Älykkyysosamääräni on 139. Välillä on vaikea kestää ihmisiä.
Ihmisten typeryys ja mustavalkoisuus tulee esille erityisesti somessa. Kun se yhdistetään huonoon makuun, alan voida pahoin.
Joku loukkaantuu varmasti kirjoituksestani. Yrittäkää ymmärtää suurin osa ihmisistä on älyllisestä erilaisia kuin minä. Se on välillä rankkaa. Ei tämä ole omahyväisyyttä vaan faktojen tiedostamista.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Korkea Äö on kirous. Se ei todellakaan ole siunaus, vaan todella raskas taakka. On helpointa elää tässä mätäpaisehulluudessa autopilotilla, n. 98 Äö:lla.
!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vhervasemmiston tunteella tehtyjä järjettömiä päätöksiä on tuskaa katsella. Ja heidän juhlimista, kun taas on jotain täydellisen typerää ja haitallista saatu läpi.
Mitenhän tämä kommentti liittyy älykkyyskeskusteluun? Ei mitenkään.
Idiootit "johtaa" tätä maata
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ihminen ei täällä pyörisi.
Älykkäällä ihmisellä on usein huumorintajuakin, täältä sitä ei löydy yhtään.
Älykäs ihminen on utelias kaiken suhteen. Av-palstaa lukemalla ihmisten ajatusten tutkiskelu onnistuu helposti. Huomaa miten monet elävät omassa kuplassaan, eivätkä edes halua laajentaa maailman kuvaansa.
Huumoria täältä löytää useinkin, sinä et ehkä vain huomaa sitä. -ei ap
Vierailija kirjoitti:
Jankuttajia ketju täynnä.
hyvää illan jatkoa.
ap
Eipä sulla itselläskään ollut paljoa annettavaa. Kunhan kävit ilmoittamassa, että ääöössä löytyy. Löytyyköhän..? No, illan jatkoja vaan.
Ei oikeesti älykkäät tuhlaa aikaansa julistamalla sitä näin typerillä palstoilla.
Mää pääsin Mensaan mutta sää et näköjään kuulu koska siellä ei koskaan paljasteta omaa lukemaa eikä kysellä toisilta. Mutta ymmärrän kyllä hyvin jos jotku ihmiset tuntuu tyhmiltä.;)
Ja meillä lähetysaika on päättymässä.annamme älykkäiden ihmisten jatkaa toistensa nokittelua.....
Olen havainnut poikkeusälykkäiden usein olevan erityisen nopeita vieraiden kielien oppijoita. Ei ole harvinaista puhua sujuvasti neljää eri kieltä. Tai enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mää pääsin Mensaan mutta sää et näköjään kuulu koska siellä ei koskaan paljasteta omaa lukemaa eikä kysellä toisilta. Mutta ymmärrän kyllä hyvin jos jotku ihmiset tuntuu tyhmiltä.;)
Ap:n ÄO on 124
Jos saisin valita, ottaisin ÄO:n 130. Tätä korkeammista lukemista seuraa ongelmia ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ihminen ei täällä pyörisi.
Älykkäällä ihmisellä on usein huumorintajuakin, täältä sitä ei löydy yhtään.
Älykäs ihminen on utelias kaiken suhteen. Av-palstaa lukemalla ihmisten ajatusten tutkiskelu onnistuu helposti. Huomaa miten monet elävät omassa kuplassaan, eivätkä edes halua laajentaa maailman kuvaansa.
Huumoria täältä löytää useinkin, sinä et ehkä vain huomaa sitä. -ei ap
Samaa mieltä. Tosin oon sitä mieltä, että muista ihmisistä ärsyyntyminen johtuu enemmän tempperamentista, kuin älykkyydestä. Mä oon kärsimätön ihminen ollut aina ja kärsimätön ihminen kärsii. 😉
Kyllä se vaan niin on , että jos joutuu kaiket päivät olemaan tekemisissä ihmisen kanssa jonka äö on huomattavasti alhaisempi ,kuin itsellä, niin se on rasittavaa. Tiedän kokemuksesta.
itse olen ihan keskiverto älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vhervasemmiston tunteella tehtyjä järjettömiä päätöksiä on tuskaa katsella. Ja heidän juhlimista, kun taas on jotain täydellisen typerää ja haitallista saatu läpi.
Kräähäää, no oikeistohan se, persujen johtamana, ei muuta teekään kuin dundeeseen perustuvaa politiikkaa. Järki tulee kaukaa perästä, jos sitä ylipäänsä edes on. Koko persuilu on yhtä tunnehöttöä, vihaa, kiukkua, turhautumista, kateutta. Missään ei ole järjenhäivääkään, kun jäädään altavastaajiksi, niin sitten ammutaan asfalttiin tai puukotetaan, kun niin pelottaa tai suututtaa. Tunnetta, tunnetta, tunnetta.
Amen.
Vierailija kirjoitti:
"Olen havainnut poikkeusälykkäiden usein olevan erityisen nopeita vieraiden kielien oppijoita. Ei ole harvinaista puhua sujuvasti neljää eri kieltä. Tai enemmänkin. "
+
Tämä. Jos joku puhuu kuin vettä valaen vaan useaa kieltä, on hän todennäköisesti erittäin älykäs > 130, jopa > 150. Vastaavasti kaksi- tai useampikielissä lapsuusympäristössä kasvaneet ovat usein huomattavan paljon koulutovereitaan korkeamman Äö:n omaavia lapsia/nuoria.
Ennakkoluuloisuus. En voi pitää ennakkoluuloisia ihmisiä kovin älykkäinä. Ap:kin ennakkoasenteella liikkeellä: minä ylempi en viihdy näiden alempien seurassa. Minulle taas jokainen ihminen on haaste. Altistan itseäni mielelläni erilaisten ihmisten seuraan. Usein juurikin sellaiset, fiksuina itseään pitävät (ja muiden fiksuna pitämät), lukiosta yliopistoon, yliopistosta hyvään alan duuniin askeltavat tyypit ovat kaikkein tylsimpiä. Se putkinäkö! Yllätyksettömyys! Kuplaan vetäytyminen! Vain kaltaistensa kanssa seurusteleminen, klikkiytyminen ja kliseytyminen - tylsää!
Vierailija kirjoitti:
Ei älystä ole mitään hyötyä, jos ei ole ymmärrystä.
Eikä viisautta.
Jaaha joo, vai että oikein 139... Ainakin Mensan testissä raja on 130, että sikäli. Huono provo.