Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikkia mielipiteitä ei sallita? Miksei saa sanoa, että ei halua tänne enää yhtään ulkomaalaista?

Vierailija
30.01.2007 |

Minusta on vaarallista, kun tietyt ryhmät alkavat sitten paisua ja muukalaisviha kytee. Kaikkien mielipiteiden pitäisi saada tulla julki sellaisina, kuin ne ihmisten päässä ovat.

Kommentit (239)

Vierailija
61/239 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kun kaikki suomalaiset miehet saunan taa ja nappi otsaan!

Ainoa täysin uhkaamaton ympäristö minulle siis sinun logiikallasi olisi Suomi, jossa asuu pelkästään naisia... tai ehkä silloinkin olisi uhkana joku lesbo...? APUA!!!!

Jos et sinä halua ulkomaalaisia tänne, se on sinun henkilökohtainen ongelmasi. Samoin kuin minun pelkoni suomalaisia miehiä kohtaan on minun henkilökohtainen ongelmani. Kumpikaan meistä ei ole silti oikeutettu uhkaamaan toisten turvallisuutta, henkeä ja terveyttä vain, koska he sattuvat kuulumaan johonkin määrättyyn ryhmään ihmisiä.

Minä elän edelleen täällä ja olen oppinut hallitsemaan elämääni uudelleen. Suosittelisin järkipohjaista elämänhallintaa myös sinulle ja muille pakkomielteisille yhden asian hysteerikoille!

Vierailija
62/239 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siihen kuulu esimerkiksi vaatimukset naisten hunnuttamisesta? Käsittääkseni tämä naisen alisteinen asema suhteessa mieheen kuuluu islamiin aika kiinteästi, vai olenko väärässä? Eikö tämä eroa länsimaissa vallitsevasta naisten ja miesten tasa-arvoisesta asemasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/239 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti jonku mielestä on rasismia sanoa, että kannattaa maltillista maahanmuuttopolitiikkaa?

Vierailija
64/239 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä pelkäät KAIKKIA suomalaisia miehiä sen vuoksi että suomalainen mies on sinut raiskannut, niin se todellakin on SINULLE ongelma. Minulla ei ole mistään kansallisuuksista mitään ongelmia. Minä vain esitin yksinkertaisen ratkaisun ulkomaalaisten tekemiin rikoksiin, maasta pois koko sakki niin ei ole rikoksia. Tosin tämä pätee tietysti myös suomalaisiin miehiin samoin kuin myös naisiin. Kaikki viisi miljoonaa vaan maasta pois tai saunan taakse ja nappi otsaan, kuten sinä asian ilmaisit, niin johan loppuu rikollisuus, näinhän se menee kun asian kärjistää.

Asia ei kuitenkaan ole näin yksinkertainen. Suomalainen mies, aivan samoin kuin suomalainen nainenkin, kuuluvat suomeen. He kuuluvat tähän maahan, sen historiaan ja kulttuuriin. He ovat täällä ikäänkuin osa luontoa. He ovat asuneet näitä laaksoja ja kukkuloita jo satoja vuosia. Tämä maa kuuluu suomalaisille. Tähän suomalaisten miesten ja naisten joukkoon kuuluu monenlaisia eläjiä, myös sosiaalipummeja ja rikollisia, aivan kuin kuuluu mihin tahansa kansaan. Se on yksinkertainen totuus, jonka kanssa on vain elettävä. Jos kaikki suomalaiset lähtevät maasta tai ammutaan saunan taakse niin sitten ei enää ole suomea.

Pakolaiset eivät kuulu tähän maahan, eivät ole osa sen historiaa tai kulttuuria. Pakolaiset ovat tuontitavaraa. He eivät kuulu tähän maahan. Heidät on tänne rahdattu poliittisella päätöksellä. Ja he aiheuttavat valtavan määrän LISÄÄ rahanmenoa, tekevät LISÄÄ rikoksia, LISÄÄ raiskauksia ja LISÄÄ tappoja ja murhia meidän suomalaisten omalla maaperällämme.

Se kaikki on tälle maalle LIIKAA. YKSIKIN pakolaisen raiskaama suomalainen nainen on LIIKAA. YKSIKIN pakolaisen tekemä ryöstö, pahoinpitely tai puukotus ON AIVAN LIIKAA. Koeta nyt sinä pahviaivo + kaltaisesi tämmöinen yksinkertainen asian tajuta!

Joten älä edes yritä rinnastaa suomalaista ja pakolaista näissä asioissa.

Suomalaiset asuvat suomessa, he omistavat tämän maan, mutta rikolliset sosiaalipakolaiset + muu vastaava roskasakki eivät tähän maahan kuulu!

Vierailija
65/239 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa, että esim. ruotsalaiset eivät sitten ymmärrä tuota ja anna maanmiestemme rällätä ja rikostaa ihan rauhassa maassaan, vaan laittavat jannuja ihan linnaan asti ja muutenkin hyljeksivät niitä sinun täydellisiä SUOMALAISIA kriminaalejasi.

Paskan oikeus sulla tähän maahan on! Ainoastaan niillä on, jotka ovat oman uhrinsa antaneet. Kuten esim. minä, jonka isoisä on Talvisodassa antanut henkensä, jotta kaltaisesi ääliöt voivat kuvitella olevansa maailman napoja. Hyi hitto!

Vierailija:

Koeta nyt sinä pahviaivo + kaltaisesi tämmöinen yksinkertainen asian tajuta!

Aiempi kirjoittaja kertoi tulleensa raiskatuksi. Ja sinä alat nimittelemään häntä. Sinut, jos kenet, pitäisi lahdata saunan takana. Tuo kirjoittaja on sentään osannut jatkaa elämäänsä, yrittäisit sinäkin edes aikuistua.

Vierailija
66/239 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse et ole perillä yhtään maahanmuuttoasioista etkä pärjää keskustelussa, minkä selvästi olet huomannut itsekin kielenkäytöstäsi päätellen

Sinun kielenkäyttösihän se vasta ensiluokkaista onkin ;)

Vierailija
67/239 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sä oot päättämään ketkä tänne saa tulla??

Vierailija
68/239 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kummaa, että esim. ruotsalaiset eivät sitten ymmärrä tuota ja anna maanmiestemme rällätä ja rikostaa ihan rauhassa maassaan, vaan laittavat jannuja ihan linnaan asti ja muutenkin hyljeksivät niitä sinun täydellisiä SUOMALAISIA kriminaalejasi."

Mistähän ihmeestä sinä moisen rinnastuksen ruotsalaisiin/suomalaisiin oikein kaivat? Suomalaiset ovat aikoinaan menneet Ruotsiin TÖIHIN, eivät suinkaan sosiaalturvalla elämään niinkuin nämä meidän maahamme tulevat pakolaiset tekevät. Lisäksi molemmat em. kulttuureista edustavat länsimaisia arvoja. Mistään maanmiestemme rällästelystä minä en tiedä mitään, enkä arvosta minkäänlaisia kriminaaleja, en suomalaisia, ruotsalaisia kuin pakolaisiakaan. Minä vain esitin sen tosiasian että jokaisessa yhteiskunnassa on pakko vain kestää myös jossain määrin rikollisen porukan läsnäoloa, MUTTA EI NIITÄ RIKOLLISIA SILTI LISÄÄ TARVITSE MAAHAMME OIKEIN HAKEMALLA HAKEA! Ja edelleen olen sitä mieltä että jokainen pakolainen joka naisen tässä maassa raiskaa ON LIIKAA! Sinä et kommentoinnistasi päätellen ilmeisesti sitä mieltä ole lainkaan.

" Paskan oikeus sulla tähän maahan on! Ainoastaan niillä on, jotka ovat oman uhrinsa antaneet. Kuten esim. minä, jonka isoisä on Talvisodassa antanut henkensä, jotta kaltaisesi ääliöt voivat kuvitella olevansa maailman napoja. Hyi hitto!"

Minulla on tähän maahan taatusti yhtä suuri " oikeus" kuin sinullakin. Mitä helvetin " uhria" joku tuommoinen heebo kuin sinä muka olet mihinkään antanut? On minullakin esittää samaa tavaraa: Isäni + kaksi setääni + appeni ovat olleet molemmissa sodissa puolustamassa maatamme ja sen arvoja, ei mitään pakolaisia ja heidän hyysäreitään varten vaan SUOMALAISIA varten. Minä en itseäni pidä minään maailmannapana. Minä hoidan omat hommani ja maksan veroni. Mahdatkohan sinä maksaa? Minä en ole käymässä kenenkään kimppuun, ryöstämässä tai raiskaamassa ketään. Peräänkuulutan vain ja ainoastaan oikeutta suomalaisille ihmisille. Sinunlaistesi järjenjuoksulla varustetut himmelit taas ovat sitä älyvapaata sakkia jotka syli auki toivottavat tervetulleeksi tänne vaikka kaikki maailman neekerit + muut roskasakin elätettäväksi.

" Vierailija:

Koeta nyt sinä pahviaivo + kaltaisesi tämmöinen yksinkertainen asian tajuta!

Aiempi kirjoittaja kertoi tulleensa raiskatuksi. Ja sinä alat nimittelemään häntä. Sinut, jos kenet, pitäisi lahdata saunan takana. Tuo kirjoittaja on sentään osannut jatkaa elämäänsä, yrittäisit sinäkin edes aikuistua. "

Tässä yllä olevassa olet oikeassa. Anteeksipyyntöni alkuperäisen viestin esittäjälle. Tosin olen eri mieltä tuosta saunan takana lahtaamisestani.

Vierailija
69/239 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Anteeksi, mutta kenen mielen pahoittaa sillä, että epäilee runsaan maahanmuuton järkevyyttä, vedoten ihan saatavilla oleviin tietoihin?

Vähän sama asia olisi kai se, että epäiltäisiin, onko alkoholiveroa järkevää laskea, kun suomalaiset sitten juovat itsensä yhä useammin hengiltä. Ja siitäkös vasta suomalaiset voisivat loukkaantua, eihän se olisi lainkaan sivistynyttä sellaista mennä epäilemään...

700 henkilöä vuosittaisessa kiintiössä, joka sekään ei viime vuonna edes täyttynyt? Vaiko jotakin muuta?

Alkoholiverostahan käydään nykyään juuri mainitsemasi kaltaista keskustelua... ja ihan syystä!

Niin, alkoholiverosta keskustellaan, se oli juuri pointtikin. Eli totta kai suomalaisten ongelmista saa keskustella ja miettiä niihin ratkaisuja. Sen sijaan maahanmuuttajien ongelmista ei saisi keskustella, kun pelätään heidän loukkaantuvan _tosiasioista_.

Vierailija
70/239 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuka sä oot päättämään ketkä tänne saa tulla??

Vai oletko ikinä kuullut demokratiasta? Siitä, että kansalaisilla on oikeus ilmaista mielipiteitään?

Vierailija
71/239 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IOM:n toteuttamasta tutkimuksesta on tämä pätkä:

" Suomalaisten maahanmuuttaja-asenteita kartoittavia tutkimuksia on toteutettu säännöllisesti

1980-luvun loppupuolelta lähtien. Niiden mukaan asenneilmasto oli suotuisampi

vuosina 1998-1999 kuin vuonna 1993, muttei silti yhtä suotuisa kuin vuonna 1987 jolloin

maahanmuuttajien määrä oli vielä erittäin alhainen."

Mistä tämä mielestänne kertoo? Ennen kuin maahanmuuttajia on Suomessa ollut, heihin on suhtauduttu myönteisesti. Maahanmuuttajuuden lisääntyessä voimakkaasti aiheuttaen ongelmia, ovat asenteet menneet kielteisempään suuntaan.

Ja perspektiiviä maahanmuuttajien kokemaan syrjintään (samalla periaatteella siis, kun otetaan aina esiin se, että kyllähän suomalaisetkin tekevät rikoksia):

" Erään tutkimuksen mukaan Suomessa joka kuudes homoseksuaali on joutunut fyysisen

hyökkäyksen kohteeksi seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi. Suullinen ja seksuaalinen

häirintä ja uhkailu olivat tätäkin yleisempiä homofobian ilmenemismuotoja.

Seksuaalinen tasavertaisuus ry SETA pitää todennäköisenä, että jokainen homo, lesbo,

transvestiitti tai transseksuaali joutuu elinaikanaan kohtaamaan joko välitöntä tai välillistä

syrjintää tai väkivaltaa."

Myös vammaiset ja ikäihmiset kohtaavat syrjintää, samoin suomalaisista lapsista moni tulee koulukiusatuksi jne. Miksi siis maahanmuuttajiin kohdistuvista negatiivisista asenteista ollaan niin huolissaan, näistä he ovat se ainoa ihmisryhmä, joista voi sanoa, että aihetta varovaisuuteen heidän kanssaan toimiessa onkin.

Vierailija
72/239 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun toit esille tuota pointtiani, että suvaitsevaisuus on monella tietämättömyydestä kumpuavaa sanahelinää ; ).

Minä olen muuten tehnyt jo omat johtopäätökseni myöskin siitä, ettei tässä ketjussa ole mahdollista saada ASIALLISIIN epäkohtiin pohdiskelevaisia vastauksia.

t. 31, joka on myös sitä mieltä, että rotujen sekottuminen ei ole hyvä juttu (ja omaa kokemusta ydinperhepiirissä tästä siis on)

Vierailija
73/239 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mut hei hysteerikot!!!

Suomessa on reilu 100 000 maahanmuuttajaa. Islamilaisiin seurakuntiin on rekisteröitynyt n. 8000 henkilöä (ja tuo lukuhan pitää sisällään jo ne suomalaiskäännynnäisetkin ja esim. täällä ikuisuuksia asustelleet tataarit). Ja suomalaisia on reilu 5 milj. Siis mitä ihmettä te kuvittelette muslimien täällä saavan aikaan????? Tavallisen tyhmiähän te ootte!

Ja rikostilastoista: Nuo prosentit, mitä tilastoistanne kaivatte, eivät kerro rikollisten yksilöiden määrää, vaan rikosten määrää. Tarkoittaen siis sitä, että jos esim. turkkilaiset tekevät 40% maan rikoksista, se ei siis tarkoita, että kaikki turkkilaiset ovat rötöstelemässä, tai että edes 40% turkkilaisista rötöstelee, vaan että muutama jätkä tehtailee rikoksia urakalla.

Oletkos seurannut nykykeskustelua maahanmuuttoasioiden tiimoilta? Maahanmuuttoa pyritään lähitulevaisuudessa lisäämään voimakkaasti. Vaikka jo tällä hetkellä Suomessa asuvista maahanmuuttajista voi olla huolissaan, niin vielä enemmän ainakin minä olisin huolissani siitä, mihin tilanne johtaa, jos maahanmuuttajia alkaa tulla yhä kiihtyvällä tahdilla.

Luuletko sinä, että suomalaisten rikokset tehdään sitten niin, että jokainen suomalainen tekee yhden rikoksen? Ihan vertailukelpoisiahan nuo prosenttimäärät ovat, tampio.

Vierailija
74/239 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan näinhän tuossa sanotaan: Rikoksista epäiltyjen osuus eräiden kansalaisuusryhmien sisällä Suomessa. Se tarkoittaa suomeksi sitä, että näin suuri prosenttiosuus tiettyä kansalaisuutta edustavista henkilöistä on ollut rikoksesta epäilty. Eli esim. niistä Suomessa asuvista turkkilaisista 40 % on rikoksesta epäiltyjä.

Mutta suvaitsevaisuutta peliin vaan. " Ku kyllähä ne suomalaisetki ja kerranki yks suomalainen raiskasi ja iha vasta kans tappo sen vauvan."

Minä haluaisin kuulla edes yhden järkevän selityksen siihen, miksi meidän pitäisi saada lisää maahanmuuttajia. Työvoimapula ei ole sellainen, koska maahanmuuttajat eivät tee työtä.

Vierailija
75/239 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa. Kaikkea mitä ajattelee, ei välttämättä ole pakko sanoa ääneen, mikäli tietää sen pahoittavan mieliä.

Mielipide toki saa olla mikä hyvänsä, mutta julkisuudessa on mielestäni ihan hyvä, että jonkinmoinen kontrolli pidetään. Ääri-ilmiöt, kuten eläimiin-lapsiin sekaantujat-natsi-ihannoijat yms. valtaisivat helposti alaa ja kansankiihotuksesta jotakin ryhmää vastaan ei kovin hyviä esimerkkejä liene.

Vierailija
76/239 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama asia olisi kai se, että epäiltäisiin, onko alkoholiveroa järkevää laskea, kun suomalaiset sitten juovat itsensä yhä useammin hengiltä. Ja siitäkös vasta suomalaiset voisivat loukkaantua, eihän se olisi lainkaan sivistynyttä sellaista mennä epäilemään...

Vierailija
77/239 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on olemassa. Kaikkea mitä ajattelee, ei välttämättä ole pakko sanoa ääneen, mikäli tietää sen pahoittavan mieliä.

Mielipide toki saa olla mikä hyvänsä, mutta julkisuudessa on mielestäni ihan hyvä, että jonkinmoinen kontrolli pidetään. Ääri-ilmiöt, kuten eläimiin-lapsiin sekaantujat-natsi-ihannoijat yms. valtaisivat helposti alaa ja kansankiihotuksesta jotakin ryhmää vastaan ei kovin hyviä esimerkkejä liene.

Vierailija
78/239 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anteeksi, mutta kenen mielen pahoittaa sillä, että epäilee runsaan maahanmuuton järkevyyttä, vedoten ihan saatavilla oleviin tietoihin?

700 henkilöä vuosittaisessa kiintiössä, joka sekään ei viime vuonna edes täyttynyt? Vaiko jotakin muuta?

Alkoholiverostahan käydään nykyään juuri mainitsemasi kaltaista keskustelua... ja ihan syystä!

Vierailija
79/239 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 700 henkilöä vuosittaisessa kiintiössä, joka sekään ei viime vuonna edes täyttynyt? Vaiko jotakin muuta?"

700 hölöä on aivan liikaa ottaen huomioon, että suurin osa näistäkin tulee suoraan sosiaalihuollon piiriin, siis meidän veronmaksajien elätettäviksi loisiksi. Olen kyllä jostain lukenut jonkun mielisairaan haaveilevan peräti 50 000 pakolaisen ottamisesta vuosittain!

Voimme muutamassa vuodessa nähdä mitä tulee tapahtumaan naapurimaassamme Ruotsissa sinne lappaavien neekerilaumojen kynsissä. Jo nyt rikostilastot ovat hälyttävällä rajalla siellä. Päivittäisiä ryöstöjä, raiskauksia ja pahoinpitelyjä ympäri maata kaikissa suurimmissa kaupungeissa joissa islamilaiset / muuta maahanmuuttajat ovat " rikastuttamassa" . Tänä vuonnahan Ruotsi valmistautuu 40 000 pakolaisen vastaanottoon ja vaatii välitöntä YLIMÄÄRÄISTÄ apurahaa tähän hommaan miljardi kruunua (siis 100 000 000 - sata miljoonaa euroa)! Ja kaikki tuo revitään ruotsalaisten veronmaksajien selkänahasta! Tätä samaako te pakolaisten hyysääjät tänne haluatte? Siis vaikka rahaa ei näytä olevan kunnolla edes vanhusten hoitoon tai miettikääpä vaikka kaikkien tietämiä sydänleikkausjonoja, joihin ihmisiä jopa kuolee ennen kuin pääsevät hoitoon. Näihin EI OLE rahaa, mutta maahan lappaavien pakolaisten hyysäämiseen sitä ON!

On tämä vaan niin merkillinen juttu että ei mahdu minun oikeustajuuni!

Vierailija
80/239 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

700 hölöä on aivan liikaa

Tänä vuonnahan Ruotsi valmistautuu 40 000 pakolaisen vastaanottoon ja vaatii välitöntä YLIMÄÄRÄISTÄ apurahaa tähän hommaan miljardi kruunua (siis 100 000 000 - sata miljoonaa euroa)! Ja kaikki tuo revitään ruotsalaisten veronmaksajien selkänahasta! Tätä samaako te pakolaisten hyysääjät tänne haluatte?

Siis pistäpä nyt raukkaparka ne puurosi ja vellisi järjestykseen ja käytä järkeäsi... jos sinulla sitä muka on.

Kuka tänne on retuuttamassa maahanmuuttajia Ruotsin malliin? Ja mistä sellaiset määrät tänne saisit heitä edes tulemaan? Ei Suomeen haluta, tänne joudutaan!