IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää
Kalju, pieni muna sekä lyhyys
https://www.iltalehti.fi/keho/a/9f64880b-4cef-49b7-9150-b0a86956b3c3
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮
Tyttömäinen tukka ei ole kiva miehellä.
Tai semmonen Sirkka permanentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se oikeasti on vastenmielinen, kun sinulle fyysiset piirteet ovat tärkeämpiä kuin ihmisen sisin. Sinulle merkkaa se miltä mies näyttää eikä esim. se että tämä on hauska.
Mies voi olla hauska, mutta, jotta pääsee naisen sänkyyn, tulisi hänen viehättää naista myös seksuaalisesti. Hauska lyhyt mies pääsee friendzonelle, jos on rehellinen pituudestaan.
En olekaan kiistänyt sitä. Mutta se että tuo johon ei koeta seksuaalista vetoa yrittää valehdella sen pituutensa ylemmäs on vain surullista. Et sinä voi sanoa yhtä ja olla todellisuudessa toista, se todellisuus tulee ilmi sitten kun näet sen miehen kasvotusten. Ihan varmasti huomaan jos 170-senttinen mies valehtelee olevansa 185cm ja lähden sillä oletuksella treffeille, niin puusilmä en ole.
Menee maku koko miehestä ja haluan vain poistua paikalta tuossa tilanteessa; V
No se on pieni harmi verrattuna sille koko elämän pilaavalle lyhyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhokkina nähtiin myös se, ettei mies suostu kertomaan pituuttaan kysyessä tai ilmoita sitä profiilissa. Moni koki turhaantuneensa, kun mies kiertelee tai ei ole rehellinen asiasta, kun asia tulisi kuitenkin viimeistään tavatessa ilmi
.
Entäs meikattu, filtterikuva, joka ei vastaa yhtään todellisuutta? Jos naisia turhauttaa ihmisen pituus, voi vain miettiä, miten paljon turhauttaa filtterimuunnellut kuvat toista osapuolta ja ollaan suorastaan tyrmistyneitä, kun tavatessa mies kääntyykin ympöri ja astelee pois
Eipä moni nainenkaa ilmoita profiilissaan pituuttaan ja saman verran se miehiä turhauttaa. Yhtälailla miehet haluavat lyhyemmän naisen kuin naiset pidemmän miehen.
Ei ole profiilia missään, enkä selaa profiileita. On muuta tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮
Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.
Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.
Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäk
Ei se ole välttämättä edes geneettinen piirre näillä Hollywood-julkkiksilla.
MILLOIN IHMISET TAJUAVAT, ETTÄ HOLLYWOODIN MIEHET EIVÄT OLE LUOMUJA? Eivät he ole sen enempää "hyvin ikääntyneitä" kuin ne naisetkaan, vaan niillä on järjestäen hiussiirteet, botoxia ja muita täyteaineita/fillereitä jne. En tiedä onko Hollywoodissa oikein ketään luomusti vanhennutta miestä? Siis ainakaan sellaista, jota pidetään "hyvin ikääntyneenä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten turn offit naisissa:
Lihavuus (kertoo samalla älykkyydestä)
Lyhyeksi kynitty värjätty kananpersetukka (näille tirskutaan. Oksettaa)
Ohuet hiukset
Selluliittiperse
Tatuoinnit (katso lihavuus)
Huono iho
Pullaposket
Pienet rinnat
Riippurinnat
Pienet huulet
Liian pitkä
Oudonmuotoinen pää
Tupakointi
"Olen erilainen kuin muut tytöt"
Matkustelun ihannointi
Liian monta kumppania (ei parisuhdemateriaalia)
Yksinhuoltajuus (ja lisäpiste jos lapsi ulkomaalaisen kanssa)
Ikä yli 30 vuotta
Nämähän oli vaan palstarassen turn offit eikä mitkään ksikkien miesten
Hyvä että elät noissa kuvitelmissasi
Vierailija kirjoitti:
Taas kaljuja sorretaan
#baldlivesmatter
En avaa linkkiä, kuulostaa täysin sellaselta jutulta mitä ei pitäisi tehdä ylipäätään. Miksi tuollaista henkeä pitää ruokkia, että mikä ketäkin milloin kenenkin ulkonäössä "ällöttää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.
Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.
Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäk
Miehille kaljuuntuminen on sentään sallittua ja hyvin yleistä. Mitäs teet, kun olet kuten minä eli nainen jonka hiukset harvenee... Sitä ei saa mitenkään päin käännettyä ominaisuudeksi, jonka voi vaan ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se oikeasti on vastenmielinen, kun sinulle fyysiset piirteet ovat tärkeämpiä kuin ihmisen sisin. Sinulle merkkaa se miltä mies näyttää eikä esim. se että tämä on hauska.
Mies voi olla hauska, mutta, jotta pääsee naisen sänkyyn, tulisi hänen viehättää naista myös seksuaalisesti. Hauska lyhyt mies pääsee friendzonelle, jos on rehellinen pituudestaan.
En olekaan kiistänyt sitä. Mutta se että tuo johon ei koeta seksuaalista vetoa yrittää valehdella sen pituutensa ylemmäs on vain surullista. Et sinä voi sanoa yhtä ja olla todellisuudessa toista, se todellisuus tulee ilmi sitten kun näet sen miehen kasvotusten. Ihan varmasti huomaan jos 170-senttinen mies valehtelee olevansa 185cm ja lähden sillä oletuksella treffeille, niin puusilmä en ole.
Menee maku koko miehestä ja haluan vain poistua paikalta tuossa tilanteessa; V
No se on pieni harmi verrattuna sille koko elämän pilaavalle lyhyydelle.
Alemmuuskompleksit ja heikko itsetunto ovatkin tosi houkuttelevia ja puoleensavetäviä asioita sukupuolesta riippumatta. Näitä ihmisiä kai ne deittisovellukset on täynnä.
Mua ei haittais kalju, mut miehen pitää olla vähintään yhtä pitkä kun minä. Olen tapaillut lyhyempiäkin, mutta ei siitä kyllä oikein mitään tule. Alkavat valittaa korkokengistä ja alemmuuskompleksia pukkaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
En avaa linkkiä, kuulostaa täysin sellaselta jutulta mitä ei pitäisi tehdä ylipäätään. Miksi tuollaista henkeä pitää ruokkia, että mikä ketäkin milloin kenenkin ulkonäössä "ällöttää".
Niin, siinä se onkin, että miksi?
Lukematta täyttä hevonpaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites, kun itse en ole huomannut, että naiset aina suosisivat itseään pidempää. Oon 180, ja suunnilleen samanpituisten kanssa ollut. Itsekin tykkään samanpituisista naisista. Vaikkei lyhyissäkään mitään vikaa ole.
Minä tuolla aikaisemmin kerroin, kuinka nämä lyhyet miehet eivät oikeasti itse kestä pitkää naista. Joku ihme trauma näillä jankuttaa ITSE siitä pituudestaan, jos se ei ole yli 180. Ja se, että siitä vielä valehdellaan deittisivustoilla on kyllä melkoinen turn-off. Luuleeko 170-ssenttinen mies, etten huomaa, kun hän on valehdellut pituutensa vaikka vain viisikin senttiä ylöspäin?
N178cm
Niin, ettäkö suurempi ongelma on miehen negatiivinen omakuva ja epävarmuus kuin itse pituus?
Mitkään noista asioista ei haittaa jos miehen lompakko on tarpeeksi paksu.
Oliko tekstissä oikeasti tuo pieni muna? Lyhyys nyt on tietysti aina. Se on oikeastaan sama jos on lyhyt , että onko sitten paksu tukka tai iso muna, kun se lyhyys vesittää itsessään kaiken muun. Eipä sitä tiennyt äitiparka kun minut maailmaan saattoi miten kelvottoman pojan sai..Kyllä.se satuttaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tekstissä oikeasti tuo pieni muna? Lyhyys nyt on tietysti aina. Se on oikeastaan sama jos on lyhyt , että onko sitten paksu tukka tai iso muna, kun se lyhyys vesittää itsessään kaiken muun. Eipä sitä tiennyt äitiparka kun minut maailmaan saattoi miten kelvottoman pojan sai..Kyllä.se satuttaa oikeasti.
Älä huoli jos alat kaljuuntua tuntuu vielä pahemmalta. Hiustenlähtö sotkee monella päänupinkin
Toivon jokaiselle ilkeälle ansaitsemaansa kohtelua. Oli ilkeä julkisesti tai piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Parta tekee miehen.
Parta on leuattomille soijapojille.
Ei mua kaljuus haittaisi, eikä pituuden puutekaan, paitsi kun itse on vain 155, niin hyvin lyhyen miehen vieressä näytettäisiin puudeliparilta.
Yksi asia on, mitä en ehkä kestäisi ulkonäössä: Sellainen pitkäturkkinen selkä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon jokaiselle ilkeälle ansaitsemaansa kohtelua. Oli ilkeä julkisesti tai piilossa.
Onko syy vai seuraus. Mietipä sitä.