Miten päästä yli siitä että miesystävä on mielestäni minulle aivan liian komea?
Aivan ihana tuore suhde. Mut nyt tää uhkaa laatua siihen, kun mä kipuilen omasta ulkonäöstäni suhteessa miehen ulkonäköön. Ollaan yksinkertaisesti ihan eri tasoa. Mä olen ihan tavis, mies on kuin veistos. Mies palvoo mua, mutta joka kerta kun näen meidät vaikka kaupassa peilistä vierekkäin, tunnen aivan hirveää häpeää itsestäni. En edes halua että meistä otetaan yhteiskuvia.
Olen siis kohdannut unelmieni miehen, mutta oma ongelmani uhkaa romuttaa kaiken. Mitä helvettiä teen? Ihan oikeesti nyt.
Hoen itselleni jatkuvasti, että ei hän olisi mun kanssa jos ei haluaisi. En hänelle tästä ajattelustani ole kertonut, tuska ja ahdistus on vaan pääni sisällä.
N44
Kommentit (68)
Onhan teillä yhteistä...pituus ja paino.
Mies on 185 pitkä ja painaa 85kg.
Sinä taas olet 85cm pitkä ja painat 185kg.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tykkää että nainen vinkuu ulkonäöstää. Haluavat että nainen on kuningatar ja itsevarma.
En ole hänelle tästä puhunut. Välillä mietin pitäisikö, mut sitten mietin miltä itsestä tuntuis jos mies sanoisi noin itsestään ja olen jättänyt sanomatta.
Ap
Kävin nuorena treffeillä mielestöni täydellisen miehen kanssa, joka oli liian komea minulle. Jätin hänet, kun tunsin itseni niin huonoksi häneen verrattuna. Jälkikäteen kun olen katsellut valokuvia itsestäni niiltä ajoilta ja näytin ihan missiltä. Huonon itsetunnon takia olen vain aina nähnyt itseni rumana.
Mitä muuten jos se mieskään, jota ap tapailee, ei itse pidä itseään komeana?
Naiset ovat kyllä tyhmiä. Ajatteleeko kukaan mies, että nainen on liian hyvän näköinen hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kyllä tyhmiä. Ajatteleeko kukaan mies, että nainen on liian hyvän näköinen hänelle?
Ehkä yksi miljoonasta.
Vierailija kirjoitti:
"Hoen itselleni jatkuvasti, että ei hän olisi mun kanssa jos ei haluaisi." Näin se on äläkä kuvittele voivasi päättää miehen puolesta muuta, se olisi epäkunnioittavaa. Ongelma on sinun, ja mikä se ongelma tarkalleen ottaen on? Pelkäät, että mies jättää, jos joku "parempi" tulee vastaan? Uskot, että mies ansaitsee parempaa? Mieti myös omia arvojasi. Miehesi jumaloi sinua, mutta onko sinun mielestäsi ulkonäkö niin tärkeä asia, että sen takia kannattaa romuttaa hyvä suhde?
Tämä. Vaikka saattaa kuulostaa töksähtävältä, niin älä kyseenalaista miehesi rakkautta. Se on epäkunnioittavaa. Toivottavasti opit pitämään itseäsi riittävänä ja kauniina niin kuin miehesi selvästi ajattelee
M30
Eksä oli (ja on edelleen) kuin veistos. Alkuun ihmettelin, millä ihmeen munkilla sen sain, mutta pari luonteen puutetta löytyikin sittemmin ja lopulta lähdin ihan itse. Nykyisellä kumppanilla ei ehkä ole yhtä monta vatsapalikkaa, mutta sanoisin että se todellinen laadukkuus näkyy vasta tutustuessa paremmin.
Älä siis lyttää itseäsi turhaan, mies voi olla persoonaltaan muuta kuin luulet, voit nähdä itsesi rumempana kuin olet tai ehkä olet vain niin mahtava persoona, että se hehkuu ja kaunistaa koko ihmisen? Ulkonäkö ei aivan oikeasti ole kaikki kaikessa kun aikaa kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Useampikin mies on aikoinaan sanonut minulle, että olin liian kaunis hänelle.
T. Se joka näytti nuorena missiltä
Vierailija kirjoitti:
About jokainen näin tinder-aikana. Tuohan on nykyään harvinaisuus että mies saisi tasoisensa kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
About jokainen näin tinder-aikana. Tuohan on nykyään harvinaisuus että mies saisi tasoisensa kumppanin.
Jos nainen on miehen mielestä hänen tasoisensa, sehän tarkoittaa ettei hän pidä naista liian hyvännäköisenä itselleen.
Mies on joko joppo tai nrsisti.
Paljastuu ajan kanssa kun henkinen väkivalta alkaa.
Näistä syistä johtuu 95% "eripari pareista"
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kehopossu vaikka niin ota pikku ozempic- tai wegovysetti. Pari kolme kuukautta ja kroppa kiittää ja sitten saat itsevarmuutta.
Tuo teidän läskifoobikkojen elämä on varmasti hankalaa. Ja teidän puolisoilla se on varmasti vielä vaikeampaa. Raskaudet ja pikkulapsiajat ja prioriteetin pitäisi olla numero ykkösenä bmi max 20 ja kaikki muu sen jälkeen. Ei ole helppoa.
Onneksi on meitä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
"Onko täällä ihmiset oikeasti niin pinnallisia että toinen arvottuu pelkän ulkonäön perusteella"
En voi puhua kuin itseni puolesta, mutta kyllä ainakin mulle ulkonäkö on tärkein yksittäinen ominaisuus kumppanissa.
No voi LOL. Ei voi tosiaan kuin nauraa. Oletko 15v tai jotain? Pisin suhteesi 2 kk?
T. Kimpassa 36 vuotta
Kannatas valita muiden ominaisuuksen kun ulkonäön takia. Kaikki tuijottaa sitä vaikka tyyppi olis millanen m*"**u. Monesti tuollaiset ovatkin koska naisia roikkuu kainaloissa vaikka käyttäytyisi miten.
Jos hän saisi tasoiensa, niin ne olisi todennäköisesti tyhmiä kuin saappaat, tai uskomattoman tylsiä. Vaikka siis täydellisen kauniita. Joten. Reipasta ja ole ylpeä itsestäsi. Kyllä hän on kanssasi koska tykkää olla.
Eilen näin parin, mies pitkä, hoikka, söpökasvoinem, nainen lyhyt , ylipainoinen. Ajattelin että varmaan rakastavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampikin mies on aikoinaan sanonut minulle, että olin liian kaunis hänelle.
T. Se joka näytti nuorena missiltä
Hahhahhahhohhohhohhooooo................
Jos tää ketju ei ole provoa alusta alkaen niin ootte te akat aika v*tun tyhmiä kuin kanat...
Miehet ei tykkää että nainen vinkuu ulkonäöstää. Haluavat että nainen on kuningatar ja itsevarma.