee. 

Narsistimiehet muuten haluavat juuri tuollaisia naisia - keinotekoisen näköisiä ja räväköitä ja helposti provosoitavissa. 

Et muuten voi tietää, mitä mies tekee selkäsi takana tuollaisten naisten kanssa ja sinut on valittu vain äidiksi, kodinkoneeksi, turvapaikaksi. 

No yleensä suhteissa miehille ei kelpaa jännänaiset. Jännänaiset voi kiinnostaa, mutta ei miehet suhteissa halua sitä jännänaista vaan mieluummin sen kotirouvan,

No kyllä sitä vaan näkee jatkuvasti, että ihan kauheilla justiinoilla ja noita akoilla on mies. Ja ihan vakituisessa pitkäkestoisessa parisuhteessa ja mies on ihan rauhallinen tyyppi. Näin se minullakin on mennyt. Minä olisin ollut juuri tuollainen tasaisen tylsä ja kotirouvatyyppiä, mutta kaikki 3 miestä joiden kanssa olen seurustellut vaihtoivat minut jännään naiseen.

Kun minusta ei kuulemma ottanut mitään selvää. Nää uudet muijat pisti samantien asiat selviksi, varmaan kaulin kädessä, niin ei miehen tarvitse miettiä enää mitään, tekee vain niin kuin käsketään.

Minunkin jännämieheksi osoittautunut alun kultakimpale kommentoi, ettei saa minusta otetta, että on kuin joku seinä olisi välissä. Toivoi naista, jota saa provosoitua raivoon jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuteni traumat sairastuttivat minut läheisriippuvuuteen ja jonkinlaiseen pelastamisviettiin.

Olen ollut neljä kertaa naimisissa, usein avoliitoissa ja aina muijikseni on valikoitunut hyvin sakeaa settiä omaavia naisia.

Juoppoja, osapäivänarkkareita, mielenterveysongelmaisia ja olen "taistellut" näitä paheita vastaan koko aikuisikäni.

Kyvyttömänä katkaisemaan suhteita läheisriippuvuuteni seurauksena, mutta kostonhimoisena reppanana kostanut pahan pahalla, joskin erilaisilla tavoilla kuin nämä luojaluomat löylynlyömät.

Vasta viisikymppisenä tajusin oman osani näihin tragedioihin ja vasta nyt vanhana gubbena olen parantunut niin paljon, että pystyin luomaan tasavertaisen suhteen aivan terveeseen naiseen, jota rakastan yli kaiken.

Tärkeintä ei ole matka vaan päämäärä.

Olen parantunut pysyvästi, joskin tarvitsin pohjakosketuksen, vakavaan masennukseen sairastumisen ja sisäänpäin kääntymisen (tunteettomuuden), jonka aikana pystyin ymmärtämään olosuhteet lapsuudessani jotka sairastuttivat minut pahemmin kuin ne naiset joiden kanssa yritin yhteiselämää elämäni aikana.

Klisee, mutta vasta rakkaus paransi minut lopullisesti.

Rakkauden vastaanottaminen ja uskallus rakastaa.

Vierailija
44/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä

Olen parantunut pysyvästi, joskin tarvitsin pohjakosketuksen, vakavaan masennukseen sairastumisen ja sisäänpäin kääntymisen (tunteettomuuden), jonka aikana pystyin ymmärtämään olosuhteet lapsuudessani jotka sairastuttivat minut pahemmin kuin ne naiset joiden kanssa yritin yhteiselämää elämäni aikana.

Klisee, mutta vasta rakkaus paransi minut lopullisesti.

Rakkauden vastaanottaminen ja uskallus rakastaa.

Täällä on menossa nyt vaihe vakava masennus. Toivon, että omakin elämä saisi vielä tuollaisen jatkon. 

Vierailija
45/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama homma exän kanssa. Minä olen tällainen kiltti naapurintyttö. Hänellä oli tapana tahallaan ärsyttää minua. Kerran mulla keitti yli ja raivosin ja haukuin häntä, uhkasin vetäistä turpiin yms ja hän oli aivan muna pystyssä. Jätin hänet ja hän aikansa touhuili noiden jännänaisien kanssa. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin hän harmittelee, että haluaisi olla minun aviomieheni paikalla. Ne jännänaiset olivatkin liian jänniä.

Vierailija
46/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama homma exän kanssa. Minä olen tällainen kiltti naapurintyttö. Hänellä oli tapana tahallaan ärsyttää minua. Kerran mulla keitti yli ja raivosin ja haukuin häntä, uhkasin vetäistä turpiin yms ja hän oli aivan muna pystyssä. Jätin hänet ja hän aikansa touhuili noiden jännänaisien kanssa. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin hän harmittelee, että haluaisi olla minun aviomieheni paikalla. Ne jännänaiset olivatkin liian jänniä.

Tai sitten haluaisi vaan panna sinua ja vetäistä mukaan lyhyeen kakkoskierrokseen. Ja sitten kolmoskierrokseen jne. Näin ainakin toimii vastaava mies, jonka tiedän. Mihinkään, mitä hän sanoo, ei voi luottaa, kaikki on manipulaatiota, provokaatiota jne. 

En tajua, miten ne jatkuvasti raivoavat jaksavat raivota, sehän on ihan hirveän kuluttavaa. Kai tuo on omanlaisensa energiasyöppöyden muoto. Provokaattori imee raivostujan energian itseensä. 

Vierailija
47/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota, kun et selvästikään ole miehelle mieluinen. Eikä se asia miksikään muutu ainakaan ennen eroa. Jälkikäteen hän saattaa sitten parkua perään, kun jännänainen pyörittääkin useampaa miestä, hänellä on huumeongelma, ei haluakaan sitoutua tmv. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
48/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tykkää ilopillereistä. Varautuneet naiset ei sytytä heitä. 

Vierailija
49/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväisyys on luxusta.

Vierailija
50/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on nätti ja mukava ei tarkoita varautuneisuutta. Nuo räväköistä naisista pitävät miehet pitävät yleensä draamasta sekä siitä, että saavat provosoitua kohdetta. 

Vierailija
51/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta löytyisi miehellesi ylimääräinen jännänainen, eropaperit laitoin jo vetämään. Näyttävä,  hoikka punapää, papereita kysytään usein alkoholiostoksilla vaikka ikää jo puolivälissä viittäkymppiä. Mutta... Alkoholisoitunut, mielenterveysongelmainen, matalasti koulutettu, salaliittoteoreetikko, introvertti ja epäsosiaalinen paitsi kännissä ollessaan, ei kavereita paitsi ryyppykaverit, olout viimeisten parin vuoden aikana enemmän sairauslomalla kuin töissä jne. Kilttinä miehenä minun oli pakko viheltää peli poikki.

Ihan tavallinen, "nätti ja mukava, tylsä harmavarpunen" kuulostaa minusta tosi hyvältä.

T. tulenkantaja73

Et sinä ole mikään kiltti ja mukava mies. Kukaan fiksu nainen ei huoli sua; järkky exä painolastina ja sinä pelaat naisilla kuin korteilla, hyi.

Vierailija
52/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että on nätti ja mukava ei tarkoita varautuneisuutta. Nuo räväköistä naisista pitävät miehet pitävät yleensä draamasta sekä siitä, että saavat provosoitua kohdetta. 

Missä kohtaa sanoin että nätti ja mukava on varautunut? Kyllä ihan vaan varautunut on varautunut. Itse olen samanlainen. Ja kyllä, myös minä olen sinkku.

Vierailija
53/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo vielä jännänainen?

Esimerkiksi minun naispuolinen ystäväni on tulinen, roisia läppää ja sarkastisia kommentteja viljelevä, estoton, kinky, villi ja räväkä (mutta ulkonäöltä nätti ja naisellinen). Mutta on silti parisuhteessa uskolinen, ihmisenä luotettava ja erittäin romanttinen.

On toki nuorempi kuin minä, ja siksi 20+ vuoden ikäeron takia ei olle edetty muutamaa pusuttelua pidemmälle.

Minusta jännänainen on sellainen johon ei ole luottaminen. Eli pettämistä, epävakautta, ilkeää käytöstä, mahdollisesti jopa väkivaltaa tai muuta rötöstelyä.

Vierailija
54/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa siis tunne-elämältään epävakaan panopuun. Sellaisen naisen kanssa ei voi elää saman katon alla. 

Vierailija
55/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minun naispuolinen ystäväni on tulinen, roisia läppää ja sarkastisia kommentteja viljelevä, estoton, kinky, villi ja räväkä (mutta ulkonäöltä nätti ja naisellinen). Mutta on silti parisuhteessa uskolinen, ihmisenä luotettava ja erittäin romanttinen.

On toki nuorempi kuin minä, ja siksi 20+ vuoden ikäeron takia ei olle edetty muutamaa pusuttelua pidemmälle.

Minusta jännänainen on sellainen johon ei ole luottaminen. Eli pettämistä, epävakautta, ilkeää käytöstä, mahdollisesti jopa väkivaltaa tai muuta rötöstelyä.

Sinähän et tiedä, millainen tuo nainen on parisuhteessa. 

Vierailija
56/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on sellainen unelmien jännänainen. Vaikea löytää, koska yleensä nuo räväkät naiset ovat hankalaa parisuhdematskua. Ja koska ovat naisia, ovat kuitenkin lopulta alistuvia. Eli tarvitsevat sen "vielä räväkämmän miehen" joka "kesyttää heidät".

Vierailija
57/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jännänaisissa vetoaa:

- ovat aloitteellisia. Merkittävä osa miehistä pitää aloitteellisista naisista, itse asiassa enemmistö. Lähes kaikki naiset ovat mieluummin vietävinä kuin viejinä

- ovat seksikkäitä lookiltaan

- ovat mielenkiintoisempia seksikumppaneita, ja seksissä aloitteellisia. Ei "menen tähän makaamaan, ota minut, kait sinua kiinnostaa kun on minulla pimppi kuitenkin"

- omaavat mielipiteitä asioista

- ovat hauskaa seuraa, pärjäävät miesporukassa hyvin

- pitävät muustakin kuin kodista tai vaihtoehtoisesti mukavuuspainotteisista aktiviteeteista kuten hotelli, illallisravintola, kylpylä

Vierailija
58/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on sellainen unelmien jännänainen. Vaikea löytää, koska yleensä nuo räväkät naiset ovat hankalaa parisuhdematskua. Ja koska ovat naisia, ovat kuitenkin lopulta alistuvia. Eli tarvitsevat sen "vielä räväkämmän miehen" joka "kesyttää heidät".

Tuossahan ei olla parisuhteessa. Ainahan sekopäät ovat alussa aivan ihania ja luovat mielikuvan siitä, että ovat luotettavia ja tasapainoisia, mutta vaan ihanan villejä samalla. 

Vierailija
59/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen itse havainnut, usein vastakohdat viehättävät miehiä. Miehet jotka ovat itse rauhallisia ja tasaisia syttyvät näistä räväköistä naisista, kun taas räväkämmät miehet haluavat sellaisen tasaisen ja kiltin naisen. Ei siis aina mutta hyvin usein näin. Itsekin rauhallisena ja tasaisena naisena vaikutan valitettavasti vetoavan enimmäkseen räväköihin miehiin, kun taas kaltaiseni eivät tunne kemiaa.

Vierailija
60/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tavallisena naisena voin vain todeta että kyllä ne miehet jännänaisen haluaa. 

Vaikka perhe-elämä jännänaisen kanssa on usein kaaosta, usein tällä naisella adhd tai epävakaa persoonallisuus. Raha-asiat rempallaan, lapsilla vapaa kasvatus, suhteet ystäviin ja sukulaisiin rakoilevat...

Itse olisin halunnut tavallisen ja rauhallisen miehen, mutta olin kai liian tylsää seuraa heille : )