Pistän boikottiin kaikki firmat, jotka laittaa logonsa sateenkaaren väreihin tms.
Mulle on sinänsä ihan sama, kuka ketäkin panee, mutta en vaan jaksa tätä moraaliposeerausta.
Kommentit (297)
Juu, ei mee firman sateenkaari avainnauha mun kaulaan. Ihan oman vaihdan heti.
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarihomot on rahdattava laivoilla Ruotsiin. Pelastetaan Suomi.
Pelastetaan Suomi Venäjälle? Homofobialandialle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on teoria homoudesta. Homot ei uskalla rakastaa vastakkaista sukupuolta, koska silloin pitäisi hyväksyä toisen erilaisuus. On helpompi rakastaa omaa peilikuvaansa. Katsokaas vain, miten monet homoparit näyttävätkin ihan samanlaisilta keskenään, toisiltaan. Kuin kaksoset.
Niillä on muuten usein yhteensopivat ammatitkin. Jopa sama ammatti.
Ja heteropareilla ei ole koskaan samaa ammattia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kun ollaan nähty, mihin tämä prideily johtaa, niin kannattiko? Lapset sekaisin ja/tai pedojen uhreina.
Hehe, heteroissahan ei pedoja olekaan, niinkö?
jep suurinosa pedoistanan on nimenoamaan heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kun ollaan nähty, mihin tämä prideily johtaa, niin kannattiko? Lapset sekaisin ja/tai pedojen uhreina.
Juuri näin, heterot on heteroja ei sodomiitteja. Niin.
Olkaa hyvä.
Da?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep suurinosa pedoistanan on nimenoamaan heteroita.
Totta kai on, koska suurin osa väestöstä on heteroita, n. 90 %.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pride-hössötys vaan mun mielestä korostaa, että erilaiset ihmiset ovat jotain friikkejä, joiden hyväksymiseen tarvitaan isot kampanjat.
Ja joka vuosi uudestaan.
Samaa mieltä, ja jos tulee sadetta mikä muodostaa sateenkaareen silloin sade, taivas boikottiin...
Mitään homoilua ei luonnon toimesta tarvita.
Sukulaislapsella oli joku pehmolelu missä oli joku pieni sateenkaari heitin sen heti saunanpesään ja tuhosin sen.
Kyllä siitä meteli nousi mutta huusin sille 2 vuotiaalle että minun kotona ei mitään Pride marsseja pidetä, vedin turpaan samalla hänen isäänsä kuka rohkeni keskeyttää minun puheeni pienokaiselle.
Pitäkööt 2 vuotiaan homostelijansa kotona ellei osaa käyttäytyä julkisesti
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarihomot on rahdattava laivoilla Ruotsiin. Pelastetaan Suomi.
Puhunet Venäjästä. Terveiset Putinille!
Vierailija kirjoitti:
Itse pistän boikottiin kaikki firmat jotka ei pistä logoaan sateenkaaren väreihin. :D Ja myös sellaiset, jotka pistää, mutta eivät tosiasiassa tee mitään vähemmistöjen oikeuksien eteen, vaan harjoittavat vain puhdasta pinkkipesua.
Mitä niiden firmojen mielestäsi käytännössä sitten pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pistän boikottiin kaikki firmat jotka ei pistä logoaan sateenkaaren väreihin. :D Ja myös sellaiset, jotka pistää, mutta eivät tosiasiassa tee mitään vähemmistöjen oikeuksien eteen, vaan harjoittavat vain puhdasta pinkkipesua.
Mitä niiden firmojen mielestäsi käytännössä sitten pitäisi tehdä?
Keskittyä ihan omaan bisnekseensä eikä leikkiä tekopyhää väreillä.
Ap käyttänyt Googlea vuosikausia ymmärtämättä että jo pelkkä G-logo on sateenkaaren väreissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin Karhun boikottiin niiden homokarhutölkkien takia muutama vuosi sitten. Olivat vaan jotain liian härskiä kuvastoa minulle.
Johan se nimikin on ihan homo.
Koko Suomi on ihan homo! Meidän kansalliseläinhän on karhu.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten puole on viimeinen linnake Suomessa minne homous ei ole yltänyt. Siksi äönestä Perussuomalaisia!
Kuinkas sitten Tynkkynen, joka nuohoaa afrikkalaisrakkaansa rööriä?
Meitä on paljon, jotka ollaan ihan kurkkua myöten täynnä pridea ja transtuputusta. Tuuli on kääntymässä joka paikassa, luojan kiitos.
Olikos siinä puolueväen terveiset. Tuskin Brysselistä, sinnehän meni teiltä yksi.