IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää
Kalju, pieni muna sekä lyhyys
https://www.iltalehti.fi/keho/a/9f64880b-4cef-49b7-9150-b0a86956b3c3
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tällaisten kyselyiden tarkoitus oikein on?
Triggeröidä heikkohermoisimpia inceleitä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhokkina nähtiin myös se, ettei mies suostu kertomaan pituuttaan kysyessä tai ilmoita sitä profiilissa. Moni koki turhaantuneensa, kun mies kiertelee tai ei ole rehellinen asiasta, kun asia tulisi kuitenkin viimeistään tavatessa ilmi
.
Entäs meikattu, filtterikuva, joka ei vastaa yhtään todellisuutta? Jos naisia turhauttaa ihmisen pituus, voi vain miettiä, miten paljon turhauttaa filtterimuunnellut kuvat toista osapuolta ja ollaan suorastaan tyrmistyneitä, kun tavatessa mies kääntyykin ympöri ja astelee pois
Ja kun kerta inhorealistisesti puhutaan, niin ei puhuta paskaa vaan sanotaan kuten se oikeasti on:
Naiset ei SUOSTU tapaamaan miestä joka alittaa heidän päästä keksimänsä pituusrajat. Miehen on pakko olla luova noissa äpeissä jos haluaa ikinä saada treffejä aikaan jos on lyhyempi
Kaikkein vastenmielisin on lyhyt mies, joka valehtelee itseään pidemmäksi kuin on. Siinä on naisen aikaa haaskattu ja törkeästi. Mikään ei pysty tilannetta enää korjaamaan, valehteleva lyhyt jäpikkä on oksettava.
Tässä on kyllä melko turhanpäiväistä eritoten osoitella kumpaakaan sukupuolta, kun tuota vääristelyä tapahtuu kyllä molemmin puolin. Naiset saa vaan helpommin "puhtaan omantunnon", kun esimerkiksi painon kysyminen on ihan eri tavalla demonisoitu kuin pituuden kysyminen ja painohan se on mitä naiset useimmiten peittelee.
Prseestä toki kumpainenkin toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tekstissä oikeasti tuo pieni muna? Lyhyys nyt on tietysti aina. Se on oikeastaan sama jos on lyhyt , että onko sitten paksu tukka tai iso muna, kun se lyhyys vesittää itsessään kaiken muun. Eipä sitä tiennyt äitiparka kun minut maailmaan saattoi miten kelvottoman pojan sai..Kyllä.se satuttaa oikeasti.
Älä huoli jos alat kaljuuntua tuntuu vielä pahemmalta. Hiustenlähtö sotkee monella päänupinkin
Se nyt on ihan sama, kun on jo valmiiksi pilassa sen lyhyyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta tekee miehen.
Parta on leuattomille soijapojille.
No tuolla aiemmin ketjuun linkatulla miehellä on kyllä ihan jäätävä laatikkoleuka. Ruma naisten mielestä, mutta miehistä iiiihana.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kaljuus haittaisi, eikä pituuden puutekaan, paitsi kun itse on vain 155, niin hyvin lyhyen miehen vieressä näytettäisiin puudeliparilta.
Yksi asia on, mitä en ehkä kestäisi ulkonäössä: Sellainen pitkäturkkinen selkä.
Heh, yhdellä tapailemallani tyypillä oli selkä täynnä paksua mustaa karvaa. Sängyssä tuntui kuin olisi ihmissuden kanssa touhunnut 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon jokaiselle ilkeälle ansaitsemaansa kohtelua. Oli ilkeä julkisesti tai piilossa.
Onko syy vai seuraus. Mietipä sitä.
Mietin. Mietin vain kaljuani ja pientä vehjettäni.
Miksi minua kiusataan? Miksi annan ihmisten päästä ihon alle?
Kerro miksi sinä kiusaat minua?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittais kalju, mut miehen pitää olla vähintään yhtä pitkä kun minä. Olen tapaillut lyhyempiäkin, mutta ei siitä kyllä oikein mitään tule. Alkavat valittaa korkokengistä ja alemmuuskompleksia pukkaa muutenkin.
On raukkamaista, ja naisille tyypillistä, leimata niiden miesten, joista ei itse viehäty, luonteet ja persoonallisuus huonoiksi. Naiset kai kuvittelevat vaikuttavansa vähemmän pinnallisilta, kun tekevät noin. Miehet eivät alennu leimaamaan vaikkapa lihavia naisia ties miksi, vaan sanovat yleensä suoraselkäisesti, etteivät vain viehäty lihavista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮
Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.
Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.
Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni
Cruisen on ainakin kerrottu käyttävän rRogainea hiusten harvenemiseen. Muistaakseni aloittanut hoidot jo kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tällaisten kyselyiden tarkoitus oikein on?
Triggeröidä heikkohermoisimpia inceleitä 🤭
Onko joku vähän paha ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites, kun itse en ole huomannut, että naiset aina suosisivat itseään pidempää. Oon 180, ja suunnilleen samanpituisten kanssa ollut. Itsekin tykkään samanpituisista naisista. Vaikkei lyhyissäkään mitään vikaa ole.
Minä tuolla aikaisemmin kerroin, kuinka nämä lyhyet miehet eivät oikeasti itse kestä pitkää naista. Joku ihme trauma näillä jankuttaa ITSE siitä pituudestaan, jos se ei ole yli 180. Ja se, että siitä vielä valehdellaan deittisivustoilla on kyllä melkoinen turn-off. Luuleeko 170-ssenttinen mies, etten huomaa, kun hän on valehdellut pituutensa vaikka vain viisikin senttiä ylöspäin?
N178cm
Niin, ettäkö suurempi ongelma on miehen negatiivinen omakuva ja epävarmuus kuin itse pituus?
Ilmeisesti, koska käänty
Itseäni ei haittaa pidempi nainen. Upeita kun ovat. En tosin koe kompleksia pituudestani vaikka suht lyhyt mieheksi olen (177 cm). En myöskään koe itseäni vähemmän miehekkääksi, koska omaan keskivertotallaajaa leveämmät hartiat. Kaljuus sen sijaan omassa ulkonäössä häiritsee kun päänmuoto ei sitä tue.
En oikein ymmärrä valitusta omasta pituudesta. Itse olen 171cm pituinen mies, eikä minulla ole koskaan ollut mitään vaikeuksia saada naisia. On ollut lyhyempiä, yhtä pitkiä ja pidempiä. On ollut suomalaisten lisäksi myös muunmaalaisia naisia. Eli hyvin on mennyt naisten kanssa.
Paljonhan tämä riippuu omasta itsestä myöskin. Millaisen vaikutelman annat ulospäin, miten käyttäydyt ja oletko rehellinen kumppania tai treffiseuraa kohtaan. Jos elämässä lasi on yleensä enemmin puoliksi täynnä kuin tyhjä, niin kyllä se näkyy ulospäin myös. Ei kukaan nainen jaksa itsesäälissä rypevää miestä olipa hän minkä pituinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä valitusta omasta pituudesta. Itse olen 171cm pituinen mies, eikä minulla ole koskaan ollut mitään vaikeuksia saada naisia. On ollut lyhyempiä, yhtä pitkiä ja pidempiä. On ollut suomalaisten lisäksi myös muunmaalaisia naisia. Eli hyvin on mennyt naisten kanssa.
Paljonhan tämä riippuu omasta itsestä myöskin. Millaisen vaikutelman annat ulospäin, miten käyttäydyt ja oletko rehellinen kumppania tai treffiseuraa kohtaan. Jos elämässä lasi on yleensä enemmin puoliksi täynnä kuin tyhjä, niin kyllä se näkyy ulospäin myös. Ei kukaan nainen jaksa itsesäälissä rypevää miestä olipa hän minkä pituinen tahansa.
Mutta et ole kalju. Yhdistelmänä ei toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 168 cm pitkä nainen ja yksi seksikkäimmistä miehistä, jota olen tapaillut, on 172 cm. Ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys, että mitä pidempi, sitä hotimpi mies.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi aikuinen nainen teeskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos mies on täyskakka sisältä, ei se pituus auta yhtään mitään. Suurinosa naisista kun kuitenkin valitsee miehen ihan muun kuin pelkän ulkonäön sijaan. Hauskuus,luotettavuus, turvallisuus..nämä nyt vaan ajaa ohi. Tottakai pitää olla perussiisteys, on naurettavaa olettaa, että esim välttelemällä suihkua tai pukeutumalla likaisiin riepuihin saa ketään houkuteltua seuraksi. Isolle osalle miehistä hygieniajutut on tuntematon asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kaljuus haittaisi, eikä pituuden puutekaan, paitsi kun itse on vain 155, niin hyvin lyhyen miehen vieressä näytettäisiin puudeliparilta.
Yksi asia on, mitä en ehkä kestäisi ulkonäössä: Sellainen pitkäturkkinen selkä.
Minusta sellaiset 155+170 cm pariskunnat on ihan luonnollisen näköisiä.
"Tässä on kyllä melko turhanpäiväistä eritoten osoitella kumpaakaan sukupuolta, kun tuota vääristelyä tapahtuu kyllä molemmin puolin. Naiset saa vaan helpommin "puhtaan omantunnon", kun esimerkiksi painon kysyminen on ihan eri tavalla demonisoitu kuin pituuden kysyminen ja painohan se on mitä naiset useimmiten peittelee."
Veikkaan, että suurimalla osalla miehistä ei ole hajuakaan naisten todellisesta painosta. Yleensä saa kuulla, että jos nainen painaa yli 55 kg, on hän järkyttävä läski. Kappas, kun vaikkapa kaksi 165 cm pitkää naista voi olla ihan eri näköisiä, jos he painavat sen 55 kg. Toisella painaa tissit, toisella perse, kolmannella lihakset. Paino ei kerro yhtään mitään. Ulkomuoto kertoo.
Itse olen pitkä nainen, 178 cm. Mutta paino on vaihdellut välillä melkein parikymmentä kiloakin. Miesten mielestä olen hoikka, vaikka painan 58-75 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 168 cm pitkä nainen ja yksi seksikkäimmistä miehistä, jota olen tapaillut, on 172 cm. Ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys, että mitä pidempi, sitä hotimpi mies.
Olen 174 cm ja seksikkäin mies,jota pääsin pussailemaan oli noin 5 cm lyhyempi. Siinä vaan oli sitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat aina solvaa meitä lyhyitä miehiä ja ei kelpuuta meitä.
Japanilaiset naiset ovat paljon mukavampia. Niitä ei haittaa meidän suomalaisten sinkkumiesten lyhyys. Tulevat baareissa ja yökerhoissa juttelemaan ja siitä jatkoille. Yksikään ei ole ainakaan minulle sanonut, että olen lyhyt. M34
Oho, nurmekselainen pätkä palkanlaskija taas aktivoitui haukkumaan suomalaisia naisia
Ilmeisesti, koska kääntyvät kannoillaan nähdessään pitkän naisen. Ja ei, en ole mikään kuulantyöntäjä, vaan sirorakenteinen.