Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää

Kommentit (501)

Vierailija
221/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮

Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.

Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.

Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäk

Sama juttu omien hiusten kanssa, joka alkoi jo melko nuorena. Moni nainen suositteli minulle aikanaan lyhyttä, n 1 cm mittaista tukkaa, se mitä oli jäljellä, kun kysyin vähän vinkkejä omaan lookiin. Minullakin on aina ollut sporttinen, voimakas kehoinen kroppa, ja se tyyli kuulema näyttää parhaalta.

Vierailija
222/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Valtaosa kyselyyn vastanneista naisista ei pitänyt liian treenatusta kehosta, vaan koki sen jopa ällöttävän näköiseksi. Ideaalina nähtiin v-muotoinen urheilullinen vartalo leveällä rintakehällä ja kapealla lantiolla."

Miksi naiset kivenkovaan ylläpitävät myyttiä, että miesmakuja on enemmäin kuin hiekanjyviä rannalla, kun kuitenkin valtaosa viehättyy yhdestä ja samasta miehestä.

Samapa se on miehilläkin. Isotissinen, kapeauumainen, pitkätukkainen, laiha ja nuori. Miksi miehet kivenkovaan ylläpitävät myyttiä, että kaikki kelpaa, kunhan ei ole lihava?

Juuri edellinen kommentoija sanoi, että pitää pienistä rinnoista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tällaisten kyselyiden tarkoitus oikein on?

Pahoittaa ihmisten mieli. 

Vierailija
224/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva asia ällöttää: on ollut upeakroppaisia mallimiehiä, lentäjälaatikkoleukakirurgeja, tavallisia johtajasmiehiä ja isomahainen ex-poliisi, kaikkien kanssa oli kemiaa, hauskaa sängyssä ja sen ulkopuolella. Ihminen on muutakin kuin jokin juttu ulkonäössä

Vierailija
225/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva asia ällöttää: on ollut upeakroppaisia mallimiehiä, lentäjälaatikkoleukakirurgeja, tavallisia johtajasmiehiä ja isomahainen ex-poliisi, kaikkien kanssa oli kemiaa, hauskaa sängyssä ja sen ulkopuolella. Ihminen on muutakin kuin jokin juttu ulkonäössä

Lisään vielä, että elämäni rakkaus on nykyinen avopuolisoni: kalju mies, aivan tavallinen duunari mutta kuinka voi mies olla ihana kaikin puolin!

Vierailija
226/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kaljuuntumisella ei ole mitään tekemistä pälvikaljun kanssa, joten lopettakaa moisen hokeminen. Pälvikalju on sairaus.

Vierailija
227/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha ketju ilmoitettu ylläpidolla ja poliisille.

Vierailija
228/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Valtaosa kyselyyn vastanneista naisista ei pitänyt liian treenatusta kehosta, vaan koki sen jopa ällöttävän näköiseksi. Ideaalina nähtiin v-muotoinen urheilullinen vartalo leveällä rintakehällä ja kapealla lantiolla."

Miksi naiset kivenkovaan ylläpitävät myyttiä, että miesmakuja on enemmäin kuin hiekanjyviä rannalla, kun kuitenkin valtaosa viehättyy yhdestä ja samasta miehestä.

Samapa se on miehilläkin. Isotissinen, kapeauumainen, pitkätukkainen, laiha ja nuori. Miksi miehet kivenkovaan ylläpitävät myyttiä, että kaikki kelpaa, kunhan ei ole lihava?

Valehteli. Kaikki miehet pitävät samoista asioista naisissa. Koska kaikki naisetkin pitävät lentäjäkirurgilaatikkoleuoista.

Vierailija
229/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesviha ketju ilmoitettu ylläpidolla ja poliisille.

:D

Vierailija
230/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa eniten ällöttää turhamaisuus sekä se että ulkonäön perusteella luokitellaan ihmisiä ja ihmisten luonnetta, koska "musta tuntuu siltä että se on semmonen".

Ainoastaan enemmän ällöttää IL-klikkiotsikot sekä toimittajat jotka kuvainnollisesti myy peräloosteriaan tuollaisista artikkeleista ja ylipäätään tekee tälläisiä oksettavia johdattelevia kyselyitä ihmisten ulkonäöstä.

Vierailija
231/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteli. Kaikki miehet pitävät samoista asioista naisissa. Koska kaikki naisetkin pitävät lentäjäkirurgilaatikkoleuoista.

Kyselyn mukaan valtaosa naisista piti urheilullisesta, leveärintakehäisestä ja kapealanteisesta miehestä. Huomaatkos? Valtaosa! Eli missä ne miljoonat ja taas miljoonat miesmaut luuraavat?

Vierailija
232/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuuntuvien miesten kannattaisi vaan vetää ne loputkin pois, kokokalju huomattavasti parempi kuin pälvikalju.

Pälvikalju on sairaus.

Ok. Joka tapauksessa kokokalju on huomattavasti parempi kuin ne kaljuuntumisesta jäljelle jääneet hapsut.

Vierailija
233/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta yhtään sen kummemmalta kuin miestenkään pinnalliset vaatimukset.

Joo, mutta naiselta se on selvästi hyväksyttävää. Mieheltä ei. Jos esim. mies sanoo, ettei halua ylilihavia naisia, niin tulee aika paljon aukomista. Jos taas nainen toteaa, että miehen pitää olla 190 tai yli( hyvä mulle 195cm), niin se on toki ihan oikeutettu vaade.

Sitä mä en ole tajunnut, että miksi ihmiset valehtelee pituudesta. Senhän näkee heti, kun tapaa, eikä mikään suhde ole hyvä aloittaa valheella.

Vierailija
234/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä pituus on kriteerinä jo sen puolesta että olen 166cm. Jos mies on minua hirveästi lyhyempi niin näyttää jo koomiselta jos kuljemme yhdessä saatika jos käytän korkkareita.

Kaljuuntumisen voi hoitaa siististi vetämällä loputkin hapsut pois, mutta valitettavasti jotkut miehet yrittävät ylläpitää hiuksia vaikka hiusraja on paennut kauemmas kuin Dr. Philillä joka näyttää aivan hirveältä, tekee kolmekymppisestä miehestä 55v ukon näköisen.

Kyllä harventuneetkin hiukset voivat näyttää ihan hyvältä, kunhan vain leikkaa/leikkauttaa oikeanlaisen hiusmallin, eikä päästä niitä liian pitkiksi ja paksuiksi. Ihmetyttää aina tuo, että kun kaljuuntuu, niin menettäisi jotenkin oikeutensa huolehtia ulkonäöstään muuten kuin vetämällä itsensä kokonaan nutipääksi.

Vierailija
235/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin siitä, että moni nainen reagoi kaljuuntumiseen noin. Eihän sille mies itse mitään mahda, kuten ei pituudellekaan. 

Minäkin aina yllätyn kun tajuan kuinka moni mies lopulta haaveilee isoista rinnoista naisella ja itselleni ei ole sellaisia suotu. Eihän sille nainen itse mitään mahda. 

Voi aina hankkia silarit. Useimmilla naisilla on rumat rinnat.

Vierailija
236/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites, kun itse en ole huomannut, että naiset aina suosisivat itseään pidempää. Oon 180, ja suunnilleen samanpituisten kanssa ollut. Itsekin tykkään samanpituisista naisista. Vaikkei lyhyissäkään mitään vikaa ole.

Minä tuolla aikaisemmin kerroin, kuinka nämä lyhyet miehet eivät oikeasti itse kestä pitkää naista. Joku ihme trauma näillä jankuttaa ITSE siitä pituudestaan, jos se ei ole yli 180. Ja se, että siitä vielä valehdellaan deittisivustoilla on kyllä melkoinen turn-off. Luuleeko 170-ssenttinen mies, etten huomaa, kun hän on valehdellut pituutensa vaikka vain viisikin senttiä ylöspäin?

N178cm

Ketään ei kiinnosta sun huomionhakuinen ulina.

Vierailija
237/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas pidän kaljuista miehistä. Eli mieltymyksetkin vaihtelevat.

Kalju mies on iso vauva.

Vierailija
238/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin siitä, että moni nainen reagoi kaljuuntumiseen noin. Eihän sille mies itse mitään mahda, kuten ei pituudellekaan. 

Minäkin aina yllätyn kun tajuan kuinka moni mies lopulta haaveilee isoista rinnoista naisella ja itselleni ei ole sellaisia suotu. Eihän sille nainen itse mitään mahda. 

No jos puolikkaat jalkapallot rintakehässä ovat mielestäsi kauniita, niin ... OK.

Vierailija
239/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat aina solvaa meitä lyhyitä miehiä ja ei kelpuuta meitä.

Japanilaiset naiset ovat paljon mukavampia. Niitä ei haittaa meidän suomalaisten sinkkumiesten lyhyys. Tulevat baareissa ja yökerhoissa juttelemaan ja siitä jatkoille. Yksikään ei ole ainakaan minulle sanonut, että olen lyhyt. M34

Japanilaiset naiset ovat ystävällisiä. Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille. ~Mies26

Menipäs tää monella suomirummolla tunteisiin alapeukuista päätellen 😅

Vierailija
240/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos puolikkaat jalkapallot rintakehässä ovat mielestäsi kauniita, niin ... OK.

Olen nähnyt hyvin kauniita silareita - eivät ole olleet jalkapalloja.