Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä että miesystävä on mielestäni minulle aivan liian komea?

Vierailija
22.06.2024 |

Aivan ihana tuore suhde. Mut nyt tää uhkaa laatua siihen, kun mä kipuilen omasta ulkonäöstäni suhteessa miehen ulkonäköön. Ollaan yksinkertaisesti ihan eri tasoa. Mä olen ihan tavis, mies on kuin veistos. Mies palvoo mua, mutta joka kerta kun näen meidät vaikka kaupassa peilistä vierekkäin, tunnen aivan hirveää häpeää itsestäni. En edes halua että meistä otetaan yhteiskuvia. 

Olen siis kohdannut unelmieni miehen, mutta oma ongelmani uhkaa romuttaa kaiken. Mitä helvettiä teen? Ihan oikeesti nyt. 

Hoen itselleni jatkuvasti, että ei hän olisi mun kanssa jos ei haluaisi. En hänelle tästä ajattelustani ole kertonut, tuska ja ahdistus on vaan pääni sisällä.

N44

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää ketju ei ole provoa alusta alkaen niin ootte te akat aika v*tun tyhmiä kuin kanat...

Mitenkä niin?

Vierailija
62/68 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se mies oikeasti tykätä ap:n ulkonäöstä, vaikka ap ei itse tykkää. En itsekään osaa nähdä itsessäni mitään seksikästä, koska olen etero nainen, mutta miehestä olen seksikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se mies oikeasti tykätä ap:n ulkonäöstä, vaikka ap ei itse tykkää. En itsekään osaa nähdä itsessäni mitään seksikästä, koska olen etero nainen, mutta miehestä olen seksikäs.

Siis hetero

Vierailija
64/68 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla niin, että Ap on ihan liian vaatimaton oman ulkonäkönsä suhteen eli todellisuudessa hän onkin todella viehättävä, vaikkei itse sitä nää... mutta hänen komea miehensä kyllä. Tai sitten niin, että mies on peruskomea, ei sentään mikään itse täydellisyys hänkään... ja olette siis molemmat ihan samantasoisia, ns. peruskauniita.

Usko itseesi Ap.

Älä vähättele itseäsi.

Vierailija
65/68 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies on elämänsä aikana ulkonäkönsä ansiosta saanut hyvin kauniita naisia, ja nyt on jännää vaihtelua olla rumemman kanssa. Ei syytä huoleen.

Vierailija
66/68 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne ei tule kaatumaan ulkonäköeroon vaan siihen että huono itsetunto pukkaa myrkkyä suhteeseen aina ennen pitkää, tavalla tai toisella.

Nyt mars vaikka terapiaan tai miten nyt parhaiten korjaatkaan tuon huonommuuden tunteesi ennen kuin se oikeasti alkaa vaikuttaa suhteeseenne muutoinkin kuin vain omien korviesi välissä. 

Vierailija
67/68 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta elämässäsi keksiä tärkeämpää ajateltavaa

Vierailija
68/68 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hirveää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän