Miten päästä yli siitä että miesystävä on mielestäni minulle aivan liian komea?
Aivan ihana tuore suhde. Mut nyt tää uhkaa laatua siihen, kun mä kipuilen omasta ulkonäöstäni suhteessa miehen ulkonäköön. Ollaan yksinkertaisesti ihan eri tasoa. Mä olen ihan tavis, mies on kuin veistos. Mies palvoo mua, mutta joka kerta kun näen meidät vaikka kaupassa peilistä vierekkäin, tunnen aivan hirveää häpeää itsestäni. En edes halua että meistä otetaan yhteiskuvia.
Olen siis kohdannut unelmieni miehen, mutta oma ongelmani uhkaa romuttaa kaiken. Mitä helvettiä teen? Ihan oikeesti nyt.
Hoen itselleni jatkuvasti, että ei hän olisi mun kanssa jos ei haluaisi. En hänelle tästä ajattelustani ole kertonut, tuska ja ahdistus on vaan pääni sisällä.
N44
Kommentit (68)
Voihan se mies oikeasti tykätä ap:n ulkonäöstä, vaikka ap ei itse tykkää. En itsekään osaa nähdä itsessäni mitään seksikästä, koska olen etero nainen, mutta miehestä olen seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se mies oikeasti tykätä ap:n ulkonäöstä, vaikka ap ei itse tykkää. En itsekään osaa nähdä itsessäni mitään seksikästä, koska olen etero nainen, mutta miehestä olen seksikäs.
Siis hetero
Täytyy olla niin, että Ap on ihan liian vaatimaton oman ulkonäkönsä suhteen eli todellisuudessa hän onkin todella viehättävä, vaikkei itse sitä nää... mutta hänen komea miehensä kyllä. Tai sitten niin, että mies on peruskomea, ei sentään mikään itse täydellisyys hänkään... ja olette siis molemmat ihan samantasoisia, ns. peruskauniita.
Usko itseesi Ap.
Älä vähättele itseäsi.
Ehkä se mies on elämänsä aikana ulkonäkönsä ansiosta saanut hyvin kauniita naisia, ja nyt on jännää vaihtelua olla rumemman kanssa. Ei syytä huoleen.
Suhteenne ei tule kaatumaan ulkonäköeroon vaan siihen että huono itsetunto pukkaa myrkkyä suhteeseen aina ennen pitkää, tavalla tai toisella.
Nyt mars vaikka terapiaan tai miten nyt parhaiten korjaatkaan tuon huonommuuden tunteesi ennen kuin se oikeasti alkaa vaikuttaa suhteeseenne muutoinkin kuin vain omien korviesi välissä.
Koeta elämässäsi keksiä tärkeämpää ajateltavaa
Mitenkä niin?