IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää
Kalju, pieni muna sekä lyhyys
https://www.iltalehti.fi/keho/a/9f64880b-4cef-49b7-9150-b0a86956b3c3
Kommentit (501)
Kalju, viikset, kaljamaha, narukäsivarret, huonot hampaat, nenäkarvat ja tietysti minimuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikon alku pitäisi olla todenmukaisemmin Naiset valehtelevat jne.
Joten aivan se ja sama mitä kertovat.
Miehet valehtelevat tutkitusti enemmän.
Huutista miesten itkupotkuraivareille! On täysin luonnollista, että synnyttävällä osapuolella (eli naisilla) on kriteerejä, kenen kanssa meinaa paritella. Minusta naisilla pitäisi olla vielä korkeammat kriteerit kuin nyt.
No olipas nyt kiukkuisen katkera itkupotkuraivari sieltä. Taitaa olla taas se aika kuukaudesta? 🤭
Ei haittaa kaljuus, lyhyys tai edes vähän pienempi muna. Ei myöskään karvainen selkä, leuan puute tai edes pienet kädet. Itselleni suurin "ick" on löysä, pehmeä ja naismainen kroppa. Voin jopa sietää miehellä vähän isomman takamuksen, mutta jos tyyppi on sellainen, että näyttää kuin sillä ei olisi lihaksen lihasta koko kropassa (oli sit hoikka tai lihava), niin sellaiseen en vaan kykene tuntemaan vetoa. Jonkunlainen miehekäs jäntevyys pitää kropassa olla. Ei tarvii olla lepotilassa selkeästi erottuvia lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä valitusta omasta pituudesta. Itse olen 171cm pituinen mies, eikä minulla ole koskaan ollut mitään vaikeuksia saada naisia. On ollut lyhyempiä, yhtä pitkiä ja pidempiä. On ollut suomalaisten lisäksi myös muunmaalaisia naisia. Eli hyvin on mennyt naisten kanssa.
Paljonhan tämä riippuu omasta itsestä myöskin. Millaisen vaikutelman annat ulospäin, miten käyttäydyt ja oletko rehellinen kumppania tai treffiseuraa kohtaan. Jos elämässä lasi on yleensä enemmin puoliksi täynnä kuin tyhjä, niin kyllä se näkyy ulospäin myös. Ei kukaan nainen jaksa itsesäälissä rypevää miestä olipa hän minkä pituinen tahansa.
Minä olen 168 cm pitkä nainen ja yksi seksikkäimmistä miehistä, jota olen tapaillut, on 172 cm. Ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys, että mitä pidempi, sitä hotimpi mi
Joillain vaan on karismaa, ja toiset on sellaisia että jotenkin niiden tuoksu jo vetää puoleensa. Jotain feromonijuttuja vissiin. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä valitusta omasta pituudesta. Itse olen 171cm pituinen mies, eikä minulla ole koskaan ollut mitään vaikeuksia saada naisia. On ollut lyhyempiä, yhtä pitkiä ja pidempiä. On ollut suomalaisten lisäksi myös muunmaalaisia naisia. Eli hyvin on mennyt naisten kanssa.
Paljonhan tämä riippuu omasta itsestä myöskin. Millaisen vaikutelman annat ulospäin, miten käyttäydyt ja oletko rehellinen kumppania tai treffiseuraa kohtaan. Jos elämässä lasi on yleensä enemmin puoliksi täynnä kuin tyhjä, niin kyllä se näkyy ulospäin myös. Ei kukaan nainen jaksa itsesäälissä rypevää miestä olipa hän minkä pituinen tahansa.
Minä olen 168 cm pitkä nainen ja yksi seksikkäimmistä miehistä, jota olen tapaillut, on 172 cm. Ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys, että mitä pidempi, sitä hotimpi mi
No valitettavasti se, että olet pannut hattivattia, ei ole kovin laaja otanta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran yhtä, jolla oli kaikki nuo neljä. Lisänä petollinen luonne - kaikilla elämän osa-alueilla ja sekä persoonallisuushäiriö.
Pinnalliset huo-rat olivat todennäköisesti aiheuttaneet nuo luonteenpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
"Tässä on kyllä melko turhanpäiväistä eritoten osoitella kumpaakaan sukupuolta, kun tuota vääristelyä tapahtuu kyllä molemmin puolin. Naiset saa vaan helpommin "puhtaan omantunnon", kun esimerkiksi painon kysyminen on ihan eri tavalla demonisoitu kuin pituuden kysyminen ja painohan se on mitä naiset useimmiten peittelee."
Veikkaan, että suurimalla osalla miehistä ei ole hajuakaan naisten todellisesta painosta. Yleensä saa kuulla, että jos nainen painaa yli 55 kg, on hän järkyttävä läski. Kappas, kun vaikkapa kaksi 165 cm pitkää naista voi olla ihan eri näköisiä, jos he painavat sen 55 kg. Toisella painaa tissit, toisella perse, kolmannella lihakset. Paino ei kerro yhtään mitään. Ulkomuoto kertoo.
Itse olen pitkä nainen, 178 cm. Mutta paino on vaihdellut välillä melkein parikymmentä kiloakin. Miesten mielestä olen hoikka, vaikka painan 58-75 kg.
Vierailija kirjoitti:
Kalju, viikset, kaljamaha, narukäsivarret, huonot hampaat, nenäkarvat ja tietysti minimuna
Mitäs muuta löysävittuisen feminatsin päivään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässä on kyllä melko turhanpäiväistä eritoten osoitella kumpaakaan sukupuolta, kun tuota vääristelyä tapahtuu kyllä molemmin puolin. Naiset saa vaan helpommin "puhtaan omantunnon", kun esimerkiksi painon kysyminen on ihan eri tavalla demonisoitu kuin pituuden kysyminen ja painohan se on mitä naiset useimmiten peittelee."
Veikkaan, että suurimalla osalla miehistä ei ole hajuakaan naisten todellisesta painosta. Yleensä saa kuulla, että jos nainen painaa yli 55 kg, on hän järkyttävä läski. Kappas, kun vaikkapa kaksi 165 cm pitkää naista voi olla ihan eri näköisiä, jos he painavat sen 55 kg. Toisella painaa tissit, toisella perse, kolmannella lihakset. Paino ei kerro yhtään mitään. Ulkomuoto kertoo.
Itse olen pitkä nainen, 178 cm. Mutta paino on vaihdellut välillä melkein parikymmentä kiloakin. Miesten mielestä olen hoikka, vaikka painan 58-75 kg.
Kuulostaa tutulta. Oma paino on ollut 50-68 ja olen sillä välillä "hoikka".
Kyllähän nuo Tinderit eivät ole kovin hyviä paikkoja tapailla kumppania. Siinä tulee helposti 10 hutia ja yksi mahdollinen, joka kanssa yhtään vakavasti synkkaa.
Olisi parempi mennä vaikka johonkin harrastukseen tai lavatansseihin, siellä ennen tavattiin puoliso ja tunsi heti hyvin, että tämä se oikea on, kun kemia toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pitkä nainen, 178 cm. Mutta paino on vaihdellut välillä melkein parikymmentä kiloakin. Miesten mielestä olen hoikka, vaikka
Lihavalta kuulostaa kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä miehen ulkonäössä viehättää, listauksen numero 1, paksu pullottava lompakko.
Kehitysmaissa ehkä.
Suomessa enää tyhmimmät jauhopäänaiset joilla ei ole mitään koulutusta ja kengännumero-ÄO yrittävät botoksin voimin hankkia jonkun vanhan setämiehen elättämään itseään.
Setämiehen? Eivätköhän naiset ole pikemminkin suht nuorten, iloisten ja naisia hyvin kohtelevien varakkaiden miesten perään.
Eli ulkonäöllä on väliä vaikka etittäis pelkkää elättäjää? :D Hyvä kun toit naisten pinnallisuuden ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo Tinderit eivät ole kovin hyviä paikkoja tapailla kumppania. Siinä tulee helposti 10 hutia ja yksi mahdollinen, joka kanssa yhtään vakavasti synkkaa.
Olisi parempi mennä vaikka johonkin harrastukseen tai lavatansseihin, siellä ennen tavattiin puoliso ja tunsi heti hyvin, että tämä se oikea on, kun kemia toimii.
Niin, se "kemia" kun ei vaatimuslistoilla, profiilikuvilla, chättäilemällä ja deittailemalla muodostu.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pidän kaljuista miehistä. Eli mieltymyksetkin vaihtelevat.
Samoin, pidän kaljuista miehistä - jotain erilaista vetovoimaa niissä on.
Olen itsekin samanlainen!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies valehtelee pituuttaan? Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla?
Samaa voi sanoa painonsa valehtelevista naisista
Ihan uteliaisuuttani: kun mielestänne suomalaiset ovat minimunia, ja tutkitusti ovat kooltaan keskivertoja, niin eikö se vihjaa että vastapuoli on ennemminkin keskivertoa löysempi - siis kun keskikoko tuntuu miniltä?
Joten: miksi suominaiset ovat hevosen tarvitsevia löysyydeltään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä miehen ulkonäössä viehättää, listauksen numero 1, paksu pullottava lompakko.
Ei se minusta liity ulkonäköön suoranaisesti. Sitä paitsi varakkaat miehet käyttävät korttia, eli lompakko ei ole paksu.
Huvittaa kuinka nykyaikana ei ymmärretä metaforia ja kielikuvilla leikittelyä. Tai ne ymmärretään tahalleen väärin.
Huvittaa, kuinka nykyaikana miehet jankkaavat tätä kulunutta fraasia 1950-luvulta, että nainen on aina miehen rahojen perässä.
Naisilla nyt vaan kostuu pimppi varakkaille miehille. Se vaan on teillä geeneissä halusitte sitä tai ette. Teidän alkukantaiset aivonne näkevät, että varakas mies pystyy turvata selviytymisenne paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhokkina nähtiin myös se, ettei mies suostu kertomaan pituuttaan kysyessä tai ilmoita sitä profiilissa. Moni koki turhaantuneensa, kun mies kiertelee tai ei ole rehellinen asiasta, kun asia tulisi kuitenkin viimeistään tavatessa ilmi
.
Entäs meikattu, filtterikuva, joka ei vastaa yhtään todellisuutta? Jos naisia turhauttaa ihmisen pituus, voi vain miettiä, miten paljon turhauttaa filtterimuunnellut kuvat toista osapuolta ja ollaan suorastaan tyrmistyneitä, kun tavatessa mies kääntyykin ympöri ja astelee pois
Ja kun kerta inhorealistisesti puhutaan, niin ei puhuta paskaa vaan sanotaan kuten se oikeasti on:
Naiset ei SUOSTU tapaamaan miestä joka alittaa heidän päästä keksimänsä pituusrajat. Miehen on pakko olla luova noissa äpeissä jos haluaa ikinä saada treffejä aikaan jos on lyhyempi kuin ns. panomiehet tai jopa sen naisen profiilissa
Etkö pysty keskustelemaan aiheesta?
Kaljuuntuvien miesten kannattaisi vaan vetää ne loputkin pois, kokokalju huomattavasti parempi kuin pälvikalju.
Mun mies on 162cm. On niin komea ja hyvä kiltti mies.