Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää

Vierailija
20.06.2024 |

Kommentit (501)

Vierailija
201/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä on kyllä melko turhanpäiväistä eritoten osoitella kumpaakaan sukupuolta, kun tuota vääristelyä tapahtuu kyllä molemmin puolin. Naiset saa vaan helpommin "puhtaan omantunnon", kun esimerkiksi painon kysyminen on ihan eri tavalla demonisoitu kuin pituuden kysyminen ja painohan se on mitä naiset useimmiten peittelee."

Veikkaan, että suurimalla osalla miehistä ei ole hajuakaan naisten todellisesta painosta. Yleensä saa kuulla, että jos nainen painaa yli 55 kg, on hän järkyttävä läski. Kappas, kun vaikkapa kaksi 165 cm pitkää naista voi olla ihan eri näköisiä, jos he painavat sen 55 kg. Toisella painaa tissit, toisella perse, kolmannella lihakset. Paino ei kerro yhtään mitään. Ulkomuoto kertoo.

Itse olen pitkä nainen, 178 cm. Mutta paino on vaihdellut välillä melkein parikymmentä kiloakin. Miesten mielestä olen hoikka, vaikka painan 58-75 kg.

Toki, eihän se mitään pomminvarmaa "tiedettä" olekaan, mutta jos nainen kertoo pituudeksi vaikka 165 cm ja painoksi 80 kg, harrastusten ollessa maalaus ja lukeminen, niin se on hyvin todennäköistä, että malliltaan nainen on lähempänä arkkupakastinta kuin vaikka kaappikelloa. 

Eihän linssiin mitään muuta mahtuisikaan, jos pelkät tissit toisi kymmeniä kiloja lisää painoa.

Eikä se mikään harvinaisuus ole, että naamasta näyttää paljon hoikemmalta ja monella ei ole sellaista kuvaa josta muuta näkyy, niin ainakaan se ei samalla tavalla tulisi yllätyksenä, jos olisi tieto, että kilomäärät on samaa luokkaa kuin 185 senttisen miehen "ideaalipaino", pituutta vain -20 cm. Jos jotain, niin luultavasti yllätys olisi herkemmin positiivinen kuin negatiivinen. 

Vierailija
202/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on maksumuurin takana nuo Iltalehden rimanalitukset ja seksisepustukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokkina nähtiin myös se, ettei mies suostu kertomaan pituuttaan kysyessä tai ilmoita sitä profiilissa. Moni koki turhaantuneensa, kun mies kiertelee tai ei ole rehellinen asiasta, kun asia tulisi kuitenkin viimeistään tavatessa ilmi

.

Entäs meikattu, filtterikuva, joka ei vastaa yhtään todellisuutta? Jos naisia turhauttaa ihmisen pituus, voi vain miettiä, miten paljon turhauttaa filtterimuunnellut kuvat toista osapuolta ja ollaan suorastaan tyrmistyneitä, kun tavatessa mies kääntyykin ympöri ja astelee pois

Ja kun kerta inhorealistisesti puhutaan, niin ei puhuta paskaa vaan sanotaan kuten se oikeasti on:

Naiset ei SUOSTU tapaamaan miestä joka alittaa heidän päästä keksimänsä pituusrajat. Miehen on pakko olla luova noissa äpeissä jos haluaa ikinä saada treffejä aikaan jos on lyhyempi kuin ns. panomiehet tai jopa sen naisen profiilissa

Tutustukaa muualla kuin tinderissä ja voitte yllättyä. Mieheni on 168 cm ja helvetin hyvä panomies. Olllaan paneskeltu jo yli 50 v ja jatkuu ilman lääkkeitä.

Huvittaa, kun nuoremmat valittaa, että komea pitkä uros ei kykenekään 40 ikävuoden jälkeen mihinkään.

Vierailija
204/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään että miehelläni on viikset, parta ja vähän mahaa. On miehekäs

Vierailija
205/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kaljuja sorretaan

Muistakaa karma. Yksi nainen yökkäili minun kaljuuntuvan mieheni ulkonäköä ja hänen parikymppinen tyttärensä meni naimisiin täyskaljun nuoren miehen kanssa. Vähän nauratti, kun ääni muuttui kellossa.😅

Vierailija
206/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kaljuja sorretaan

Muistakaa karma. Yksi nainen yökkäili minun kaljuuntuvan mieheni ulkonäköä ja hänen parikymppinen tyttärensä meni naimisiin täyskaljun nuoren miehen kanssa. Vähän nauratti, kun ääni muuttui kellossa.😅

Varmaan muutenkin missiainesta tämä yökkäilijä

Vierailija
207/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kerro painoani kenellekään missään, jos ei ole pakko esim. lääkärissä. Se on kuitenkin melko pieni, n. 55kg. Olen 163cm pitkä. Aihe vain tuntuu sopimattomalta. Nainen siis olen. En kysele myöskään kenenkään pituutta tai painos.

Vierailija
208/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä miehen ulkonäössä viehättää, listauksen numero 1, paksu pullottava lompakko.

Ei se minusta liity ulkonäköön suoranaisesti. Sitä paitsi varakkaat miehet käyttävät korttia, eli lompakko ei ole paksu.

Huvittaa kuinka nykyaikana ei ymmärretä metaforia ja kielikuvilla leikittelyä. Tai ne ymmärretään tahalleen väärin.

Huvittaa, kuinka nykyaikana miehet jankkaavat tätä kulunutta fraasia 1950-luvulta, että nainen on aina miehen rahojen perässä.

Varsinkin kun mieslokit on ainakin Suomessa yleisempiä. Aina kuulee juttua täälläkin kuinka mies maksattaa naisella kaiken, jopa avioliitoissa nainen käyttää kaiken tienaamansa kotiin ja lapsiin, koska ukon rahat menee omiin harrastuksiin ja muihin menoihin.

Vierailija
209/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin siitä, että moni nainen reagoi kaljuuntumiseen noin. Eihän sille mies itse mitään mahda, kuten ei pituudellekaan. 

Ei mahdakaan, mutta ei kyllä myöskään mieltymyksille. 

Vierailija
210/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin siitä, että moni nainen reagoi kaljuuntumiseen noin. Eihän sille mies itse mitään mahda, kuten ei pituudellekaan. 

Minäkin aina yllätyn kun tajuan kuinka moni mies lopulta haaveilee isoista rinnoista naisella ja itselleni ei ole sellaisia suotu. Eihän sille nainen itse mitään mahda. 

Vierailija
211/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä miehen ulkonäössä viehättää, listauksen numero 1, paksu pullottava lompakko.

Ei se minusta liity ulkonäköön suoranaisesti. Sitä paitsi varakkaat miehet käyttävät korttia, eli lompakko ei ole paksu.

Huvittaa kuinka nykyaikana ei ymmärretä metaforia ja kielikuvilla leikittelyä. Tai ne ymmärretään tahalleen väärin.

Huvittaa, kuinka nykyaikana miehet jankkaavat tätä kulunutta fraasia 1950-luvulta, että nainen on aina miehen rahojen perässä.

Naisilla nyt vaan kostuu pimppi varakkaille miehille. Se vaan on teillä geeneissä halusitte sitä tai ette. Teidän alkukantaiset aivonne näkevät, että varakas mies pystyy turvata selviytymisenne paremmin.

Voihan se olla noinkin. Valitettavasti Suomessa varsinkin on melko vähän varakkaita miehiä. Kaipa me naiset sitten olemme tyytyneet kohtaloomme ja menneet töihin tienataksemme.

Vierailija
212/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valtaosa kyselyyn vastanneista naisista ei pitänyt liian treenatusta kehosta, vaan koki sen jopa ällöttävän näköiseksi. Ideaalina nähtiin v-muotoinen urheilullinen vartalo leveällä rintakehällä ja kapealla lantiolla."

Miksi naiset kivenkovaan ylläpitävät myyttiä, että miesmakuja on enemmäin kuin hiekanjyviä rannalla, kun kuitenkin valtaosa viehättyy yhdestä ja samasta miehestä.

Vierailija
213/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luopunut jo parisuhdehaaveista 30 vuotiaana miehenä. Ei kiinnosta, eikä kukaan näköjään kyllä huolikaan

Vierailija
214/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮

Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.

Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.

Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäk

Pälvikalju (alopecia areata) on autoimmuunitauti, joka aiheuttaa nopeaa läiskikästä hiustenlähtöä ja kaljuuntumista. Sillä ei ole mitään tekemistä normaalin kaljuuntumisen kanssa.

Vierailija
215/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin aina yllätyn kun tajuan kuinka moni mies lopulta haaveilee isoista rinnoista naisella ja itselleni ei ole sellaisia suotu. Eihän sille nainen itse mitään mahda. 

Valtaosalle miehistä ei rintojen koolla ole väliä, joten älä valehtele.

Vierailija
216/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tässä on kyllä melko turhanpäiväistä eritoten osoitella kumpaakaan sukupuolta, kun tuota vääristelyä tapahtuu kyllä molemmin puolin. Naiset saa vaan helpommin "puhtaan omantunnon", kun esimerkiksi painon kysyminen on ihan eri tavalla demonisoitu kuin pituuden kysyminen ja painohan se on mitä naiset useimmiten peittelee."

Veikkaan, että suurimalla osalla miehistä ei ole hajuakaan naisten todellisesta painosta. Yleensä saa kuulla, että jos nainen painaa yli 55 kg, on hän järkyttävä läski. Kappas, kun vaikkapa kaksi 165 cm pitkää naista voi olla ihan eri näköisiä, jos he painavat sen 55 kg. Toisella painaa tissit, toisella perse, kolmannella lihakset. Paino ei kerro yhtään mitään. Ulkomuoto kertoo.

Itse olen pitkä nainen, 178 cm. Mutta paino on vaihdellut välillä melkein parikymmentä kiloakin. Miesten mielestä olen hoikka, vaikka painan 58-75 kg.

Toki, eih

Miehillä tämä itsepetos on yleisempää. Ylipaino on vain lihasta. Juu juu.

Vierailija
217/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljuuntuvien miesten kannattaisi vaan vetää ne loputkin pois, kokokalju huomattavasti parempi kuin pälvikalju.

Pälvikalju on sairaus.

Vierailija
218/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä kalju voi olla todella kuuma. Myös lyhyys ei haittaa, kunhan on muuten puoleensavetävä. Itse olen alle 160 senttiä, niin ei tarvi hermoilla, että mies olisi lyhyempi. Myöskään elimen koko ei tee seksistä hyvää tai huonoa, se tulee ihan muista jutuista.

Mutta toisaalta, mulla on pienet rinnat ja moni mies ei mua sen takia kelpuuta. Se on mulle ok, koska eihän haluilleen mitään mahda.

Vierailija
219/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä kalju voi olla todella kuuma. Myös lyhyys ei haittaa, kunhan on muuten puoleensavetävä. Itse olen alle 160 senttiä, niin ei tarvi hermoilla, että mies olisi lyhyempi. Myöskään elimen koko ei tee seksistä hyvää tai huonoa, se tulee ihan muista jutuista.

Mutta toisaalta, mulla on pienet rinnat ja moni mies ei mua sen takia kelpuuta. Se on mulle ok, koska eihän haluilleen mitään mahda.

Pienet rinnat on just hyvät. 

M31

Vierailija
220/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Valtaosa kyselyyn vastanneista naisista ei pitänyt liian treenatusta kehosta, vaan koki sen jopa ällöttävän näköiseksi. Ideaalina nähtiin v-muotoinen urheilullinen vartalo leveällä rintakehällä ja kapealla lantiolla."

Miksi naiset kivenkovaan ylläpitävät myyttiä, että miesmakuja on enemmäin kuin hiekanjyviä rannalla, kun kuitenkin valtaosa viehättyy yhdestä ja samasta miehestä.

Samapa se on miehilläkin. Isotissinen, kapeauumainen, pitkätukkainen, laiha ja nuori. Miksi miehet kivenkovaan ylläpitävät myyttiä, että kaikki kelpaa, kunhan ei ole lihava?