Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistän boikottiin kaikki firmat, jotka laittaa logonsa sateenkaaren väreihin tms.

Vierailija
20.06.2024 |

Mulle on sinänsä ihan sama, kuka ketäkin panee, mutta en vaan jaksa tätä moraaliposeerausta.

Kommentit (297)

Vierailija
181/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä jotain muutama väri kovasti kaivertaa. :D

Nyt kun otit asian puheeksi niin. En oo koskaan tykännyt paskanruskeasta.

Vierailija
182/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietenkin kauheaa, kun meidän kaikkien ihmisoikeuksia ajetaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt ongelmiin tarvitaan lisää rahaa ja hoitopaikkoja. Ei miehestä tule naista vaikka joka viikko operoitaisiin. 

Totta, että lisää rahaa tarvitaan. Joka tuutista tulee lapsia, nuoria ja aikuisia ahdistavia propagandasisältöjä. Lapset ja nuoret etenkin ovat jo aika sekaisin. 

Järkyttäviä nuo hormoni- ja leikkaustoimet. Ihmiset jäävät johonkin välitilaan loppuiäkseen. Entiseen eivät voi palata eikä niillä saavuteta sitä, mitä haetaan. Lääketeollisuus ainakin saa ikuisia asiakkaita. Ihmisten tulisi voida olla sitä mitä ovat ilman operaatioita.

Vierailija
184/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi hän oli sitä mieltä että koko pride-liike ja sen taustavaikuttajat ovat poliittisesti vahvasti vasemmalle kallellaan, ja että liikkeen sisällä ei suvaita (!!!) toisenlaisia mielipiteitä vaan on vain yksi virallinen totuus jota kuuluu toitottaa jos ei halua tulla canceloiduksi ja ulossuljetuksi. 

On vaikea keksiä suvaitsemattomampaa ihmisryhmää kuin lgbt akvitistit tai vihervasemmiston edustajat. Kuvittele meneväsi jomman kumman ryhmän bileisiin ja kertovasi ihan asiallisesti ja rauhallisesti olevasi erimieltä jostain asiasta.

Minun silmissäni tälläiset ihmiset eivät eroa mitenkään nahkapääporukoista tai muista kiihkouskovaisista. Rasittavaa sakkia kaikki. 

Minulle on ihan sama onko työkaverini tai serkkuni homppeli vai streittari, kunhan hän kunnioittaa myös muiden oikeutta elää omaa elämäänsä itse haluamallaan tavalla ja sallii myös muille heidän oman mielipiteen vapautensa. 

Vierailija
185/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väri, vaan autoritäärinen pakottaminen, vastustan pakottamista ihan periaatteesta, mutta ettehän te homopedot siitä mitään ymmärräkään kun olette itse niitä pakottajia.

Vierailija
186/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tietenkin kauheaa, kun meidän kaikkien ihmisoikeuksia ajetaan. 

Ehkä en halua että minua ajetaan minnekään. Haluan mennä ihan itse, kiitos vaan.

Vierailija
187/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti muistat myös irtisanoa puhelin- ja nettiliittymäsi, koska kaikki operaatoritkin tukeavat pridea

Sanot tuon ihan kuin se olisi jotenkin vaikeaa? :D

En itse edes käytä puhelinta mihinkään, enkä tarvitse propaganda-vakoilunettiäkään! Nuuhkikaa te paremmat täällä vaan omia pierujanne jatkossakin, sillähän se elämä paranoo, moikka!

Nyt taisi mennä tunteisiin 😂.

Vierailija
188/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivi ja liberaali eivät ole toistensa vastakohtia. Liberaalin vastakohta on autoritääri ja juuri autoritäärejä vasemmistolaiset sosialistit ovat.

Sosialistit kannattavat vahvaa valtion ohjausta/holhousta ja tulojen siirtoja. Vasemmistolainen ei voi siis olla liberaali vaan on sen vastakohta. Kyseessä on uusien merkitysten keksimistä ja termien väärinkäyttöä.

Tästä puhutaan aivan liian vähän! Valtio-oppi joka perustuu siihen että valtio tai yhteiskunta on tärkeämpi kuin yksilö, ja että joukkovoimalla on sallittua ottaa yksilöltä hänen omaisuutensa ja vapautensa ei ole mitään muuta kuin autoritääristä sortovaltaa. Ja sitä vasemmisto pohjimmiltaan ajaa 

Vierailija
189/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei siellä sitten hehkuteta heteroita tai heteroseksiä???

Miksi pitäisi? Siellä juhlitaan vähemmistöjen oikeuksia. Se on minullekin heterolle iloinen asia. Onhan heteropridekin järjestetty, mutta ei se ketään kiinnostanut. Ehkä sille ei sitten ole tarvetta? 

Hei, älä valehtele. Kyllä se kiinnosti kymmenkuntaa ihmistä, iloisesti he ryhmäkuvassa esittelivät historiallista käsimerkkiä.

Vierailija
190/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein.

Jos yrityksen ainoa teko yhdenvertaisuuden hyväksi on se, että piirtävät sateenkaaren logoonsa, niin sehän on pelkkää valheellista hyvesignalointia.

Niin, meissä heteroissa on varmaan nyt jotain vikaa. Sateenkaaret ovat in. Miksi ei laittaisi suoraan vaikka kaikki symbolit ja liput -tarroineen.

Vierailija
191/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun ollaan nähty, mihin tämä prideily johtaa, niin kannattiko? Lapset sekaisin ja/tai pedojen uhreina.

Vierailija
192/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei väri, vaan autoritäärinen pakottaminen, vastustan pakottamista ihan periaatteesta, mutta ettehän te homopedot siitä mitään ymmärräkään kun olette itse niitä pakottajia.

Kuulostaa kyllä että sinä se pakottaja olet. Vai onko sinun pakottamisesi jotenkin parempaa pakottamista?

Kukaan ei pakota sinua seuraamaan prideä mutta silti haluat pakottaa muita sen lopettamaan. 

Vierailija
193/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti muistat myös irtisanoa puhelin- ja nettiliittymäsi, koska kaikki operaatoritkin tukeavat pridea

En itse edes käytä puhelinta mihinkään, enkä tarvitse propaganda-vakoilunettiäkään! Nuuhkikaa te paremmat täällä vaan omia pierujanne jatkossakin, sillähän se elämä paranoo, moikka!

Nyt taisi mennä tunteisiin 😂.

Ei mennyt, nyt taisi pakottaja vaan tulla servatuksi, ilman mitään tunteita.

Vierailija
194/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 58 isoisä ja olin lastenlapseni kanssa viime vuonna keskikaupungilla juuri Priden aikaan. En itse kommentoi suuntaan enkä toiseen, kunhan eivät minun naapurikseni sentään tule. Mutta tiedättekö mitä kävi. 6- vuotias jäi katselemaan ohilipuvaa kulkuetta kasvoillaan yrmy ilme. "Pappa miks nuo näyttää ihan hulluilta, mennään pois täältä, mua pelottaa, tullaan huomenna." Menimme mummin luo ja poika kuvasi vaimolleni yksityiskohtaisesti näkemäänsä. Emme ole koskaan pojalle homoista tai transuista kertoneet, en tiedä onko vanhemmatkaan tuoneet esille. Selitin pojalle sateenkaarilipun symboliikkaa simppelisti. Miten te muut isovanhemmat?

Vierailija
195/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan kuulla homorummutusta kuuntelen Metallicaa.

Vierailija
196/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että sateenkaarta näkyy. Liikaa viharikoksia ja ennakkoluuloja myös seksuaalivähemmistöjä vastaan. Näkyvyys poistaa tätä.

Päinvastoin näkyvyys lisää vihaa ja ennakkoluuloja. Aiemmin mulle pride oli vain jokin iloinen kulkue kesäsäässä. Sen jälkeen kun värit alkoivat näkyä työpaikallakin, jonka pitäisi olla neutraali ja kantaaottamaton paikka, alkoi ärsyttää. Nyt työpaikallakin ihmiset ovat jakaantuneet niihin, jotka pitävät sateenkaarikaulanauhaa ja niihin, jotka eivät pidä. Työpaikalla ei tarvita vastakkainasettelua. 

niin sinut mielestä työpaikalla pitäs pukeuta mustiin säkkeihin, koska värit ovat kannannotto? 

Vierailija
197/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten tämä sama väki haalii muslimeita tähän maahan???

tiesitkö, että muslimeistakin osa on sateenkaariväkeä, mutta eivät voi olla omassa maassaan oma itsensä. Täällä sen sijaan voivat olla.

Vierailija
198/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivi ja liberaali eivät ole toistensa vastakohtia. Liberaalin vastakohta on autoritääri ja juuri autoritäärejä vasemmistolaiset sosialistit ovat.

Sosialistit kannattavat vahvaa valtion ohjausta/holhousta ja tulojen siirtoja. Vasemmistolainen ei voi siis olla liberaali vaan on sen vastakohta. Kyseessä on uusien merkitysten keksimistä ja termien väärinkäyttöä.

Tästä puhutaan aivan liian vähän! Valtio-oppi joka perustuu siihen että valtio tai yhteiskunta on tärkeämpi kuin yksilö, ja että joukkovoimalla on sallittua ottaa yksilöltä hänen omaisuutensa ja vapautensa ei ole mitään muuta kuin autoritääristä sortovaltaa. Ja sitä vasemmisto pohjimmiltaan ajaa 

En nyt oikein näe miten tämä aiheeseen liittyy. Pride ei liity oikeisto-vasemmisto jaotteluun oikein mitenkään.

T: Iloinen oikestolainen prideen osallistuja ja tasa-arvon kannattaja. 

Vierailija
199/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei siellä sitten hehkuteta heteroita tai heteroseksiä???

Miksi pitäisi? Siellä juhlitaan vähemmistöjen oikeuksia. Se on minullekin heterolle iloinen asia. Onhan heteropridekin järjestetty, mutta ei se ketään kiinnostanut. Ehkä sille ei sitten ole tarvetta? 

Hei, älä valehtele. Kyllä se kiinnosti kymmenkuntaa ihmistä, iloisesti he ryhmäkuvassa esittelivät historiallista käsimerkkiä.

Miksi kukaan haluaisi epäironisesti osallistua kuolemansyntiin, ylpeyteen?

Eihän tollaisessa ole mitään logiikkaa. Paitsi jos on jo lisääntymismielessä kuollut.

Vierailija
200/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuitenkin kirjoitat tänne palstalle, eli käytät nettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi