Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykkyysosamääräni on 139. Välillä on vaikea kestää ihmisiä.

Vierailija
22.06.2024 |

Ihmisten typeryys ja mustavalkoisuus tulee esille erityisesti somessa. Kun se yhdistetään huonoon makuun, alan voida pahoin.

Joku loukkaantuu varmasti kirjoituksestani. Yrittäkää ymmärtää suurin osa ihmisistä on älyllisestä erilaisia kuin minä. Se on välillä rankkaa. Ei tämä ole omahyväisyyttä vaan faktojen tiedostamista.

Kommentit (339)

Vierailija
321/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

119 ja osaan olla liikkumatta sellaisissa porukoissa mitkä ei miellytä.

Vierailija
322/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelumaailmassa usein mietin sitä, miten tyhmiä naisia esimerkiksi pääsee yliopistolle ja vielä gradu-tasolla heillä ei ole aivoja tai kykyä käsitellä tietoa, silti nämä on niitä jotka sosialisoivat elämäänsä aktiivisesti Setan ja muidenb humpuukien kautta ja päätyvät esim naispapeiksi ja piispoiksi opettajiksi ja töihin, kun me älykkäät miehet eivät jaksa sosialisoida elämää eikä löydetä töitä

itse olen yrittänyt olla esim ala-asteen opettajanakin pari vuotta, mutta se opettajien ja oppilaiden tyhmyys ja yksinkertaisuus on sietämätöntä älylleni, siksi olen mieluummikn työtön kahden maisteritutkinnon pummi.' Viimeisen yliopistotutkinnon tein 2 vuodessa, toki kopsasin siihen entisen tutkinnon gradun 18 vuoden takaa kahdessa päivässä ja kännissä ja läpi meni. mutta kaikkialla ihmiset ovat liian tyhmiä että kiinnostaisi mikään työ. edes alkoholia juomalla en ole saanut sammutettua älyäni.

siskokin opiskeli heittämällä lääkäriksi ja 10 oli keskiarvo koulussa, ehkä minunkin olisi pitänyt lukea joku tuollainen lääkäritutkinto ja olla töissä vaikka esim viikonloput vain. muttei sekään kiinnostanut. koska se matemaattinen ja fyysinen ja kemia on liian tylsää kaavaa persoonallisuudelleni, en kestä kaavamaisuutta ihmisissä enkä töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Minunkin äoni on 139, ja tulen vallan mainiosti toimeen ihmisten kanssa.  Onkohan sinulla ap jotain ongelmia tunneälyn kanssa?

Älykäs ihminen on yleensä joustava ja kykenee samaistumaan  toisten tunnetiloihin ja ajattelutapaan.  Ei ole jäykästi  fiksoitunut johonkin tiettyyn itse omaksumaansa käytös- ja ajttelumalliin, ja siten tunne vaikeuksia ymmärtää toisten eriäviä tapoja ajatella ja hamottaa asioita.

Voisin kuvitella, en tiedä, että tietyissä autisminkirjon muodoissa voi olla hyvinkin  ridigi tapa ajatella ja toimia - jäykkä, kankea -  ja siksi  kykenemätön toisenlaiseen toimintaan ja ajtteluun kuin omansa.  Nämä henkilöt ovat usein hyvin älykkäitä mutta kapea-alaisia ajattelussaan.

Koska en ole perehtynyt asiaan en väitä mitään, mutta  itselläni on kokemusta tällaisesta ihmisestä.

Minä nautin keskusteluista erilaisten ihmisten kanssa ja saan usein uusia näkökulmia asioihin ja kykenen soveltamaan niitä omaan ajatteluuni.  Mielestäni se kuuluu älykkyyteen.  Joskus on myös vaikea olla älykäs  ja sitä on jopa välillä peitettävä. ja jarruteltava itseään.  Erilaisuuden tunne ja se että "hoksaa" liikaa asioita voi olla myös taakka ihmisten kanssa kanssakäymisessä.  

Vierailija
324/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluaa hieroa normaaliälyisten keskinkertaista älyä (eli "tyhmyyttä") heidän naamoihinsa? Mikä tämän aloituksen pointti on? Osoittaa halveksuntaa? Saada tavikset tajuamaan, että heidän älyllisen kapasiteettinsa tuotokset ärsyttää, mikä on voivoi, koska omaa älyä ei määräänsä enempää voi kehittää? Kertokaa tyhmälle, en ymmärrä.

Vierailija
325/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän nerostelet. Onneksi itse olen vain 110, jolloin pikkuisen järjen valoa, mutta ei niin paljon että kanssaihmiset alkaisi raivostuttamaan. Keskivertona on mukava elellä :)

Vierailija
326/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä mikä olet ammatiltasi?

Vierailija
327/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyysosamääräni on 138. Välillä on vaikea kestää ihmisiä.

En tosin tiedä, miten se liittyy älykkyyosamäärääni. Ehkä tietäisin, jos se olisi 139.

On vain niin kauhean paljon vihaa, ymmärtämättömyyttä, suvaitsemattomuutta, ilkeyttä, katkeruutta, kateutta jne. toisia kohtaan. Empatian puute, se tuntuu pahalta.

Vierailija
328/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus pilkut poistuu. Oliko 13,9?

Oli muualtakin unohtunut pilkut pois, niin varmaan tuostakin.

Vierailija
329/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vaan kauhiasti, mutta selasin viestejä läpi, enkä löytänyt tietoa, missä ap:n äly on testattu. Moni muukin tunkee tänne älykkyysosamääräänsä, eikä kerro, missä ja miksi se on testattu.

Mä voin kertoa, että olen tehnyt netissä pyöriviä älykkyystestejä, joissa sanotaan, että ne vastaavat Mensan testejä. Korkeimmillaan olen saanut älykkyysosamääräkseni 174, mikä tekisi minusta maailman älykkäimmän.

Vierailija
330/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosin tiedä, miten se liittyy älykkyyosamäärääni. Ehkä tietäisin, jos se olisi 139.

On vain niin kauhean paljon vihaa, ymmärtämättömyyttä, suvaitsemattomuutta, ilkeyttä, katkeruutta, kateutta jne. toisia kohtaan. Empatian puute, se tuntuu pahalta.

Se on vain hyväksyttävä osana maailmanjärjestystä, että keskivertoihminen ei oikeasti kaipaa syvällisiä ja moniulotteisia pohdintoja, vaan suoraviivaisia vastauksia ja yksinkertaistuksia. Osoita väkijoukolle syyllinen ja vertauskuvallisesti he lähtevät hakemaan varastosta hiilihankoja pätee yhtä hyvin tänä päivänä kuin Saksassa 30-luvulla. Sen vuoksi meillä vaikuttajat tarjoavat sitä, mitä kansa haluaa. Sitä en osaa sanoa tajuavatko he itse miten valheellisia ja typeriä lähes kaikki heidän väittämistään ovat. Ja täytyy myöntää, että itselläkin on selkeä annosraja sosialisoinnin määrässä. Puoliso on tästä poikkeus, koska hän on älyllisesti samalla tasolla.

Vierailija
331/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opiskelumaailmassa usein mietin sitä, miten tyhmiä naisia esimerkiksi pääsee yliopistolle ja vielä gradu-tasolla heillä ei ole aivoja tai kykyä käsitellä tietoa, silti nämä on niitä jotka sosialisoivat elämäänsä aktiivisesti Setan ja muidenb humpuukien kautta ja päätyvät esim naispapeiksi ja piispoiksi opettajiksi ja töihin, kun me älykkäät miehet eivät jaksa sosialisoida elämää eikä löydetä töitä

itse olen yrittänyt olla esim ala-asteen opettajanakin pari vuotta, mutta se opettajien ja oppilaiden tyhmyys ja yksinkertaisuus on sietämätöntä älylleni, siksi olen mieluummikn työtön kahden maisteritutkinnon pummi.' Viimeisen yliopistotutkinnon tein 2 vuodessa, toki kopsasin siihen entisen tutkinnon gradun 18 vuoden takaa kahdessa päivässä ja kännissä ja läpi meni. mutta kaikkialla ihmiset ovat liian tyhmiä että kiinnostaisi mikään työ. edes alkoholia juomalla en ole saanut sammutettua älyäni.

Siirry sähköalalle ja kehittele vaikka puolijohdemoottori tai edes piezomottori.

Tai tutki Nikolai Teslan tekemisiä ja kehitä jotain uutta kun olet noinkin viisas.

No you can't..

Vierailija
332/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain hyväksyttävä osana maailmanjärjestystä, että keskivertoihminen ei oikeasti kaipaa syvällisiä ja moniulotteisia pohdintoja, vaan suoraviivaisia vastauksia ja yksinkertaistuksia. Osoita väkijoukolle syyllinen ja vertauskuvallisesti he lähtevät hakemaan varastosta hiilihankoja pätee yhtä hyvin tänä päivänä kuin Saksassa 30-luvulla. Sen vuoksi meillä vaikuttajat tarjoavat sitä, mitä kansa haluaa. Sitä en osaa sanoa tajuavatko he itse miten valheellisia ja typeriä lähes kaikki heidän väittämistään ovat. 

Kansa on vihan sokaisemaa ja sitä lietsomalla ja vaihtamalla kohdetta väliajoin  pidetään putkiaivoisuustila päällä.

Vierailija
333/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ap oikeasti olisit noin älykäs keksit myös keinon rauhoittua ja keinon stressin poistamiseen sekä keinon muuttaa luonnettasi hyväntahtoiseksi.

Vierailija
334/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti älykäs tietää, että otsikkoon ei tule pistettä.

Ei älykkyys sitä tarkoita että osaa ja tietää kaiken, kyllä älykäskin joutuu asioita opettelemaan. Älykkyys ei kerro tiedon tai osaamisen määrästä, vaan aivojen kognitiivisesta kapasiteetista. Maailman älykkäin ihminen voi olla jopa luku- ja kirjoitustaidoton, jos on syntynyt niin köyhiin olosuhteisiin ettei koulutusta ole tarjolla.

Poikkeuksellisen älykäs ihminen voi lähesty autismia. Aivan huippuja jollain älykkyyden osa-alueella mutta ruuanlaitto tai autolla ajo ei onnistu.

Vierailija
335/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mulla äo 152, ei mitään vaikeuksia ihmisten kanssa. Musta on vain mielenkiintoista, miten erilaisia ihmiset onkaan. Mutta kaikki me tosiaan ollaan erilaisia, eipä siinä.

Vierailija
336/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme pistettä enemmän, enkä ymmärrä ongelmaasi lainkaan. Joo, monet ihmiset eivät ehkä ymmärrä tietynlaisia mittasuhteita, monimutkaista huumoria tai hoksaa ja opi asioita niin nopeasti mutta entä sitten? Oletko ihan varma, ettet sinä itse ole se mustavalkoisesti ajatteleva ja ylimielinen mulkero?

Mulla on muutaman pisteen ap:ta vähemmän, mutta huomaan tuskailevani myös tuon mainitsemasi mittasuhdeasian kanssa. Tuntuu, että ihmisillä on vaikeuksia ymmärtää asioiden seurauksia, jotka itselle ovat itsestäänselvyyksiä, varsinkin silloin kun on kyse toistuvuuksista. Ihan fiksunkin tuntuisella tyypillä saattaa olla jonkinlaista lapsenomaista, melkein taikauskoista ajattelua omasta toiminnastaan. Sellaista on vain turhauttavaa katsoa sivusta.

Muuten koen, että älli saattaa tuoda jopa parempaa ymmärrystä toisia kohtaan, kun on helpompi nähdä koko kuvio. 

Vierailija
337/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kans aivan kuin Nero ja soitan miellelläni viulua samalla kun katselen Rooman paloa.

Vierailija
338/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mulla äo 152, ei mitään vaikeuksia ihmisten kanssa. Musta on vain mielenkiintoista, miten erilaisia ihmiset onkaan. Mutta kaikki me tosiaan ollaan erilaisia, eipä siinä.

Hiukan vaikea uskoa jo pelkästään kirjoitustyylinkin vuoksi. Ihminen, jonka ÄO on 152 on noin 1 kymmenestätuhannesta. Tällainen ihminen ei käytännössä koskaan tapaa vertaistaan muuta kuin ohimennen.

Vierailija
339/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nyt joka niemi ja notkelma on täynnä >ÄO130 älykkäitä ihmisiä. Tyhmenpiä eli ÄO128:ja pitää hätistellä jo ulkomaille tai vähintään kipata mereen, kun noiden fiksumpien hermot menee. Kuka tätä älyn loistoa oikein jaksaa !!! .. ja sit me herättiin ja lähdettiin raksalle/siivoamaan/pyyhkimään mummujen pylllyjä vanhainkotiin...