En uskalla matkustaa bussilla, en käydä lääkärissä
Olen aivan jumissa kotona. Kaverit kaikonneet jo ajat sitten. Millaisia pelkoja sinulla on? Miten pärjäät niiden kanssa. Mistä olet saanut tai hakenut apua?
Kommentit (24)
Onhan noi aika kamalia kummatkin. Huonokuntoiset ja haisevat bussit täynnä narkkeja ja muita huonosti käyttäytyviä. Lääkärit taas hirveimpiä olentoja, mitä maan päältä löytyy, leikkii jumalaa ja myy vain sitä, mistä lääkefirmat niille tiskin alta maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noi aika kamalia kummatkin. Huonokuntoiset ja haisevat bussit täynnä narkkeja ja muita huonosti käyttäytyviä. Lääkärit taas hirveimpiä olentoja, mitä maan päältä löytyy, leikkii jumalaa ja myy vain sitä, mistä lääkefirmat niille tiskin alta maksaa.
Joo, ja sit jos sut hakataan, ni mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
No jopas olet yksilö. Tarkemmin tuottamaton yksilö. Kuluerä.
Yritän käydä töissä. Sanasi ovat julmia.
Pelkäsin ennen sairauksia. Pelkäsin myös, että olen hullu, paha. Pelkäsin demoneita, pelkäsin Jumalaa. Pelkäsin Saatanaa, ja pimeää. Pelkäsin hylkäämistä, jätetyksi tulemista, naurun alaiseksi joutumista. Pelkäsin sitä, ettei minua hyväksytä. Pelkäsin kuolemaa.
Nykyään pelkään enää punkkeja, ampiaisia ja isoja koiria. Kuolemasta en ole enää varma, pelkäänkö sitä. -m48
Ulkopaikkakuntalaisena Hesan bussien ym. julkisten käyttö on yhtä hepreaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuljetan vaimoani näin, kun hänkään ei pysty kulkea julkisilla.
Pysty kulkea.. arrgh.
En uskalla puhua puhelimessa.
Huomenna pitäs soittaa et saisin pari kurssia auki. Nyt jo ahdistaa. Pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsin ennen sairauksia. Pelkäsin myös, että olen hullu, paha. Pelkäsin demoneita, pelkäsin Jumalaa. Pelkäsin Saatanaa, ja pimeää. Pelkäsin hylkäämistä, jätetyksi tulemista, naurun alaiseksi joutumista. Pelkäsin sitä, ettei minua hyväksytä. Pelkäsin kuolemaa.
Nykyään pelkään enää punkkeja, ampiaisia ja isoja koiria. Kuolemasta en ole enää varma, pelkäänkö sitä. -m48
Pelottavaa! Toivottavasti olet suljetulla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki noi ensin mainitut... Mulla ei ole ketään joka auttaisi. Tämä sairaus on kamala. Tietäjät tietää
Valitettavasti nuo pelkosi saattavat helpottaa vasta kun menetät terveytesi, eli saat suhteellisuudentajua, mutta sitten sinulla on entistä pahempi ongelma.
Voi myös yrittää etsiä ratkaisuja, lukea psykologiaa, katsoa videoita ongelmiisi liittyen, ja mennä pelkoja päin.
Hullujen kokoontumisajot näemmä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki noi ensin mainitut... Mulla ei ole ketään joka auttaisi. Tämä sairaus on kamala. Tietäjät tietää
Toivottavasti olet hakenut apua. Sitä varmasti löytyy ihan tk:n kautta.
Bussit on rahvaita varten. Minä ainakin kuljen vain omalla autolla. Ymmärrän hyvin, että kammottaa mennä sinne alemman kastin sekaan bussiin.
Miten käyt töissä ? Työkavereihin suhtautuminen?
Vierailija kirjoitti:
Juo viinaa niin uskallat
Siksihän alkoholisteja on niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ulkopaikkakuntalaisena Hesan bussien ym. julkisten käyttö on yhtä hepreaa.
AP ei kyllä kertonut missä päin asuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa! Toivottavasti olet suljetulla.
Vapaalla jalalla ollaan. :D -m48
Kellään?