Pistän boikottiin kaikki firmat, jotka laittaa logonsa sateenkaaren väreihin tms.
Mulle on sinänsä ihan sama, kuka ketäkin panee, mutta en vaan jaksa tätä moraaliposeerausta.
Kommentit (297)
Niin, sateenkaari oli joskus kaunis sana upealle luonnonilmiölle, vailla mitään sivumerkityksiä. On pitänyt pilata sekin.
Miksipä kaunistella asioita kauniin sanan käytöllä, ikään kuin asia siitä sen kauniimmaksi muuttuisi. Vähemmistö on, ja pysyy aina vähemmistönä. Tietyt tosiasiat eivät koskaan muutu.
Vierailija kirjoitti:
Minä boikotoin firmoja jotka eivät laita sateenkaaren värejä.
Miksi kaikkien pitäisi laittaa?
Eikö voi jokainen olla sellainen kuin on ja riittävän hyvä sellaisena kuin on, firmat ja niiden logotkin?
Miksi kaikkien täytyisi alkaa muuntautua? Eikö voida vain olla ja antaa toisten olla?
Tämä ajatus kävi itsellänikin sattumoisin juuri eilen mielessä. En edes muista, missä yhteydessä, mutta en valinnutkaan sitä palvelua sen sateenkaaren takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä boikotoin firmoja jotka eivät laita sateenkaaren värejä.
Miksi kaikkien pitäisi laittaa?
Eikö voi jokainen olla sellainen kuin on ja riittävän hyvä sellaisena kuin on, firmat ja niiden logotkin?
Miksi kaikkien täytyisi alkaa muuntautua? Eikö voida vain olla ja antaa toisten olla?"
Olet niin oikeassa. Muussa tapauksessa sateenkaarellisten pitää mainostaa perusheteroutta. Jos ei muuta keksi, niin kyltti vaan esiin liikkeisiin, jossa lukee: "perushetero" ja sydän vielä perään. Sitten sateenkaarikin on tasa-arvoista tuputtamista.
Homot ja lesbot ovat ok, sehän on vain mieltymyskysymys. Ihmisillä on erilaisia lempiruokia, eivätkä kaikki tykkää kaikista.
Sen sijaan trañsùt eivät ole normaaleja ja näiden frììkkien takia vastustan pridesìrkusta. Ärsyttää suunnattomasti että näitä verorahoilla saksitaan kuin kangaspakkaa.
Sateenkaarivouhotus on aivan uskomattoman naurettavaa jenkeistä apinoitua woke-kurapaskaa. Todellakin jokainen sateenkaarituote jää ostamatta, senkin jälkeen kun sateenkaarilogot on niistä taas pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarihössötys on turhaa
Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?
Jopa sateenkaariväki itse pitää näitä mölyäviä ääri-ihmisiä idioottina.
Vierailija kirjoitti:
Pistän boikottiin kaikki firmat jotka ottavat kantaa poliittisiin kantoihin eli sateenkarijutut,ilmastonmuutoshömppä,ukrainansota tai venäjä.
Miksi sitä politiikkaa pitää tunkea kaikkialle, mitä aivopesua tämä on?
Osuit asian ytimeen tuolla aivopesulla. Tämä on tarkoituksellista ja tehty juuri siksi, että saadaan ihmiset toisiaan vastaan. Priden kannattajat luulevat, että tällä tuetaan vähemmistöjen oikeuksia, ei tueta, vaan kaikesta normaalista sekä totuudesta yritetään päästä eroon ja takana ovat isot tahot jotka hallitsevat maailmaa.
Onko siis saman sukupuolen kakkoseen tuuppaminen jonkun mielestä normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Onko siis saman sukupuolen kakkoseen tuuppaminen jonkun mielestä normaalia?
Juu. Ihan yhtä normaalia kuin eri sukupuolenkin. Mikä siitä tekisi epänormaalimpaa?
Miksi pitää elämästään tehdä noin hankala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?
Prideen osallistujat eivät ole mölyäviä ääri-ihmisiä, eikä heitä pidetä idiootteina. Älkää heterot ulkoistako ennakkoluulojanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, miten lgbt-ryhmä
on ominut ja pilannut sateenkaaren
Heteroiden suuret ongelmat vol. 25473937000
Varo, ettei HIV tartu
Muista ettei heterotkaan ole sille immuuneja. Sukupuolitaudit ovat muuten harvinaisempia lesbojen keskuudessa.
lebot hyljeksivät transnaisia
YHYY😭😭😭SATEENKAARET JA VÄHEMMISTÖT AHDISTAA😭😭😭YHYY
Kaikki homottajat ja matuttajat ovat menneet boikottiin jo vuosikymmen sitten. Viherpesua yrittävät toimijat boikotoin myös parhaani mukaan. Vähän haastavaahan tämä elämä on tällaisessa pellemaailmassa, mutta jääpähän rahaa matkusteluun, rillutteluun ja huumehiin, joten en valita.
Ap ei jaksa moraaliposeerausta mutta sitten itse moraaliposeeraa boikotoimalla ja kuuluttaa asiasta vielä täällä. Varmaan muuallakin!
Nämä priden vastustajat ovat kuin vegaanit olivat joskus nollarilla, jatkuvasti pitää asiasta toitottaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prideen osallistujat eivät ole mölyäviä ääri-ihmisiä, eikä heitä pidetä idiootteina. Älkää heterot ulkoistako ennakkoluulojanne.
Kerran satuin seurueeni mukanani katsomaan Pride-menoa ja aikamoinen friikkisirkus se isolta osin oli. Aikuiset sekoilkoot mitä haluavat, mutta pahaa teki katsoa selvästi alaikäisiä friikkitamineissaan menossa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sortaa, olkoot rauhassa. Tätä friikkisirkusta ei vaan kaipaa kukaan.
Mikä ihmeen friikkisirkus? Ihan tavallisia ihmisiä, itse olet friikki asenteinesi.
Muista ettei heterotkaan ole sille immuuneja. Sukupuolitaudit ovat muuten harvinaisempia lesbojen keskuudessa.