Onko teistäkin kaupoilla nykyisin masentavaa?
"Kaupoilla" tarkoitan siis ostoskeskuksia, vaatekauppoja ym.
Vaatteet on muovista tehty ja ne ovat kertakäyttöisiä. Mitään tyylikästä ei ole. Vaatteiden koskettaminen tuntuu luotaantyöntävältä. Kenkäkauppoja ei enää ole. Kuomien pohjat murenevat. Jne.
Joskus 20 v sitten löysi vielä ihan mageita vaatteita ja kenkiä, ja ostoskeskukseen meno oli kivaa. Ei enää. Edes Stockalla ei voi kuin käydä ja kääntyä.
Muilla samaa?
Kommentit (6)
Tilaan vaatteet netistä. Puuvillaisia. Toki ei sekään aina ole laadun tae. Mutta hyvin olen tähän mennessä onnistunut valinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan vaatteet netistä. Puuvillaisia. Toki ei sekään aina ole laadun tae. Mutta hyvin olen tähän mennessä onnistunut valinnoissa.
Tilaan melko usein urheilukaupoista. Siellä vaatteissa on vielä hyvä laatu
Laadun heikentyminen kaikessa harmittaa kyllä. Nykyään tuntuu ikävältä tehdä ostoksia, kun on taustalla aina semmoinen pienoinen pelko, että kohta joutuu taas pettymään.
En osaa sanoa, kun en juurikaan ole kaupoissa käynyt viime vuosina. Vaatteet tilaan netistä, ruoat tilaan netistä ja viimeksi kesällä ostin autonkin netistä pelkkien kuvien perusteella. No okei, kaljaa käyn viikonloppuisin hakemassa kaupasta, kai sitäkin voisi netistä tilata mutten juo niin paljoa että siinä olisi järkeä.
Mulla on ihan riittävästi touhua töissä, harrastuksissa ja kotona perheen kanssa, en mä saa mitään lisäarvoa siitä että kierrän kaupoissa katsomassa ja koskettelemassa aikaa tuhlaten. M43
Ja sitten harmittaa taas, kun joko tunnustaa tappion, että rahat meni hukkaan, tai alkaa tehdä reklamaatiota.
On joo. Ei tee yhtään mieli mennä noihin uusiin kauppakeskuksiin.