Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeä miehen pituus oikeasti on?

Vierailija
20.06.2024 |

Siinä mielessä todella subjektiivinen asia, kun riippuu naisen omasta pituudesta. Pitkiä miehiä kuitenkin suositaan medissa, seuranhakusovelluksissa ja maailmassa ylipäätään. Miehen fyysisistä ominaisuuksista puhuttaessa mainitaan naama, mutta pituus tulee vähintään toisena tai kolmantena. Yleisesti puhuttaessa erittäin tärkeä asia (yleisesti), vaikka sitä ei haluta myöntää.

Asialla ei ole välttämättä mitään väliä, eikä silloinkaan jos ei etsi seurustelukumppania. En myöskään sano, että se estäisi mitään, koska se ei estä.

Olen itse 173cm, enkä pidä itseäni hirveän lyhyenä. Tiedän, tunnen ja nään paljon itseni pituisia tai lyhyempiä. Nykyaikana tämä pituus on kuitenkin väistämättä liian lyhyt, kun keskipituus taitaa olla miehillä jo yli 180cm. Nykynuoret käytännössä kaikki ovat ainakin tuon 180cm.

Kommentit (384)

Vierailija
81/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko sinä se, joka suosittelee kaikkien kanssa keskustelua bussipysäkeillä ja taidemuseoissa? "

No en tietenkään. Sellaisissa paikoissa tavataa lähinnä elokuvissa.

Käytännössä tavallinen mies tapaa parhaiten naisen paikassa jossa tapahtuu luontevaa kanssakäymistä niin että se ei ole suoraan mitkään treffit. Siis tavataan kaveripiirissä, työpaikoilla, opiskelussa, harrastuksissa, yhdistyksissä, festareilla jne.

Voidaan keskustella ja tehdä se hyvä vaikutus ilman että on paineita siitä että onkohan se toinen kiinnostunut minusta parisuhdemielessä ja on usein jotain yhdistävää keskusteltavaa.

Vierailija
82/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman sinua pidempi. Miehen pituus ei enää merkitse mitään. Nuorempana kyllä, olin varmaan tosi pinnallinen. 

Mulla on tämä sama kokemus. Nuorena miehen pituudella oli paljonkin väliä, nyt keski-ikäisenä ei juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan ilmeisen huonon itsetunnon sekä luolanaisen geenit, koska miehen pituus merkitsee minulle todella paljon. Itseäni lyhemmän miehen seurassa tunnen itseni valtavan kömpelöksi ja isoksi ja siitä tunteesta tuskin kukaan nainen pitää. Jostain syystä liitän myös miehen pituuden turvallisuuden tunteeseen. Jos mies on minua pienempi, niin koen, ettei hän kykene turvallisuudestani vaaran uhatessa huolehtimaan. Olen siis selvästi jäänyt luolanaisen tasolle. Asiaan tietysti vaikuttaa sekin että olen tottunut pitkiin miehiin. Olemme pitkää sukua, omat poikani, mieheni ja veljeni ovat kaikki 182-195 cm pitkiä, itse olen 173 cm. Joten anteeksi kaikki lyhyet miehet, en voi tälle ajatukselle ilmeisesti mitään.

Vierailija
84/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esim. eräs mies, joka ei minusta edes ollut kovin lyhyt, jotain 173 cm, oli ihan kauhean angstinen pituudestaan ja joskus puhui, muutaman kaljan jälkeen, miten minäkin kuulemma vaan haudon päästä lisääntymään pitkien alfojen kanssa ja aion hyväksikäyttää häntä kilttinä elättäjä sille käenpoikaselle. "

Tämä on erittäin surullinen ja huolestuttava suuntaus :( Miehet jakavat myrkyllistä jargoniaan keskenään, vahvistavat  sairaita näkemyksiään p*skasivuilla niin että mantroista tulee uskonto, ja lopulta pilaavat suhteen alut ihan itse. Ei siihen "lyhyyteen" vaan aggressiiviseen ja negatiiviseen asenteeseensa. Siitä on rakkaus kaukana.

Ensin ihmisen pitää rakastaa ja hyväksyä itsensä, vasta sitten voi miettiä parisuhdetta! 

Vierailija
85/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman sinua pidempi. Miehen pituus ei enää merkitse mitään. Nuorempana kyllä, olin varmaan tosi pinnallinen. 

Mulla on tämä sama kokemus. Nuorena miehen pituudella oli paljonkin väliä, nyt keski-ikäisenä ei juurikaan.

Lohduttava uutinen kaikille nuorille miehille. Kun naisen hedelmällinen ikä päättyy, niin lyhytkin mies alkaa kelpaamaan.

Vierailija
86/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Esim. eräs mies, joka ei minusta edes ollut kovin lyhyt, jotain 173 cm, oli ihan kauhean angstinen pituudestaan ja joskus puhui, muutaman kaljan jälkeen, miten minäkin kuulemma vaan haudon päästä lisääntymään pitkien alfojen kanssa ja aion hyväksikäyttää häntä kilttinä elättäjä sille käenpoikaselle. "

Tämä on erittäin surullinen ja huolestuttava suuntaus :( Miehet jakavat myrkyllistä jargoniaan keskenään, vahvistavat  sairaita näkemyksiään p*skasivuilla niin että mantroista tulee uskonto, ja lopulta pilaavat suhteen alut ihan itse. Ei siihen "lyhyyteen" vaan aggressiiviseen ja negatiiviseen asenteeseensa. Siitä on rakkaus kaukana.

Ensin ihmisen pitää rakastaa ja hyväksyä itsensä, vasta sitten voi miettiä parisuhdetta! 

Ja samalla miehet osaavat kyllä lukea ja kuunnella naisten keskusteluita komeista miehistä. Ei ole kovin vaikeaa, kun menee kuuntelemaan podcasteja ja Youtubesta löytyy naisten mielipiteitä vaikka miten. Eivätkä ne juuri poikkea toisistaan. Samat miehet pysyvät keskusteluissa ja "kumman kaa"-vertailuissa.

Vierailija
87/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo on jotenkin itsepetoksellista, että nainen tuntee itsensä naisellisemmaksi, jos miesseuralainen on pitkä ja kookas. Eihän miehen koko tee naisesta yhtään sirompaa ja hoikempaa. Jos on isokokoinen nainen, niin on isokokoinen nainen.

Vierailija
88/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se on kyllä totta, että ihan nuoret, varsinkin teinit, on usein paljon ulkonäkökeskeisempiä kuin vaikka kolmikymppiset. "

Ja se koskee yhtä lailla miehiä kuin naisia. Joskus tuntuu että jopa enemmän miehiä kun jatkuvasti lukee miesten ajatuksia miten he eivät millään voisi "tyytyä" naiseen johon eivät tunne seksuaalista vetoa. Ja sitten tuo käytännössä sulkee pois heidän listaltaan kaikki paitsi ihan kaikkein kauneimmat ja seksikkäimmät naiset. Tavallinen nainen ei enää herätä heissä mitään haluja.

Tyytyvätkö naiset sitten miehiin, joihin eivät tunne seksuaalista vetoa? Kuulostaa kummalliselta kaverisuhteita lukuunottamatta.

Ihminen kun hieman kypsyy teinivuosista niin yleensä alkaa tuntea seksuaalista vetoa myös muihin kuin niihin kaikkein komeimpiin ja seksikkäimpiin. Joillakin toki tuo kypsyminen jää tapahtumatta.

Vierailija
89/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan ilmeisen huonon itsetunnon sekä luolanaisen geenit, koska miehen pituus merkitsee minulle todella paljon. Itseäni lyhemmän miehen seurassa tunnen itseni valtavan kömpelöksi ja isoksi ja siitä tunteesta tuskin kukaan nainen pitää. Jostain syystä liitän myös miehen pituuden turvallisuuden tunteeseen. Jos mies on minua pienempi, niin koen, ettei hän kykene turvallisuudestani vaaran uhatessa huolehtimaan. Olen siis selvästi jäänyt luolanaisen tasolle. Asiaan tietysti vaikuttaa sekin että olen tottunut pitkiin miehiin. Olemme pitkää sukua, omat poikani, mieheni ja veljeni ovat kaikki 182-195 cm pitkiä, itse olen 173 cm. Joten anteeksi kaikki lyhyet miehet, en voi tälle ajatukselle ilmeisesti mitään.

Kyllä lyhyet miehet tämän tietävät. Ei sitä tarvitse anteeksi pyydellä.

Vierailija
90/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuo on jotenkin itsepetoksellista, että nainen tuntee itsensä naisellisemmaksi, jos miesseuralainen on pitkä ja kookas. Eihän miehen koko tee naisesta yhtään sirompaa ja hoikempaa. Jos on isokokoinen nainen, niin on isokokoinen nainen.

Mutta ymmärrät varmaan että isokin nainen tuntee olonsa naiselliseksi ja pienemmäksi suuressa seurassa. Ei se ole kovin monimutkaista.

Vierailija
91/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pituusjuttu on joku miesten kollektiivinen psykoosi, ja nuoret naiset on ilmeisesti menneet siihen mukaan, koska ovat niin vaikutuksille alttiita eikä heillä ole kokemusta lyhyistä miehistä sängyssä. Jos olisi, lopettaisivat höpöjutut.

Vierailija
92/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja samalla miehet osaavat kyllä lukea ja kuunnella naisten keskusteluita komeista miehistä. Ei ole kovin vaikeaa, kun menee kuuntelemaan podcasteja ja Youtubesta löytyy naisten mielipiteitä vaikka miten."

Kannattaisi tajuta että tämä on samanlaista haavepuhetta kuin kun miehet kohkaavat kalliista autoista ja vastaavista. Ne ovat haaveita joka ei tarkoita ettei sitten voisi olla ihan tyytyväinen sen tavallisen kanssa.

Vierailija
93/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Monissa muissa yhteyksissä voit kuitenkin helpommin tuoda esiin niitä parempia puoliasi. Esim. opiskelussa, työpaikoilla tai harrastuksissa ollaan tekemisissä muiden kanssa heidän ulkonäöstään huolimatta ja siinä voi myös herättää toisen kiinnostuksen luonteella, älyllä, käytöksellä jne."

Paremmilla puolilla ei juurikaan ole merkitystä, jos/kun nainen ei tunne vetoa johonkin yksittäiseen miehen ominaisuuteen. Näistä tavallisimpia ovat lyhyys ja kaljuus, jotka karsivat suurimman osan naisista pois.

Ja silti iso osa lyhyistä ja kaljuista miehistä pariutuu. Ongelmakohtasi taitaa olla jossain muualla (veikkaan älykkyyttä ja/tai käytöstapoja).

Monogaminen pariutuminen ei tarkoita juuri mitään. Se kertoo siitä, että mies on saanut jonkun joskus. Ja kyllä, suurin osa ka

"Monogaminen pariutuminen ei tarkoita juuri mitään"?

Jos sinulla on näin onneton käsitys avioliitosta ja sen merkityksestä, niin ei kannata sellaiseen mennäkään. Minulle avioliitto on todella tärkeä asia, ja se tarkoittaa todella paljon. Siinä valitaan vain tämä yksi, sitoudutaan koko loppuelämäksi, opetellaan, siedetään, tehdään kompromisseja, jaetaan, palvellaan ja muillakin ihanilla teoilla rakastetaan sitä toista kuin itseä.

Surullista että jollekin tämä on "ei tarkoita juuri mitään"- juttu.

Vierailija
94/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pituusjuttu on joku miesten kollektiivinen psykoosi, ja nuoret naiset on ilmeisesti menneet siihen mu

Hah. Naiset saavat kyllä minkä tahansa käännettyä miesten syyksi.

Vierailija
95/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ymmärrät varmaan että isokin nainen tuntee olonsa naiselliseksi ja pienemmäksi suuressa seurassa. Ei se ole kovin monimutkaista.

Keskimääräinen nainen on edelleen huomattavasti pienempi ja lyhempi kuin keskimääräistä lyhempikin mies. Joten ei se vielä karsi kauheasti miehiä jos pitää olla naista pidempi ja isompi.

Vierailija
96/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä. Olen itse kuulemma pieni ja siro, mutta koen itseni aina isoksi, koska vien paljon tilaa ja mulla on iso ego. Eikä se mua haittaa, ei mun tarvi tuntea itseäni jotenkin heikommaksi ja suojelluksi. Olen aina vihannut sitä ajatusta, että mies jotenkin suojelisi mua. Jos tarviin apua, soitan 112.

Vierailija
97/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Surullista että jollekin tämä on "ei tarkoita juuri mitään"- juttu."

No oikeasti iso osa näistä valittajista ei hae mitään yhtä pitkää suhdetta (tai ehkä sitten joskus) vaan paljon irtoseksiä useiden naisten kanssa. Ja on sitten katkera kun ei sitä saa.

Vierailija
98/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräinen nainen on edelleen huomattavasti pienempi ja lyhempi kuin keskimääräistä lyhempikin mies. Joten ei se vielä karsi kauheasti miehiä jos pitää olla naista pidempi ja isompi.

Ei ole ainakaan pohjoismaissa.

Vierailija
99/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Surullista että jollekin tämä on "ei tarkoita juuri mitään"- juttu."

No oikeasti iso osa näistä valittajista ei hae mitään yhtä pitkää suhdetta (tai ehkä sitten joskus) vaan paljon irtoseksiä useiden naisten kanssa. Ja on sitten katkera kun ei sitä saa.

Miksi mies ei saisi hakea irtoseksiä siinä, missä nainenkin?

Vierailija
100/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen lyhyehkö mies enkä oikein osannut ymmärtää että tämä on "joku juttu." Joku kaverinainen kerran sano mulle että muuten oot ok mutta liian lyhyt. Olin että ok. Pituuteni ei oo asia mihin olisin mitään huomiota kiinnittänyt, eikä ongelmia asian kanssa ollut. Komiat pärjää aina.

Edellisessä suhteessa muija taisi olla pari senttiä lyhyempi. Eipä siitä kyllä koskaan puhuttu edes. Hyvin jaksoin aina hänet napata syliin ja kantaa. Sehän kai on se tärkeämpi asia ja kyky ja halu huomioida. Kyllä nainen saa pidempikin olla, kunhan on naisellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi