Miten päästä yli siitä että miesystävä on mielestäni minulle aivan liian komea?
Aivan ihana tuore suhde. Mut nyt tää uhkaa laatua siihen, kun mä kipuilen omasta ulkonäöstäni suhteessa miehen ulkonäköön. Ollaan yksinkertaisesti ihan eri tasoa. Mä olen ihan tavis, mies on kuin veistos. Mies palvoo mua, mutta joka kerta kun näen meidät vaikka kaupassa peilistä vierekkäin, tunnen aivan hirveää häpeää itsestäni. En edes halua että meistä otetaan yhteiskuvia.
Olen siis kohdannut unelmieni miehen, mutta oma ongelmani uhkaa romuttaa kaiken. Mitä helvettiä teen? Ihan oikeesti nyt.
Hoen itselleni jatkuvasti, että ei hän olisi mun kanssa jos ei haluaisi. En hänelle tästä ajattelustani ole kertonut, tuska ja ahdistus on vaan pääni sisällä.
N44
Kommentit (68)
Oot varmasti hyvä sellaisena kun oot <3 ja nyt HUS täältä poijes viettämään miehesi kanssa laatuaikaa ja jätät kateellisten pelottelut omaan arvoonsa :)
Sitten on kiva kuulla ihmisten kommentteja,että sulla on aivan liian komea mies. Totta puhuen,noi komeat miehet lirkuttelevat kaikkien missukoiden kanssa,on varaa. Seurailin menoa sivusta entisellä työpaikallani. Sitten virallisiin juhliin tultiin jonkun harmaan hiirulaisen kanssa joka oli elämänkumppani. Ai että oli hankalat tilanteet. Pidä varasi,mutta nauti elämästäsi!
Palkitse miehesi päivittäisillä suihinotoilla.
Jos se tykkää että sun kanssa on kiva olla. Entäs jos se tykkää että sulla on 'kivat paikat' eli ne jotka eivät näy yhteiskuvasta kaupan peilistä.
Nyt olisi varmaan paikallaan että se oikeasti kosisi sua ja menisitte ainakin kihloihin - sitten häät. Olen just oppinut palstalta että kosinta = miehen rakkaudenosoitus, hänellä on tunteet, hän luultavasti on rakastumassa tai rakastunut jo... Avioliitto on myös lupaus yhteisistä lapsista eli sulle tiedossa kauniita lapsia. Älä ole halpa!
Jos ei siis kosi niin sitten voikin kysyä, että mitä se sulta haluaa. Onko se oppimassa sulta asioita joita se sitten käyttää muiden kanssa ollessa? Mikä ikäero? Kuinka kokeneita olet - sinä ja hän tahoillaan ennen suhdettanne?
Tuntuu siltä kuin nimenomaan toi kosiminen yksinkertaistaa kummasti asioita kun sitä alkaa ajattelemaan miehen rakkaudenosoituksena. Se kuuluu miehelle - nainen EI VOI kosia! Jos mies ei kosi niin entäpä jos nainen heittää kysymyksen suoraan että aiotko kosia. Mies sanoo, joo... en... en tiedä = ei tiedä =??? Siitä voikin sitten jatkaa keskustelua että mikä suhde meillä tässä oikein mahtaa ollakaan...
Vierailija kirjoitti:
Sitten on kiva kuulla ihmisten kommentteja,että sulla on aivan liian komea mies. Totta puhuen,noi komeat miehet lirkuttelevat kaikkien missukoiden kanssa,on varaa. Seurailin menoa sivusta entisellä työpaikallani. Sitten virallisiin juhliin tultiin jonkun harmaan hiirulaisen kanssa joka oli elämänkumppani. Ai että oli hankalat tilanteet. Pidä varasi,mutta nauti elämästäsi!
Mikähän tälläkin muka positiivisella kommentin lopetuksella oli pointtina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta itse ymmärsin kommentin niin että kannattaa nauttia komeasta miehestä niin kauan kuin hänet vaan pystyy pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta itse ymmärsin kommentin niin että kannattaa nauttia komeasta miehestä niin kauan kuin hänet vaan pystyy pitämään.
Enemmänkin niin että maalailee eka kauhuskenarion ja heittää loppuun jotain kivaa ettei vaikuta ilkeämieliseltä ja kateelliselta. Sen kuvan tuosta saa. Onko täällä ihmiset oikeasti niin pinnallisia että toinen arvottuu pelkän ulkonäön perusteella. Kaikkihan täällä lopulta rupsahtaa joten hyvä olisi rakastaa jotain muutakin toisessa. propsit niille mummolle ja papoille joiden rakkaus säilyi kun perustui oikeaan rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen eri, mutt en nauttisi sekuntiakaan jos joutuisin koko ajan ajattelemaan että nautin nyt tän hetken ennen kuin se huomenna jättää mut -periaatteella. Henkinen yhteys ja luottamus on nro 1 kun mietitään jonkun puoleensavetävyyttä.
"Onko täällä ihmiset oikeasti niin pinnallisia että toinen arvottuu pelkän ulkonäön perusteella"
En voi puhua kuin itseni puolesta, mutta kyllä ainakin mulle ulkonäkö on tärkein yksittäinen ominaisuus kumppanissa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Mut koita vain totuttaa itsesi siihen et hän näkee sut eri silmillä kuin sinä. Mäkään en oo aina uskaltanut liian hyvännäköisille miehille laittaa deittisovelluksessa viestiä
Sama juttu. Jos olisinkin saanut tältä ensin tykkäyksen tai jopa supertykkäyksen, en uskaltaisi tykätä takaisin kun epäilisin vahinkotykkäykseksi, ja kiusallisesti osuma joko poistuisi tai jäisi mykkänä taustalle.
Ja juu. En ole tällä hetkellä deittisovelluksissa, enkä aio mennäkään ennen kuin olen saanut itsetuntoa parempaan kuntoon.
Ymmärrän, mutta ajatteletkohan nyt omasta ulkonäöstäsi liian vaatimattomasti? Ja aito suhdehan rakentuu ihan kaikelle muulle kuin ulkonäölle. Missä tapasitte?
Nyt vaan nautit ihanasta miehestäsi😊
Vaikuttaa 12-17 v. lapsen trollitekstiltä, ei voj olla aikuisen 44 naisen kirjoittama mitenkään.
Mä ymmärrän. Itselläni oli vähän samanlaista uuden suhteeni alussa. Olin niin rakastunut (oikeastaan ekaa kertaa ikinä) että mun silmissä mun mies oli - on - maailman komein ja tosissani mietin välillä että mitä hemmettiä se mussa näkee. Tätä nykyä kun näen meistä otettuja kuvia niin oon sitä mieltä että me näytetään kyllä hyvältä yhdessä. Ja mun mies jaksaa aina mulle kertoa kuinka viehättävänä se mua pitää (ja minäkin kerron toki hänelle). Kyllä se siitä :)
Itse kauniina naisena olen uskollinen. En osaa flirttailla, enkä katso muita miehiä. Miehissäkin varmasti löytyy samanlaisia tapauksia.
Mitä julkkista mies muistuttaa eniten?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa 12-17 v. lapsen trollitekstiltä, ei voj olla aikuisen 44 naisen kirjoittama mitenkään.
Niinhän se onkin koska ap katosi kuin pieru saharaan
Kiitos kommenteista. En oikeestaan edes aattele, että hän pettäisi tai jättäisi. Se epäsuhta on vaan niin suuri, että se vaivaa. Olen ihan hyväkroppainen mut ihan väritön hiirulainen. Mies on tumma ja pitkä ja raamikas, ja hyvin miehekkäät kasvot. Mä näytän yksinkertaisesti tiskirätiltä häneen verrattuna.
Ap
Itse pyrin torjumaan liian menestyneet, älykkäät ja suositut miehet. Olen ihan nätti mutta tyhmä ja alisuorittaja eikä ole koulutusta tai kunnianhimoa. Häperäisin itseäni ns menestyneen ihmisen kanssa.
Jos pelkää reikää etsii niin sitähän löytää vaikka metsään menemällä ja pistämällä nakkinsa puun koloon.