Pistän boikottiin kaikki firmat, jotka laittaa logonsa sateenkaaren väreihin tms.
Mulle on sinänsä ihan sama, kuka ketäkin panee, mutta en vaan jaksa tätä moraaliposeerausta.
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
YHYY😭😭😭SATEENKAARET JA VÄHEMMISTÖT AHDISTAA😭😭😭YHYY
Et vaikuta ihan tasapainoiselta ihmiseltä.
Itseä ei kiinnosta tippaakaan, ostan yritykseltä tuotteen, en heidän mielipidettään asioista jotka eivät heille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin Karhun boikottiin niiden homokarhutölkkien takia muutama vuosi sitten. Olivat vaan jotain liian härskiä kuvastoa minulle.
Johan se nimikin on ihan homo.
Eläinmuseon parvekkeella on valitettavasti homokarhu sateenkaarilippu tassussa. Lasten aivopesua.
Miten usein tuammoosessa poikataloudessa joutuu vaihtaan lakanat, sitä oon joskus miättiny. Ruskeaa pskaspemevelliä desin tahroiba ympäri ämpäri vuodetta ei hirveen hygieeniseltä kuulosta, jo ajatus saa voimaan pahoin. Että jokku voi olla nua likasii, herra mun vereni.
Vierailija kirjoitti:
Prideilu on so last season. Sinitukat, rekkaleset, neitipojat ja koko aakkosväki saa touhuta mitä touhuu makkarissaan mutta ei taida kukaan heidän kulkueista perustaa.
Mun mitta on tullut ihan täyteen katsoessani transgender agendaa rapakon takana.
Tähän tultu. Sukupuolensa voi vaihtaa yhtä helposti kuin Ärrällä lottokupongin täyttö.
terv EI gay, bi, trans tai muunsukupuolinen
Nimenomaan. Prideily on jo out. Ja ylipäätään se, että jonkun lapsellisen sateenkaarinimityksen alle yritetään mahduttaa koko hyvinkin erilainen vähemmistö. Näinhän Pride tekee ja on auttamatta vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppu hissillä kulkemiset.
https://www.kone.com/fi/yritysvastuu/monimuotoisuus-yhdenvertaisuus-ja-…
Rappuset onkin terveellisempi vaihtoehto ... muutenkin.
Eiks näille hihhuille vaan vois omaa erillisvaltiota perustaa.
Katseltiin eilen kaverin kanssa kaunista merenrantamaisemaa Helsingissä. Maisemaa hallitsi valtavan iso Pridelippu, joka oli levitetty toimistorakennuksen seinään Salmisaaressa. Tuli mieleen, että onko tämä sittenkään vapaa maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thl:
Väkivallan kokemukset perheessä olivat sateenkaarinuorilla merkittävän yleisiä. Kouluterveyskyselyn mukaan useampi kuin kaksi viidestä sateenkaarinuoresta oli kokenut henkistä väkivaltaa vanhempien tai muiden huolta pitävien taholta. Sateenkaarinuorten kokemukset vanhempien tai huoltajien tekemästä fyysisestä väkivallasta olivat kaksi kertaa muita nuoria yleisempiä.
Myös seksuaaliväkivallan kokemukset olivat sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöihin kuuluvilla nuorilla yli kaksi kertaa muita yleisempiä. Sateenkaarinuoret ja erityisesti sukupuolivähemmistöihin kuuluvat nuoret kertoivat myös kokeneensa koulukiusaamista ja fyysistä uhkaa muita nuoria useammin.
Tämä ei ainakaan antanut yhtään parempaa kuvaa sateenkaariperheistä.
Sateenkaariperheillä viitataan perh
Mikä on sukupuolivähemmistö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarihössötys on turhaa
Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?
Yhdenvertaisuuteen nimenomaan EI kuulu nostaa toisia ryhmiä ylös laskemalla muita alas!!! Siksi tämä pelleily ottaa päähän meitä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?
Miten sateenkaarihössötys liittyy sortamiseen?
Se varmasti selviää jos luet vaikka Wikipedia-artikkelin pridesta
Taidenäyttelyssäkin oli kuvattu vain muunsukupuolisia yhteen teokseen. Miksei kaikki saaneet olla siinä? Tämä erottelu ei kyllä nyt sada siihen laariin, mihin toivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos et lähde mukaan sateenkaarihössötykseen, sorrat muita? Älä nyt viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdenvertaisuuteen nimenomaan EI kuulu nostaa toisia ryhmiä ylös laskemalla muita alas!!! Siksi tämä pelleily ottaa päähän meitä muita.
Pride ei laske muita alas. Heterot tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
Itseä ei kiinnosta tippaakaan, ostan yritykseltä tuotteen, en heidän mielipidettään asioista jotka eivät heille kuulu.
Ei muakaan periaatteessa kiinnosta, koska tiedän, että moni yritys tekee tuota pakosta, ei hyvää hyvyyttään, tai heränneisyyttään. Paremmin homma toimisi, jos jokainen hankkisi itselleen homo- ja lesbokavereita. Sillä lailla se maailma avartuu varmemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarisössötyksestä puhuminen kyllä paljastaa jo aika paljon asenteistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sortaa, olkoot rauhassa. Tätä friikkisirkusta ei vaan kaipaa kukaan.
Mikä ihmeen friikkisirkus? Ihan tavallisia ihmisiä, itse olet friikki asenteinesi.
No onhan se friikkeilyä, että osa porukasta saa kulkea genitaalit paljastettuina, ja meille muille se on rikos.
Toivottavasti peität myös silmäsi, jos näet värejä. Sitähän voi muuttua homoksi, jos värejä näkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarisössötyksestä puhuminen kyllä paljastaa jo aika paljon asenteistasi.
Vastasin kommenttiin, jonka joku muu oli kirjoittanut. Lue koko viestiketju. Joka tapauksessa voit miettiä, miksi jotkut kokevat asian hössötyksenä. Onko nykyinen Pride-toiminta ihmisiä ajattelemaan herättävää vai etäännyttävää?