IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää
Kalju, pieni muna sekä lyhyys
https://www.iltalehti.fi/keho/a/9f64880b-4cef-49b7-9150-b0a86956b3c3
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat aina solvaa meitä lyhyitä miehiä ja ei kelpuuta meitä.
Japanilaiset naiset ovat paljon mukavampia. Niitä ei haittaa meidän suomalaisten sinkkumiesten lyhyys. Tulevat baareissa ja yökerhoissa juttelemaan ja siitä jatkoille. Yksikään ei ole ainakaan minulle sanonut, että olen lyhyt. M34
Japanilaiset naiset ovat ystävällisiä. Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille. ~Mies26
Menipäs tää monella suomirummolla tunteisiin alapeukuista päätellen 😅
Ä-äitii ne anto mulle alapeukkuja!!!! :D huutista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin siitä, että moni nainen reagoi kaljuuntumiseen noin. Eihän sille mies itse mitään mahda, kuten ei pituudellekaan.
Minäkin aina yllätyn kun tajuan kuinka moni mies lopulta haaveilee isoista rinnoista naisella ja itselleni ei ole sellaisia suotu. Eihän sille nainen itse mitään mahda.
Voi aina hankkia silarit. Useimmilla naisilla on rumat rinnat.
Tätä kommenttia eivät tietenkään useimmat naiset hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittais kalju, mut miehen pitää olla vähintään yhtä pitkä kun minä. Olen tapaillut lyhyempiäkin, mutta ei siitä kyllä oikein mitään tule. Alkavat valittaa korkokengistä ja alemmuuskompleksia pukkaa muutenkin.
Lyhyellä miehellä oli alemmuuskompleksi - ei enää lyhyttä miestä. Pitkällä miehellä oli alemmuuskompleksi - ei enää alemmuuskompleksista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten turn offit naisissa:
Lihavuus (kertoo samalla älykkyydestä)
Lyhyeksi kynitty värjätty kananpersetukka (näille tirskutaan. Oksettaa)
Ohuet hiukset
Selluliittiperse
Tatuoinnit (katso lihavuus)
Huono iho
Pullaposket
Pienet rinnat
Riippurinnat
Pienet huulet
Liian pitkä
Oudonmuotoinen pää
Tupakointi
"Olen erilainen kuin muut tytöt"
Matkustelun ihannointi
Liian monta kumppania (ei parisuhdemateriaalia)
Yksinhuoltajuus (ja lisäpiste jos lapsi ulkomaalaisen kanssa)
Ikä yli 30 vuotta
Nämähän oli vaan palstarassen turn offit eikä mitkään ksikkien miesten
Väärässä olet. Ei tarvitse olla rasisti ollakseen tuota mieltä. Ymmärrän kyllä, että sinulla on vähäarvoisuudestasi johtuen tarve uskotella itsellesi niin.
Jos tosiaan pituuden ilmoittamatta jättäminen on jollekin ongelma, pitäköön tunkkinsa! Sekä minussa on jotenkin hienoa ja vaikuttavaa, että olen syntynyt, ja minusta on tullut jonkin näköinen, kokoinen ja muotoinen?
Toivottavasti en koskaan haksahda naiseen, joka pitää millään tapaa oleellisena mistä y-koordinaattiakselin pisteestä katselen maailmaa.
T. M 186cm
Naiset täytyy laittaa kuriin. Keinoja kaihtamatta.
Vierailija kirjoitti:
En avaa linkkiä, kuulostaa täysin sellaselta jutulta mitä ei pitäisi tehdä ylipäätään. Miksi tuollaista henkeä pitää ruokkia, että mikä ketäkin milloin kenenkin ulkonäössä "ällöttää".
Katsos kun täällä länsimaissa on asiat niin hyvin niin täytyy oikein etsimällä etsiä vikaa ympäriltään.
Jos tämä ketju ei katoa, niin minä näytän keinon millä katoaa. Varoitus on annettu.
Mitä siinä jutussa sanottiin?
Minulle nuorempana olisi kelvannut vaikka 165 cm mies jos muuten olisi mukava. Itse olen 170.
Jos on tuota lyhyempi, saattaa kantaa kääpiökasvusiten geeniä, jolloin se periytyisi lapsillekin.
Muotoillut kulmakarvat, huh. Tai parta joka on kuin tussilla piirretty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna, iso sielu.
Minimunan copet 🤭
Kylläpä teidän löysävittuisten feminatsien tarve tohon miesvihaan on huvittavaa, sun sielu on täynnä paskaa
Annabella Kiviniemi ja Henri Hyvönen saavat vielä turpaansa suomalaisten miesten rienauksesta. Ja se on varma!
Ite oon 170cm nainen. Pakko olla pitkä mies. En voi olla 160cm kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ketju ei katoa, niin minä näytän keinon millä katoaa. Varoitus on annettu.
Palstamiehen ulina on musiikkia korvilleni.
Haluatko kokeilla Ruosteista Ritaria? Minä tapan ihmisiä ja enkeleitä. Ja minä rankaisen sinua jos et pidä suutasi kiinni. Minä en armahda, Jumala armahtaa. Tule ja kokeile, jos olet mukamas niin kova. Suolesi valuvat kaupungin kadulle.
Vierailija kirjoitti:
Saatanan huo*at! Vielä te palatte helvetin tulessa!
Mikä olisi ollut vaihtoehto? Sinun kanssa iänkaikkiseen? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin siitä, että moni nainen reagoi kaljuuntumiseen noin. Eihän sille mies itse mitään mahda, kuten ei pituudellekaan.
Ei sillekään mitään mahda, jos ei jokin piirre vain viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies valehtelee pituuttaan? Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla?
Jos valehtelee yhdestä asiasta, niin silloin valehtelee muistakin asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies valehtelee pituuttaan? Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla?
Jos valehtelee yhdestä asiasta, niin silloin valehtelee muistakin asioista.
Naiset valehtelee netissä filttereillä. Petollisia haahkoja!
Ihmiset kertokaa mikä iltalehdessä ei puhuttele, vaan suorastaan ÄLLÖTTÄÄ. 😄🦨
Naisilla vähemmän.