Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistän boikottiin kaikki firmat, jotka laittaa logonsa sateenkaaren väreihin tms.

Vierailija
20.06.2024 |

Mulle on sinänsä ihan sama, kuka ketäkin panee, mutta en vaan jaksa tätä moraaliposeerausta.

Kommentit (297)

Vierailija
161/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on muitakin homoja, jotka vastustavat Pridea.

Vierailija
162/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista syrjintää homot kokevat ja missä?

Heteromiehet ei anna persettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että sateenkaarta näkyy. Liikaa viharikoksia ja ennakkoluuloja myös seksuaalivähemmistöjä vastaan. Näkyvyys poistaa tätä.

Päinvastoin näkyvyys lisää vihaa ja ennakkoluuloja. Aiemmin mulle pride oli vain jokin iloinen kulkue kesäsäässä. Sen jälkeen kun värit alkoivat näkyä työpaikallakin, jonka pitäisi olla neutraali ja kantaaottamaton paikka, alkoi ärsyttää. Nyt työpaikallakin ihmiset ovat jakaantuneet niihin, jotka pitävät sateenkaarikaulanauhaa ja niihin, jotka eivät pidä. Työpaikalla ei tarvita vastakkainasettelua. 

Vierailija
164/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarihössötys on turhaa 

Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?

Miten sateenkaarihössötys liittyy sortamiseen?

Se varmasti selviää jos luet vaikka Wikipedia-artikkelin pridesta

Siis jos et lähde mukaan sateenkaarihössötykseen, sorrat muita? Älä nyt viitsi.

Sateenkaarisössötyksestä puhuminen kyllä paljastaa jo aika paljon asenteistasi.

Vastasin kommenttiin,

Osalle vetoavaa, osalle etäännyttävää ja osalle yhdentekevää. 

Vierailija
165/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti muistat myös irtisanoa puhelin- ja nettiliittymäsi, koska kaikki operaatoritkin tukeavat pridea

Vierailija
166/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten tämä sama väki haalii muslimeita tähän maahan???

Vierailija
167/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä jotain muutama väri kovasti kaivertaa. :D

Vierailija
168/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivi ja liberaali eivät ole toistensa vastakohtia. Liberaalin vastakohta on autoritääri ja juuri autoritäärejä vasemmistolaiset sosialistit ovat.

Sosialistit kannattavat vahvaa valtion ohjausta/holhousta ja tulojen siirtoja. Vasemmistolainen ei voi siis olla liberaali vaan on sen vastakohta. Kyseessä on uusien merkitysten keksimistä ja termien väärinkäyttöä.

Vierailija
169/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että sateenkaarta näkyy. Liikaa viharikoksia ja ennakkoluuloja myös seksuaalivähemmistöjä vastaan. Näkyvyys poistaa tätä.

Päinvastoin näkyvyys lisää vihaa ja ennakkoluuloja. Aiemmin mulle pride oli vain jokin iloinen kulkue kesäsäässä. Sen jälkeen kun värit alkoivat näkyä työpaikallakin, jonka pitäisi olla neutraali ja kantaaottamaton paikka, alkoi ärsyttää. Nyt työpaikallakin ihmiset ovat jakaantuneet niihin, jotka pitävät sateenkaarikaulanauhaa ja niihin, jotka eivät pidä. Työpaikalla ei tarvita vastakkainasettelua. 

Mullekin lykättiin se avainnauha ja otin sen heti pois.

Vierailija
170/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne värit symbolisoivat?

Vierailija
171/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?

Yhdenvertaisuuteen nimenomaan EI kuulu nostaa toisia ryhmiä ylös laskemalla muita alas!!! Siksi tämä pelleily ottaa päähän meitä muita.

Pride ei laske muita alas. Heterot tervetulleita.

Miksei siellä sitten hehkuteta heteroita tai heteroseksiä???

Miksi pitäisi? Siellä juhlitaan vähemmistöjen oikeuksia. Se on minullekin heterolle iloinen asia. Onhan heteropridekin järjestetty, mutta ei se ketään kiinnostanut. Ehkä sille ei sitten ole tarvetta? 

Vierailija
172/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin onneksi esimerkiksi Mustin ja Mirrin boikottiin sateenkaarihömpän ja nahkatakkeihin puettujen eläimien takia. Onneksi, koska kuukausi tai pari sen jälkeen alkoi tulla niitä uutisia, joissa lemmikit olivat joko kuolleet tai sairastuneet saastuneen ruoan takia. 

Katsokaapa muuten vaikka facebookista joidenkin tiettyjen merkkien mainontaa. Aika huvittavaa, koska Euroopan osastoilla tätä hömppää on vaikea päästä karkuun, mutta Lähi-Idän ja Kaukoidän mainonnassa koko sateenkaarihömpötys puuttuu. 

Zateenkaarimyrkky tappaa lemmikkieläimetkin. Tämä ei ole enää edes naurettavaa. ;(

Vierailija
173/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenvertaisuuteen nimenomaan EI kuulu nostaa toisia ryhmiä ylös laskemalla muita alas!!! Siksi tämä pelleily ottaa päähän meitä muita.

Miksi pitäisi? Siellä juhlitaan vähemmistöjen oikeuksia. Se on minullekin heterolle iloinen asia. Onhan heteropridekin järj

Kaikki eivät kannata Prideä, koska se juhlii ihan muiden oikeuksia kuin homojen.

Vierailija
174/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse sortamisesta, vaan siitä, että tämä hössötys yhden poikkeavan ihmisryhmän perään on mennyt överiksi. Jokainen olkoon mitä on, mutta vauhkoaminen riittää jo.

Homot on hysteerisiä. 1800-luvulla naisia syytettiin hysteerikoiksi, ei enää, kiitos homojen ulostulon.

Vierailija
175/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Siellä juhlitaan vähemmistöjen oikeuksia. Se on minulleki

No sitten eivät 🤷.

Vierailija
176/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi. Itse rn tykkää, ett joku omii sateenkaaren. Yhdessä vaiheessa en halunnut käyttää sitä, kun aattelin, että

tää on joku kannanotto.

Mutta. Huomasin tuossa kirjoittelevani sateenkaariemojin, kun kuvailun toivetta.

Onneksi en enää ajatellut siinä seksuaalisuutta.

Mutta tosiaan. En tykkää siitä, että kaunis kuva ja kaunis ajatus toiveen toteutuksesta omitaan johonkin sukupuoleen liittyvään.

Elokuva Ihmemaa Oz on ihana ja Somewhere over the rainbow.

Löytyy se mustavalkoisenakin, mutta tässä väri. https://m.youtube.com/watch?v=lz-0co-_JeI

Vierailija
177/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnassa on paljon muitakin värejä kuin sateenkaarilipussa olevat. 

Vierailija
178/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin onneksi esimerkiksi Mustin ja Mirrin boikottiin sateenkaarihömpän ja nahkatakkeihin puettujen eläimien takia. Onneksi, koska kuukausi tai pari sen jälkeen alkoi tulla niitä uutisia, joissa lemmikit olivat joko kuolleet tai sairastuneet saastuneen ruoan takia. 

Katsokaapa muuten vaikka facebookista joidenkin tiettyjen merkkien mainontaa. Aika huvittavaa, koska Euroopan osastoilla tätä hömppää on vaikea päästä karkuun, mutta Lähi-Idän ja Kaukoidän mainonnassa koko sateenkaarihömpötys puuttuu. 

TÄMÄ! Kun keskitytään epäolennaisuuksiin liiketoiminnassa, on pahimmillaan asiakkaiden henkikin vaarassa!

Vierailija
179/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti muistat myös irtisanoa puhelin- ja nettiliittymäsi, koska kaikki operaatoritkin tukeavat pridea

Sanot tuon ihan kuin se olisi jotenkin vaikeaa? :D

En itse edes käytä puhelinta mihinkään, enkä tarvitse propaganda-vakoilunettiäkään! Nuuhkikaa te paremmat täällä vaan omia pierujanne jatkossakin, sillähän se elämä paranoo, moikka!

Vierailija
180/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalivähemmistöjä on joku 10% kansasta mutta sitä pitää hieroa enemmistön naamaan kokoajan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi