Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutuisitteko enemmän paljastaviin seksikkäisiin hepeneisiin jos miehiä ei olisi olemassa?

Vierailija
22.06.2024 |

Nettivideossa sanottiin, että miesten olemassa olo estää naisia tekemästä näin.

Kommentit (264)

Vierailija
21/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainittakoon tässäkin ketjussa että lesbosuhteissa esiintyy tutkimusten mukaan enemmän lähisuhdeväkivaltaa kuin heteroilla. 

Mitenköhän se liittyy aiheeseen? Ei ole ikinä ollut nainen perseessä kiinni vaikka olisi ollut millaiset vaatteet. 

Vierailija
22/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä en. Naisetkin tiedostavat jos joku on kauniimpi ja luultavasti liikunnallisen kropan esittely haittaisi laiskempia naisia vaikka miehiä ei olisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, millä tavalla miesten olemassaolo vaikuttaisi minun pukeutumiseen mitenkään. Ja kyllä, olen  nainen mutta en muslimi enkä paljastelija. Minulle on ollut koko aikuisikäni seksiä tarjolla enemmän kuin omiksi tarpeiksi, vaikka en ole erityisen seksikkäästi pukeutunut.

Kerran olen kuullut suomalaisen miehen minulle viheltävä.

Vierailija
24/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. 

Vierailija
25/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset arvostelee enemmän, joten en voi ihan nudisti olla. Mutta miehet ahdistelee, joten en voi edes normi t-paitoja käyttää kun tissit niin isot. 

Kyllä minä kotona olen ilkosillaan, kun se on kivointa. 

Vierailija
26/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo varmaan naiset laittaisivatkin päälle pitsibodyjä, korsetteja ja sukkanauhasukkia, jotta toiset naiset saisivat ihastella??

Pukeutua voi ihan omaksi ilokseen eikä siksi, että joku ihastelee. Minun pukeutumiseen vaikuttaa se, että en halua saada huomiota.

Vierailija
27/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti pukeutuisin paljastavammin. Mulla on huikea kroppa ja tykkäisin olla vaikka alasti, mutta miesten vuoksi on pakko pukeutua soveliaasti. 

Jos miehiä ei olisi olemassa, niin kropallasi ei olisi tasoa huikea, kroppasi ei merkkaisi mitään, eikä sillä silloin olisi vaikutusta pukeutumiseesi.

Vierailija
28/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit jäisi pois. Muuten nautin kaavuistani ja vaatteista mitkä ei kiristä. Tosin ei tarvitsisi miettiä jotain helmojen liikkumisia ja pituuksia.

Rintaliivit tukevat ryhtiä. 

Ei tue, niskoja särkee lähinnä iltaisin kun liivit on painaneet. Sitten se kuristava vanne rintakehän ympärillä koko päivän. Liivit on ensimmäinen asia mikä lähtee jo eteisessä kun saavun kotiin.

Vierailija
29/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau,ihan nettivideossa.

Naiset pukeutuisi normaaleihin mukaviin suojaaviin vaatteisiin, jos heitä ei lapsuudesta lähtien kasvatettaisi siihen,että naisen pitää paljastaa mahdollimman paljon pintaa.

Vierailija
30/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä pukeutunut kevyemmin kotona, jos pientäkin rinnan vilausta ei olisi heti tulkittu kutsuksi petipuuhiin. Ja alettu vinkumaan kiusaamisesta jos en ollut menossa.

Vierailija
31/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti pukeutuisin paljastavammin. Mulla on huikea kroppa ja tykkäisin olla vaikka alasti, mutta miesten vuoksi on pakko pukeutua soveliaasti. 

Jos miehiä ei olisi olemassa, niin kropallasi ei olisi tasoa huikea, kroppasi ei merkkaisi mitään, eikä sillä silloin olisi vaikutusta pukeutumiseesi.

Ai sinä luulet, että miehet määrittelee pelkästään onko joku esteettisesti hyvältä näyttävä?

Vierailija
32/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla pukeutua niin seksikkäästi kuin haluaisin, kun miehet tuijottavat, viheltävät ja kommentoivat. Jos miehiä ei olisi, voisin rauhassa kulkea puolialasti ja ilman rintaliivejä.

Nyt käsi sydämellä, missä olet kuullut yhdenkään miehen koskaan viheltävän? Niinpä, Italiaan saakka pitää lähteä että tällaista tapahtuu oikeasti.

Mulle vihellettiin viimeksi tällä viikolla ihan suomalaisessa pikkukaupungissa...

Vierailija
33/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaan hepeneisiin, mutta saattaisin elää nudistina. Tämän takiahan naiset maksavat omista asunnoistakin, että saavat olla rauhassa ahdistelulta

Aika jännä, miehet maksavat omista asunnoistaan että saavat asua siellä halvemmalla kuin vuokralla.

Niin naisen logiikka on monikutkaista. Ei meidänkaltaiset putkiaivomiehet voi ymmärtää moista.

Vierailija
34/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 40 kg ylipainoa joten pukeudun vain ja ainoastaan säkkeihin.

Vierailija
35/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua tuota "seksikkäisiin". Kun olen alasti tai minulla on mitä tahansa päälläni,en koe itseäni *koskaan* seksikkääksi. Seksualisointi tulee täysin miesten taholta. Eli jos miehiä ei olisi, en pukeutuisi koskaan seksikkäästi, koska kukaan ei seksualisoisi minua. Mutta pukeutuisin kyllä eri tavalla, mukavammin ja esteettisemmin. Nykyään esim. lapsia ja aikuisia koskettavat eri pukeutumissäännöt, ja ihon näyttämistä tulee varoa juurikin tuon vuoksi, ettei tule seksualisoiduksi

Vierailija
36/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainittakoon tässäkin ketjussa että lesbosuhteissa esiintyy tutkimusten mukaan enemmän lähisuhdeväkivaltaa kuin heteroilla. 

Mitenköhän se liittyy aiheeseen? Ei ole ikinä ollut nainen perseessä kiinni vaikka olisi ollut millaiset vaatteet. 

Mulla on ollut munissa kiinni. Ihan oli levikset jalassa.

Vierailija
37/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan hepeneisiin, mutta saattaisin elää nudistina. Tämän takiahan naiset maksavat omista asunnoistakin, että saavat olla rauhassa ahdistelulta

Tuleeko miehet teidän vuokra-asuntoihinne ahdistelemaan? Vai tarkoititko, että maksat asumisesta, koska miehet ahdistelevat ulkona asuessa?

Vierailija
38/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeutuisi. T. nainen

Vierailija
39/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Tuleeko naisista näkymättömiä möykkyjä, jos mies ei ole katsomassa? Kroppani on omasta mielestäni hyvän näköinen, vaikka olisin autiolla saarella. 

Vierailija
40/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla pukeutua niin seksikkäästi kuin haluaisin, kun miehet tuijottavat, viheltävät ja kommentoivat. Jos miehiä ei olisi, voisin rauhassa kulkea puolialasti ja ilman rintaliivejä.

Miksi haluat pukeutua seksikkäästi? Oletko lesbo? Olisiko sinulle ok, jos naiset viheltäisivät ja kommentoisivat seksikkyyttäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi