Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi miehet haluavat "työssäkäyvän naisen"

Vierailija
20.06.2024 |

eivätkä kotivaimoa ja -äitiä? ymmärtävätkö he, että naisen biologia on vauvojen tekemistä ja hoivaamista varten, ei sotaa ja rahan tekemistä? jos he haluavat rahasammon, miksi eivät nai ja muuta yhteen toistensa kanssa?

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen nelikymppinen mies, lapset jo kohta muuttamassa omilleen. Ihan kiva jos mahdollinen naisystävä kävis töissä ja tulotaso, elämäntilanne yms olisivat edes suunnilleen samanlaisia.

Ja mitä tarkalleen kuvittelet naisen saavan suhteesta sinuun? Yleensä naiset ja miehet haluavat käyttää aikansa ja rahansa huomattavan erilaisiin asioihin. Mitä tarjottavaa sinulla on naiselle, jos ei elintasoa?

Miksi nainen muka tarvitsisi miestä hyvään elintasoon? Miksei nainen vaan käy kouluja ja etene työelämässä sellaiseen asemaan, joka mahdollistaa hyvän elintason? Niin minä ainakin tein.

Jos kokee olevansa nainen eikä mies? Kouluttautuminen ja uraan sitoutuminen vievät elämästä nuoruuden, joka olisi tietysti myös mukava viettää niitä lapsia kasvattaen

Vierailija
22/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluan anteliaan naisen,semmoisen minä haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla töissä, kunhan yrittää saada työpaikan oikeasti. Elämäntapatyötön ei käy. Enkä tarvi kotiäitiä kumppaniksi, koska lapseni ovat jo aikuisia. Tietenkin saa kotona päivät viettää, jos rahaa on yhteiseen elämään laittaa. 

Vierailija
24/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trololoo sulle vaan.

Ite haluan naisen joka ei pihtaa eikä ole maksullinen eli hänen on tienattava omat rahansa töissä.

En näe naisena mitään syytä harrastaa seksiä miehen kanssa, ellen raskaudu tai mies maksa seksistä. En yhtään mitään. Ja raskaudenkin voi hoitaa nykyään ilman seksiä

Vierailija
25/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sota ja työssä käyminen on nyt sama asia? Varmaan ap:lle ihan tuntematon käsite, mutta nainen voi haluta muutakin kuin olla kotiäiti.

Vierailija
26/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololoo sulle vaan.

Ite haluan naisen joka ei pihtaa eikä ole maksullinen eli hänen on tienattava omat rahansa töissä.

En näe naisena mitään syytä harrastaa seksiä miehen kanssa, ellen raskaudu tai mies maksa seksistä. En yhtään mitään. Ja raskaudenkin voi hoitaa nykyään ilman seksiä

En näe miehenä mitään syytä saada nainen raskaaksi. Seksiä aina kumin kanssa.

Vierailija
27/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla töissä, kunhan yrittää saada työpaikan oikeasti. Elämäntapatyötön ei käy. Enkä tarvi kotiäitiä kumppaniksi, koska lapseni ovat jo aikuisia. Tietenkin saa kotona päivät viettää, jos rahaa on yhteiseen elämään laittaa. 

Mitä siis tekisit kumppanilla, tai erityisesti mitä nainen tekisi sinulla, jos et aio sitoutua tai tehdä edes lapsia? Mitä tuot suhteeseen? Miksi et ole lastesi äidin kanssa? Miksi olet naisen lompakolla? Mikset ole miehen kanssa, jos kiinnostaa kämppistely ja hedelmätön seksi, siitähän homojen elämä käytännössä koostuu

Vierailija
28/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen nelikymppinen mies, lapset jo kohta muuttamassa omilleen. Ihan kiva jos mahdollinen naisystävä kävis töissä ja tulotaso, elämäntilanne yms olisivat edes suunnilleen samanlaisia.

Ja mitä tarkalleen kuvittelet naisen saavan suhteesta sinuun? Yleensä naiset ja miehet haluavat käyttää aikansa ja rahansa huomattavan erilaisiin asioihin. Mitä tarjottavaa sinulla on naiselle, jos ei elintasoa?

Ehkäpä jotain sellaista mitä sinulla ei näytä olevan.

Vierailija
29/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sota ja työssä käyminen on nyt sama asia? Varmaan ap:lle ihan tuntematon käsite, mutta nainen voi haluta muutakin kuin olla kotiäiti.

Ap on trolli tai hihhuli

Vierailija
30/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololoo sulle vaan.

Seksi on parittelua. Mitä oikein kostut parittelusta, joka ei kanna hedelmää? Kysyn ihan aidosti, saako se sinut kokemaan itsesi jotakin merkityksellistä? Kuulostaa todella vajaaälyiseltä nimittäin

Vierailija
31/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis tekisit kumppanilla, tai erityisesti mitä nainen tekisi sinulla, jos et aio sitoutua tai tehdä edes lapsia? Mitä tuot suhteeseen? Miksi et ole lastesi äidin kanssa? Miksi olet naisen lompakolla? Mikset ole miehen kanssa, jos kiinnostaa kämppistely ja hedelmätön seksi, siitähän homojen elämä käytännössä koostuu

Koska naisen anaali on parempi ko homon.

Vierailija
32/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole väliä onko nainen työtön vai töissä, olen itse erittäin pitkäaikaistyötön. Mutta hyvännäköinen pitää olla kuten itsekin olen.

Olet kaunis poika? Ehkä olis enemmän vientiä homo/bi piireissä

Toki enemmän vientiä olisi, koska miehet ovat niin aggressiivisia lähestymään, mutta itse en ole bi enkä homo eli kalu ei ns. maistu.

Vierailija
33/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun vanhemmat taitaa olla läheistä sukua toisilleen. Ihme sönköttäjä

Vierailija
34/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska perhettä ei elätettä pelkällä pyhällä hengellä; Suomen kaltaisessa maassa saa olla verraten hyvä palkka, että sillä pystyy mahdollistamaan taloudellsien turvan koko perheelle.

Tosieksi miksi sen pitäisi olla juuri nainen (äiti) joka jää kotiin, miksei kotiin jäävä voisi olla yhtähyvin isä? - Nuoremmsita ikäluokista naiset ovat keskimäärin laajemmimmeni opiskelleetkin, joten omaavat laajemman potentiaalsien osaamispääommankin kuin me miehet. (Yhtään vähättelemättä nyt niitä kaikkia tietoja ja taitoja, joita mahd. "päätominen kotivanhemmuus" vaatii)

- Toki kyse  on myös arvovalinnoistakin. Moni meistä haluaa työskennellä kodin ulkopuolella / ulkopuolelle yhteydessä, vaikka teksimme (välillä) etätöitäkin muistakin syistä kuin vain siitä, että saamme työstämme palkkaa.

Uskovainen mies 

Vierailija
35/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololoo sulle vaan.

Seksi on parittelua. Mitä oikein kostut parittelusta, joka ei kanna hedelmää? Kysyn ihan aidosti, saako se sinut kokemaan itsesi jotakin merkityksellistä? Kuulostaa todella vajaaälyiseltä nimittäin

Eli myönnät olevas uskis

Vierailija
36/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näen tämän miesten "parisuhdekaipuun" epätoivoisena paluuna kohtuun. Ihan kuin elämä muuttuisi paremmaksi, kun pääsee säännöllisesti takaisin naisen kohtuun. Mietin vaan, että miksi kukaan nainen haluaisi tällaisen "parisuhteen" eikä sitä oikeaa lasta, joka tulee ulos sieltä kohdusta, eikä yritä palata sinne joka ilta jopa 50-vuotiaana

Vierailija
37/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huonot provot tänään.

Vierailija
38/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näen tämän miesten "parisuhdekaipuun" epätoivoisena paluuna kohtuun. Ihan kuin elämä muuttuisi paremmaksi, kun pääsee säännöllisesti takaisin naisen kohtuun. Mietin vaan, että miksi kukaan nainen haluaisi tällaisen "parisuhteen" eikä sitä oikeaa lasta, joka tulee ulos sie

Nyt sulta tulee taas sen verran mielenvikaista settiä että moro vaan.

Vierailija
39/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on trolli tai hihhuli

Kysyn ihan tosissani. En aidosti ymmärrä, mitä nainen saa suhteesta mieheen, jos ei taloudellista vakautta äitiytensä ajaksi, ja lapsia. Kaiken muun elämässä voi tehdä ilman miestä ja kaikki muu on usein jopa parempaa ilman miestä. Taloudellista tukeakin saa nykyään muualta, mm. työnantajilta ja valtiolta, ja siemeniä lääkäriltä. Olisi siis ihan oikeasti kiva kuulla, mitä ajattelette naisille tarjoavanne, että voitte vaatia "parisuhdetta", missä ette tuo suhteeseen mitään, mistä nainen hyötyisi

Vierailija
40/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole väliä onko nainen työtön vai töissä, olen itse erittäin pitkäaikaistyötön. Mutta hyvännäköinen pitää olla kuten itsekin olen.

Olet kaunis poika? Ehkä olis enemmän vientiä homo/bi piireissä

Toki enemmän vientiä olisi, koska miehet ovat niin aggressiivisia lähestymään, mutta itse en ole bi enkä homo eli kalu ei ns. maistu.

Mutta et halua NAISTA ja lapsia, joten et sinä heteroseksuaalikaan ole. Haluat jonkun naisen näköisen reiän, joka ei kuitenkaan ole hedelmällinen tai hoivaa lapsia