Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjat, joiden lukemisen olet jättänyt kesken.

Vierailija
22.06.2024 |

Luetelkaa, mitä tulee mieleenne. Ja jos saisi myös perusteluja keskeyttämiseen.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tuli mieleen Edouard Louisin (vai Louis'n? En tiedä, lausutaanko s.) Ei enää Eddy. Jotenkin siinä alussa vain oli niin masentavaa ja ahdistavaa meininkiä, että en enää halunnut kokea lisää ankeutta.

Vierailija
2/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersumies.

Vaikutti kirjalta joka oli kirjoitettu elokuvaksi tai minisarjaksi, joten katson mieluummin sen kuin luen sen.

Tyypillinen kirja josta ei ole osattu kirjoittaa napakkaa elokuvakässäriä. Kirja jonka ei pitäisi olla kirja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sartren Inho jäi kesken. Vaikka on klassikkoteos, niin oli kyllä tylsänpuoleinen. Dostojevskin Kirjoituksia kellarista jäi kesken, koska oli tylsänpuoleinen. Filosofinen kaunokirjallisuus on tylsänpuoleista, sen olen oppinut.

Vierailija
4/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eka Twilight kirja oli niin tylsä, että jätin kesken.

Vierailija
5/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mads Peder Nordbon Kylmä pelko. Tyttö ilman ihoa meni nihkeästi ja väkisin, mutta tuo oli pakko jättää kesken. Ihan sinänsä hyvin kirjoitettua ja jännää, mutta ihan liian ahdistavaa, ilotonta ja raakaa. 

S.K. Tremaynen joku kirja jäi kans kesken enkö sen jälkeen ole niitä lukenut. Jotenkin se teennäisyys oli liikaa, kun pyrki kirjoittamaan ns. naiskirjailijan tyyliin. 

Vierailija
6/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mads Peder Nordbon Kylmä pelko. Tyttö ilman ihoa meni nihkeästi ja väkisin, mutta tuo oli pakko jättää kesken. Ihan sinänsä hyvin kirjoitettua ja jännää, mutta ihan liian ahdistavaa, ilotonta ja raakaa. 

S.K. Tremaynen joku kirja jäi kans kesken enkö sen jälkeen ole niitä lukenut. Jotenkin se teennäisyys oli liikaa, kun pyrki kirjoittamaan ns. naiskirjailijan tyyliin. 

Stephanie Mayerin Kemisti jäi myös kesken. Ihan järkyttävää, noloa ja lapsellista sontaa. Sama kirjoittanut myös Twilightit, joita en pystynyt katsomaan elokuvinakaan (myönnettäköön etten kuulu kohderyhmään)

Vierailija
7/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se eka Twilight kirja oli niin tylsä, että jätin kesken.

Sarja on mestariteos.

Vierailija
8/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-12 vuotiaana yritin  lukea sherlock holmesin baskervillen koiraa mutta 3. kertaaa aloitin ja aina se jäi kesken

Vierailija
9/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben Elton

Time and Time Again

Joka toisessa sivussa on "Mun vaimo on kuollut. Nyyh nyyh! Olen masentunut!". Aikamatkustustarina, joka olisi kiva, ja vaimon kuolema on tärkeä asia, mutta alko ottaa päähän!

Vierailija
10/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli kylläkin äänikirja Sota ja rauha,tiedätte kenen teos on kyseesssä,siinä alkupuheessa oli maailmankuuluisasta teoksesta  puolen tunnin esittely.Esittely loppu.. kuuntelin vartin verrran  ja paskaa se oli,kirjan kesto jotain miljoona tuntia.

Vierailija
11/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11-12 vuotiaana yritin  lukea sherlock holmesin baskervillen koiraa mutta 3. kertaaa aloitin ja aina se jäi kesken

Ymmärrän täysin miltä se tuntuu. Minä olen se joka onnistui kolmannella.

Vierailija
12/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mersumies.

Vaikutti kirjalta joka oli kirjoitettu elokuvaksi tai minisarjaksi, joten katson mieluummin sen kuin luen sen.

Tyypillinen kirja josta ei ole osattu kirjoittaa napakkaa elokuvakässäriä. Kirja jonka ei pitäisi olla kirja.

Jaa, mie taas tykkäsin, kuten muistakin Kingin kirjoista - kuten aika siivu maailman muistakin lukijoista.

Vierailija
13/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit ympärilläni.

Oli sellaista paskanjauhantaa, ettei pystynyt lukemaan kuin noin 50 sivua. 

Vierailija
14/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli Johanna Valkaman Itämeren Auri. En lue romantiikkaa, mutta aihepiiri viikinkeineen ja kirjasarjan suosio saivat kokeilemaan. En pystynyt lukemaan ensilukuja pidemmälle, romantiikka ei vaan iske missään muodossa :D

Vierailija
15/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersumies.

Katsoin äsken sarjan  yliluonnollinen utopistinen sairaskertomus.

Vierailija
16/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu, Koraani, Taisteluni, Sota ja rauha, Iijoki-sarja, Sinuhe egyptiläinen. Kovin olivat pitkäveteisiä, muutama sivu riitti.

Vierailija
17/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umberto Econ Ruusun nimi, en päässyt alkua pidemmälle, tunsin itseni ihan tyhmäksi..

Vierailija
18/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dan Brownilta olen yrittänyt lukea "Kadonnut symboli" ja "Da Vinci- koodi", kesken jäivät.  Ei toimi minulle, vaikka vaimon sisko noita hehkutti...

Rushdien "Saatanalliset säkeet" jäi kesken, kunnes sinnillä luin läpi. Maaginen realismi ei ole minua varten.

T: nimim. Assburger

Vierailija
19/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untinen-Auelin Aylan kommellukset siinä vaiheessa kun esihistorian ylitäydellinen supermalli rupeaa olemaan jo yli-ihmisen tasolla ja tarina pelkkää lapsellista voimafantasiaa.

Vierailija
20/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan joku Parempaa väkeä tai vastaava. Kankeaa tekstiä ja tuntui että kirjoittaja oli pakotettu kirjoittamaan romantiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän