Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi miehet haluavat "työssäkäyvän naisen"

Vierailija
20.06.2024 |

eivätkä kotivaimoa ja -äitiä? ymmärtävätkö he, että naisen biologia on vauvojen tekemistä ja hoivaamista varten, ei sotaa ja rahan tekemistä? jos he haluavat rahasammon, miksi eivät nai ja muuta yhteen toistensa kanssa?

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin itsenäisen naisen, enkä mitään elätettävää tahdotonta räsynukkea.

Vierailija
42/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sota ja työssä käyminen on nyt sama asia? Varmaan ap:lle ihan tuntematon käsite, mutta nainen voi haluta muutakin kuin olla kotiäiti.

Ap on trolli tai hihhuli

Kysyn ihan tosissani. En aidosti ymmärrä, mitä nainen saa suhteesta mieheen, jos ei taloudellista vakautta äitiytensä ajaksi, ja lapsia. Kaiken muun elämässä voi tehdä ilman miestä ja kaikki muu on usein jopa parempaa ilman miestä. Taloudellista tukeakin saa nykyään muualta, mm. työnantajilta ja valtiolta, ja siemeniä lääkäriltä. Olisi siis ihan oikeasti kiva kuulla, mitä ajattelette naisille tarjoavanne, että voitte vaatia "parisuhdetta", missä ette tuo suhteeseen mitään, mistä nainen hyötyisi

No kuule naisekki haluaa harrastaa seksiä ilman että tulee raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska perhettä ei elätettä pelkällä pyhällä hengellä; Suomen kaltaisessa maassa saa olla verraten hyvä palkka, että sillä pystyy mahdollistamaan taloudellsien turvan koko perheelle.

Tosieksi miksi sen pitäisi olla juuri nainen (äiti) joka jää kotiin, miksei kotiin jäävä voisi olla yhtähyvin isä? - Nuoremmsita ikäluokista naiset ovat keskimäärin laajemmimmeni opiskelleetkin, joten omaavat laajemman potentiaalsien osaamispääommankin kuin me miehet. (Yhtään vähättelemättä nyt niitä kaikkia tietoja ja taitoja, joita mahd. "päätominen kotivanhemmuus" vaatii)

- Toki kyse  on myös arvovalinnoistakin. Moni meistä haluaa työskennellä kodin ulkopuolella / ulkopuolelle yhteydessä, vaikka teksimme (välillä) etätöitäkin muistakin syistä kuin vain siitä, että saamme työstämme palkkaa.

Uskovainen mies 

Olemme kädellisiä nisäkkäitä, ja tämä tarkoittaa sitä, että naisella on kohtu sekä rinnat, joista lapset saavat ravintonsa elämänsä ensimmäiset 3-5 vuotta. Ja nämä ovat ne ulkoisesti tyhmemmänkin havaittavissa olevat sopeumat, sen lisäksi on vielä vino pino sisäistä biologiaa, joka erottaa nisäkäsnaaraan ja nisäkäskoiraan käytöksen toisistaan. Olemme muovautuneet tällaisiksi vuosimiljardeja, tai uskovaisen retoriikkaa käyttäen, meidät "on luotu" tällaisiksi

Pelottavaa, että jopa uskovainen mies kuvittelee olevansa nainen ja naisen mies

Vierailija
44/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesseki polki Magdalenaa, tais saaha jopa ilmaseksi vaikka muut asiakkaat makso. Jokku väittää että niille olis lapsi tullu mutta oon varma että Jesse tykkäs vaa kakkosesta.

Vierailija
45/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen nelikymppinen mies, lapset jo kohta muuttamassa omilleen. Ihan kiva jos mahdollinen naisystävä kävis töissä ja tulotaso, elämäntilanne yms olisivat edes suunnilleen samanlaisia.

Ja mitä tarkalleen kuvittelet naisen saavan suhteesta sinuun? Yleensä naiset ja miehet haluavat käyttää aikansa ja rahansa huomattavan erilaisiin asioihin. Mitä tarjottavaa sinulla on naiselle, jos ei elintasoa?

Miksi nainen muka tarvitsisi miestä hyvään elintasoon? Miksei nainen vaan käy kouluja ja etene työelämässä sellaiseen asemaan, joka mahdollistaa hyvän elintason? Niin minä ainakin tein.

Jos kokee olevansa nainen eikä mies? Kouluttautuminen ja uraan sitoutuminen vievät elämästä nuoruuden, joka olisi tietysti myös mukava viettää niitä l

Jos haluat viettää nuoruuden kotona kasvattaen lapsia, niin mikset vaan iske sellaista miestä joka kykenee tällaisen elintason sinulle tarjoamaan?

Vierailija
46/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin haluaa? Suurimmalle osalle miehistä mitä tunnen itseni mukaanlukien on aivan sama käykö nainen töissä vai haluaako olla kotiäiti. Tietenkin jos on niin pienituloinen ettei pysty elättämään naista niin onhan se silloin ymmärrettävää.

Vierailija
47/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla töissä, kunhan yrittää saada työpaikan oikeasti. Elämäntapatyötön ei käy. Enkä tarvi kotiäitiä kumppaniksi, koska lapseni ovat jo aikuisia. Tietenkin saa kotona päivät viettää, jos rahaa on yhteiseen elämään laittaa. 

Mitä siis tekisit kumppanilla, tai erityisesti mitä nainen tekisi sinulla, jos et aio sitoutua tai tehdä edes lapsia? Mitä tuot suhteeseen? Miksi et ole lastesi äidin kanssa? Miksi olet naisen lompakolla? Mikset ole miehen kanssa, jos kiinnostaa kämppistely ja hedelmätön seksi, siitähän homojen elämä käytännössä koostuu

Koska naisen anaali on parempi ko homon.

Painukaa te anaalihyypiöt anaalilandiaan älkääkä koskaan tulko takaisin normaalien ihmisten pariin!

Vierailija
48/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olemme kädellisiä nisäkkäitä, ja tämä tarkoittaa sitä, että naisella on kohtu sekä rinnat, joista lapset saavat ravintonsa elämänsä ensimmäiset 3-5 vuotta. Ja nämä ovat ne ulkoisesti tyhmemmänkin....."

Noe viddu mikä hihhuli. Päästääkö ne sua hoitolaitoksesta koskaa pois

Vierailija
49/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla töissä, kunhan yrittää saada työpaikan oikeasti. Elämäntapatyötön ei käy. Enkä tarvi kotiäitiä kumppaniksi, koska lapseni ovat jo aikuisia. Tietenkin saa kotona päivät viettää, jos rahaa on yhteiseen elämään laittaa. 

Mitä siis tekisit kumppanilla, tai erityisesti mitä nainen tekisi sinulla, jos et aio sitoutua tai tehdä edes lapsia? Mitä tuot suhteeseen? Miksi et ole lastesi äidin kanssa? Miksi olet naisen lompakolla? Mikset ole miehen kanssa, jos kiinnostaa kämppistely ja hedelmätön seksi, siitähän homojen elämä käytännössä koostuu

Koska naisen anaali on parempi ko homon.

Painukaa te anaalihyypiöt anaalilandiaan älkääkä koskaan tulko takaisin normaalien ihmisten pariin!

Painu sinä hihhuli sun omaa satumaailmaan ja jätä meidät normaalit panemaan mite halutaan.

Vierailija
50/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tahtoo olla nainen, eli keskittyä omiin ja sinun lastesi raskauteen ja äitiyteen, hänellähän on oma tahto. Tämä on täysin konsensuksen vastaista nykypäivnä. Se, että hän suostuisi sinun mieliksesi töihin ja hylkäämään lapsensa vieraiden naisten ylläpitämään ryhmähoitoon lehmänmaidolla ruokittavaksi, kuulostaa sen sijaan tahdottomalta räsynukkeudelta

Vierailija
51/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole väliä onko nainen työtön vai töissä, olen itse erittäin pitkäaikaistyötön. Mutta hyvännäköinen pitää olla kuten itsekin olen.

Olet kaunis poika? Ehkä olis enemmän vientiä homo/bi piireissä

Toki enemmän vientiä olisi, koska miehet ovat niin aggressiivisia lähestymään, mutta itse en ole bi enkä homo eli kalu ei ns. maistu.

Mutta et halua NAISTA ja lapsia, joten et sinä heteroseksuaalikaan ole. Haluat jonkun naisen näköisen reiän, joka ei kuitenkaan ole hedelmällinen tai hoivaa lapsia

Morjes.

Vierailija
52/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen nelikymppinen mies, lapset jo kohta muuttamassa omilleen. Ihan kiva jos mahdollinen naisystävä kävis töissä ja tulotaso, elämäntilanne yms olisivat edes suunnilleen samanlaisia.

Ja mitä tarkalleen kuvittelet naisen saavan suhteesta sinuun? Yleensä naiset ja miehet haluavat käyttää aikansa ja rahansa huomattavan erilaisiin asioihin. Mitä tarjottavaa sinulla on naiselle, jos ei elintasoa?

Miksi nainen muka tarvitsisi miestä hyvään elintasoon? Miksei nainen vaan käy kouluja ja etene työelämässä sellaiseen asemaan, joka mahdollistaa hyvän elintason? Niin minä ainakin tein.

Jos kokee olevansa nainen eikä mies? Kouluttautuminen ja uraan sitoutuminen vievät elämästä nuoruuden,

Jos se oma osaaminen keskittyy kotiin, miesten "iskeminen" ei välttämättä kuulu vahvuuksiin. Sitten paikoissa, minne pääsee helposti kotoakin käsin, kuten deittiapeissa, on lähinnä näitä jo perheensä hylänneitä tai sellaisia, jotka eivät vielä tiedä, mitä haluavat. Ja osa on näitä, jotka haluavat "parisuhteen" eli naisen näköisen reiän, joka ei kuitenkaan saa käyttäytyä kuin nainen, eli synnyttää ja hoivata

Vierailija
53/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesseki polki Magdalenaa, tais saaha jopa ilmaseksi vaikka muut asiakkaat makso. Jokku väittää että niille olis lapsi tullu mutta oon varma että Jesse tykkäs vaa kakkosesta.

Näinhä se Jeebus on tehny kun ei ollu aasia lähettyvillä

Vierailija
54/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tahtoo olla nainen, eli keskittyä omiin ja sinun lastesi raskauteen ja äitiyteen, hänellähän on oma tahto. Tämä on täysin konsensuksen vastaista nykypäivnä. Se, että hän suostuisi sinun mieliksesi töihin ja hylkäämään lapsensa vieraiden naisten ylläpitämään ryhmähoitoon lehmänmaidolla ruokittavaksi, kuulostaa sen sijaan tahdottomalta räsynukkeudelta

Hei uskis, vedä jo viddu päähä 

Ovatko kovat luonnontieteet nykyään uskovaisuutta? Okei... Menee entistä hämmentävämmäksi tämä touhu päivä päivältä

Vierailija
55/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole väliä onko nainen työtön vai töissä, olen itse erittäin pitkäaikaistyötön. Mutta hyvännäköinen pitää olla kuten itsekin olen.

Et sä oo enää!  Lähes 60-vuotias gubbe. Kalkkuna roikkuu kaulassa, kasvouurteet, iho roikkuu, ja toimimattomat tai pika-vitjamunat. Laihtunut olemattomaksi seitsemässä vuodessa.

Vierailija
56/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokee olevansa nainen eikä mies? Kouluttautuminen

Jos se oma osaaminen keskittyy kotiin, miesten "iskeminen" ei välttämättä kuulu vahvuuksiin. Sitten paikoissa, minne pääsee helposti kotoakin käsin, kuten deittiapeissa, on lähinnä näitä jo perheensä hylänneitä tai sellaisia, jotka eivät vielä tiedä, mitä haluavat. Ja osa on näitä, jotka haluavat "parisuhteen" eli naisen näköisen reiän, joka ei kuitenkaan saa käyttäytyä kuin nainen, eli synnyttää ja hoivata

Pitäsköhä sun hoivata ekana tuo oma pääs kuntoo ennenko tuut latelee toisille elämänohjeita

Vierailija
57/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokee olevansa nainen eikä mies? Kouluttautuminen

Sun pitää selitellä vähemmän, ja toimia enemmän. Jos haluat itsellesi miehen joka kykenee tarjoamaan sulle haluamasi kaltaisen elintason, niin sun pitää iskeä sellainen mies. Joten lopeta tekosyiden keksiminen ja ala hommiin. Onnea matkaan.

Vierailija
58/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei uskis, vedä jo viddu päähä 

Ovatko kovat luonnontieteet nykyään uskovaisuutta? Okei... Menee entistä hämmentävämmäksi tämä touhu päivä päivältä

Kovat luonnon tieteet muka konservatiivisen häröilyn taustalla 🤣

Eikö nuo oo kummiski uskisten juttuja 

Vierailija
59/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidit ja tradwife tapaukset on järjestää jotain lahkolaisia tai muuten päästään sekaisin

Vierailija
60/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Jos lähdetään tälle eläinlinjalle että nainen "on luotu äidiksi", niin suurin osa uroksista ei pääse ikinä lisääntymään, ainoastaan muutama alfa. Eli kaikki te miehet jotka ette pääse naimisiin, olette varmaan tyytyväisiä selibaattiin? Osassa lajeja myös uros kuolee pian pariutumisen jälkeen, joten kun nainen on tehnyt "biologisen velvoitteensa", miehet voi inhimillisesti lopettaa?