Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkyysosamääräni on 139. Välillä on vaikea kestää ihmisiä.

Vierailija
22.06.2024 |

Ihmisten typeryys ja mustavalkoisuus tulee esille erityisesti somessa. Kun se yhdistetään huonoon makuun, alan voida pahoin.

Joku loukkaantuu varmasti kirjoituksestani. Yrittäkää ymmärtää suurin osa ihmisistä on älyllisestä erilaisia kuin minä. Se on välillä rankkaa. Ei tämä ole omahyväisyyttä vaan faktojen tiedostamista.

Kommentit (339)

Vierailija
41/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten vastata tähän. Ainoastaan armeijan pälliarvo on tutkittu ja se oli 8/9.

Se on noin ÄO 121

Vierailija
42/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pee, sekä Ap että 145 samassa keskustelussa. Tunnette toisenne. Hauskaa iltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo mielestäsi jotenkin hirveän korkea äo? Mullakin on korkeampi ja mä olen työpaikkani tyhmimpiä. 

Tulee mieleen se kuolematon lause eräältä narsistilta:

Joskus tulee hetkiä, jolloin mietin, mitä maailma menettää minussa. Mitä järkeä on siinä, että tällainen nero kuin minä imuroi jotain helvetin autoa täällä.

(tirsk)

Näissä on ollut käytössä kahta erilaista asteikkoa. Itse kävin Mensan testissä 80-luvulla ja sain tulokseksi 145, mutta sillä ei päässyt edes Mensaan. Sillä toisella asteikolla 139 on kova tulos.

Ymmärrän hyvin älykkään ihmisen turhautumisen. Sellaisia ihmisiä, joiden kanssa voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja tasavertaisesti, on harvassa. Ja tyhmempien kanssa voi mennä hermot. Joskus on vaan todella rasittavaa kuunnella toisten ihmisten juttuja. Älykkäämpien keskusteluja on ain

145 vastaa uudella testillä arvoa

ÄO 128

Vierailija
44/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeijan :D voi jestas.

Juu tommosilla virallisilla huuhaatesteillä koulun ja vastaavat jopo yli 6 keskihajontaa yli keskiarvon. Mutta tää on enemmänkin vamma koska kommunikaatio ei oikein toimi. Ei ole mitään yhteistä muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
45/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme pistettä enemmän, enkä ymmärrä ongelmaasi lainkaan. Joo, monet ihmiset eivät ehkä ymmärrä tietynlaisia mittasuhteita, monimutkaista huumoria tai hoksaa ja opi asioita niin nopeasti mutta entä sitten? Oletko ihan varma, ettet sinä itse ole se mustavalkoisesti ajatteleva ja ylimielinen mulkero?

Tätä juuri tarkoitan. Kun lausuu äänen asioita, jotka on todennut moneen kertaa todellisiksi, saa omahyväisen leiman. En voi avata suustani ja kertoa ajatuksistani, koska aina löytyy joku pikkusieluinen, joka loukkaantuu ja alkaa jankkaamaan. Esimerkiksi sinä nyt.

Eihän tuo ollenkaan sitä tarkoittanut. Etkö ymmärrä lukemaasi. Sun älykkyys ei tee sua omahyväiseksi, mutta ei myöskään suojele siltä. Voit olla sekä älykäs että omahyväinen. Ne eivät ole millään tavalla toisistaa

No ei tietenkään. Mutta sinä pidät omahyväisyytenä sitä, että minä lausun ääneen todellisia asioita. Jos jotain, niin sitä, että meillä on eri tulkinta omahyväisyydestä

Vierailija
46/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten toin esille

Ap:n ÄO on 124

Me kaikki rakastamme faktoja, kuten hän

Vierailija
47/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme pistettä enemmän, enkä ymmärrä ongelmaasi lainkaan. Joo, monet ihmiset eivät ehkä ymmärrä tietynlaisia mittasuhteita, monimutkaista huumoria tai hoksaa ja opi asioita niin nopeasti mutta entä sitten? Oletko ihan varma, ettet sinä itse ole se mustavalkoisesti ajatteleva ja ylimielinen mulkero?

Tätä juuri tarkoitan. Kun lausuu äänen asioita, jotka on todennut moneen kertaa todellisiksi, saa omahyväisen leiman. En voi avata suustani ja kertoa ajatuksistani, koska aina löytyy joku pikkusieluinen, joka loukkaantuu ja alkaa jankkaamaan. Esimerkiksi sinä nyt.

Eihän tuo ollenkaan sitä tarkoittanut. Etkö ymmärrä lukemaasi. Sun älykkyys ei tee sua omahyväiseksi, mutta ei myöskään suojele siltä. Voit olla sekä älykäs että oma

Mitä ihmettä oikein selität? Teet omia tulkintojasi ja laitat sen pohjalta sanoja suuhuni. Et taida olla oikeasti mikään älykäs... Trollaat vaan.

Vierailija
48/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen tymä kuin vasemman jalan saapas mutta olen käynyt useammassa maassa kuin kukaan muu vauviksella. Phakta.

Vierailija
49/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuttajia ketju täynnä.

hyvää illan jatkoa.

ap

Vierailija
50/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät ihmiset sekoilevat ja väittelevät keskenään toistensa äo:sta tässä keskustelussa. Inspiroivaa ja korkealentoista.

Taidan mennä katsomaan fudista.

Vierailija
51/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman mediaani ÄÖ on vain 88. Suomessa hippusen vaille 100. Japani, E- Korea se on korkein, 107. 

Vierailija
52/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hyvinkin älykkäät ihmiset pitää muista ihmisistä, joten etsit syypäätä väärästä asiasta.

Ei siinä ole mitään pahaa ymmärtää ihmisten tyhmyys, tylsyys ja ilkeys, mutta ei siihen älyä tarvita. Jotkut vain ei kestä sitä.

Vierailija
53/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankuttajia ketju täynnä.

hyvää illan jatkoa.

ap

noin 1 henkilö 18:sta saavuttaa ÄO:n 124 tai enemmän.

Vierailija
54/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmisten typeryys ja mustavalkoisuus tulee esille erityisesti somessa."

Vierailija
55/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli jonkun teinin kirjoitus. Alle 20 selkeästi.

Vierailija
56/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sukukokouksessa 123 pinnanen sanoo aina tuntevansa itsensä idiootiksi. Toisen poikani 132 on keskimääräinen ja itse olen vähän yli 150. Ja ei minulle ole tullut ikinä tilannetta, että joku olisi niin tyhmä, että juttu ei luistaisi ja jokainen on ollut minua parempi jossakin.Voin oivaltaa asiat nopeammin kuin moni, mutta ei se viisautta anna.

Vierailija
57/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli jonkun hyvin nuoren kirjoitus. Ylilaudan tulokas. Huono pilkutus. Äidinkielen ope ei tykkäis.

Vierailija
58/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi:

viiva -

ajatusviiva

kolme pistettä

Näkyvätkö nuo teille? Entä kaksoispiste testi-sanan jälkeen?

Vierailija
59/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo mielestäsi jotenkin hirveän korkea äo? Mullakin on korkeampi ja mä olen työpaikkani tyhmimpiä. 

Joskus tulee hetkiä, jolloin mietin, mitä maailma menettää minussa. Mitä järkeä on siinä, että tällainen nero kuin minä imuroi jotain helvetin autoa täällä.

(tirsk)

No kyllä 139 älykkyysosamäärä on jo aika harvinainen. Suurin osa väestöstä on 100-110 kieppeillä

Ei ole. 110 on jo harvinaista lukemaa. Nerous on lähellä 140 Äö:llä.

Vierailija
60/339 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(tirsk)

No kyllä 139 älykkyysosamäärä on jo aika harvinainen. Suurin osa väestöstä on 100-110 kieppeillä

Ei ole. 110 on jo harvinaista lukemaa. Nerous on lähellä 140 Äö:llä.

Mutta Ap:n ÄO on 124