Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistän boikottiin kaikki firmat, jotka laittaa logonsa sateenkaaren väreihin tms.

Vierailija
20.06.2024 |

Mulle on sinänsä ihan sama, kuka ketäkin panee, mutta en vaan jaksa tätä moraaliposeerausta.

Kommentit (297)

Vierailija
201/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 58 isoisä ja olin lastenlapseni kanssa viime vuonna keskikaupungilla juuri Priden aikaan. En itse kommentoi suuntaan enkä toiseen, kunhan eivät minun naapurikseni sentään tule. Mutta tiedättekö mitä kävi. 6- vuotias jäi katselemaan ohilipuvaa kulkuetta kasvoillaan yrmy ilme. "Pappa miks nuo näyttää ihan hulluilta, mennään pois täältä, mua pelottaa, tullaan huomenna." Menimme mummin luo ja poika kuvasi vaimolleni yksityiskohtaisesti näkemäänsä. Emme ole koskaan pojalle homoista tai transuista kertoneet, en tiedä onko vanhemmatkaan tuoneet esille. Selitin pojalle sateenkaarilipun symboliikkaa simppelisti. Miten te muut isovanhemmat?

Kiva satu. Väsyttikö kun heräsit? 

Vierailija
202/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä jotain muutama väri kovasti kaivertaa. :D

Ei väri, vaan autoritäärinen pakottaminen, vastustan pakottamista ihan periaatteesta, mutta ettehän te homopedot siitä mitään ymmärräkään kun olette itse niitä pakottajia.

Kuulostaa kyllä että sinä se pakottaja olet. Vai onko sinun pakottamisesi jotenkin parempaa pakottamista?

Kukaan ei pakota sinua seuraamaan prideä mutta silti haluat pakottaa muita sen lopettamaan. 

Sen kun marssitte, mutta en halua tietää siitä enkä nähdä sitä. Okei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt loppu hissillä kulkemiset.

https://www.kone.com/fi/yritysvastuu/monimuotoisuus-yhdenvertaisuus-ja-…

Portaat on keksitty.

Vierailija
204/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pistän boikottiin kaikki firmat jotka ei pistä logoaan sateenkaaren väreihin. :D Ja myös sellaiset, jotka pistää, mutta eivät tosiasiassa tee mitään vähemmistöjen oikeuksien eteen, vaan harjoittavat vain puhdasta pinkkipesua.

Meillä on perjantaisin lotto, jossa voittaja pääsee sekstailemaan sateenkaari oletetun kanssa, näin taataan ettei ole vain hetero seksiä.

Vierailija
205/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei siellä sitten hehkuteta heteroita tai heteroseksiä???

Miksi pitäisi? Siellä juhlitaan vähemmistöjen oikeuksia. Se on minullekin heterolle iloinen asia. Onhan heteropridekin järjestetty, mutta ei se ketään kiinnostanut. Ehkä sille ei sitten ole tarvetta? 

Hei, älä valehtele. Kyllä se kiinnosti kymmenkuntaa ihmistä, iloisesti he ryhmäkuvassa esittelivät historiallista käsimerkkiä.

Miksi kukaan haluaisi epäironisesti osallistua kuolemansyntiin, ylpeyteen?

Eihän tollaisessa ole mitään logiikkaa. Paitsi jos on jo lisääntymismielessä kuollut.

Joillekin ylpeys tarkoittaa yleistä tunnetta ja itseilmaisua, ei jonkin tietyn uskonnon tiettyä uskomusta.

Vierailija
206/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kannattaa tran suja, qu eerejä, muu suja ja pe doja.

Siksi EI sateenkaarelle.

Vierailija
207/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Siellä juhlitaan vähemmistöjen oikeuksia. Se on minullekin heterolle iloinen asia. Onhan heteropridekin järjestetty, mutta ei se ketään kiinnostanut. Ehkä sille ei sitten ole tarvetta? 

Hei, älä valehtele. Kyllä se kiinnosti kymmenkuntaa ihmistä, iloisesti he ryhmäkuvassa esittelivät historiallista käsimerkkiä.

Miksi kukaan haluaisi epäironisesti osallistua kuolemansyntiin, ylpeyteen?

Eihän tollaisessa ole mitään logiikkaa. Paitsi jos on jo lisääntymismielessä kuollut.

Joillekin ylpeys tarkoittaa yleistä tunnetta ja itseilmaisua, ei jonkin tietyn us

Pridehän on uskonto itsessään.

Vierailija
208/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarihössötys on turhaa 

Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?

Yhdenvertaisuuteen nimenomaan EI kuulu nostaa toisia ryhmiä ylös laskemalla muita alas!!! Siksi tämä pelleily ottaa päähän meitä muita.

Pride ei laske muita alas. Heterot tervetulleita.

Miksi pitäisi? Siellä juhlitaan vähemmistöjen oikeuksia. Se on minullekin heterolle iloinen asia. Onhan heteropridekin järj

Olihan heteropridessä ainakin 12 kainalon tuulettajaa : D 

Vierailija
209/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti muistat myös irtisanoa puhelin- ja nettiliittymäsi, koska kaikki operaatoritkin tukeavat pridea

Sanot tuon ihan kuin se olisi jotenkin vaikeaa? :D

En itse edes käytä puhelinta mihinkään, enkä tarvitse propaganda-vakoilunettiäkään! Nuuhkikaa te paremmat täällä vaan omia pierujanne jatkossakin, sillähän se elämä paranoo, moikka!

kuitenkin kirjoitat tänne palstalle, eli käytät nettiä.

Nyt olikin kyse liittymästä, jota en ole ostanut enkä myöskään siten voi irtisanoa. Käytän vain naapurin wifiä.

Teille on tarjoiltu, arvon sodomiitti pakottaja.

Vierailija
210/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensi Uriah Heepin Rainbow Demon levykin roskiin.

Nyt harmittaa kun siitä on viikko ja en löydä levyä. Onneksi on youtube. Queenin levyt lensi myös lapioiden lavalle. Harmittaa kovasti.

Vierailija
211/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarihössötys on turhaa 

Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?

Yhdenvertaisuuteen nimenomaan EI kuulu nostaa toisia ryhmiä ylös laskemalla muita alas!!! Siksi tämä pelleily ottaa päähän meitä muita.

Pride ei laske muita alas. Heterot tervetulleita.

Miksi pitäisi? Siellä juhlitaan vähemmistöjen oikeuksia. Se on minulleki

Zodomiittimarssilla oli vain anuksen tuulettelijoita.

Vierailija
212/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei väri, vaan autoritäärinen pakottaminen, vastustan pakottamista ihan periaatteesta, mutta ettehän te homopedot siitä mitään ymmärräkään kun olette itse niitä pakottajia.

Kuulostaa kyllä että sinä se pakottaja olet. Vai onko sinun pakottamisesi jotenkin parempaa pakottamista?

Kukaan ei pakota sinua seuraamaan prideä mutta silti haluat pakottaa muita sen lopettamaan. 

Sinulla on kaikki oikeus laittaa silmäsi ja korvasi kiinni, tai muuttaa vaikkapa mökille priden ajaksi jos et normaalin ihmisen tavoin pysty olemaan kiinnittämättä asiaan huomiota. Surullista että pride sinua näin triggeröi, suurimpaan osaan ihmisistä se ei vaikuta mitenkään.

Triggeröitymistä voi muuten vähentää siedätyshoidolla. Voisit ehkä harkita prideen osallistumista jos haluat pienentää oireita. 

Vierailija
213/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalivähemmistöjä on joku 10% kansasta mutta sitä pitää hieroa enemmistön naamaan kokoajan. 

Tutkitusti 1.4%

Vierailija
214/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legendaarinen 80-luvun Rainbow Islands -tietokonepeli boikottiin.

Voi pelata jatkossakin, koska ei liity millään tavoin tähän nykyaikaan jolloin sateenkaaren värit on varattu vain pride-hommeleihin.

Harmittaa kyllä, koska sateenkaaren värit ovat niin kivoja ja niitä olisi mukava käyttää monessakin asiassa, muttei enää voi leimautumatta.

Suvaitsevainen olen kyllä, mutta ei vaan pysty.

Vierailija
215/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt harmittaa kun siitä on viikko ja en löydä levyä. Onneksi on youtube. Queenin levyt lensi myös lapioiden lavalle. Harmittaa kovasti.

Mä en oo muuten koskaan voinut sietää Queenia, kun se Freddy oli niin ällöttävä. Se suu, viikset ja torahampaat. Yök.

Vierailija
216/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä Queenia kuuntelen, ei tulisi mieleenkään heittää levyjään menemään. Prideä en silti kannata.

Vierailija
217/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kaikkia ihmisiä. Silti täytyy myöntää, että tämä Pride-myllytys vie joka kesä fiilistä, kaikessa suvaitsemattomuudessaan.  Voisitteko ihmiset vain elää ja olla, ilman viikkojen sirkusta? 

Ärsyttää myös se, miten firmat koittaa esittää jotain parempaa liputtamalla sateenkaaren (miinus 1 väri) väreissä. Todella noloa tuollainen mukahyvistely. Miksi unohdetaan kaikki muut vähemmistöt, esim. vammaiset? Voisivatko firmat yhtä innokkaasti liputtaa heidänkin oikeuksiensa puolesta, ja miksi ei? 

Vierailija
218/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kaikki oikeus laittaa silmäsi ja korvasi kiinni, tai muuttaa vaikkapa mökille priden ajaksi jos et normaalin ihmisen tavoin pys

Priden ajan? Sehän on esillä jatkuvasti ympäri vuoden.

Vierailija
219/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tietenkin kauheaa, kun meidän kaikkien ihmisoikeuksia ajetaan. 

Karjaa ajetaan, ei ihmisiä.

Konservatiivi ja liberaali eivät ole toistensa vastakohtia. Liberaalin vastakohta on autoritääri ja juuri autoritäärejä vasemmistolaiset sosialistit ovat.

Sosialistit kannattavat vahvaa valtion ohjausta/holhousta ja tulojen siirtoja. Vasemmistolainen ei voi siis olla liberaali vaan on sen vastakohta. Kyseessä on uusien merkitysten keksimistä ja termien väärinkäyttöä.

Vierailija
220/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalivähemmistöjä on joku 10% kansasta mutta sitä pitää hieroa enemmistön naamaan kokoajan. 

TÄMÄ! 

Miksi he ylipäätään haluavat toitottaa toisille intiimiasioitaan? Mitä tekevät sängyssä, kenen kanssa, mitä housuista  löytyy, mikä on sukupuoli jne  

Oikeasti ketään ei kiinnosta. 

Ainoastaan se, että meidät muut pakotetaan leikkimään mukana tätä hömppää, ärsyttää. 

Pieni vähemmistö määrää, miten enemmistön pitää elää  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan