Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistän boikottiin kaikki firmat, jotka laittaa logonsa sateenkaaren väreihin tms.

Vierailija
20.06.2024 |

Mulle on sinänsä ihan sama, kuka ketäkin panee, mutta en vaan jaksa tätä moraaliposeerausta.

Kommentit (297)

Vierailija
141/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sateenkaari oli joskus kaunis sana upealle luonnonilmiölle, vailla mitään sivumerkityksiä. On pitänyt pilata sekin.

Miksipä kaunistella asioita kauniin sanan käytöllä, ikään kuin asia siitä sen kauniimmaksi muuttuisi. Vähemmistö on, ja pysyy aina vähemmistönä. Tietyt tosiasiat eivät koskaan muutu.

Samalla tavalla nazzet omivat hindujen kauniin elämän symbolin 1930 luvulla ja muuttivat sen tuhon, sorron ja vahvimman oikeuden symboliksi. 

Vierailija
142/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarihössötys on turhaa 

Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?

Yhdenvertaisuuteen nimenomaan EI kuulu nostaa toisia ryhmiä ylös laskemalla muita alas!!! Siksi tämä pelleily ottaa päähän meitä muita.

Pride ei laske muita alas. Heterot tervetulleita.

Miksei siellä sitten hehkuteta heteroita tai heteroseksiä???

Vierailija
144/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot ja lesbot ovat ok, sehän on vain mieltymyskysymys. Ihmisillä on erilaisia lempiruokia, eivätkä kaikki tykkää kaikista.

Sen sijaan trañsùt eivät ole normaaleja ja näiden frììkkien takia vastustan pridesìrkusta. Ärsyttää suunnattomasti että näitä verorahoilla saksitaan kuin kangaspakkaa.

Ja pedoja en tule ikinä hyväksymään missään muodossa.

T. Eri

Vierailija
145/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?

Miten sateenkaarihössötys liittyy sortamiseen?

Se varmasti selviää jos luet vaikka Wikipedia-artikkelin pridesta

Siis jos et lähde mukaan sateenkaarihössötykseen, sorrat muita? Älä nyt viitsi.

Sateenkaarisössötyksestä puhuminen kyllä paljastaa jo aika paljon asenteistasi.

Vastasin kommenttiin,

Se on ihan selvää, että jos pride kutittaa jonkun hanuria noin pahasti, niin siinä on ennakkoluuloja taustalla. Monelle tuntuu olevan mahdotonta myöntää tätä, mutta tekisi hyvää kuulostella hetki omia tunteitaan ja ajatuksiaan rehellisesti. Jos ei ole ongelmia sateenkaariväen kanssa, ei ole ongelmaa heidän näkyvyytensä ja inkluusion kanssa.

Vierailija
146/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista syrjintää homot kokevat ja missä?

Thl:

Väkivallan kokemukset perheessä olivat sateenkaarinuorilla merkittävän yleisiä. Kouluterveyskyselyn mukaan useampi kuin kaksi viidestä sateenkaarinuoresta oli kokenut henkistä väkivaltaa vanhempien tai muiden huolta pitävien taholta. Sateenkaarinuorten kokemukset vanhempien tai huoltajien tekemästä fyysisestä väkivallasta olivat kaksi kertaa muita nuoria yleisempiä. 

Myös seksuaaliväkivallan kokemukset olivat sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöihin kuuluvilla nuorilla yli kaksi kertaa muita yleisempiä. Sateenkaarinuoret ja erityisesti sukupuolivähemmistöihin kuuluvat nuoret kertoivat myös kokeneensa koulukiusaamista ja fyysistä uhkaa muita nuoria useammin.

Tämä ei a

Mistä sinä tiedät, mitä noissa tasapainoisen oloisissa sateenkaariperheissä tapahtuu?

Vierailija
147/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sateenkaarihössötys liittyy sortamiseen?

Se varmasti selviää jos luet vaikka Wikipedia-artikkelin pridesta

Siis jos et lähde mukaan sateenkaarihössötykseen, sorrat muita? Älä nyt viitsi.

Sateenkaarisössötyksestä puhuminen kyllä paljastaa jo aika paljon asenteist

Määrittele ensin, mikä on sateenkaariväki.

Vierailija
148/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa sateenkaariväki itse pitää näitä mölyäviä ääri-ihmisiä idioottina.

Prideen osallistujat eivät ole mölyäviä ääri-ihmisiä, eikä heitä pidetä idiootteina. Älkää heterot ulkoistako ennakkoluulojanne.

Kerran satuin seurueeni mukanani katsomaan Pride-menoa ja aikamoinen friikkisirkus se isolta osin oli. Aikuiset sekoilkoot mitä haluavat, mutta pahaa teki katsoa selvästi alaikäisiä friikkitamineissaan menossa mukana. 

Mä satuin kerran lapseni kanssa kadun varteen missä meni sambakulkue.

Todella vähäpukeisia naisia ja MIEHIÄ ketkuttelemassa latinomusiiin tahtiin 

Kaikilla oli persposket paljaina kun oli tangat tms, miesten tissitkin näkyi pitkälle saati sitten heidän munansa.

Naisilla oli vain pienet kolmiot tisujen päällä.

Se oli friikkisirkus jos mikä 

Vierailija
149/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sateenkaarta näkyy. Liikaa viharikoksia ja ennakkoluuloja myös seksuaalivähemmistöjä vastaan. Näkyvyys poistaa tätä.

Vierailija
150/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sortaa, olkoot rauhassa. Tätä friikkisirkusta ei vaan kaipaa kukaan.

Et halua sortaa, haluat vain että he eivät ole olemassa.

No jos niin käsket. Painukoot sitten sukupuolenvaihtelijat syvälle komeroihinsa.

En käske, mutta siltähän se vaikuttaa. Miksi et vain salli ihmisten olevan sitä mitä ovat

Jokainen ihminen on ihan yhtä "normaali" Seksuaalista suuntaumistaan ei voi valita, vaan se on synnynnäistä ja luonnossa on muutenkin homoseksuaalista käyttäytymistä yllättävänkin paljon, mutta ainoastaan yksi laji on homofobinen eli ihminen. Miten se on teiltä pois, että ihminen rakastaakin samaa sukupuolta olevaa, ku mitä on itse tai jos kokee, ettei sukupuoli-identiteetti vastaa syntymäsukupuolta? Ei kukaan vaadi teitä korjaamaan omaa sukupuoltaan tai muuttumaan homoksi.

Vierailija
151/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään erillistä sateenkaariväkeä. Jos sataa ja taivaalle tulee sateenkaari, kaikki ovat sen alla. Ei tuo nimitys mitään kerro.

Vierailija
152/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään en välitä tästä sateenkaaripesusta, kun firmat vain ja ainoastaan rahan takia lätkivät kerran vuodessa sateenkaaria sinne tänne ilman, että se oikeasti kertoo mitään niiden asenteista.

Vierailija
153/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa (omalla nimellä kirjoittavassa) sosiaalisessa mediassa eräs julkihomo tuttu kirjoitti juuri miten ei enää ole moneen vuoteen pystynyt osallistumaan pride-hommiin tai samaistumaan siihen. 

Hänen viestinsä oli, että priden ja samoin koko sukupuolivähemmistökeskustelun ovat ottaneet haltuunsa äänekkään äärilaidan edustajat joiden mielipiteitä suuri osa lgbt-ihmisistäkään ei jaa. Hän viittasi tällä mm transagendan tuputtamiseen lapsille ja nuorille, ja ylipäätään seksuaalisten asioiden tuomista lasten näkyville paikoissa mihin ne eivät kuulu. 

Lisäksi hän oli sitä mieltä että koko pride-liike ja sen taustavaikuttajat ovat poliittisesti vahvasti vasemmalle kallellaan, ja että liikkeen sisällä ei suvaita (!!!) toisenlaisia mielipiteitä vaan on vain yksi virallinen totuus jota kuuluu toitottaa jos ei halua tulla canceloiduksi ja ulossuljetuksi. 

Tämä mielipide siis tuli ihmiseltä joka on elänyt homoseksuaalina useamman kymmentä vuotta ja tullut ns kaapistakin jo vuosia sitten. Kaikki vähemmistöön kuuluvat eivät ole prideliikkeen kannattajia. 

Vierailija
154/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa sateenkaariväki itse pitää näitä mölyäviä ääri-ihmisiä idioottina.

Prideen osallistujat eivät ole mölyäviä ääri-ihmisiä, eikä heitä pidetä idiootteina. Älkää heterot ulkoistako ennakkoluulojanne.

Kerran satuin seurueeni mukanani katsomaan Pride-menoa ja aikamoinen friikkisirkus se isolta osin oli. Aikuiset sekoilkoot mitä haluavat, mutta pahaa teki katsoa selvästi alaikäisiä friikkitamineissaan menossa mukana. 

Mikä nyt kenenkin mielestä on friikkiä. Minun silmääni pride näyttää iloiselta karnevaalilta ja sinun kaltaisesi murjottajat ovat niitä friikkejä. Tekee pahaa katsella ilonpilaajafriikkejä jotka yrittävät kasvattaa lapsistaankin yhtä surullisia tapauksia. 

Vierailija
155/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaaresta tulee mieleen joku pikkutyttöjen Hello Kitty -lelu. Vähän lapsellista, sanoisin. Ja aikuiset ihmiset mainostavat sitä ihan tosissaan ja haluavat leimaantua joksikin sateenkaariväeksi.

Vierailija
156/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa (omalla nimellä kirjoittavassa) sosiaalisessa mediassa eräs julkihomo tuttu kirjoitti juuri miten ei enää ole moneen vuoteen pystynyt osallistumaan pride-hommiin tai samaistumaan siihen. 

Hänen viestinsä oli, että priden ja samoin koko sukupuolivähemmistökeskustelun ovat ottaneet haltuunsa äänekkään äärilaidan edustajat joiden mielipiteitä suuri osa lgbt-ihmisistäkään ei jaa. Hän viittasi tällä mm transagendan tuputtamiseen lapsille ja nuorille, ja ylipäätään seksuaalisten asioiden tuomista lasten näkyville paikoissa mihin ne eivät kuulu. 

Lisäksi hän oli sitä mieltä että koko pride-liike ja sen taustavaikuttajat ovat poliittisesti vahvasti vasemmalle kallellaan, ja että liikkeen sisällä ei suvaita (!!!) toisenlaisia mielipiteitä vaan on vain yksi virallinen totuus jota kuuluu toitottaa jos ei halua tulla canceloiduksi ja ulossuljetuksi. 

Tämä mielipide siis tuli ihmiseltä joka on elänyt h

Tämä on vain yhden ihmisen mielipide. Homoja on 10-20% väestöstä, sinne mahtuu monenlaista. Itse valitset tietty ne äänet jotka tukevat omia ajatuksiasi.

Vierailija
157/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pride vain ärsyttää. Miksi he tekevät itsestään numeron? "

Tämmöiset lausunnot jättävät vahvan epäilyksen, että todellakin olisit sitä mieltä, että hyväksyt ihmiset sellaisenaan. Etkö itse juuri tee itsestäsi numeron, kun koet, että muiden ihmisten hakema hyväksyntä ja näkyvyys on sinulta pois? Miksi heidän pitäisi olla piilossa kaapissa? Kukaan ei halua kieltää sinua olemasta nainen tai hetero.

niinpä. priden tarkoitus, on se, että jokainen saa olla oma itsensä ja täysin julkisest. Heteroita ei ole koskaan vainottu sen takia, että ovat heteroita. Heterous ei ole myöskään koskaan ollut rikos tai sairaus.

Vierailija
158/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse sortamisesta, vaan siitä, että tämä hössötys yhden poikkeavan ihmisryhmän perään on mennyt överiksi. Jokainen olkoon mitä on, mutta vauhkoaminen riittää jo.

Vierailija
159/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin onneksi esimerkiksi Mustin ja Mirrin boikottiin sateenkaarihömpän ja nahkatakkeihin puettujen eläimien takia. Onneksi, koska kuukausi tai pari sen jälkeen alkoi tulla niitä uutisia, joissa lemmikit olivat joko kuolleet tai sairastuneet saastuneen ruoan takia. 

Katsokaapa muuten vaikka facebookista joidenkin tiettyjen merkkien mainontaa. Aika huvittavaa, koska Euroopan osastoilla tätä hömppää on vaikea päästä karkuun, mutta Lähi-Idän ja Kaukoidän mainonnassa koko sateenkaarihömpötys puuttuu. 

Vierailija
160/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mielipide siis tuli ihmiseltä joka on elänyt h

Eivät tietenkään ole. Mikään liike ei miellytä kaikkia. Onneksi maailmaan mahtuu monenlaisia liikkeitä. Ei muuta kuin omaa perustamaan vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän