Älykkyysosamääräni on 139. Välillä on vaikea kestää ihmisiä.
Ihmisten typeryys ja mustavalkoisuus tulee esille erityisesti somessa. Kun se yhdistetään huonoon makuun, alan voida pahoin.
Joku loukkaantuu varmasti kirjoituksestani. Yrittäkää ymmärtää suurin osa ihmisistä on älyllisestä erilaisia kuin minä. Se on välillä rankkaa. Ei tämä ole omahyväisyyttä vaan faktojen tiedostamista.
Kommentit (339)
Noniin, sitten tämäkin palsta hylkää ajatusviivat, ja siksi tekstini on epälooginen.
Minulla on kolme pistettä enemmän, enkä ymmärrä ongelmaasi lainkaan. Joo, monet ihmiset eivät ehkä ymmärrä tietynlaisia mittasuhteita, monimutkaista huumoria tai hoksaa ja opi asioita niin nopeasti mutta entä sitten? Oletko ihan varma, ettet sinä itse ole se mustavalkoisesti ajatteleva ja ylimielinen mulkero?
Jos sä olisit oikeasti älykäs, välttelisit paikkoja joissa tulee huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, sitten tämäkin palsta hylkää ajatusviivat, ja siksi tekstini on epälooginen.
Mikä tää viiva-juttu on kun ei tämä nyt niin vaikea ole
- tälleesti.
Onko tuo mielestäsi jotenkin hirveän korkea äo? Mullakin on korkeampi ja mä olen työpaikkani tyhmimpiä.
Tulee mieleen se kuolematon lause eräältä narsistilta:
Joskus tulee hetkiä, jolloin mietin, mitä maailma menettää minussa. Mitä järkeä on siinä, että tällainen nero kuin minä imuroi jotain helvetin autoa täällä.
(tirsk)
Onneksi olkoon, olet hyvä palikkapeleissä. Itse olen somessa, koska tietokoneen voit laittaa heti kiinni, mutta yritäpä päästä oikeassa maailmassa - vaikkapa työpaikalla - eroon typeryksistä.
Olen Ap sinua älykkäämpi ja kestän ihmisiä helposti. Hankalia välttelen, siinä se.
Sellaista se on Jumalan elämä. Tyhmät ihmiset kiusana. Koita kestää.
Tänne kirjoittavien älykkyys on hieman enemmän kuin kukkapurkki + saapas.
Tervetuloa kaltaistesi joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme pistettä enemmän, enkä ymmärrä ongelmaasi lainkaan. Joo, monet ihmiset eivät ehkä ymmärrä tietynlaisia mittasuhteita, monimutkaista huumoria tai hoksaa ja opi asioita niin nopeasti mutta entä sitten? Oletko ihan varma, ettet sinä itse ole se mustavalkoisesti ajatteleva ja ylimielinen mulkero?
Tätä juuri tarkoitan. Kun lausuu äänen asioita, jotka on todennut moneen kertaa todellisiksi, saa omahyväisen leiman. En voi avata suustani ja kertoa ajatuksistani, koska aina löytyy joku pikkusieluinen, joka loukkaantuu ja alkaa jankkaamaan. Esimerkiksi sinä nyt.
Elämäsi tulee valitettavasti olemaan tältä osin yhä kurjempaa tulevaisuudessa, kun ihmiskunta kokonaisuudessaan muuttuu enemmän ja enemmän pinnalliseksi, materialistiseksi statuskulissijoukoksi.
Älykkäämmät ihmiset kun eivät nyt, eikä enää tulevaisuudessakaan, lisäänny ollenkaan niin paljon kuin, er, muita geneettisiä ominaisuuksia kantavat yksilöt.
Vierailija kirjoitti:
Millä testillä tuo on testattu?
Mekin haluamme vain faktat
Ap, voitko vastata?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo mielestäsi jotenkin hirveän korkea äo? Mullakin on korkeampi ja mä olen työpaikkani tyhmimpiä.
Tulee mieleen se kuolematon lause eräältä narsistilta:
Joskus tulee hetkiä, jolloin mietin, mitä maailma menettää minussa. Mitä järkeä on siinä, että tällainen nero kuin minä imuroi jotain helvetin autoa täällä.
(tirsk)
No kyllä 139 älykkyysosamäärä on jo aika harvinainen. Suurin osa väestöstä on 100-110 kieppeillä
Ymmärrän hyvin vaikka en ihan noin älykäs taida ollakaan.