Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä että miesystävä on mielestäni minulle aivan liian komea?

Vierailija
22.06.2024 |

Aivan ihana tuore suhde. Mut nyt tää uhkaa laatua siihen, kun mä kipuilen omasta ulkonäöstäni suhteessa miehen ulkonäköön. Ollaan yksinkertaisesti ihan eri tasoa. Mä olen ihan tavis, mies on kuin veistos. Mies palvoo mua, mutta joka kerta kun näen meidät vaikka kaupassa peilistä vierekkäin, tunnen aivan hirveää häpeää itsestäni. En edes halua että meistä otetaan yhteiskuvia. 

Olen siis kohdannut unelmieni miehen, mutta oma ongelmani uhkaa romuttaa kaiken. Mitä helvettiä teen? Ihan oikeesti nyt. 

Hoen itselleni jatkuvasti, että ei hän olisi mun kanssa jos ei haluaisi. En hänelle tästä ajattelustani ole kertonut, tuska ja ahdistus on vaan pääni sisällä.

N44

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista idioottimaista paskaa täällä.

Pasi! Kukaan ei edelleenkään luule sinua naiseksi.

Vierailija
2/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinun taisoisesi ruma mies? 

Ai ei käy päinsä. Niimpä niim..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohennat itsetuntoasi...ja paljon.

Vierailija
4/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hypergamia....

Vierailija
5/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoen itselleni jatkuvasti, että ei hän olisi mun kanssa jos ei haluaisi." Näin se on äläkä kuvittele voivasi päättää miehen puolesta muuta, se olisi epäkunnioittavaa. Ongelma on sinun, ja mikä se ongelma tarkalleen ottaen on? Pelkäät, että mies jättää, jos joku "parempi" tulee vastaan? Uskot, että mies ansaitsee parempaa? Mieti myös omia arvojasi. Miehesi jumaloi sinua, mutta onko sinun mielestäsi ulkonäkö niin tärkeä asia, että sen takia kannattaa romuttaa hyvä suhde?

Vierailija
6/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mut koita vain totuttaa itsesi siihen et hän näkee sut eri silmillä kuin sinä. Mäkään en oo aina uskaltanut liian hyvännäköisille miehille laittaa deittisovelluksessa viestiä, enkä puhu nyt mistään jännämiehistä. Vaan tavallisen oloisista, mut ulkonäöltään ovat omaan silmään niin karkkeja et pupu menee itsellä pöksyyn.

N32

Vierailija
7/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele rakastamaan itseäsi. Ihminen on paljon muutakin kuin lihamöhkö. Sussa ilmeisesti on rakastettavaa kun kertoman mukaan mies palvoo sua. Joskus elämässä ei ole pahinta se mitä ei saa vaan se mitä saa jos sitä ei handlaakkaan. Ole armollinen itsellesi, pidä itsestäsi huolta ja opi näkemään se kauneus joka sussa on.

Vierailija
8/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että käyt juttelemassa ammattilaiselle näistä tunteistasi. Kyse on omasta itsetunnostasi. Miehen silmissä olet ihana, ja kaiken lisäksi hänelle olet kokonainen ihminen, etkä pelkkä kuori.

Vierailija
9/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasti ruutuun hylätty.

Vierailija
10/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä miehestäsi. Voit ajatella että minä olen se kuka p*nee tuota miestä

Vierailija
11/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö miesystäväsi tältä?

Vierailija
12/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä nyt osaa realistisesti arvioidaan omaasi ja tämän miehen ulkonäköä. Todennäköisesti olette ulkonäöllisesi paljon lähempänä toisianne, kuin mitä ajattelet.

Mutta jos arviosi on oikea, ja mies on sinua paljon paremman näköinen, niin hän kyllä jättää sinut satavarmasti ennemmin tai myöhemmin, kun tajuaa miten paljon kauniimmankin naisen pystyy saamaan. Eli suosittelen nauttimaan niin kauan kuin voit 

Vierailija
13/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastumisen huuma haihtuu, niin saattaahan tuo mies lähteäkin katselemaan kauniimpia naisia. Mistä näistä tietää ja miehelle näyttää tuo naisen ulkonäkö merkitsevän yllättävän paljon. 

Vierailija
14/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän ulkonäössä on niin erilaista? Onko hän hoikka ja sinä pyöreä? Sopusuhtaiset kasvot molemmilla? Millaiset hiukset, hänellä tuuheat sinulla ohuet?

Vierailija
15/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen omasta mielestäni aivan rupsahtanut, ruma, vanha akka mutta mieheni vakuuttelee koko ajan että olen maailman kaunein. Olen päättänyt uskoa sen, päätä sinäkin. Ja jos se jättää, niin jättää, pahempiakin asioita ihmisille tapahtuu.

Vierailija
16/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kehopossu vaikka niin ota pikku ozempic- tai wegovysetti. Pari kolme kuukautta ja kroppa kiittää ja sitten saat itsevarmuutta.

Vierailija
17/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä nyt osaa realistisesti arvioidaan omaasi ja tämän miehen ulkonäköä. Todennäköisesti olette ulkonäöllisesi paljon lähempänä toisianne, kuin mitä ajattelet.

Mutta jos arviosi on oikea, ja mies on sinua paljon paremman näköinen, niin hän kyllä jättää sinut satavarmasti ennemmin tai myöhemmin, kun tajuaa miten paljon kauniimmankin naisen pystyy saamaan. Eli suosittelen nauttimaan niin kauan kuin voit 

Olipa ikävästi kirjoitettu :/. Suosittelen harjoittamaan sisäistä kauneutta. Oikeastihan rakkaudessa on ihan muusta kyse kun pelkästä naamavärkistä. Joten AP, ehkä voit luottaa että mies tosiaan on sun kanssa ja oikeista syistä vieläpä

Vierailija
18/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kasvosi, hiukset, vartalo näyttävät?

Vierailija
19/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn samaistumaan. Tapailin jonkin aikaa mielestäni liian komeaa miestä ja olin varma alusta asti, että mies tulee jossain vaiheessa jättämään minut, kuten sitten melko pian kävikin. Olin tosi ihastunut mieheen mutta hänen seurassaan oli silti tietyllä tavalla epämiellyttävää olla, kun koko ajan olin tietoinen siitä, miten ruma olen hänen rinnallaan. Mies oli vielä tosi tarkka ulkonäöstään, kun taas itse olen enemmänkin sellainen luonnonlapsi. Tuosta kokemuksesta en vielä viisastunut vaan päädyin samantyyppisen miehen kanssa seuraavaksikin treffeille, ja sama alemmuuden tunne tuli taas. Viimenään olen alkanut tajuta että ehkä mun miestyyppi onkin enemmän sellainen samanlainen kuin olen itse, ei-niin-huoliteltu :D Hyvännäköinen saa olla, mutta rajansa siinäkin.

Vierailija
20/68 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen omasta mielestäni aivan rupsahtanut, ruma, vanha akka mutta mieheni vakuuttelee koko ajan että olen maailman kaunein. Olen päättänyt uskoa sen, päätä sinäkin. Ja jos se jättää, niin jättää, pahempiakin asioita ihmisille tapahtuu.

Vi**n toivossa miehen mielestä noita-akkakin on kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän