Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeä miehen pituus oikeasti on?

Vierailija
20.06.2024 |

Siinä mielessä todella subjektiivinen asia, kun riippuu naisen omasta pituudesta. Pitkiä miehiä kuitenkin suositaan medissa, seuranhakusovelluksissa ja maailmassa ylipäätään. Miehen fyysisistä ominaisuuksista puhuttaessa mainitaan naama, mutta pituus tulee vähintään toisena tai kolmantena. Yleisesti puhuttaessa erittäin tärkeä asia (yleisesti), vaikka sitä ei haluta myöntää.

Asialla ei ole välttämättä mitään väliä, eikä silloinkaan jos ei etsi seurustelukumppania. En myöskään sano, että se estäisi mitään, koska se ei estä.

Olen itse 173cm, enkä pidä itseäni hirveän lyhyenä. Tiedän, tunnen ja nään paljon itseni pituisia tai lyhyempiä. Nykyaikana tämä pituus on kuitenkin väistämättä liian lyhyt, kun keskipituus taitaa olla miehillä jo yli 180cm. Nykynuoret käytännössä kaikki ovat ainakin tuon 180cm.

Kommentit (384)

Vierailija
61/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pidemmälle ei löydy kumppaneita yhtään sen enempää, koska pituus ei yksin riitä. Seitsemän muuta ominaisuutta tarvitaan myös."

Miten selität sitten sen että todella valtava enemmistö miehistä kyllä elämänsä aikana on parisuhteessa vaikka mielestäsi heistä hyvin harva täyttää noita luettelemiasi vaatimuksia?

Siksi, että monet naiset eivät ole valmiita olemaan yksin ja haluavat esimerkiksi perheen. Monella naisella ei ole mahdollisuuksia mieheen, jonka he ulkoisesti todellisuudessa haluavat (Ryan Gosling, Jason Momoa, Ryan Reynolds, Timothee Chalamet, Johnny Depp nuorempi etc...), vaan tyytyvät johonkin vaatimattomampaan esimerkiksi perhehaaveiden tai yksinäisyyden pelon vuoksi.

Hauska, että tuossa oletettavasti erityisen haluttujen miesten listallakin on 2 alle 180-senttistä (Chalamet ja Depp). Depp ainakin on selvästi oikeasti vielä lyhyempi kuin mitä ilmoittaa virallisesti (178), joskus kuvissa ollut 169-senttisen Tom Hollandin vieressä ja oli vain muutaman sentin pidempi selvästi. Toki, näillä miehillä on paljon muita avuja kuin pituus: varakkuus, luovuus, kuuluisuus. Mutta täällä kun saa välillä sen kuvan, että yksin se pituus ratkaisee kaiken. 

Mutta tuo itse ajatus, että naiset tyytyisivät johonkin koska eivät saa mitä haluaa, ja sitten siinä kituisivat epätyydyttävässä suhteeessa on kyllä aika kyyninen ja mielestäni epätosi. Se on kyllä totta, että ihan nuoret, varsinkin teinit, on usein paljon ulkonäkökeskeisempiä kuin vaikka kolmikymppiset. Ei se siitä johdu kuitenkaan, että kolmikymppiset olisivat jotenkin todenneet että ei taso riitä hyvännäköisiin joten pakko sietää noita rumia, lyhyitä yms - moni nainen valitsee mieluummin olla yksin kuin sellaisen kanssa joka ei oikeasti nappaa- vaan oikeasti on henkisesti kasvanut sen verran, että ymmärtää miten vähän sillä ulkonäöllä oikeasti on parisuhteessa ja elämässä väliä. Siinä missä se teini voi pelkän ulkonäön perusteella ihastua johonkin komeaan muusikkoon tai elokuvatähteen ja haaveilla siitä päivin öin, kolmekymppinen harvemmin näin tekee, hän haaveilee tasapainoisesta hyvästä elämästä yhdessä jonkun mukavan kanssa. Ja jos jonkun luonteeseen ihastuu, myös se ulkonäkö alkaa vaikuttaa aidosti rakastettavalta, olipa alkuun siitä mitä mieltä vaan. 

Vierailija
62/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varallisuuden jälkeen heti kakkosena. Kolmosena tulee muut ulkoiset ominaisuudet. Ken muuta väittää, p...skaa puhuu.

Anteeksi mut reps :D 

Väitän, että sinulla on hyvin pinnalliset elämänarvot, samoin ystävilläsi, siksi kuplasi vääristää. Me normaalit ihmiset ei suinkaan olla noin noloja. Mutta me useimmat ollaankin naimisissa, kertoo omaa kieltään siitä, mitä erilaisista arvoista seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tärkeä on, mutta ennemminkin niin että mies ei saa olla liian pitkä. 180cm on jo liian pitkä. 

Vierailija
64/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monogaminen pariutuminen ei tarkoita juuri mitään. Se kertoo siitä, että mies on saanut jonkun joskus. "

No se on tuhat kertaa enemmän kun ne miehet jotka vain valittavat että ei kukaan minua halua.

Se elämän ainoa monogaminen suhdekin on monille vuosia, jopa koko elämän kestävä suhde joka voi tuoda valtavasti iloa, sisältöä ja onnea heidän elämäänsä.

Vierailija
65/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sehän juuri onkin se ongelma kun jotkut perustavat käsityksensä omiin mahdollisuuksistaan keskimääräisyyksiin tavalla joka vääristää heidän kuvaansa pahasti. Kuten jo sanoin, et tarvitse lopulta kuin yhden sinulle sopivan naisen. Todennäköisyys että tapaat lopulta sen yhden joka sinusta viehättyy on lopulta suurimmalla osalla miehistä aika iso jos mies ei lyö ihan hanskoja tiskiin."

Ei miehen tarvitse hanskoja lyödä tiskiin. Yhdenkin naisen löytäminen on nimittäin erittäin vaikeaa. Jos olet kalju tai lyhyt mies, niin on hyvin todennäköistä, että näinä aikoina ne hanskat menevät tiskiin jossain vaiheessa väkisinkin, vaikka tekisi mitä.

Vierailija
66/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siksi, että se kiinnostaa lähes kaikkia naisia. En menisi ikinä enää Tinderiin ilman hiuksia. Ensin ulkonäön maksimointi, sitten vasta deittimarkkinoille."

Sinulle siis Tinder = deittimarkkinat? Ei ihme että ei löydy jos käsitykset ovat noin rajoittuneita.

Vierailija
67/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota pituusjuttua. Olen kuullut erityisesti nuorten miesten jankkaavan sitä jonain uskomuksena. Varmasti on totta, että pitkä mies huomataan ja tiedän omastakin kokemuksestani, että miehiä, erityisesti pitkiä, riennetään aina auliisti palvelemaan siinä missä tällainen lyhyt nainen jää täysin huomiotta. Erityisesti naiset tekevät tätä miesten priorisointia, mutta myös miehet siinä tapauksessa, että toisena asiakkaana on keski-ikäinen tai vanhempi nainen.

Olen itse alle 160-senttinen nainen ja aina pitänyt lyhyitä miehiä seksikkäimpinä. Mark Wahlberg eli männävuosien Marky Mark esimerkiksi. Pitkät hujopit ovat silmissäni täysin seksittömiä.

Vierailija
68/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siksi, että se kiinnostaa lähes kaikkia naisia. En menisi ikinä enää Tinderiin ilman hiuksia. Ensin ulkonäön maksimointi, sitten vasta deittimarkkinoille."

Sinulle siis Tinder = deittimarkkinat? Ei ihme että ei löydy jos käsitykset ovat noin rajoittuneita.

Oletko sinä se, joka suosittelee kaikkien kanssa keskustelua bussipysäkeillä ja taidemuseoissa? Mieti, mitä kautta olet kuullut ihmisten kautta viime aikoina deittejä löytävän. Lähes kaikki treffailevat netin kautta. Sieltä ne kuvat swaippaillaan ensin ja sarjadeittaillaan.

Vierailija
69/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota pituusjuttua. Olen kuullut erityisesti nuorten miesten jankkaavan sitä jonain uskomuksena. Varmasti on totta, että pitkä mies huomataan ja tiedän omastakin kokemuksestani, että miehiä, erityisesti pitkiä, riennetään aina auliisti palvelemaan siinä missä tällainen lyhyt nainen jää täysin huomiotta. Erityisesti naiset tekevät tätä miesten priorisointia, mutta myös miehet siinä tapauksessa, että toisena asiakkaana on keski-ikäinen tai vanhempi nainen.

Olen itse alle 160-senttinen nainen ja aina pitänyt lyhyitä miehiä seksikkäimpinä. Mark Wahlberg eli männävuosien Marky Mark esimerkiksi. Pitkät hujopit ovat silmissäni täysin seksittömiä.

No nyt miehet tämähän meni helpoksi. Lyhyys ei haittaa, kunhan näytät Mark Wahlbergille.

Vierailija
70/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on kyllä totta, että ihan nuoret, varsinkin teinit, on usein paljon ulkonäkökeskeisempiä kuin vaikka kolmikymppiset. "

Ja se koskee yhtä lailla miehiä kuin naisia. Joskus tuntuu että jopa enemmän miehiä kun jatkuvasti lukee miesten ajatuksia miten he eivät millään voisi "tyytyä" naiseen johon eivät tunne seksuaalista vetoa. Ja sitten tuo käytännössä sulkee pois heidän listaltaan kaikki paitsi ihan kaikkein kauneimmat ja seksikkäimmät naiset. Tavallinen nainen ei enää herätä heissä mitään haluja.

Vierailija
71/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tämä "nään"-muoti tulee? Sitä on alkanut esiintyä pk-seudun nuorilla erityisesti. Oikea muoto on "näen". Tietty jos muutenkin kirjoittaa puhekielisesti niin ei väliä, mutta oudoksuttaa aina kun näkee, että muuten melko kirjakielisessä tekstissä on tuo puhekielinen nään.

Vierailija
72/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Monissa muissa yhteyksissä voit kuitenkin helpommin tuoda esiin niitä parempia puoliasi. Esim. opiskelussa, työpaikoilla tai harrastuksissa ollaan tekemisissä muiden kanssa heidän ulkonäöstään huolimatta ja siinä voi myös herättää toisen kiinnostuksen luonteella, älyllä, käytöksellä jne."

Paremmilla puolilla ei juurikaan ole merkitystä, jos/kun nainen ei tunne vetoa johonkin yksittäiseen miehen ominaisuuteen. Näistä tavallisimpia ovat lyhyys ja kaljuus, jotka karsivat suurimman osan naisista pois.

Miksi haluaisit naiset joka ei lopulta ole kiinnostunut siitä millainen oikeasti olet vaan vain siitä että olet pitkä ja sinulla on hiukset päässä?

Jotenkin tuntuu että olette varsin lapsellisia tässä jankkaamisessanne eikä teillä ole oikein mitään hajua siitä miten oikeast hyvät parisuhteet synt

Tinderiin nyt ei kannata mennä vaikka olisi millainen pehko. Etkö tajua, että se on ihan sairas paikka, pahin sovelluksista? Armollisempiakin löytyy, jos on pakko löytää joku netistä eikä livenä. 

Vierailija
73/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudesta välittävät lähinnä pissisprinsessat ja muut yläkoulutasolle jääneet. Aloittajalla on siinä suhteessa etu, kun saa pahimmat pölöset suodatettua heti alussa pois.

Vierailija
74/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille naisille merkkaa ja toisille ei. Jos on pinnallisempi ihminen, ehkä sitten merkkaa enemmän. Haluatko olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei arvosta aidosti ihmistä vaan jotain ominaisuuslistaa?

joihinkin piirteisiin vain tuntee vetoa. minua ei esimmerkiksi vaatimattomammmat kasvot tai silmälasit häiritse. mutta lyhyen miehen rinnalla tuntisin itseni norsuksi tai romuluuksi. (olen harteikas). en voi sille tunteelle mitään, ja pienet miehet eivät edes mukavuudellaan saa tuntemaan minua oikealla tavalla naiselliseksi. pinnallisesta olen kaukana. pitkä miekkoseni on sporttinen eikä ainakaan kömpelö. kivan näköinenkin. hyrisen hänen lähellään, ja sen suon itselleni. nuorempi + lyhyempi partneri loisi minulle jo lapsivibat.

siis jotkut 'vaatimukset' ovat tärkeitä. ihan ok mielestäni, jos niitä ei helposti pysty sivuuttamaan. exään tutustuin alipainoisena (reippaasti alle 50kg). kun pääsin normaaliin, alkoi jankutus lihavuudesta. se oli taas hänelle se kynnyskriteeri.

Vierailija
75/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sehän juuri onkin se ongelma kun jotkut perustavat käsityksensä omiin mahdollisuuksistaan keskimääräisyyksiin tavalla joka vääristää heidän kuvaansa pahasti. Kuten jo sanoin, et tarvitse lopulta kuin yhden sinulle sopivan naisen. Todennäköisyys että tapaat lopulta sen yhden joka sinusta viehättyy on lopulta suurimmalla osalla miehistä aika iso jos mies ei lyö ihan hanskoja tiskiin."

Ei miehen tarvitse hanskoja lyödä tiskiin. Yhdenkin naisen löytäminen on nimittäin erittäin vaikeaa. Jos olet kalju tai lyhyt mies, niin on hyvin todennäköistä, että näinä aikoina ne hanskat menevät tiskiin jossain vaiheessa väkisinkin, vaikka tekisi mitä.

Käytännössä noista miehistä pariutuvat ne jotka ovat sosiaalisia, mukavia ja tapaavat ihmisiä ennakkoluulottomasti laidasta laitaan ilman että ajattelevat koko ajan että tuo ei kuitenkaan minusta tykkää.

Vierailija
76/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt miehet tämähän meni helpoksi. Lyhyys ei haittaa, kunhan näytät Mark Wahlbergille.

Kuka tahansa terve mies voi treenata lihakset.

Pointti on se, että pidempänä Marky Mark ei olisi niin seksikäs.

Vierailija
77/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jep. Oma ikisuosikkini on Nik Kershaw 163 cm, edelleen äärimmäisen seksikäs mies <3

https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tTP1TcwLK-oMjBg9OLOy8xWyE4tKs…;

Vierailija
78/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä. Joskus oli väliä kunnes tapasin mieheni joka 164cm kuten minäkin. Hällä on naisia ollut ennen minua ja varmasti olisi ottajia nytkin kun on sitä karismaa joka pituutta tärkeämpi sekä erittäin mukava ja toisia kunnioittava tyyppi. Tiedän että pari exää katuu eroa. Hyvä että erosivat niin sain hänet itselleni ja onnellista, tasapainoista parisuhdetta ja avioliittoa on takana reilu 15 vuotta eikä aikomustakaan erota.

Nämä ovat näitä poikkeustapauksia, joita aina nostetaan esiin näistä true tappi -luokan 150-170cm miehistä. Heillä on tyypillisesti:

1) varsin miehekkäät kasvot, kunnon laatikkoleuka yms

2) isoluinen ruumiinrakenne, joka nyt ei tietenkään tee 165 senttisestä korstoa, mutta helpottaa seksikkäältä näyttämisessä

3) loppuun asti hiottu supliikki, ei mitään jäätäviä latteuksia ja rivouksia kuten pidemmiltä miehiltä, vaan oikeasti hauskaa läppää ja seremoniamestarointia

4) usein näihin yhdistyy vielä salillakäynti, joka toimii hyvin yhteen isoluisen kehon kanssa

Ei tällaisia miehiä ole tuosta 150-170 cm väliltä kuin ehkä max 20% kyseisestä miesryhmästä. Heille toki kunnia vaikeuksien selättämisestä, mutta he eivät edusta lyhyiden miesten enemmistöä, ja siksi on väärin käyttää heitä esimerkkinä, että "katso nyt Nönnö Nönnöstäkin, se on 165cm ja panee kauniita naisia ja menestyy".

t. 174cm mies, joka itsekin jo tämänpituisena tuntee jo sitä miten lyhyys vaikuttaa naisilta saatavaan kohteluun

Vierailija
79/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdoton ei on jos mies on yli 190 senttiä. Olen joskus sellaisen kanssa seurustellut, mutta se oli poikkeus. Sen pituiset istuukin jo niin selkä köyryssä, eivätkä mahdu autoihin tyylikkäästi.

Vierailija
80/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on kyllä totta, että ihan nuoret, varsinkin teinit, on usein paljon ulkonäkökeskeisempiä kuin vaikka kolmikymppiset. "

Ja se koskee yhtä lailla miehiä kuin naisia. Joskus tuntuu että jopa enemmän miehiä kun jatkuvasti lukee miesten ajatuksia miten he eivät millään voisi "tyytyä" naiseen johon eivät tunne seksuaalista vetoa. Ja sitten tuo käytännössä sulkee pois heidän listaltaan kaikki paitsi ihan kaikkein kauneimmat ja seksikkäimmät naiset. Tavallinen nainen ei enää herätä heissä mitään haluja.

Tyytyvätkö naiset sitten miehiin, joihin eivät tunne seksuaalista vetoa? Kuulostaa kummalliselta kaverisuhteita lukuunottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan